Nisse

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nisse

Äänestys päättyi 03.10.2005 18:39

tuomitaan (syyllinen)
4
10%
tuomitaan (syytön)
0
Ei ääniä
ei tuomita (syyllinen)
28
70%
ei tuomita (syytön)
8
20%
 
Ääniä yhteensä: 40

nypari

Nisse

Viesti Kirjoittaja nypari »

Syyllinen vai syytön? Tuomio vai ei?
Exsat

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Syyllinen, mutta ei välttämättä ainoa. Ei tuomita, kun näyttö ei riitä. Tunnustaa kuolinvuoteellaan ihan vain kettuillakseen.
nypari

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kävi sitten vanhanaikaisesti, minulle. No, tässä äänestyksessä on monipuolisempi vastauskavalkadi.
aimohaiku

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ei tuomita kun ei ole näyttöä. Syyllinen on. Ei käy tuomaria kateeksi.
HellBell

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ei tuomita virallisesti, mutta tuomitaan epävirallisesti syylliseksi.
nypari

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja nypari »

HellBell kirjoitti:Ei tuomita virallisesti, mutta tuomitaan epävirallisesti syylliseksi.
On jo tuomittu.
HellBell

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja HellBell »

nypari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ei tuomita virallisesti, mutta tuomitaan epävirallisesti syylliseksi.
On jo tuomittu.
Niinpä ja etenkin sen "tehty mikä tehty"- tunnustuksen (vaikkei sillä todistusarvoa olekaan) ilmitulon myötä..
Patz

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Patz »

No ei muuta kun kirveiden ja lapioden kanssa odottelemaan oikeudenkäynnin loppumista...

peeäs:en yllytä ketään :mrgreen:
1108

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Äh, minä ne tapoin. Hakkasin hengiltä, nisse ei antanut viinaa. Vittuakos tässä, syyllinen olen.

*hankkii asianajajan*
Herra Manala

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Äh, minä ne tapoin. Hakkasin hengiltä, nisse ei antanut viinaa.
Eikä Seppo persettä?
1108

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Eikä Seppo persettä?
Ai niin, unohdin että olit komppaamassa kympillä. Ihmettelinkin mikä oli yllytyksesi syy, selvispähän tämäkin. Mutta nyt kun olet tunnustanut niin voit heittää hyvästit isoille rahoille.

ja perään pari hassua thyimilöä.

:ditto: :grr: :nuts: :kele:
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eikä Seppo persettä?
Ai niin, unohdin että olit komppaamassa kympillä. Ihmettelinkin mikä oli yllytyksesi syy, selvispähän tämäkin. Mutta nyt kun olet tunnustanut niin voit heittää hyvästit isoille rahoille.

ja perään pari hassua thyimilöä.

:ditto: :grr: :nuts: :kele:


Hyi saatana!! elä siveemmin :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
PerttiMakimaa

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Äh, minä ne tapoin. Hakkasin hengiltä, nisse ei antanut viinaa. Vittuakos tässä, syyllinen olen.

*hankkii asianajajan*
"tehty mikä tehty, ehdollista tuli"? :)
Hebuli

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tuota noin, eivätkö tällaiset yhteen henkilöön kohdistuvat mahdollisesti herjaavat gallupit pitäneet olla kiellettyjä?
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Hebuli kirjoitti:Tuota noin, eivätkö tällaiset yhteen henkilöön kohdistuvat mahdollisesti herjaavat gallupit pitäneet olla kiellettyjä?
Eihän tässä ketään herjata, asiaahan tässä puhutaan!!! relax jannu :shock:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
PerttiMakimaa

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hebuli kirjoitti:Tuota noin, eivätkö tällaiset yhteen henkilöön kohdistuvat mahdollisesti herjaavat gallupit pitäneet olla kiellettyjä?
Tämähän on yhteiskunnallista keskustelua ajankohtaisista tapahtumista ja ilmiöistä. :)
Hebuli

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

snowmen kirjoitti:Eihän tässä ketään herjata, asiaahan tässä puhutaan!!! relax jannu :shock:
Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
Geetzu

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hebuli kirjoitti:
snowmen kirjoitti:Eihän tässä ketään herjata, asiaahan tässä puhutaan!!! relax jannu :shock:
Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
:komppaa ihan kympillä:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin moni muukin syyllinen
tätä nykyä pääsee livahtamaan
kuin koira veräjästä.
Tix

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kyllä nisseä lämmittäisi varmasti ainakin se, että 88% ei usko hänen saavan tuomiota.
PerttiMakimaa

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hebuli kirjoitti:Niinpä niin. Mieti vähän itse jos olisit Nils ja sattuisit lueskelemaan Kityä. Ehkä vähän vituttais lukea tällaisia herjaavia gallupeita itsestään? Etkö yhtään välitä?
Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta...

Koetan pitää epätoivoisesti sisälläni tätä kahvia ehkä pyrskiä sitä näppäimistölle, kun mietin niitä tilanteita jolloin ko. henkilö lukisi tätä palstaa... :D

Suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että minä lähtisin yksin lokakuisena iltana murhapaikalle telttailemaan...
Hebuli

Re: Nisse

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Eipäs nyt viisastella. Kuulin luotettavalta lähteeltä että Nils on myös kity-vakkari. No, katsotaan sitten jos ja kun itse joudutte oikeuteen murhasta, niin miten sitten suu pannaan jos jollakin sivustolla on teitä koskeva herjaava galluppi.
Vastaa Viestiin