Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koko päivän kävelyt suoritettu ainakin seitsemän sentin koroilla. Siis kotoa asemalle, junalta työterveyteen ja sieltä taas junan kautta töihin. Töitten jälkeen kävin vielä keskustassa elokuvissa. Tää on mun laji!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sairastelu ja oleilu loppui tänään. Tunnin cardiopace, kuolemahan siinä meinas tulla, mutta kotona ollaan, märkänä mutta tyytyväisenä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Reilu puoli tuntia vesijuoksua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jälleen se tunti uitu. Tarviikohan näitä enää raportoida? Periaate ma & ke -uinnista tuntuu pitävän. Itse asiassa kertaakaan en ole vielä laistanut.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Tuli oikein veren maku suuhun, kun vedin mäkitreeniä paikallisella vesitornin mäjellä... :lol:

Kiskasin ekan kerran keulan pystyyn (mahd. puolen vuoden tauon jälkeen) ja etenin yllättävän pitkän matkan alamäkeen... eiköhän tästä taas nauti... ennen kaikkea urheilusta nauttii... :)
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti:Reilu puoli tuntia...
Sähän olet laittanut ison vaihteen päälle, hieno juttu! Nyt kun pyöränkin hommasit niin lähdet minun ja muutaman muun tyypin kanssa pitemmälle pyöräretkelle kesällä.. Suunnitelmat reitistä ja tarkemmasta aikataulusta vielä vaiheessa.

Muuten normaalia meininki täällä. Salilla käyntiä ma, ti, ke punttiksella, spinnissä ja stepissä. Kyselin tuossa jokunen aika käyttökokemuksia kreatiinista. Huomattavaa hyötyä on ollut ja tulen käyttämään "kuureina" jatkossakin. Uudet juoksutossut hommasin ja sitäkin touhua on varovasti taas aloiteltu, kun ilmat suosii. Painoa on tullut lisää muutamassa hassussa kuukaudessa 5kg. Saa nähdä paljonko tuosta vielä nousee, kun ajattelin olla pitämättä kesätaukoa tänä vuonna..
Feiz

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Feiz »

safi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Reilu puoli tuntia...
Sähän olet laittanut ison vaihteen päälle, hieno juttu! Nyt kun pyöränkin hommasit niin lähdet minun ja muutaman muun tyypin kanssa pitemmälle pyöräretkelle kesällä.. Suunnitelmat reitistä ja tarkemmasta aikataulusta vielä vaiheessa.

Muuten normaalia meininki täällä. Salilla käyntiä ma, ti, ke punttiksella, spinnissä ja stepissä. Kyselin tuossa jokunen aika käyttökokemuksia kreatiinista. Huomattavaa hyötyä on ollut ja tulen käyttämään "kuureina" jatkossakin. Uudet juoksutossut hommasin ja sitäkin touhua on varovasti taas aloiteltu, kun ilmat suosii. Painoa on tullut lisää muutamassa hassussa kuukaudessa 5kg. Saa nähdä paljonko tuosta vielä nousee, kun ajattelin olla pitämättä kesätaukoa tänä vuonna..
Kreatiini on kiva tuote. Pidin itse juuri siitä taukoa ja taas alotin uudestaan sen hörppimisen. Painohan nousee sen pari kiloa nopsaa kun kroppaa kerää hieman nestettä. Nykyisin kreasta ei mene enää pakkikaan sekaisin eikä suuremmalti pukkaa finniä leukaan kuten ennen vanhaan.
Pitäs käydä ostamassa lenkkikengät kun kaverit on alkanu vaatimalla vaatimaan juoksun ottamista treeniohjelmaan ja tietkin ovat sulaneet. Pääsee kiertämään töölönlahtea "ilomielin". Saa nähä miten paikat kestää ku tän ruhon raahaan juoksentelemaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Reilu puoli tuntia...
Sähän olet laittanut ison vaihteen päälle, hieno juttu! Nyt kun pyöränkin hommasit niin lähdet minun ja muutaman muun tyypin kanssa pitemmälle pyöräretkelle kesällä.. Suunnitelmat reitistä ja tarkemmasta aikataulusta vielä vaiheessa.
:shock:

