Haluttomuus parisuhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Impi »

Luulen, että suurin osa kirjoittajista on suunnilleen samaa mieltä, mutta puhuvat vaan esimerkiksi rakkauden sisällöstä vähän eri merkityksessä. Kukaan ei ole väittänyt, etteikö parisuhdetta ja sen intohimoa pitäisi hoitaa. Siinä on vain vivahde-eroja, että mille sijalle elämässään ihmiset sen seksin asettavat...

Itse uskon, että rakkaus voi kyllä elää pitkäänkin ilman seksiä. Ainoastaan, jos toinen kumppani on tyytymätön tilanteeseen, se muodostuu ongelmaksi. Matrza, sysäsit syyn erosta kokonaan ex-vaimollesi, hän ei halunnut sinua? Keskinäistä halua ei kukaan tietenkään yksinään voi rakentaa, mutta toivottavasti yritit edes ottaa selvää siitä, mikä hänen kohdallaan oli ongelma, jos ei seksi maistunut, etkä vaan vaihtanut uuteen halukkaampaan kumppaniin..
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Martzan keuhkoaminen hyvästä ja romanttisesta parisuhteesta ja seksistä kuulostaa loistavalta, siinä on ainoastaan yksi ällö puoli: Marza on luultavasti äitini ja isäpuoleni (40-42v.) ikäinen. Hyi, harrastaako ne vielä seksiä?
Oikeassa olet ikäni suhteen, joten voisin olla isä teille suurimmalle osalle, ikäni puolesta. :wink:
Seksihän paranee vaan mitä enemmän ikää tulee, joten kyllä me vähän vanhemmatkin sitä harrastetaan ja aktiivisesti ja villisti myös. Ei varmaan kaikki, mutta ainaskin minä. Luulen, että moni nuorempi henkilö ei välttämättä edes osaa ajatella miten intohimoista, rajua ja kuumaa seksi voi olla myös meille ns. keski-ikäisille. Sorry, tuottaa sulle tämmöinen pettymys. :wink:
Kokemus on valttia myös parisuhteessakin. Onnistumisten ja erehdysten kautta tulee kokemusta ja se joka osaa ottaa ne parhaat puolet näistä kummistakin alueista niin elämän arvot selkiytyvät ja elämästä tulee paljon ihanampi ja mukavampi ja jos vielä tapaa samankaltaisen ihmisen niin sehän on elämän lottovoitto.

Hienoja mielipiteitä aiheesta "Haluttomuus parisuhteessa". Kuten alussa kirjoitin tämähän ei ollut minun oma kirjoitukseni vaan copy-paste komennolla otettu teksti, Suomi24 foorumista. Itseäni se vain sen verran lämmitti, että toin sen teidän KITY runkkareiden nähtäväksi. Olen orginaalikirjoittajan kanssa samaa mieltä tästä ongelmasta. Totta kai fyysiset ja siihen liittyvät muut ongelmat eivät kuulu tämän tekstin piiriin vaan tässä on mielestäni ajateltu ihan normaalia parisuhdetta ja ehkä vielä sellaista, että ollaan oltu vuosia jo yhdessä. Itse, kun lukeudun sellaiseen, ainakin kokemuksieni perusteella.
Todellinen rakkaushan on myös ns. sielujen sympatiaa ja seksi on yksi osa-alue parisuhteessa. Se ei ole tärkein, mutta ei sitä saa myöskään unohtaa. Kuten kaikessa, ei se määrä vaan laatu, mutta kun rakastellaan yhdessä niin sen pitää olla silloin intohimoista, kuumaa ja pitää haluta toista. Pitää osata myös nauttia toisen nautinnosta ja hyvästä olosta. Elikkä seksi on molemminpuolista kommunikaatiota. Ei yksipuolista oman nautinnon maksimointia.
Tästä aiheestahan voisi kirjoittaa loputtomiin kuten ihan mistä aiheesta vaan. Niin on monta mielipidettä kuin on kirjoittajaakin.
Kiitoksia positiivisista kannanotoista, etenkin EveryWoman, Gina ja totta kai muillekkin kriittisistä kommenteista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Amorosa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Impi kirjoitti:Luulen, että suurin osa kirjoittajista on suunnilleen samaa mieltä, mutta puhuvat vaan esimerkiksi rakkauden sisällöstä vähän eri merkityksessä. Kukaan ei ole väittänyt, etteikö parisuhdetta ja sen intohimoa pitäisi hoitaa. Siinä on vain vivahde-eroja, että mille sijalle elämässään ihmiset sen seksin asettavat...

