"Who you'd fight?"

Yleinen lätinä jä kitinä
killkill

"Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tappeluklubi-leffan fiiliksissä on tämä perk...perjantai alkanut, joten sen innoittamana tylerdurdenmainen katuväkivaltagalluppi:

"Ketä vetelisit pataan?"

Itse haluaisin piestä ainakin seuraavat henkilöt:
- Erkki Liikanen
- Esko Aho

Nämä möyhentäisin huolella bare-knuckles-matsissa:
- George W esikuntineen (incl Paul Wolfowicz)

Nämä saisivat pesäpallomailaa
- työnantajayritykseni johto

Kity-kvasihahmoista kukaan ei valitettavasti ole vielä ylittänyt ärsytyskynnystä niin paljon, että hekumoisin väkivaltaisesta interaktiosta..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poliitikoista: Ilkka Kanerva.

Tuntemattomista: henkilö joka yritti murtautua ooppeliini.

Hihhuleista: kuka tahansa, joka tulee tuputtamaan aatettaan.

Tolloista: GWB.

Ja aina välillä on hyvä vetää itseään turpaan ettei totuus unohtuisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Na

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Na »

Tony Halmetta. Sillä ehdolla, että se ei tappelis takaisin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Outoa, mutta mieleeni ei tule tällä hetkellä ketään, johonka haluaisin nyrkkini iskeä. :shock:
Itseasiassa on aika vaikeaa yleensäkin nimetä ketään, lähinnä tunnistan itsessäni halun pahoinpidellä, mutta kohde ei ole niin olennainen.
Agressionpurkumielessä se tekisi hyvää, mutta onneksi minulla on vain halu läimäyttää, ei tarvetta tai aikomusta siihen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tix

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Tix »

Juuri nyt tällä hetkellä haluaisin

1) Läimiä avokämmenellä korkeimman oikeuden tuomareita molemmille poskille puoli tuntia huutaen samalla "herätkää saatana!" Eivät ne kuitenkaan heräisi, mutta ansaittua olisi.

2) Bushille riittäisi hyvin tähdätty potku perseelle, joka suistasi ko. herran palliltaan. Ei se pää enää toista aivovauriota kaipaa, vaan paremmin sopivan tehtävän esim. kirjapainona.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tuota noin olishan se kiva möyhentää vähän yrjö puskaa oikein kunnolla :twisted:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dumari

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Idea kyllä kiehtoisi, pääsisi ottamaan mano-a-mano:a. Kohteen valinta vain tuotti erittäin suurta ongelmaa, koska en jaksa tällä hetkellä tuntea vihaa ketää kohtaan.

Valitsen siis erään minua vanhemman, isomman, tyhmemmän sekä erittäin ärsyttävän työtoverini kehään. Häntä on muutama kerta tehnyt mieli paiskoa työpaikalla.

Tottakai GWB:tä tai jotain muuta poliitikkoa voisi ideologisella tasolla paiskia, mutta mitään iloa siitä kehässä tuskin olisi. Hyvä katumatsi on tiukka ja melkein rehellinen matsi.
Geetzu

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä taas voisin läimiä Bushin läimijöitä, ihan niin ku puolustuksen vuoks. En oo väkivaltanen. Ootte tosi kinkyy porukkaa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään vähän huono päivä tälläiselle kyselylle. Voisin läimiä järjestään kaikkia vastaantulijoita, työkavereita ja kityilijöitä. Väsymys, nälkä ja toisaalta myös täysi maha herättävät tänään normaalia enemmän agreja. Palaan asiaan, kun ihan aidosti oikeasti joku ihminen ärsyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tänään(kin) erästä kulutushyödykkeiden kauppiasta voisin hiukan puisella pesäpallomailalla taputella.
Yksi lyönti hymyillen suoraan kohteeseen, samalla kertoisin seuraavan lyönnin osumakohdan, edelleen hymyillen.
Yrittäisin säilyttää sen tajuissaan mahdollisimman pitkään ihan vaan huvikseni.
Ärh.
Mulli75

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tunteet ja kohteet vaihtelee.

Minun nyrkki ei heilahda herkästi eikä omasta aloitteestani.

Viimeisin tunnekuohu erästä kännistä sukulaistani kohtaan, joka otti opikseen ettei pidä hyökätä toisen kurkkuun.

Jostain syystä se on alkanut pelkäämään minua vaikken fyysistä kipua hänelle aiheuttanutkaan.
Starflare

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ihan hyvää treeniähän se olisi jo jotakuta saisi mätkiä turpiin ja oikein huolella.
Kaikkia idioottejahan tekisi kyllä mieli tempasta, mutta kun idiootteja ovat, niin eivät kumminkaan ottaisi opikseen. Vastaan siis että en ketään pieksisi, saati yrittäisi edes.
aimohaiku

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

LillyMunster kirjoitti:Outoa, mutta mieleeni ei tule tällä hetkellä ketään, johonka haluaisin nyrkkini iskeä. :shock:
Kumpihan se nyt sitten lienee onkaan outoa:

Se, että ilmaisee halukkuutensa pahoinpidellä nimettyjä henkilöitä vai se, ettei halua pahoinpidellä ketään eikä pysty ketään siihen tarkoitukseen sopivaksi nimeämään?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tony Halme ansaitsisi päihinsä. Matti Nykänen muuten mutta se on jo saanut "kakun". Saddam Hussein muuten mutta sitä odottanee kuolemantuomio. Ja Bush tietysti...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hmm..Hmm..Hmmmmm.. Pistit pahan. Mulla on sellainen periaate, että jos joku/jokin saa sut tarpeeksi vihastumaan, niin parasta vain pistää pakastelokerovaihde päälle.

Niin maailmaarakastava en myöskään ole, että lähtisin atlantin taakse mätkimään ketään, joka ei ole minua vastaan henk.kohtaisesti rikkonut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Turpaan vaan kaikille, jotka ovat päättämässä radio cityn soittolistoista, koko idiootille aamutiimille ja sille ärrävikaiselle läskipäälle.
Myös kokkisyrjäsen voisi piestä sinisenkirjavaksi.
..ja mä muuten en ole edes väkivaltainen kaveri..
SikaMika

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ihan sama, kunhan saisi läimiä turpaan edes jotakuta. Mielellään ihan kaikkia!!

Ja vitut. Bushin ykän kaulan ympäri olisi kiva pujottaa naru ja sitoa narun toinen pää auton vetokoukkuun ja huristella kaasu pohjassa muutama kierros pitkin Pennsylvania Avenueta. Suomalaisista kurmotettavista ei tule äkkiseltään mieleen kuin Jammu-setä, hänelle sama paraati pitkin Myllypuron raittia, tosin sitoisin tyypin vielä varmuuden vuoksi kiinni munistaankin.

Muuten nyrkkiä saisivat maistaa kollektiivisesti kaikki ylimieliset paskat, "ettekstetiiäkukamäoonparempikuinsä"-munapäät sekä väkivaltaiset ihmiset.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minulla ei ole tuollaisia väkivaltaisia fantasioita. Ne ovat aika syvälle tungettuja, enkä saa niitä nyt juuri esiin. Eikä ole niin tarviskaan.

Nyt tuli mieleen yksi. Välillä fantasioin, että jos mun kimppuun hyökättäisi, kuinka puolustautuisin kuin eläin konsanaan ja poistuisin paikalta voittajana. Tai puolustaisin jotain muuta tai ottaisin jonkun rötöstelijän kiinni. Jatkan fantasiointia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tyypit, jotka perustelevat eläinten kohtelua "vahvemman oikeudella" ja spekulatiiviseen kysymykseen "entäs jos yliälykkäät alienit tulis nylkeen sut" että "ei merkitystä, tappelisin vastaan"... ai kun mieluusti noudattaisin heidän omia arvojaan.. vetelisin nekkuun, alistaisín ja nyysisin rotsin. Henkisesti ylempi olento heitä olen jo valmiiksi.

Muita:
Kityläisistä Tix kerran sanoi, että olen vaarallinen (vai vaarattomampi?) kuin litra piimää (sisältö, kuorihan vois satuttaa). Tuota pitäis oikessti Tixin kanssa testata.

SikaMikan ja mun uhoilut oli pelleilyä, mutta nyt jätkä on taas alkanut ärsyttämään. Se on kyllä mulle ehken liian massiivinen tumppi, Tixistä selviäisin...
Quarter

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Quarter »

jaaha... sielä karhu virtaa vuolaasti taas... :D
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

QuarterDot kirjoitti:jaaha... sielä karhu virtaa vuolaasti taas... :D
I bug your perse.. Grafenwalder Premium Pils!
Quarter

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Gattaca kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:jaaha... sielä karhu virtaa vuolaasti taas... :D
I bug your perse.. Grafenwalder Premium Pils!
I stand corrected :D Hyvää viikonloppua!
ninnithequeen

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Hmm..Hmm..Hmmmmm.. Pistit pahan. Mulla on sellainen periaate, että jos joku/jokin saa sut tarpeeksi vihastumaan, niin parasta vain pistää pakastelokerovaihde päälle.
Lähetäänkö taksiasemalle?
SikaMika

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:
SikaMikan ja mun uhoilut oli pelleilyä, mutta nyt jätkä on taas alkanut ärsyttämään.
No voi hellanlettas sentään! En kai ole vahingossa sanonut pahasti pikku-Poikuudelle? Tänne pitäisi saada enemmän ärsyttäviä ihmisiä, jottei tämän palsta muistuttaisi niin paljon teuraaksi vietävää lammasta kuin se nykyisin tekee.
Itsekin olen lipsuillut jo pitkään. Ongelmana on lähinnä ollut se, ettei mua pääasiassa ole kiinnostanut paskan vertaa tänne postaavien postailut. Eikä syy ole ollut yksin minussa. Asiakeskusteluissa on osaavien kirjoittajien mielipiteitä hyvin tarjolla, muiden topiceiden taustalla soi vankasti epävireinen tuuba. Joo myönnetään, en ole itsekään paljon syvempiä pohdiskeluja jaksanut tuhrata, syynä joko se etteivät aiheet ole koskettaneet mua, mulla ei ole niistä tarpeeksi tietoa tai kaikki tietämykseni/näkemykseni on jo esitetty jonkun toisen toimesta.
Paskanhöpinätopiceissa sitten vallitseekin lähes täydellinen konsensus: kaikki on kavereita keskenään, jos joku joskus sattuisikin jonkin ihan oman ja aidon ajatuksen esittämäänkin, niin sitä pääsääntöisesti "kompataan ihan täysillä" vaikka olisi asiasta täysin eri mieltä. Turhaa paskaa, ette te kuitenkaan kaikki pidä toistenne mielipiteistä tai edes toisistanne, en minäkään.

Hyvät Ihmiset ja Poikuus, esitän teille nöyrimmän pyyntöni: vittuilkaa toisillenne! Antakaa asioiden riidellä keskenään, ja riidelkää siinä sivussa asianomaistenkin kanssa! Nyrkkiä pöytään, saatana!!

Ja nyt mä lähden pelaamaan sulkapalloa. Nih!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: "Who you'd fight?"

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sikaboy.. sä oot liian tosikko.. rakastan sinua enemmän kuin useimpia täällä, vaikka ihan turha bimbo oletkin.
Vastaa Viestiin