Musta tuntuu, että mun maksimimatka asettuu tuonne kympin tienoille ja silloinkin kyseessä on todellinen sunnuntaipyöräily rauhalliseen tahtiin. Kesän pisin pyöräretki tulee olemaan Koivukylä - Tikkurila ja takas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Salikäynti taas puolentoista viikon tauon jälkeen. Useimmat setit menivät vanhoilla painoilla, joissakin jouduin turvautumaan vähän vähempään, kun tuli muutenkin löysäiltyä aiempina viikkoina. Kyllä se tästä taas lähtee. Oli taas paljon uusia naamoja, myöhäisheränneitä harjoittelijoita.
bedlam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rinta/selkä/olkareeni. Helvetti kun tauon jälkeen on vaikiaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vajaa kaksikymmentä kilometriä pyörän päällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pyöräilin 16 kilometriä keskimäärin 20 km/h nopeudella.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään taas kävin polkemassa käyriksellä lyhyen lenkin...
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

15 km pyörällä, salitreeni.
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

Feiz kirjoitti: Saa nähä miten paikat kestää ku tän ruhon raahaan juoksentelemaan.
Kieltämättä tuli ihan sama ajatus mieleen. En ihan heti osaa kuvitella sinua juoksulenkillä ainakaan vapaaehtoisesti. On tainnut joku tyttö "kaveri" laittaa pääsi taas pyöryksiin. Ei silti, hyvä se on liikkua monipuolisesti..eikä vaan yhtä jutskaa tekemällä.
safi

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: Musta tuntuu, että mun maksimimatka asettuu tuonne kympin tienoille
Tuntuu, tuntuu.. nyt vaan joka ilta suihkaset menemään tunnin lenkin ja muutaman kuukauden päästä poljet kevyesti, vaikka Ouluun ja takaisin.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niin joo, pelattiin viime perjantaina tunti sählyä. Unohdin raportoida.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla oli eilen illalla vähän pattia hauiksessa, kun tein hauiskäännöt eilen aiempaa suuremmilla painoilla, mutta patikkuus katosi kokonaan yön aikana. :( Sama vanha taikinainen elämäni jatkukoon siis taas. Vituttaa nuo omat käsivarret.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään tuli liikuntaa ihan mukavasti. Pyöräilyä, kävelyä ja rappusia hyötyliikunnan muodossa useita tuhansia kilometrejä (no ei ny ihan). Salilla rinta-olkapää-ojentajatreeni vielä sitten päälle ja vartin loppuverryttelyfillarointi, hikipäässä sekin, toki.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Parisenkymmentä kilometriä pyörän päällä. Loppumatkalle osui sopivasti joku hieman paremman pyörän omistaja kirittämään, "minähän en muuten ketään edelleni päästä".

Tällä viikolla pitäisikin taas käydä pariin kertaan uimassa, sunnuntaina kun pääsee kokeilemaan laitesukellusta. Pitää vähän muistella miten niitä raajoja vedessä taas liikutettiinkaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänne tarvittais nyt liikunnan puutteesta plösähtävä jättimäiseksi taikinasammioksi muuttuva hymiö. Mulla on niin sellanen olo nyt. Vituttaa ankarasti, kun tanssitunneille pääsy estyilee koko kesän. Ilmoittauduin kyllä lähitulevaisuudeksi ainakin kerran menemään aerobiciin, mutta mulla on niin vahva ennakkoluulo, etten tule tykkäämään siitä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään pitkästä aikaa spinningissä. Huomenna tuskin kävelen kunnolla..
Sannnu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Motivuksessa järjestetään synttäriviikolla euroviisu spinningiä...menen saletisti sinne..lähteekö joku mukaan?
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Uitu tänään tunti, eilen 50 minuuttia. Olisin normaalisti uinut maanantaina, mutq uimahalli oli kiinni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bodybalance ja ripeä jalkatreeni revähtäneillä reisillä.
Vastaa Viestiin