BRAVO!!! :jee:


Jee! Sä olet asian ytimessä! Näinpä juuri. Jos toinen ei näe seksiä kaikkein tärkeimpänä, vaan yhtenä osana hyvää suhdetta (ja jokaisella toivottavasti on OMA NÄKEMYS hyvästä parisuhteesta, eikä elä ulkoapäin ohjatusti) se ei tuntunut menevän jakeluun.

Mulle seksi on tärkeää, mutta mä ymmärrän vallan hyvin, jos jotkut haluaa vain kerran kuussa. So what? Omapahan on tapansa elää. Vähän vois ymmärtää erilaista tapaa elää.

Ja esim. stressi vähentää testosteronin määrää, ja voi viedä seksihaluja. Sillä ei oo mitään tekemistä rakkauden loppumisen kanssa, tai ettei toista haluaisi. Siksi pidin alkup. tekstiä ihan hölmönä. Se oli kuin silmälaput silmillä kattelisi maailmaa, siinä yksinkertaistettiin liikaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Amorosa kirjoitti: Ja esim. stressi vähentää testosteronin määrää, ja voi viedä seksihaluja.
Melko lailla :off: :
Laadukas julkaisu Tieteen maailma informoi sisäisesti nautittujen mieshormonien tehoavan, päällä ei ole väliä. Hormonit hyötykäyttöön, eli sisäänlaukeamisiin ja nielemisiin!
Elämä kantaa, jos sen antaa
nypari

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja nypari »

martza kirjoitti: ...mutta kun rakastellaan yhdessä niin sen pitää olla silloin intohimoista, kuumaa ja pitää haluta toista. Pitää osata myös nauttia toisen nautinnosta ja hyvästä olosta. Elikkä seksi on molemminpuolista kommunikaatiota.
Sen pitää olla... -> siis pitää olla! Guumaa, guumaa, passionia, passionia!!!

Ei vittu, ihan kuin Cosmosta! Kornia... niin kornia! Hei kamoon, kukin tavallaan!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Amorosa kirjoitti: Ja esim. stressi vähentää testosteronin määrää, ja voi viedä seksihaluja. Sillä ei oo mitään tekemistä rakkauden loppumisen kanssa, tai ettei toista haluaisi. Siksi pidin alkup. tekstiä ihan hölmönä. Se oli kuin silmälaput silmillä kattelisi maailmaa, siinä yksinkertaistettiin liikaa.
Se on miten jokainen tulkitsee alkuperäisen tekstin. Minä tulkitsi sen ihan puhtaasti niin, että on oltu parisuhteessa pitkään eikä ole tullut mitään fyysisiä ongelmia tai testosteronin määrän laskuja. Katsoin tämän ihan mielenkiinnon hiipumisena rakastelua kohtaan. Luulenpa, että alkuperäinen kirjoittajakin on näin ajatellut. Kuinka saa taas toimimaan parisuhteen seksielämän uudestaan niin kirjoittaja osui oikeaan juuri siinä, että yrittää saada toinen taas rakastumaan itseensä tulisesti ja sitä kautta himoitsemaan toista.

"Voiko parisuhteessa toisen ihmisen saada intohimoiseksi puhumalla, niin kuin yleensä väitetään? EI, mikäli keskustelu pyörii seksin ympärillä, mutta KYLLÄ silloin, jos yritetään keskustelulla saada parisuhteen toinen osapuoli rakastumaan tulisesti uudelleen"

Tässäkin viittauksessa mielestäni hän viittaa juuri siihen, että jos haluttomuuteen puututaan vain puhumalla seksistä se ei auta vaan ongelmat ovat henkisellä puolella parisuhteessa, joka sitten korostuu toisen seksuaalisena haluttomuutena. Näin minä tämän tulkitsen. Enkä ajattele onko stressiä vai ei. Yksinkertaisesti vain haluttomuutena.

