Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pystytkö olemaan 11kk ilman seksiä?

Been there, done that.
25
38%
En ole joutunut koskaan olemaan, mutta miksei?
18
27%
11 kuukautta on ihan naurettavan vähän. Kokeile <oma määrä> vuotta!
11
17%
Vöi küüle kyllä 11kk ilman äläpäjätsön ressun hiblaamista tyntyy äika hömöltä.
12
18%
 
Ääniä yhteensä: 66

WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Pehmovanukas kirjoitti:..
Aivan turhaan yrität. Gattaca on sairas mies, joka elää oman päänsä vankina. Surullinen tapaus.
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:Miten vitussa Tix tuo yllä oleva liittyy erotiikkaan?
Rönsyt kunniaan?

Sori, oli pakko....
öö onko pehmovanukas TIX :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

WanhaPervo kirjoitti:öö onko pehmovanukas TIX :shock:
Niin me Tixinkaipuiset kityneidot halutaan uskoa. Pehmis ei ole oikeastaan myöntänyt eikä kieltänyt, mikä taas puhuu myös lakimiesplantun puolesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmovanukas

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Kauheaa juoruämmäilyä! Minä olen Pehmovanukas. Älkää loukatko nimittelemällä.
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lolita kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:öö onko pehmovanukas TIX :shock:
Niin me Tixinkaipuiset kityneidot halutaan uskoa. Pehmis ei ole oikeastaan myöntänyt eikä kieltänyt, mikä taas puhuu myös lakimiesplantun puolesta.
Hmm. Täytyypä laittaa kyseinen ni(l)kki seurantaan. Ilmoitan tekstianalyysin tulokset myöhemmin.
ninnithequeen

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pehmovanukas kirjoitti:Kauheaa juoruämmäilyä! Minä olen Pehmovanukas. Älkää loukatko nimittelemällä.
Sorry darling.
Yleinen salaisuus tuli julki?
1108

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Yleinen salaisuus tuli julki?
Ylläripylläri että paukahti ulos sinun suusta.
Kid

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä voisin. Onneks ei tarvii.
ninnithequeen

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Yleinen salaisuus tuli julki?
Ylläripylläri että paukahti ulos sinun suusta.
Se muuten on kerrottu täällä jo kauan sitten, pahvi.
1108

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Se muuten on kerrottu täällä jo kauan sitten, pahvi.
No paljoa kiinnostaa, parempaakin tekemistä kun tavata ketjuja lävitse.
prosessi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Miksi jokainen ketju, jossa on yli sata postausta, liittyy jollain tavalla Gattacaan? :roll:
Menneisyyden toimintamallit ovat sopeutuneet nykyaikaan. Siinä missä ennen maaseutuyhteisöt pitivät huolta omistaan, ovat keskusteluryhmät muuttuneet vastaaviksi yhteisöiksi. Täällä tiedetään kaikkien asiat ja huomataan niin ilot kuin surutkin. Välillä jopa ihan oikeasti välitetäänkin. Ei Gattacan kimpussa oltaisi, ellei hänestä välitettäisi pätkääkään. Eri asia sitten, että onko Gattaca kykeneväinen ottamaan vastaan tätä välittämistä.
ninnithequeen

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miksi jokainen ketju, jossa on yli sata postausta, liittyy jollain tavalla Gattacaan? :roll:
Menneisyyden toimintamallit ovat sopeutuneet nykyaikaan. Siinä missä ennen maaseutuyhteisöt pitivät huolta omistaan, ovat keskusteluryhmät muuttuneet vastaaviksi yhteisöiksi. Täällä tiedetään kaikkien asiat ja huomataan niin ilot kuin surutkin. Välillä jopa ihan oikeasti välitetäänkin. Ei Gattacan kimpussa oltaisi, ellei hänestä välitettäisi pätkääkään. Eri asia sitten, että onko Gattaca kykeneväinen ottamaan vastaan tätä välittämistä.
Tätä ei kyl voi ku kompata :komp:

Gattaca ei ole paha ihminen. Joojoo, mä en ole tavannut kuin kerran, mutta on sillä järkeäkin päässä. Ja tietoa. Ja huumoria. Ja miksi vitussa mä taas oon puolustamassa sitä?
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miksi jokainen ketju, jossa on yli sata postausta, liittyy jollain tavalla Gattacaan? :roll:
Menneisyyden toimintamallit ovat sopeutuneet nykyaikaan. Siinä missä ennen maaseutuyhteisöt pitivät huolta omistaan, ovat keskusteluryhmät muuttuneet vastaaviksi yhteisöiksi. Täällä tiedetään kaikkien asiat ja huomataan niin ilot kuin surutkin. Välillä jopa ihan oikeasti välitetäänkin. Ei Gattacan kimpussa oltaisi, ellei hänestä välitettäisi pätkääkään. Eri asia sitten, että onko Gattaca kykeneväinen ottamaan vastaan tätä välittämistä.
Tätä ei kyl voi ku kompata :komp:

Gattaca ei ole paha ihminen. Joojoo, mä en ole tavannut kuin kerran, mutta on sillä järkeäkin päässä. Ja tietoa. Ja huumoria. Ja miksi vitussa mä taas oon puolustamassa sitä?
Eilen illalla nukkumaan mennessä ajattelin gattacaa.
ninnithequeen

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:Eilen illalla nukkumaan mennessä ajattelin gattacaa.
Ja sulla oli elämä?

(oli pakko)
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eilen illalla nukkumaan mennessä ajattelin gattacaa.
Ja sulla oli elämä?

(oli pakko)
Oli.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Joopa joo, Gattaca. Ethän sinä mitenkään toimeen tule. Sinä kerrot meille (kuten muutkin radikaalit) että eihän meillä mitään hyvinvointiyhteiskuntaa ole eikä sos.turvaa. Yhteiskunnan heikoimmista ei pidetä huolta vaan he kuolevat nälkään. Näinhän se on ja kuu on juustoa.

Joskus 60-luvulla jos olisit ollut työtön olisit ollut t ä y s i n rahaton. Siihen aikaan kaikilla ei ollut edes eläkkeitä. Miten toimeentulo sitten järjestyi? Jatka työntekoa tai mene kerjuulle. Jopa kokoaikaisten työssäkäyvien pienimmät palkat olivat n i i n pieniä, että ne eivät riittäneet muuhun kuin ruokaan ja vuokraan. Ei siis esim. Karhuun, kotimaan matkailuun ja Kate Bushin levyihin *wink* Todellakin, mitä paremmaksi sos.turva tulee sitä enemmän valitetaan.

Kun valitetaan että työttömyyskorvaukset ovat "pieniä" niin totta helvetissä ne ovat suhteellisen pieniä. Miksi?

- Niiden täytyy olla balanssissa kahden jutun kesken: 1) toisaalta taataan vähimmäistoimeentulo jokaiselle 2) toisaalta korvausten suhteellinen vaatimattomuus kannustaa hakemaan töitä (= leveämpää leipää). Turha sanoa että töitä ei riitä nykyään kaikille. Jos sossun luukulta saisi niin hyvin paalua että sillä eläisi aivan paksusti myös monet työssäkäyvät siirtyisivät sosiaaliturvan piiriin. Monille (varsinkin ns. duunarit ja alempi keskiluokka) ainoa motiivi työntekoon on raha, ei työn sisältö. Ja jos korvauksia saisikin vähän vähemmän kuin palkkaa, niin lisääntynyt vapaa-aika kyllä kompensoisi sen aika hyvin.

- Asioita täytyy suhteuttaa. Työttömyyskorvausta maksetaan siitä hyvästä että et tee mitään. Sellaisesta "tekemisestä" ei kai voi kohtuudella aivan paljon vaatia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pohdin vain sitä, että sitten kun gattagan vanhemmat on niin vanhoja, että ne eivät pysty enää itsestään huolehtimaan ja suljetaan hoitokotiin (sillä eihän gattaga voi heistä huolta pitää kun ei kerta itsestäänkään pysty), niin mitä g tekee sitten? muuttaa niitten huoneen nurkkaan asumaan? ei, mutta mitä se tekee? mua kiinnostaa jostain syystä suunnattomasti :?
(en kyllä itekään tajua miksi)
Viimeksi muokannut par-sky, 26.04.2006 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Homeboy65 kirjoitti:motiivi työntekoon on raha, ei työn sisältö.
Työn sisällön arvostaminen lähtee itsestään, ei siitä onko työ varsinaisesti kuinka tuottavaa/eettistä/tarpeellista.
Ylpeys omasta työstä ja parhaansa yrittäminen sekä ammattitaidon aktiivinen kehittäminen on avainasia yleensäkin jaksamisessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

par-sky kirjoitti:pohdin vain sitä, että sitten kun gattagan vanhemmat on niin vanhoja, että ne eivät pysty enää itsestään huolehtimaan ja suljetaan hoitokotiin (sillä eihän gattaga voi heistä huolta pitää kun ei kerta itsestäänkään pysty), niin mitä g tekee sitten? muuttaa niitten huoneen nurkkaan asumaan? ei, mutta mitä se tekee? mua kiinnostaa jostain syystä suunnattomasti :?
(en kyllä itekään tajua miksi)
Samikset! Mulla tuli eilen mieleen, mitä Gattaca tekee sitten, kun hänen vanhempansa kuolevat. Jääkö vanhemmilta perinnöksi niin paljon rahaa, että se riittää Gattacalle tämän loppuelämäksi nettiyhteyteen, einesruokiin ja Karhuun?
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

WanhaPervo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Gattaca ei ole paha ihminen. Joojoo, mä en ole tavannut kuin kerran, mutta on sillä järkeäkin päässä. Ja tietoa. Ja huumoria. Ja miksi vitussa mä taas oon puolustamassa sitä?
Eilen illalla nukkumaan mennessä ajattelin gattacaa.
par-sky kirjoitti:pohdin vain sitä, että sitten kun gattagan vanhemmat on niin vanhoja, että ne eivät pysty enää itsestään huolehtimaan ja suljetaan hoitokotiin (sillä eihän gattaga voi heistä huolta pitää kun ei kerta itsestäänkään pysty), niin mitä g tekee sitten? muuttaa niitten huoneen nurkkaan asumaan? ei, mutta mitä se tekee? mua kiinnostaa jostain syystä suunnattomasti :?
(en kyllä itekään tajua miksi)
Aito_Johanna kirjoitti:
Samikset! Mulla tuli eilen mieleen, mitä Gattaca tekee sitten, kun hänen vanhempansa kuolevat. Jääkö vanhemmilta perinnöksi niin paljon rahaa, että se riittää Gattacalle tämän loppuelämäksi nettiyhteyteen, einesruokiin ja Karhuun?
Mitä meillä oli ennen Gattacaa? Elämä?
PerttiMakimaa

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

WanhaPervo kirjoitti:Mitä meillä oli ennen Gattacaa? Elämä?
Kiinnostavin kysymys mielestäni olisi, että mikä tapahtumasarja kadotti elämän Gattacasta?
WanhaPervo

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Mitä meillä oli ennen Gattacaa? Elämä?
Kiinnostavin kysymys mielestäni olisi, että mikä tapahtumasarja kadotti elämän Gattacasta?
Hmmh. Tästähän emme ole koskaan saanetkaan lukea...
hermine

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mylwin kirjoitti: Ylpeys omasta työstä ja parhaansa yrittäminen sekä ammattitaidon aktiivinen kehittäminen on avainasia yleensäkin jaksamisessa.
Jossain työpaikoilla vaan ilmapiiri on sellainen, että tuo on tehty aika mahdottomaksi. Esim. eräs kesätyö, jossa mua evästettiin seuraavin lausein: "pidä tylyä ilmettä ja yritä näyttää kiireiseltä niin asiakkaat lähtevät pois" ja "meidänkin kaikkien mielestä tämä työvaihe on aivan turha, mutta näin on vaan aina tehty joten teet nyt tätä seuraavat pari viikkoa". Johan mut olisi naurettu pihalle, jos olisin alkanut puhua vielä jostain ammattitaidon aktiivisesta kehittämisestä, kun senhetkisissä työtehtävissäni ainoa tapa selviytyä oli yrittää vajota henkisesti ameeban tasolle ettei pitkästyisi kuoliaaksi. Toinen vaihtoehto oli niin helvetinmoinen kiire, että kaikki piti laskea käsistään puoliksi tehtynä, mikä kanssa käy aika lailla ammattiylpeydelle, varsinkin kun joillain työpaikoilla on tuo meininki koko ajan (esim. ystävien kertomuksen mukaan monet siivousfirmat).

Ehkä olisikin tärkeää tietyissä hommissa säilyttää sellainen oma päänsisäinen pikku mielikuvitusmaailmansa, jossa voi vaalia kuvitelmaa työn merkityksellisyydestä silloin kun todellisuus on ihan ristiriidassa sen kanssa. Harva jaksaa uhrata voimiaan tehdäkseen parhaansa asioissa, joista kukaan ei ikinä tulisi huomaamaan vaikka ne jättäisi kokonaan tekemättä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja martza »

11 kuukautta ilman seksiä.
Sehän olisi kauhia katastrooffi. Ei suloista pinppiä 11 kuukauteen. Tekisi todella vaikeaa, mutta kai sen kestäisi. En tiiä. :cry:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Voisitko olla 11 kuukautta ilman seksiä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Yleinen salaisuus tuli julki?
Ylläripylläri että paukahti ulos sinun suusta.
Se muuten on kerrottu täällä jo kauan sitten, pahvi.
Miten vitussa tämä ylläoleva viesti liittyy erotiikkaan? ?!? !?!?!

Jotenkin huvittavaa että just sinä alat ojentamaan tixiä offtopikoinnista, joka ei ole edes millään tavalla tixin aloittamaa. Yllätys että 2 vikaa sivua onkin täynnä sinun off-topikkiasi, joka ei todellakaan liity millään tavalla erotiikkaan eikä edes siihen aiheeseen jota on viimiset 10 sivua käsitelty.
Vastaa Viestiin