Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Welho lähetti mulle kuun vaihteessa kirjeen, jota vastaan saisin digiboxin. En sitten hakenut sitä heti vaan "arkistoin" paperin johonkin. Nyt en löydä sitä mistään...

Toisaalta eipä sieltä tulisi mitään. Voisin katsoa interaktiivisia tekstarivisailuita 24 h....
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vituttaa kusipäät ja oma herkkyyteni. Kusipäät voisivat olla hiljaa, tai sitten voisin itse ryhtyä kovikseksi ja paukuttaa cacciaiset maan rakoon.

Ja vituttaa että ei täällä oikeasti voi ongelmistaan valittaa koska niitä käytetään täällä sua vastaan...
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Noriyumi kirjoitti:Vituttaa kusipäät ja oma herkkyyteni.
Kuva

Nyyh...
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vituttaa kusipäät ja oma herkkyyteni.
Kuva

Nyyh...
Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän :D.
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Vittu!

Urheiluvammoja pitää taas korjailla. Hymyilivät apteekissa, kun miehekkäästi pinkka tekoihoa, siteitä ja särkylääkettä.

Hitto mä olen tissiposki ja tyhmä, kun tiedän että yli vitosta pidemmällä lenkillä tartten kunnon sukat. Kohta pitäisi ottaa ohjelmaan kaksikymppiset.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti: Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän :D.
Yhden paska olo on toiselle viihdettä...
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noriyumi kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän :D.
Yhden paska olo on toiselle viihdettä...
Senkin herkkis :D . Sillä ei ole minulle mitään väliä kenelle tuo numban juttu oli osoitettu, se oli silti hyvä läppä.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Aluksi meinasin vuodattaa kuinka minua vitutti treeneihin ilmestynyt, jatkuvasti piipittävä harjanvarsi jonka kanssa minun piti harjoitella perustekniikoita, mutta voi helvata, 1108 pelasti päivän :D.
Yhden paska olo on toiselle viihdettä...
Senkin herkkis :D . Sillä ei ole minulle mitään väliä kenelle tuo numban juttu oli osoitettu, se oli silti hyvä läppä.
Mulle se oli osoitettu... Numba on vittuillut mulle koko illan.

Kuva

No nyt muakin alkoi naurattamaan :D
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kevennetääs vähän tunnelmaa:

Kuva

Haju TV
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Noriyumi kirjoitti:No nyt muakin alkoi naurattamaan :D
No jo sitä huumorintajua piti taas lekalla lyödä päähäsi. Kiva että viimein upposi.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

1108 kirjoitti: No jo sitä huumorintajua piti taas lekalla lyödä päähäsi. Kiva että viimein upposi.
Haasteet ne maailmaa pyörittävät :hep:
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä nauroin oikeasti ääneen tuolle Tontun hajutv-kuvan miehen ilmeelle :D

Pakko kun on kitistä aina jostain enkä jaksa enää valittaa liian pahasti kesken olevasta esseestä, niin maristaan nyt vaikka että niska on kipeä.

Oikeasti mua ärsyttää kyllä vähän, että oon sellainen tyhjästävalittaja. Esim. puheestani poikaystävälle varmaan puolet on sellaista ihan turhaa vinkumista tyyliin mul on nälkä, mua väsyttää, pikkarit on huonosti, janottaa tuo mulle vettä, en jaksa pestä hiuksia, mä en jaksa kävellä enää, ei huvita mennä töihin...mä en tajua miten se kestää mua (mistä saakin taas aihetta kivaan itsesäälivinkumiseen). Kaikki ihmiset vihaa tämmösiä.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Minä :maanantai: :9mm: johdatus tietojenkäsittelyyn -kurssia.
Pakollinen kurssi, jonka ainoa sisältö on kirjoittaa kolmattakymmentä esseetä jostain täysin joutavanpäiväisistä paskanjauhanta-artikkeleista.
Tosi ihQuu ja sillee. :tiistai:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vittu kaupungin kallein kampaaja, sieltä kolmas tyyppi menossa eikä kukaan, kukaan näistä epäpätevistä, ammattitaidottomista rumakätisistä luukasoista osaa vittu etukäteen ennustaa millainen väristä tulee vai tuleeko sitä. Vittu maksan itseni kipeäksi ja tulos on KAHDEN kampaajamolopään yhdessä suunnittelemana vaaleanpunaruudullinen. Siis aivan oikeasti, tyvestä valkea, väliltä vaaleanpunainen ja latvasta valkea, tätä limittäin eri tasoissa koko pää.

Onko vittu niin vaikeaa opiskella sitä ammattia jota harjoittaa, mistä helvetistä minä ASIAKKAANA voin tietää millainen väri, hapete ja lämpöaika lopputulokseen tarvitaan?! Ja onko niin vitun vaikeaa kertoa ENNEN kuin lähtee kokeilemaan kuin lasten kampauspäillä ikään että mitkä mahdollisesti ovat harjoittelun tulokset, onko toivottu tulos edes mahdollinen!?!

Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun on pitkään tehnyt mieli leikata hiukset pois, mutta että niistä saisi lyhyenä jotenkin siedettävän näköiset, vaatisi kampaajan apuun turvautumista, joten antaa olla.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Melnais kirjoitti:Vittu kaupungin kallein kampaaja, sieltä kolmas tyyppi menossa eikä kukaan, kukaan näistä epäpätevistä, ammattitaidottomista rumakätisistä luukasoista osaa vittu etukäteen ennustaa millainen väristä tulee vai tuleeko sitä. Vittu maksan itseni kipeäksi ja tulos on KAHDEN kampaajamolopään yhdessä suunnittelemana vaaleanpunaruudullinen. Siis aivan oikeasti, tyvestä valkea, väliltä vaaleanpunainen ja latvasta valkea, tätä limittäin eri tasoissa koko pää.

Onko vittu niin vaikeaa opiskella sitä ammattia jota harjoittaa, mistä helvetistä minä ASIAKKAANA voin tietää millainen väri, hapete ja lämpöaika lopputulokseen tarvitaan?! Ja onko niin vitun vaikeaa kertoa ENNEN kuin lähtee kokeilemaan kuin lasten kampauspäillä ikään että mitkä mahdollisesti ovat harjoittelun tulokset, onko toivottu tulos edes mahdollinen!?!

Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Saatana soikoon! Tässä tuli selväksi että oikeasti vituttaa! Näin.
hermine kirjoitti:Mun on pitkään tehnyt mieli leikata hiukset pois, mutta että niistä saisi lyhyenä jotenkin siedettävän näköiset, vaatisi kampaajan apuun turvautumista, joten antaa olla.
Sama vika, tosin vasta parin kuukauden ajan. Tänään kävi taasmielessä, kun treenatessa vähänkään pidempi tukka on helvetin hankala.
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Starflare kirjoitti:
hermine kirjoitti:Mun on pitkään tehnyt mieli leikata hiukset pois, mutta että niistä saisi lyhyenä jotenkin siedettävän näköiset, vaatisi kampaajan apuun turvautumista, joten antaa olla.
Sama vika, tosin vasta parin kuukauden ajan. Tänään kävi taasmielessä, kun treenatessa vähänkään pidempi tukka on helvetin hankala.
Älä leikkaa, lyhythiuksisia miehiä on jo valmiiksi maailma täynnä...lopeta vaikka mielummin se treenaaminen :)

Mulla nää alkaa jo häiritä normaalia elämää kun kuivumisessa kestää koko päivä ja ilman apua peseminenkin on vähän epämiellyttävää, kun hiukset painaa märkänä niin paljon. Vähän säälittävää olla aina ruinaamassa jotain pesemään mun hiukset ja varata siihen sit koko päivä. Lisäksi oon kyllästynyt kun mulla on ollut tää sama kampaus jo 5 vuotta. Mutta sit jos mietin mitä leikkaamisesta seuraisi...parturiin pitäis syytää rahaa parin kk välein (Melnaisin esittelemin seurauksin), ettei ylikasvaneessa leikkauksessaan näyttäisi joltain lähiräkälän kuningattarelta. Kun hiukset ei olisi rastoilla vaan "päätä pitkin" ne pitäis pestä vähintään joka toinen päivä ja tietysti värjätäkin sitten paljon useammin. Ihan leikkauksesta huolimatta aamulla olisi pakko laittaa ainakin vähän jotain geeliä tms. Ja jokapäiväisestä vaivasta ja rahanmenosta huolimatta tukka olisi paljon rumempi kuin nyt. Ärsyttää.

Ja mua vituttaa sekin, että mulla olis ollut kimpale tofua ja valmis purkkikastike, joista olis tullut oikein hyvää ruokaa ihan paistamalla se tofu ja kippaamalla kastike sekaan. Mutta ei, poikaystävän piti päästä leikkimään superkokkia ja improvisoida tästä jotain ihan omaa ruokaansa pilaamalla koko juttu lisäämällä pahanmakuisia mausteita ja jotain puolikypsää puuroriisiä. Meni hyvät einekset ihan hukkaan, perkele.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Melnais kirjoitti:
Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Tää on niin totta! Lisäksi kampaajilla tuntuu olevan joku ihme fiksaatio punaisiin hiuksiin. Joka kerta kun menen sinne helvetin värjäykseen ja hoen "en halua missään nimessä punaisia hiuksia", ja kappas vain lopputulos on punainen.. Itse värjäämällä tulee paljon parempi ja halvempi pää.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vittu ku vituttaa kaikki ja vittu tää saatanan paska duuni, jota mä tällä hetkellä vittu vihaan niin paljon, et tekis mieli lopettaa jo eilen.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vituttaa oma epäkelpoisuus seurustelijana. Miksi sitä aina vasta suhteen jälkeen tajuaa mitä onkaan menettänyt typeryyttään ja että mitä kaikkea olisi voinut tehdä toisin ollakseen parempi kumppani. No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Vituttaa oma epäkelpoisuus seurustelijana. Miksi sitä aina vasta suhteen jälkeen tajuaa mitä onkaan menettänyt typeryyttään ja että mitä kaikkea olisi voinut tehdä toisin ollakseen parempi kumppani. No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Voiko tästä olettaa, että jotain ikävää on tapahtunut? :(

Jos näin on, niin voimia :paijaa:

Edit: olin näköjään asiasta epätietoinen palstapoissaolojen takia, joten toivottavasti en kääntänyt veistä haavassa.
Viimeksi muokannut Elppis, 04.05.2006 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:Vituttaa oma epäkelpoisuus seurustelijana. Miksi sitä aina vasta suhteen jälkeen tajuaa mitä onkaan menettänyt typeryyttään ja että mitä kaikkea olisi voinut tehdä toisin ollakseen parempi kumppani. No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Älä hätäile. Kuuden - seitsemän vuoden jälkeen se alkaa jo helpottaa...
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti: No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Sen verran kitisen ainakin että ongelmanasi voi ehkä olla se että koska olet niin rokkitähti, olet aina saanut kirsikat kerman päältä ilman että sinulta on vaadittu paljoakaan. Esimerkiksi kehittymään kelvommaksi seurustelijana?

Mutta ainakin tiedostat ongelman, se on jo askel etiäppäin. Voimia sulle.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 04.05.2006 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti:Vituttaa oma epäkelpoisuus seurustelijana. Miksi sitä aina vasta suhteen jälkeen tajuaa mitä onkaan menettänyt typeryyttään ja että mitä kaikkea olisi voinut tehdä toisin ollakseen parempi kumppani. No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Voimia sinulle. Toivottavasti selviät hengissä tästä tappiosta, etkä kaadu elon tiellä.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa tää selkäkipu. Saatana ku ei mitään voi tehdä :cry:
Vastaa Viestiin