Tämä on vain yksi hyvä otos koko tekstistä, joka kolahti minuun täysin.
nypari kirjoitti: Sen pitää olla... -> siis pitää olla! Guumaa, guumaa, passionia, passionia!!!

Ei vittu, ihan kuin Cosmosta! Kornia... niin kornia! Hei kamoon, kukin tavallaan!
Voi ei. Huutomerkkien käyttö ei ole sallittua täällä.

"Sen pitää olla". Tämähän on mun mielipide eikä käsky kaikkien toimia näin.

Toivottavasti joskus aikustut ja kasvat ehkä Mieheksi, henkisesti, niin ehkä alat ajattelee asioita vähän toisella tapaa. Elämä opettaa kyllä jokaista. Toiset oppii siitä ja valitettavasti toiset ei. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Taskunpohjaroposeni:
- on luonnollista, että seksuaalinen aktiviteetti vaihtelee suhteessa
- paras tapa lisätä vipinää vällyihin ei välttämättä ole asiasta suoraan puhuminen
- jos puoliskot ovat ehtineet vieraantumaan toisistaan, homma vaatii pitemmän lämmittelyn kuin jonkun uuden seksilelun ostamisen

Aloittajalle:
Jokainen toki kirjoittaa keskustelupalstalle mitä haluaa.
Miettisin kuitenkin tykönäni, mitä lisäarvoa keskusteluun tuo se, että joka puheenvuoroon huutaa yhtä ja samaa, sinun tapauksessasi että "kivaa on ja hyvin menee!"

Vai heitänkö minä jokaiseen puheenvuorooni katsauksen laitesukelluksen nykytilasta?
nypari

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja nypari »

martza kirjoitti: Toivottavasti joskus aikustut ja kasvat ehkä Mieheksi, henkisesti, niin ehkä alat ajattelee asioita vähän toisella tapaa. Elämä opettaa kyllä jokaista. Toiset oppii siitä ja valitettavasti toiset ei. :wink:
Mä en jaksa uskoa, että mielipiteeni muuttuu asian suhteen. Se, että olen vasta alle kolmekymppinen, suo sinulle toki isällisen etulyöntiaseman laukoa "kasva Mieheksi"-kommentteja, mutta ei onneksi muuta. Tämä sinun tulinen-intohimo-seksi-all-life-long-paatos saa virneen kasvoilleni, eikä se virne siitä ole laskenut sitten ketjun aloituksen.

Mutta huikaisevan häikäisevän helmeilevää parisuhdeseksiä sinulle. Olet sen ansainnut!
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Starflare kirjoitti: Paljon porua,vähän villoja. Mikäs tämä suunta sitten olisi arvon tohtori?
Kompromissin suunta on tietysti se, josta kumpainenkin saa tyydytyksensä. Esimerkin parihan oli ymmärtääkseni joskus harjoittanut piiskatontakin seksiä. Se mikä sitten on molempia tyydyttävää sänkypainia, on kulloisenkin parin ihan itse ratkaistava omia mieltymyksiään mukaillen.

Sitä en sitten tiedä, että voiko joku ihminen tosiaan muuttua täysin ehdottomaksi sm-seksin suhteen, jolloin kyseessä olisi tietysti ongelma. Joka tapauksessa moinen hitaasti kehittyvä joustamattomuus olisi melkoinen äärimmäisyys ja varmaankin hyvin marginaalinen ilmiö.

Mutta jos kuviteltaisiin esimerkin tapauksessa olevan vain molempia tyydyttämättömiä kompromisseja, niin silloin ongelmaan ei tietysti ole muuta ratkaisua kuin elää onnettomana kunnes kuolema tai avioero erottaa. (Edit: Kappas, vihin avioliittoonkin tämän mielikuvitusparin.)
"I want you to get excited about your life."
Starflare

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hallusinaatio kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Paljon porua,vähän villoja. Mikäs tämä suunta sitten olisi arvon tohtori?
Kompromissin suunta on tietysti se, josta kumpainenkin saa tyydytyksensä. Esimerkin parihan oli ymmärtääkseni joskus harjoittanut piiskatontakin seksiä. Se mikä sitten on molempia tyydyttävää sänkypainia, on kulloisenkin parin ihan itse ratkaistava omia mieltymyksiään mukaillen.

Sitä en sitten tiedä, että voiko joku ihminen tosiaan muuttua täysin ehdottomaksi sm-seksin suhteen, jolloin kyseessä olisi tietysti ongelma. Joka tapauksessa moinen hitaasti kehittyvä joustamattomuus olisi melkoinen äärimmäisyys ja varmaankin hyvin marginaalinen ilmiö.

Mutta jos kuviteltaisiin esimerkin tapauksessa olevan vain molempia tyydyttämättömiä kompromisseja, niin silloin ongelmaan ei tietysti ole muuta ratkaisua kuin elää onnettomana kunnes kuolema tai avioero erottaa. (Edit: Kappas, vihin avioliittoonkin tämän mielikuvitusparin.)
Juuri näin, kysymyksiä tosin nousee koko ajan enemmän esitettäväksi tälle vihkimällesi parille :) . En jaksa mitää lätinöintiä pistää tähän kun menee homokomppailuksi.

killkillille "Totenkopf" merkki rintapieleen.
Exsat

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti: Mutta huikaisevan häikäisevän helmeilevää parisuhdeseksiä sinulle. Olet sen ansainnut!
Nypari löysi sisäisen Helmenkalastajansa! :P
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja definitely »

martza kirjoitti:
definitely kirjoitti: Offtopic: minuakin häiritsi alkuperäisen lainauksen välimerkkien käyttö ja asenteellisuus. Ihanku elämä olisi pelkkää parisuhdetta.
Kaikkeen epäolennaiseen ihmiset sitten kiinnittävätkin huomionsa, kuten välimerkkieni käyttöön
Jostain syystä en havainnut sinun kiinnittävän huomiota kommenttini olennaiseen sisältöön, josta ylläoleva oli erotettu offtopic-etumerkillä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja nexie »

martza kirjoitti:
Seksihän paranee vaan mitä enemmän ikää tulee, joten kyllä me vähän vanhemmatkin sitä harrastetaan ja aktiivisesti ja villisti myös. Ei varmaan kaikki, mutta ainaskin minä. Luulen, että moni nuorempi henkilö ei välttämättä edes osaa ajatella miten intohimoista, rajua ja kuumaa seksi voi olla myös meille ns. keski-ikäisille. Sorry, tuottaa sulle tämmöinen pettymys. :wink:
:shock: :shock: :arrow: AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGH!

Miten helvetissä mä saan tästä reality bite -pätkästä syntyneen mielikuvan pois päästäni???? Pelkään, että oma libidoni vielä kärsii tämän mielleyhtymän seurauksena ja sehän nyt _ei_ käy.

:apuva:
Don't Panic!
PerttiMakimaa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kunhan tajuaisin vaan mikä tässä miehessä ärsyttää niin uskomattoman paljon miltei kaikkia täällä palstalla voisin pullottaa sitä ja myydä ihmistenvihaajille... :)

EW taisi olla jäljillä, mutta mutta... Ja ehkä Elppakin sanoi sen huumorin keinoin. Jokainen sukupolvihan luulee keksineensä seksin eivätkä muunikäiset saisi sitä harrastaa.

Miehelle, jonka seksielämä yleisestikin ottaen on aina perustunut rakkautta täynnä oleviin ihmissuhteisiin, on itse juttuun vastustavia mielipiteitä vaikea keksiä. Itseasiassa rakkauden kautta meneminen kuulostaa erittäinkin järkeenkäyvältä.

EDIT: typot
Geetzu

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kunhan tajuaisin vaan mikä tässä miehessä ärsyttää niin uskomattoman paljon miltei kaikkia täällä palstalla voisin pullottaa sitä ja myydä ihmistenvihaajille...
Täytyy tyytyä lisä-ärsyttämään komppaamalla sujuvasti martzaa.

