Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Tänään.
19
25%
Huomenna tai ylihuomenna.
9
12%
Viikon sisällä.
14
18%
Ensi viikolla.
3
4%
Kuukauden sisällä.
10
13%
Seuraavan puolen vuoden kuluessa.
9
12%
Seuraavan viiden vuoden kuluessa.
4
5%
Joskus myöhemmin.
5
6%
En usko saavani (enää) ikinä ilmaiseksi.
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 77

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tän vuuen frekvenssilä kk sisässä, jos lasketaan viimeiset kolme vuotta niin puoli vuotta.. hei mitä tää teille kuuluu?

Manalan puolesta olen todella surullinen, jos hänellä ei muna ole pimpassa joka päivä kuten paremmin menestyneillä "ystävillään"! :cry: :cry: :cry:
Kun nyt mennään henkilökohtaisuuksiin. :lol:

Jatkuva saanti vaatii kyllä pysyvää suhdetta ja sen aktiivista ylläpitoa, ei yhden yön panoilla juhlita kuin ehkä Turussa, jossa saa aina, jos sielläkään. :lol: :lol:

Toisaalta salkkuineni törmäsin kampin keskuksessa moniin naisiin jotka olivat etsimässä edes jotain sisältöä elämäänsä, heidänkin pitäisi oppia, ellei anna ei saa itsekään.

Se ei kannata pihdata naiset, jäätte ilman.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Manalan puolesta olen todella surullinen, jos hänellä ei muna ole pimpassa joka päivä kuten paremmin menestyneillä "ystävillään"! :cry: :cry: :cry:
Kun nyt mennään henkilökohtaisuuksiin. :lol:
Ikävä kyllä sun henkilökohtaisuusyrityksesi ovat joka kerta yhtä surkeita, eikä vähiten siksi, että joka ikisestä viestistäsi paljastuu se tosiseikka, ettet osaa ymmärtää lukemaasi.
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Zeb kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Jos kuNppani pihtaa, parisuhde ei ole sillä hetkellä onnellinen.
No joopa joo. En ikuna lähtisi sellaiseen suhteeseen, jossa oletettaisiin minun naivan 2.3 kertaa viikossa seuraavat 30 vuotta, vaikka taivas putoaisi päälle tai kaikki raajat kipsattaisiin, tai muutoin onnellinen parisuhde on kyseenalaistettu. Elämä kun on silloin tällöin muutakin kuin seksiä.
No joopa joo. Älä saivartele. Tuo ei ole pihtaamista, vaan käytännön syy joka estää seksin harrastamisen. Pihtaamisella tarkoitan sitä että seksiä käytetään vallan välineenä, ja sitä kontrolloimalla kostetaan / kiristetään / vittuillaan / oireillaan. Silloin suhteessa on jokin pahasti vialla.

Jenkeissä kuulemma hyvin yleinen käytäntö.
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niba kirjoitti:Toisaalta salkkuineni törmäsin kampin keskuksessa moniin naisiin jotka olivat etsimässä edes jotain sisältöä elämäänsä, heidänkin pitäisi oppia, ellei anna ei saa itsekään.

Se ei kannata pihdata naiset, jäätte ilman.
Kannattaa pihdata ainakin sen verran että se yksi uros kyllästyy ja häipyy paikalta, ja vähän korskeampi uros tulee pullistelemaan ja tyrkyttämään munaansa. Ja niitähän tulee aina. Teoriassa jos pihtaa tarpeeksi kauan, niin lopulta maailmankaikkeuden korskein uros saapuu paikalle. Ja sitten siltä saa sisältöä... elämäänsä. Ainakin vähäksi aikaa.

Sehän on ihan markkinavoimien perussääntö että kun tarjonta ylittää kysynnän, niin hinta laskee.
hebuli

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:jotenkin tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että suurimmalle osalle ikäisistämme ihmisistä seksin harrastaminen on ihan normaali tapahtuma eikä joulua harvemmin tapahtuva ihme.
Useimmille meistä se on kovin vaihteleva asia, riippuen siitä seurustelemmeko juuri sillä hetkellä vai emme.

Itse kysymykseen vastasin että ensi viikolla (oletettavasti/mahdollisesti), vaikka toisaalta en ole satavarma onko se välttämättä hyvä ajatus. Ne ovat nämä Gattacan mainostamat mixed signals ja mixed feelings puolin ja toisin.
bedlam

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vastasin "joskus myöhemmin". Sehän kattaa aika monta vaihtoehtoa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ensi vuosituhannella.
Geetzu

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eilen vastasin "tänään" vaan enpä saanut. Tänäänkin vastaisin kyllä saman.
HellBell

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

= Koska uskot rakkauden alkaavan stepata..?

Sama asia. Ei voi vastata, liian vaikea pala.

Mutta sanotaan kuitenkin että ensi viikolla, ihan saleen hei!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Think »

Sanoisin, että tänään mahdollisuudet ovat erittäin vähäiset, koska olen nyt töissä ja jos hyvin käy pääsen täältä pois joskus klo 22 aikoihin. Sen jälkeen ei enää tankohumppa jaksa kiinnostaa.

Mutta huomenna sitten, tai viikonloppuna viimeistään. :cheer:
Ovela kuin orgasmi
RolloTomasi

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:jotenkin tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että suurimmalle osalle ikäisistämme ihmisistä seksin harrastaminen on ihan normaali tapahtuma eikä joulua harvemmin tapahtuva ihme.
Useimmille meistä se on kovin vaihteleva asia, riippuen siitä seurustelemmeko juuri sillä hetkellä vai emme.
Suurin osa näyttää seurustelleen, ainakin joskus.
Kid

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti:Pihtaamisella tarkoitan sitä että seksiä käytetään vallan välineenä, ja sitä kontrolloimalla kostetaan / kiristetään / vittuillaan / oireillaan. Silloin suhteessa on jokin pahasti vialla.
Onko se pihtaamista jos ei haluta kun on esim. kaks minuuttia/tuntia sitten riidelty? Onko se vittuilua/kostoa? Eikä vielä seuraavanakaan päivänä ehkä haluta kun eilen riideltiin ja siitä on vielä paha mieli?

Missä vaiheessa haluttomuus on normaalia parisuhteeseen kuuluvaa ja millon pihtausta?
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Onko se pihtaamista jos ei haluta kun on esim. kaks minuuttia/tuntia sitten riidelty? Onko se vittuilua/kostoa?
Ei, koska silloin seksiä ei käytetä vallan välineenä.

Mikä tässä argumentissa nyt oikein vetää teidät arvon neidit / rouvat olettamaan että tarkoitan jotain ihan muuta ja kitisemään mulle turhia vastaväitteitä? Pointtini on vain se että jos suhteessa jompi kumpi osapuoli käyttää seksiä vallan välineenä / maksuvälineenä ja manipuloi sillä kumppaniaan, suhde on väärällä pohjalla. Ei sen kummempaa. Mikä siinä nyt ottaa niin paljon aivoon että pitää oikein saivarrella? (et sinä, Kid)

Kaikki alkoi siitä kun esitin että jos on parisuhteessa, ylläoleva kysymys on irrelevantti. Jos ei saa lähiaikoina, niin se on silti vaan väliaikainen ongelma (ja jos ei ole, niin suhde on retuperällä). Seurustelevat ja seurustelemattomat painivat tässä kyselyssä ihan eri sarjoissa. Hebulikin sanoi että saanti vaihtelee sen mukaan seurusteleeko vai ei. Mikseivät kaikki ole hänen kimpussaan kitisemässä vastaväitteitä? Häh?
:joikuus:
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 04.05.2006 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Eikö?
No ei! Puolisko voi olla matkoilla, se voi pihdata, naisella voi olla japaninviikot, parisuhteessa voi olla mutka. Daah?
Ei nyt ihan noinkaan mene! Ei se, ettei harrasta seksiä päivittäin tarkoita sitä, että parisuhteessa on jotain vialla tai joku pihtaa...

Oigeesti.

Vastaus; tänään. Hilloviikot loppui ja kiima on mitä kaamein!
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Ei se, ettei harrasta seksiä päivittäin tarkoita sitä, että parisuhteessa on jotain vialla tai joku pihtaa...
No kun en minäkään sitä tarkoittanut. Miksi luulette että tarkoitin?
RolloTomasi

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toisaalta on ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa, mutta eivät ole harrastaneet seksiä vuosikausiin.
hermine

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Aarne on vissiin lukenut vähän liikaa noita jenkkiäijien nomarriage-sivuja.

Mua ainakin ärsyttää ajatus parisuhteesta jonkinlaisena seksiautomaattina. Jos seksi menee pelkäksi kiristyskeinoksi, niin kyllä siinä toisessa osapuolessakin täytyy olla jotain vikaa. Tai ainakin siinä, millaista seksiä tämä kiristettävä osapuoli haluaa, jos se ei sille toiselle enää riitä itseisarvoiseksi iloksi vaan muuttuu velvollisuudeksi jolla voi käydä kauppaa. Tai käyttäytyykö toinen suhteessa ylipäänsä niin, että häntä olisi mahdollista haluta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei se, ettei harrasta seksiä päivittäin tarkoita sitä, että parisuhteessa on jotain vialla tai joku pihtaa...
No kun en minäkään sitä tarkoittanut. Miksi luulette että tarkoitin?
Kommentti oli Georginalle!

Oma määritykseni pihtaamisesta on taas se, että pihtaamalla kieltäytyy seksistä, oli syy mikä hyvänsä. Jos toinen ehdottaa, ja toinen kieltää, niin se on pihtaamista. Ei se mikään negatiivinen sana ole sinänsä, pihdata voi vaikka puoliunessa, kun toinen tulee tökkimään selkään, tai vaikka sohvalla, kun toinen aloittaa ns. hipelöinnin.
Aarnen kanssa olen samaa mieltä että pihtauksen rinnastaa hyvin usein negatiiviseksi sanaksi, kun se on asianyhteydessä negatiivisiin tunteisiin (mökötyksen seurauksena tmv.)
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niin... kyse on varmaan termien "pihtaaminen" ja "haluttomuus" sekoittamisesta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ei se, ettei harrasta seksiä päivittäin tarkoita sitä, että parisuhteessa on jotain vialla tai joku pihtaa...
No kun en minäkään sitä tarkoittanut. Miksi luulette että tarkoitin?
Kommentti oli Georginalle!
Ja missäköhän mä väitin että jos toisella ei säännöllisesti haluta vaan siis pihtaa niin parisuhteessa on joku vialla? Voisiko arvon elppa hieman selventää?

Mä en saanutkaan eilen, voi helvetti mun parisuhde taitaa olla ihan retuperällä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:Ja missäköhän mä väitin että jos toisella ei säännöllisesti haluta vaan siis pihtaa niin parisuhteessa on joku vialla? Voisiko arvon elppa hieman selventää?

Mä en saanutkaan eilen, voi helvetti mun parisuhde taitaa olla ihan retuperällä.
Tässä:
Georgina kirjoitti: No ei! Puolisko voi olla matkoilla, se voi pihdata, naisella voi olla japaninviikot, parisuhteessa voi olla mutka. Daah?
Ja sopii lopettaa "arvon Elppa"- jutut, ärsyttää piilovittuilu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
Tässä:
Georgina kirjoitti: No ei! Puolisko voi olla matkoilla, se voi pihdata, naisella voi olla japaninviikot, parisuhteessa voi olla mutka. Daah?
Ja sopii lopettaa "arvon Elppa"- jutut, ärsyttää piilovittuilu.
Niin, parisuhteen mutka oli yksi vaihtoehto eikä liittynyt mitenkään noihin muihin vaihtoehtoihin.

Kyllä mä ihan suoraan vittuilin, olen pahoillani jos jäi epäselväksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti: Kyllä mä ihan suoraan vittuilin, olen pahoillani jos jäi epäselväksi.
Oho oho! Mitäköhän mä olen sulle tehnyt?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Kyllä mä ihan suoraan vittuilin, olen pahoillani jos jäi epäselväksi.
Oho oho! Mitäköhän mä olen sulle tehnyt?
Pitänyt mun solvauksia allekirjoituksenasi tietämättä vähääkään asian taustoja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Georgina kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Kyllä mä ihan suoraan vittuilin, olen pahoillani jos jäi epäselväksi.
Oho oho! Mitäköhän mä olen sulle tehnyt?
Pitänyt mun solvauksia allekirjoituksenasi tietämättä vähääkään asian taustoja.
Kerran, huumorimielessä. Mun mielestä se kommentti vaan oli niin hauska, että iskin sen hetkeksi allekirjoituksekseni. Johan sitä ollaan pitkävihaisia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin