Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Info tulevista miiteistä
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä voin istua saunassa vaikka koko illan. Ilma on jäädyttänyt kätösetkin ihan tönköiksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hurahti vähä tossa.. Tää lähtis ny kuitenki meneen. Mikäli toi 12 tuo mut perille.. tai joku.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ääääähhh...

Tää tuli just kotiin tuossa tuulessa ja tuiverruksessa ja tää olis ihan vittuuntunut ja kylmissään.. ja ihan märkänä kanssa (ja ei, ei todellakaan mitenkään miellyttävällä tavalla) *kitisee, vinkuu, kätisee* :maanantai:

Mitenhän sinne Bedlamille ja Exatillekaan oikeen pääsis.. ja onko mtn järkee näin myöhäsellä enää ees suunnitella liikkuja sinne päin? Menis kuitenki viel ihmismäistyessäkin tovi.. kerpee, kun piti tuon ilman tuommoseksi ruveta, kertakaikkiaan.

Mitkähän siellä on suunnitelmat jo paikalla olevilla? Mihis asti meinaatte viihtyä siellä ja ootteko mahd myöhemmin saapumassa tänne keskustaan? Porukalla?

Alanko mää nyt värkkäytymään? Tuunko sinne? Vai jäänkö kotiiin? :think:

Olo nyt ainakin vois tästä enää kohentua.. ja oishan se kiva nähdä ihmisiä. Mutta tuo ILIMA ja kaikki se vaiva.. *huoh*
tuulenpuiska

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

KisSandra kirjoitti:Ääääähhh...

Tää tuli just kotiin tuossa tuulessa ja tuiverruksessa ja tää olis ihan vittuuntunut ja kylmissään.. ja ihan märkänä kanssa (ja ei, ei todellakaan mitenkään miellyttävällä tavalla) *kitisee, vinkuu, kätisee* :maanantai:

Mitenhän sinne Bedlamille ja Exatillekaan oikeen pääsis.. ja onko mtn järkee näin myöhäsellä enää ees suunnitella liikkuja sinne päin? Menis kuitenki viel ihmismäistyessäkin tovi.. kerpee, kun piti tuon ilman tuommoseksi ruveta, kertakaikkiaan.

Mitkähän siellä on suunnitelmat jo paikalla olevilla? Mihis asti meinaatte viihtyä siellä ja ootteko mahd myöhemmin saapumassa tänne keskustaan? Porukalla?

Alanko mää nyt värkkäytymään? Tuunko sinne? Vai jäänkö kotiiin? :think:

Olo nyt ainakin vois tästä enää kohentua.. ja oishan se kiva nähdä ihmisiä. Mutta tuo ILIMA ja kaikki se vaiva.. *huoh*
Ole peluri. Kastu suosiolla ja mene sinne saunomaan. Pyyhe toki suojaan kosteudelta, saunajuomat + vaihtovaatteet=parti, parti!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:Ääääähhh...

Tää tuli just kotiin tuossa tuulessa ja tuiverruksessa ja tää olis ihan vittuuntunut ja kylmissään.. ja ihan märkänä kanssa (ja ei, ei todellakaan mitenkään miellyttävällä tavalla) *kitisee, vinkuu, kätisee* :maanantai:

Mitenhän sinne Bedlamille ja Exatillekaan oikeen pääsis.. ja onko mtn järkee näin myöhäsellä enää ees suunnitella liikkuja sinne päin? Menis kuitenki viel ihmismäistyessäkin tovi.. kerpee, kun piti tuon ilman tuommoseksi ruveta, kertakaikkiaan.

Mitkähän siellä on suunnitelmat jo paikalla olevilla? Mihis asti meinaatte viihtyä siellä ja ootteko mahd myöhemmin saapumassa tänne keskustaan? Porukalla?

Alanko mää nyt värkkäytymään? Tuunko sinne? Vai jäänkö kotiiin? :think:

Olo nyt ainakin vois tästä enää kohentua.. ja oishan se kiva nähdä ihmisiä. Mutta tuo ILIMA ja kaikki se vaiva.. *huoh*
No tietenkin tulet!!! Ei täältä nyt hetkeen liikuta mihinkään. 12, 13, ja kai 14kin liikkuu tännepäin. Täällon poikiakin :)
tuulenpuiska

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

irmelianneli kirjoitti:...Täällon poikiakin :)
Entäs miehiä? :lol:
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

tuulenpuiska kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:...Täällon poikiakin :)
Entäs miehiä? :lol:
Ainakin kolme sinkkumiestä olisi paikalla. Sinkkunaisia on samoin kolme. Hmm.. :wink:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitos ihanaisille mukavasta illasta ja mukavista juomista ja mukavista ravinnoista. Tarkoituksenani oli olla Kissiksen seurana, ettei ihan tarvi yksin miesten kanssa jäädä, vaan kuinkas kävikään.. Kissis sai ilmaista viinaa, ja tottakai meni sinne. Meikäpoika yhdelle baariin poikien kanssa ihan äkkiä muka, josta kuitenkin tuli lähtö hyvin pian beddiksen jälkeen, (ja sikarien) kun ei varmaan oikein poikia jaksanu kiinnostaa meikäpojan viehättävä seura. Valitettavasti. Mukavia poikia. Tai ei kai sitte.

Ainiin, pääsinhän mä joraamaankin ihan tarpeeks, ku yhytin Ginan+miähensä Kaarlesta. Yritin söpistä baarimikkoo hitaille, mut ei lämmenny, kaiken maailman työvuorot muka.. Tuli sentään tupakille mun kaa.

Pitäsköhä mennä nukkuun.
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kiitos kaikille vieraille illasta! Hauskaa oli siihen saakka kun totesin että kaksi sikaria parin tunnin sisään on ruskeaan kääryleeseen tottumattomalle liikaa ja saattaa jopa aiheuttaa laskuhumalatilan. Että jos irmelianneli ihmettelee yhtäkkistä poistumistani pöydästä, niin kerrottakoon että yhtäkkiä heikentynyt olotilani oli sen verran huono, että pönttöä tulin halanneeksi kotiin päästyäni.

Nyt pitäis muka parin tunnin sisään kai kauppaankin jotenkin hilautua. Yh.
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Herätty on. Kiitosket seurasta kaikille!
Hauskaa pienimuotoista kupinottoa kun oli selvinpäin liikenteessä :lol:
Jammailu oli kohillaan, vaikka Kaarlessa oli aika paksat biisit ja Dj:llä olisi ollut vähän harjoittelemista biisien vaihdon kanssa....


Apulanta!!!! :h: :h: :h:

Tämän illan Kikkelikeikka tosin taitaa jäädä välistä, vois rötväillä ja nukkuakin.... ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Kiitos kaikille vieraille illasta! Hauskaa oli siihen saakka kun totesin että kaksi sikaria parin tunnin sisään on ruskeaan kääryleeseen tottumattomalle liikaa ja saattaa jopa aiheuttaa laskuhumalatilan. Että jos irmelianneli ihmettelee yhtäkkistä poistumistani pöydästä, niin kerrottakoon että yhtäkkiä heikentynyt olotilani oli sen verran huono, että pönttöä tulin halanneeksi kotiin päästyäni.

Nyt pitäis muka parin tunnin sisään kai kauppaankin jotenkin hilautua. Yh.
Ei mittää. Kyllä minä huomasin sen heikentyneen olotilan :)

Joo, apua, kaks tuntia aikaa suoriutua kauppaan. En tiedä miten selviydyn tästä.. Mutta aiiivan pakko mennä, yhtään mitään ei ole kaapeissa. Nousin muuten sängystä ylös puoli kolmelta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Tämän illan Kikkelikeikka tosin taitaa jäädä välistä, vois rötväillä ja nukkuakin.... ;)
Joo mielellään. Ei tullut oikein nukuttua, vaikkakin vietin sentään yöni y k s i n! :) En uskaltanut enää kattoo kellookaan nukkumaan mennessä, se oli varmasti jotain seittemän kaheksan pintaan..

Huomista rauhaisaa ja tervehenkistä kuntoilupäivää odotellen..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kiitokset Bedlamille ja Exatille minunki puolestani:)

Ei hitto, miten o pitänyt tänään tehdä kuolemaa.. ei niinkään kylläkään pahin krapula ole ollut (vaikka sitä ilimasta viinaa tulikin nautittua jonnin verran ;) mutta tämä tajuton V-Ä-S-Y !!! :krooh: :doh: Baarista pizzerian kautta kotiin neljän pintaan ja unikaveriksi sain parhaan ystäväni / kummityttäreni äidin, joka oli aivan liian humalassa pästettäväksi omaan kotiinsa ;)

Olen nukkunut tänään mielestäni mielettömästi ja en millään pysty käsittämään miksi mua siis väsyttää edelleen.. vanhuus on vissiin minuakin saavuttamassa (?) :roll: Nukuin siis oikeasti tänään noin 14:30 asti, jonka jälkeen lähdin palauttamaan kummityttärelleni äitinsä ja sitten menimme porukalla syömään Amarilloon, sieltä tultuani stten otin vielä "päikkärit" 19:00-21:30..
irmelianneli kirjoitti:Tarkoituksenani oli olla Kissiksen seurana, ettei ihan tarvi yksin miesten kanssa jäädä, vaan kuinkas kävikään.. Kissis sai ilmaista viinaa, ja tottakai meni sinne.
kääk.. :oops: anteeksi *kuiskais*
irmelianneli kirjoitti:kun ei varmaan oikein poikia jaksanu kiinnostaa meikäpojan viehättävä seura.
Ihan käsittämätöntä. Eivät tienneet mistä ihanuudesta jäivätkään paitsi :D
irmelianneli kirjoitti:Ainiin, pääsinhän mä joraamaankin ihan tarpeeks, ku yhytin Ginan+miähensä Kaarlesta. Yritin söpistä baarimikkoo hitaille, mut ei lämmenny, kaiken maailman työvuorot muka.. Tuli sentään tupakille mun kaa.
No *huoh* :cheer: Helpottui hiukan. Onneksi löysit kuitenkin vielä osan muuta porukkata. No, kai sä hoxasit kysyy et millon sillä söpis baarimikolla ei-olis-kaikenmaailman-työvuoroa? ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hei siis tarkennus tarkennus; en mä tarkottanu että mikään mitenkään huonosti olis menny.. Siis että tottakai i l m a i s e n v i i n a n perässä mennään, mikäli tilaisuus tarjoutuu, minä jos kuka sen tiedän :D Yritin vaan vähän puolustella itteeni kun en lähteny tyttöjen kanssa tanssibaariin.

Mäkin nousin puoli kolmelta sängystä :? Mutta ihanaa, että vain aamulla oli kauhea pääkipu, mutta ainakin puoli päivää saanut olla ihan ilman.

Emmä kehannu enää kysellä mitään söpikseltä. Pummasin jämätkin siltä. Jos se olis pyytäny numeron, ni olisin antanu, heti. Muttaköei. Ei ne ketkään passelinoloiset koskaan kiinnostu, vain ne tyhmät, rumat, nörtit, alaikäiset, yläikäiset....
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti: Emmä kehannu enää kysellä mitään söpikseltä. Pummasin jämätkin siltä. Jos se olis pyytäny numeron, ni olisin antanu, heti. Muttaköei. Ei ne ketkään passelinoloiset koskaan kiinnostu, vain ne tyhmät, rumat, nörtit, alaikäiset, yläikäiset....
Hmm... Musta kyllä näytti että sillä kiinnosti ;) Ehkä se oli vaan ujo?
Että jospa Kaarlereissu ois taas lähiaikoina ohjelmassa? Vois jatkaa siitä mihin jäitte?

Oli mukavat avoliittojaiset. :)

Mä suunnittelen nyt tupareita parin viikon päähän....
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti: Mä suunnittelen nyt tupareita parin viikon päähän....
Ai niin, siekii muutit. Minnekäspäin kaupunkia ja mimmonen kämppä?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Gina kirjoitti:Mä suunnittelen nyt tupareita parin viikon päähän....
..joko saa kutsua itsensä niihin? ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Gina kirjoitti: Mä suunnittelen nyt tupareita parin viikon päähän....
Ai niin, siekii muutit. Minnekäspäin kaupunkia ja mimmonen kämppä?
Kas kun tää ei muista lainkaan tämmöstä :shock: (mistä lie johtuu..) Eikä muista myöskään semmosta, että kutsuttiinkohan kenties sitä sinun toista kaveria semmosella 'maaseutua' tarkoittavalla nimellä? :lol: Kyllä tämän maailman pitää olla niin pieni aina, kun nyt nähtävästi sinun kaverit on minun pikkusiskon vanhoja kavereita/tuttuja... :? :)
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Eikä muista myöskään semmosta, että kutsuttiinkohan kenties sitä sinun toista kaveria semmosella 'maaseutua' tarkoittavalla nimellä? :lol: Kyllä tämän maailman pitää olla niin pieni aina, kun nyt nähtävästi sinun kaverit on minun pikkusiskon vanhoja kavereita/tuttuja... :? :)
Kutsutaan, mutta ei siis ketään niistä näissä bileissä olleista tyypeistä. Mutta samaa jengiä sekin. Me ollaan rokkareita, kaikkihan meidät nyt tuntee hei!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Eikä muista myöskään semmosta, että kutsuttiinkohan kenties sitä sinun toista kaveria semmosella 'maaseutua' tarkoittavalla nimellä? :lol: Kyllä tämän maailman pitää olla niin pieni aina, kun nyt nähtävästi sinun kaverit on minun pikkusiskon vanhoja kavereita/tuttuja... :? :)
Kutsutaan, mutta ei siis ketään niistä näissä bileissä olleista tyypeistä. Mutta samaa jengiä sekin. Me ollaan rokkareita, kaikkihan meidät nyt tuntee hei!
Ainiin. Eiku siis niinniin! Sitähän minäkin :D
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

bedlam kirjoitti:
Ai niin, siekii muutit. Minnekäspäin kaupunkia ja mimmonen kämppä?
Kaupunki tarjos ihan tosi kivan kämpän patelasta. Ja tosi edullinen vuokra! Mun piti päästä muuttaan tällä viikolla, mut se homma vähän kusi kintuille. Ennen kuun loppua kuitenkin vaihdan osoitetta ja heti tilaisuuden tullen ajattelin tuparoida jonne luonnollisesti kaikki runkut tervetulleita. Tosin ajattelin sinne käskeä ihan oikeita ihmisiä. IRL siis. Olette tekin oikeita. Ja IRL.

äh, vittu, mua väsyttää menen nukkumaan... Mutta tuparit on tulossa. Ja sinne katkee mun viinalakko :lol:
bedlam

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti:Tosin ajattelin sinne käskeä ihan oikeita ihmisiä. IRL siis.
Hei, olihan meidän pirskeissä oikeita ihmisiä montakin. Vaikka enemmistö taisikin koostua näistä epäihmisistä.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kiitos vielä minunkin puolestani kaikille näin jälkikäteen. Keskisemmän Suomen reissu suoritettu onnistuneesti, ja viiden ja puolen tunnin bussimatkakin sujui lauantai-aamupäivästä kohtuullisen kivuttomasti olosuhteisiin nähden.

Mulle jäi tuo tanssivaihde vähän päälle perjantailta, joten jos Irmelianneli on halukas lähteä jututtamaan sitä baarimikkoa vaikka tulevana viikonloppuna, niin voin kyllä lähteä seuraksi.. :wink:
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti: Mulle jäi tuo tanssivaihde vähän päälle perjantailta, joten jos Irmelianneli on halukas lähteä jututtamaan sitä baarimikkoa vaikka tulevana viikonloppuna, niin voin kyllä lähteä seuraksi.. :wink:
Mä kans!
Okei tunnustan olleeni varmaan viimeksi aika huonoa seuraa.... Tuli keskityttyä tuohon etelän ihmeeseen. :P Mutta tanssijalkaa vipattaa ihan kroonisesti. Sitä paitsi, mä viihdyn Kaarlessa.

bedlam kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tosin ajattelin sinne käskeä ihan oikeita ihmisiä. IRL siis.
Hei, olihan meidän pirskeissä oikeita ihmisiä montakin. Vaikka enemmistö taisikin koostua näistä epäihmisistä.
Äh, niin nukutti. Ilmaisu ei ollut kauhean selvää :lol:
Juu, siis kyllä myös Kity ihmiset lasketaan ihmisiksi. Mutta miten määritellään yhdellä sanalla ihmiset jotka on tavannut muun kuin Kityn kautta??? (onko sellaisiakin?)
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Mulle jäi tuo tanssivaihde vähän päälle perjantailta, joten jos Irmelianneli on halukas lähteä jututtamaan sitä baarimikkoa vaikka tulevana viikonloppuna, niin voin kyllä lähteä seuraksi.. :wink:
Mä kans!
Okei tunnustan olleeni varmaan viimeksi aika huonoa seuraa.... Tuli keskityttyä tuohon etelän ihmeeseen. :P Mutta tanssijalkaa vipattaa ihan kroonisesti. Sitä paitsi, mä viihdyn Kaarlessa.
Mites ois sitten viikonloppuna?

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Vastaa Viestiin