Olin jo kirjoittamassa tähän vuodatuksen, omat ajatukseni (harmittavasti vähän eroavat martzan mietteistä) seksin mahdollisesti hiipuvasta määrästä parisuhteessa mutta enpäs nyt sitten viitsikään. Tuskin sinäkään mussunussukkaiseni, joka juuri kityyn rekisteröidyit, tätä haluat tehdä? Ei, en usko... Harmillisesti joudun myöntämään, että joistain asioista ei osaa puhua kuin henkkoht-tasolla ja juuri niistä asioista ei henkkoht-tasolla useimmiten viitsi. Alan oppia...
PerttiMakimaa

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:...Tuskin sinäkään mussunussukkaiseni, joka juuri kityyn rekisteröidyit, tätä haluat tehdä? Ei, en usko... Harmillisesti joudun myöntämään, että joistain asioista ei osaa puhua kuin henkkoht-tasolla ja juuri niistä asioista ei henkkoht-tasolla useimmiten viitsi. Alan oppia...
Wanha!

Minä tulin tähän tulokseen jo jonkin aikaa sitten. Tervetuloa joukkoon tummaan. Murjotetaan yhdessä... :maanantai:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
On ihana olla teille KITY runkkareille ärsyttävä henkilö :hep: :vihelt: :matsi:

Nää on mukavia nimittäin nämä hymiöt. :yo: :komp: :paavi: :kontrolli:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sä todellakin "voisit olla suurimmalle osalle meistä isä".
Myös meidän faija sortuu ajoittain lapsellisuuksiin ja aiheuttaa lapsissaan myötähäpeää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Sä todellakin "voisit olla suurimmalle osalle meistä isä".
Myös meidän faija sortuu ajoittain lapsellisuuksiin ja aiheuttaa lapsissaan myötähäpeää.
Asiaa kirjoitat poju. Tosiasia kuitenkin on, että tekin vanhenette joka päivä. Tervetuloa hissun kissun tähän kultaiseen keski-ikään. :wink:

On ihana olla kahden lapsen isä ja ONNELLINEN!!!! :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:Asiaa kirjoitat poju.
Kuules käppyrä. Sen pojuttelun voit sitten lopettaa ihan saman tien, oli niitä huollettavia sitten miten monta hyvänsä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Kuules käppyrä. Sen pojuttelun voit sitten lopettaa ihan saman tien, oli niitä huollettavia sitten miten monta hyvänsä.
Vittuilu vittuilusta, joten pyyntö on molemmin puolinen. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja killkill »

martza kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kuules käppyrä. Sen pojuttelun voit sitten lopettaa ihan saman tien, oli niitä huollettavia sitten miten monta hyvänsä.
Vittuilu vittuilusta, joten pyyntö on molemmin puolinen. :wink:
Minä en ole käsittääkseni vittuillut sulle missään kohtaa.
Vai onko eHipiäsi niin herkkä, että kaikenlainen kritiikki ja eriävät mielipiteet otetaan vittuiluna?

Aika lapsellista.

EDIT: Pah. Noretus Maximus :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Minä en ole käsittääkseni vittuillut sulle missään kohtaa.
Vai onko eHipiäsi niin herkkä, että kaikenlainen kritiikki ja eriävät mielipiteet otetaan vittuiluna?
Aika lapsellista.
Samaa sanon minäkin. Kysyn eikö eHipiäsi kestä sanaa poju.
Papparais sanasta minä tykkään todella paljon.
Mutta, turha nyt tästä asiasta jäädä kinamaan.
Jatketaan KITTYIlyä ihan normaalisti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

martza, sä et voi pojutella killkilliä koska sen lempinimi on jo vuoden päivät ollut pappa... Hää o mun ePappa. Jatketaan aiheesta! (johon mulla ei vieläkään ole sanottavaa, kitisen sitten rakkauspulaa elämässäni kun en saa päivittäistä tyydytystäni)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluttomuus parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: martza, sä et voi pojutella killkilliä koska sen lempinimi on jo vuoden päivät ollut pappa... Hää o mun ePappa. Jatketaan aiheesta! (johon mulla ei vieläkään ole sanottavaa, kitisen sitten rakkauspulaa elämässäni kun en saa päivittäistä tyydytystäni)
Voi eii..... Onko täällä KITYssä nyt kaksi pappaa. Mut ku, mut ku, mä ooon vähän vanhempi sitä, niin mä voisin olla kai sitten "Grand Pappa". Jookos
Jatketaan vaan sitten, kun sulle tulee se mahdollinen rakkauspula ja et saa päivttäistä tyydytystäsi mieheltäsi tai tarkoittaaks toi tyydytystä elämältä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin