Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:Voiko tästä olettaa, että jotain ikävää on tapahtunut? :(

Jos näin on, niin voimia :paijaa:
Kun näen kuinka toinen on selkeästi piristynyt ja saanut uutta elinvoimaa päästessään irti kaikesta ahdistuksesta, ei se loppujen lopuksi ikävää ole. Olen onnellinen, koska näen hänen taas elävän. Mutta se on ikävää, että se ahdistuksen aiheuttaja tuijottaa peilistä. Ja kaikki ne 'entä jos'-ajatukset piinaavat mieltä.

Mutta kiitos myötätunnosta. Elämä jatkuu. On se aina ennenkin jatkunut.
AarneAnkka kirjoitti:Sen verran kitisen ainakin että ongelmanasi voi ehkä olla se että koska olet niin rokkitähti, olet aina saanut kirsikat kerman päältä ilman että sinulta on vaadittu paljoakaan. Esimerkiksi kehittymään kelvommaksi seurustelijana?
Rokkitähti? Minulta on mennyt kai jotakin ohi. Mutta jälkimmäisen tunnustan kyllä, suhteen itsestäänselvyytenä pitäminen on ollut aina ja ikuisesti suurin ongelmani.
Viimeksi muokannut bedlam, 04.05.2006 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Vituttaa oma epäkelpoisuus seurustelijana. Miksi sitä aina vasta suhteen jälkeen tajuaa mitä onkaan menettänyt typeryyttään ja että mitä kaikkea olisi voinut tehdä toisin ollakseen parempi kumppani. No, palstan tietäen kohta joku varmaankin Kitisee siitä, että olen kuitenkin saanut seurustella joskus.
Itsellenikin on käynyt tasan tarkkaan noin, tästä on aikaa jo pari vuotta, ja vieläkin se vituttaa kun asiaa muistelee :(. Jaksamisia.
hermine kirjoitti:Älä leikkaa, lyhythiuksisia miehiä on jo valmiiksi maailma täynnä...lopeta vaikka mielummin se treenaaminen :)
:) En leikkaa, tukka pysyy päässä vaikka mikä olisi.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Rokkitähti? Minulta on mennyt kai jotakin ohi.
Enemmänkin kuvaannollisesti kuin käytännössä, mutta tietääkseni myös käytännössä ainakin jonkin verran. :)
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:Enemmänkin kuvaannollisesti kuin käytännössä
Miten voi olla kuvaannollisesti rokkitähti? Häh! :P

Olen kyllä liian helposti pärstävärkkiini nähden ajautunut suhteisiin, ja en ole tainnut näihin itse asiassa aloitetta tehdä koskaan itse. Mutta habitukseni ei käsittääkseni ole edes kuvaannollisesti minkäänlaista rokkaria muistuttava.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Miten voi olla kuvaannollisesti rokkitähti? Häh! :P

Olen kyllä liian helposti pärstävärkkiini nähden ajautunut suhteisiin, ja en ole tainnut näihin itse asiassa aloitetta tehdä koskaan itse.
Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi. ;) Ei se habitus, vaan se asenne.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miten voi olla kuvaannollisesti rokkitähti? Häh! :P

Olen kyllä liian helposti pärstävärkkiini nähden ajautunut suhteisiin, ja en ole tainnut näihin itse asiassa aloitetta tehdä koskaan itse.
Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi. ;) Ei se habitus, vaan se asenne.
Eli en osaa arvostaa suhdetta, koska en sen alulle panemiseksi ole joutunut tekemään tarpeeksi töitä? En tiedä. Luulisin, että olen ennemminkin sellainen ihminen jolle iskisi hylkimisreaktio tilanteessa, jossa on saanut pitkällisen epätoivoisen ihastumisen jälkeen tunteidensa kohteen vihdoin itselleen. Vaan en tiedä, kun ei tuollaista ole tapahtunut.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Camilla kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
Vittu päätyykö kampaajiksi edes muita kuin niitä joita ei enää oteta kymppiluokalle takaisin? Vitun trendiperselesbot.
Tää on niin totta! Lisäksi kampaajilla tuntuu olevan joku ihme fiksaatio punaisiin hiuksiin. Joka kerta kun menen sinne helvetin värjäykseen ja hoen "en halua missään nimessä punaisia hiuksia", ja kappas vain lopputulos on punainen.. Itse värjäämällä tulee paljon parempi ja halvempi pää.
Ei. Sinne päätyy niitä, jotka läpäsee pääsykokeet..Sekä ennen pääsykokeita tarttee myös olla suht hyvä(t) aiempi/aiemmat todistukset. Lisäksi jaksavat ahertaa 2-3v (poissaoloja 40h/2hylsyä tenteistä saa jo kenkää perseelle).
Sieltä valmistuu niitä, jotka vetävät (SUHT) TÄYDELLISESTI läpi 4tunnin teoriakokeet, kirjallisen lopputyön (n.50sivua), viikonlopun kestävät (6työtä) tehtävät näyttötyöt, joita on arvoimassa tuomarit/kouluttaja/kampaamoyrittäjät. Ja monilla noista on jo ennen valmistumista valmiina vakkkariduuni, ainakin täällä.

Mut hei, sehän on tiedetty, että pk-seudulta valmistuu surkeempaa sakkia kuin lännestä, eikä ihmekään, että täältäpäin on työvoima haluttua sinne suunnille.

Epätyydyttävästä lopputuloksesta kannattaa sanoa, se kuuluu korjata ilmaiseksi. Tyhmä se on, joka maksaa ja on hiljaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

syttiK kirjoitti: Mut hei, sehän on tiedetty, että pk-seudulta valmistuu surkeempaa sakkia kuin lännestä, eikä ihmekään, että täältäpäin on työvoima haluttua sinne suunnille.

Epätyydyttävästä lopputuloksesta kannattaa sanoa, se kuuluu korjata ilmaiseksi. Tyhmä se on, joka maksaa ja on hiljaa.
Arvasinkin että joku loukkaantuu verisesti. Tämä asiakas kyllä sanoo virheestä, mutta jos kampaaja A vastaa suoraan kysymykseeni "Voidaanko tämä väri kertavärjäyksellä saada takaisin vaaleaksi?", kirkkain silmin kyllä ja hänen suosituksestaan värin otan, en voi seuraavan kampaajan käsiään levitellessä tietää että kampaaja A puhui paskaa. Kun kampaaja B sanoo että värinpoisto ja kevytväri on hyvä vaihtoehto tuhojen korjaamiseen, uskon vielä häneen ja annan tehdä mitä hän pystyy. Sitten kampaaja C sanoo että väri kertyy koko ajan hiuksiin, sen välttämiseksi käytetään nyt raitoja joilla saadaan osa päästä jo takaisin vaaleaksi. Kun silppuri C huomaa ettei pysty tuhojaan peittämään, hän syyttää minua siitä että halusin väriä ja sanoo ettei tuota väriä voi kuin kasvattaa pois. Siis vasta sen jälkeen kun hän ja kollegansa ovat hiuksiani korjailleet, B tosin paremmin tuloksin.

Kun tulos on ruudullinen, vika ei on nimenomaan näissä "ammattilaisissa" jotka kertovat mahdollisuudet vasta kun ovat kokeilleet ja epäonnistuneet.
Sanoin olevani mielestäni oikeutettu reiluun alennukseen koska lopputulos on ruma ja kirjava, pikkuneititypykkä sanoi ettei hän ymmärrä miksi. Selitin vielä kerran etten tosiaan toivonut ruutuja, saati tätä sävyä. Ei järjen valoa, ei hyvitystä. Ilmoitin käyntini kyseisessä huijarilafkassa olevan viimeinen ja jakavani sanomaa mieluusti myös monisatapäisessä, naisvaltaisessa työpaikassani. Lähetin myös lämpimät terveiset kampaaja A:lle jota kampaaja C vuolaasti syytteli, kuten myös minua kun olin alkujaan mennyt tuollaisen värin ottamaan hänen kollegansa suosituksesta. Tuon paikan työntekijöiden suurin meriitti avotyöskentelytilaan ovat norjat rungot, eivät taidot.

P.s Turku ei ole pääkaupunkiseutua.

Edit: Kiihkotypoja. Ja vielä ettei menisi syyttelyksi, tottakai on olemassa oikeita ammattilaisia. Kampaajan ammatti vaatii mielestäni paitsi teknisiä, myös taiteellisia ja sosiaalisia kykyjä, asiansa osaavan kampaajan jäljiltä lähtee ulos ylpeänä ja iloisena vaikka olisi parisataa euroa köyhempi. Näitä helmiä on kuitenkin runsaan otannan perusteella harvassa, johtuisiko sitten vuokratuolien korkeasta hinnasta hyvillä liikepaikoilla ja sen vuoksi pakosta keskittyä leikkaamaan mahdollisimman nopeasti tai lätkimään kaikille sama muodinmukainen tukka.

Harmittaa aivan samoin kuin kohtaaminen minkä tahansa ammattiryhmän kanssa joka menee toimissaan alta riman odotusten ja hinnan ollessa kovat.
Viimeksi muokannut Melnais, 04.05.2006 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Luulisin, että olen ennemminkin sellainen ihminen jolle iskisi hylkimisreaktio tilanteessa, jossa on saanut pitkällisen epätoivoisen ihastumisen jälkeen tunteidensa kohteen vihdoin itselleen. Vaan en tiedä, kun ei tuollaista ole tapahtunut.
No... ajattelin vaan että ehkä sellaista joka on ollut vaikea saada osaa arvostaa enemmän, ja pitää vähemmän itsestäänselvyytenä.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:No... ajattelin vaan että ehkä sellaista joka on ollut vaikea saada osaa arvostaa enemmän, ja pitää vähemmän itsestäänselvyytenä.
Sen ymmärsinkin. Mutta kun en tosiaan ole ihastunut koskaan ihmiseen, joka olisi jotenkin 'vaikea saada'. Tai toisaalta, ehkä samankaltainen efekti on nyt sitten erotilanteessa; olen alkanut arvostaa toden teolla tätä suhdetta vasta nyt kun asian eteen ei ole enää mitään tehtävissä. Pipipäistä touhua.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Pipipäistä touhua.
Jaksuja sinne. *hali*

Bedlamin vitutusta tuskin vähentää se että sinä Aarne koet hänen tilanteensa silti kadehdittavaksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pipipäistä touhua.
Jaksuja sinne. *hali*

Bedlamin vitutusta tuskin vähentää se että sinä Aarne koet hänen tilanteensa silti kadehdittavaksi.
Kiitos, kyllä täällä elossa ollaan. En mä nyt usko, että AA nykyistä tilannettani kadehtii. Tässä nyt ei ole niin mitään kadehdittavaa.
Pikku-Akka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pipipäistä touhua.
Jaksuja sinne. *hali*
Bedlamin vitutusta tuskin vähentää se että sinä Aarne koet hänen tilanteensa silti kadehdittavaksi.
Kiitos, kyllä täällä elossa ollaan. En mä nyt usko, että AA nykyistä tilannettani kadehtii. Tässä nyt ei ole niin mitään kadehdittavaa.
Hali myös täältä. Oon vähän tippunu kärryiltä tän asian suhteen.. Mut voimia kuitenkin.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Bedlamin vitutusta tuskin vähentää se että sinä Aarne koet hänen tilanteensa silti kadehdittavaksi.
Tässä nyt ei ole niin mitään kadehdittavaa.
Ei ainakaan pitkällä tähtäimellä. Kumpikaan ääripää ei ole tilana mukava.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Bedlamin vitutusta tuskin vähentää se että sinä Aarne koet hänen tilanteensa silti kadehdittavaksi.
Tässä nyt ei ole niin mitään kadehdittavaa.
Ei ainakaan pitkällä tähtäimellä. Kumpikaan ääripää ei ole tilana mukava.
Meinasin, että tuskin tätä erotilannetta kadehdit. Sehän se tilanne on. Mitä erossa voi kadehtia?

Kiitoksia lohduttelijoille, vaikka en minä nyt sääliä todellakaan tahtonut tällä kerjätä, varsinkaan kun tiedän itse se syypää olevani. Vitutti vain ja vituttaa.
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

bedlam kirjoitti: ... olen alkanut arvostaa toden teolla tätä suhdetta vasta nyt kun asian eteen ei ole enää mitään tehtävissä. Pipipäistä touhua.
Päinvastoin tervettä. Pipipäistä olisi se, jos missään edesmenneessä suhteessa ei osaisi jälkikäteen nähdä myös niitä hyviä juttuja, joita erityisesti arvosti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Rähmäkäpälä, muokata piti. No, vähän vituttaa metriset voikukanjuuret pihalla. Harkitsen raakoja tappotoimia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Meinasin, että tuskin tätä erotilannetta kadehdit.
Juu en.
menhir

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja menhir »

Erään ihmissuhteen loputtua, savun vielä noustessa palaneista raunioista, pohdin miksi, oi miksi! tuhlasin vuosia elämästäni suhteeseen, joka olisi pitänyt kuopata jo alkuunsa. Nyt kun on havahtunut siihen, että todellakin ansaitsen parempaa -tai ymmärsinhän sen aiemminkin, mutta olinko todella sisäistänyt sitä, enpä usko- harmittaa aiempi itsearvostuksen puute. Surettaa se, miten pahoin on voinut ja heijastanut tuota pahaa oloaan lähimpiinsä ja silti vain yrittänyt kestää ja uskoa muutokseen (pölö on pölö on pölö!) Lopullinen ratkaisu satuttaa, vituttaa, mutta jotenkin myös äärettömästi helpottaa. Olo on välillä omituisen kevyt -ainakin siihen asti kunnes jälleen raskasmielisyys hiipii kimppuun kulman takaa. Mutta tästähän pääsee vain ylöspäin, näin on pakko uskoa.

You live, you learn.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Farkut hajos, koira söi kadulta (ihmisen)kakkaa, huuli turvoksissa, poliisi pysäytti kotimatkalla ja kyseli tyhmiä, tilillä ei oo rahaa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:Älä leikkaa, lyhythiuksisia miehiä on jo valmiiksi maailma täynnä...lopeta vaikka mielummin se treenaaminen :)
Pidät hintelistä ja pitkätukkaisista "miehistä" => pidät oikeasti naisista?

:on: Ei vituta oikein mikään. Oikeastaan tuo upea sää ja kämpän remontointi rauhassa tuntuvat ehanalta. Sain eilen seksiäkin (130% hetskuilua edelleen), mikä on aina plussaa ja kotiinpäin. Plop plop.
Starflare

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hebuli kirjoitti:
hermine kirjoitti:Älä leikkaa, lyhythiuksisia miehiä on jo valmiiksi maailma täynnä...lopeta vaikka mielummin se treenaaminen :)
Pidät hintelistä ja pitkätukkaisista "miehistä" => pidät oikeasti naisista?
Tuutko näyttämään mistä kohtaa meikäläinen on hintelä?
hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Starflare kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
hermine kirjoitti:Älä leikkaa, lyhythiuksisia miehiä on jo valmiiksi maailma täynnä...lopeta vaikka mielummin se treenaaminen :)
Pidät hintelistä ja pitkätukkaisista "miehistä" => pidät oikeasti naisista?
Tuutko näyttämään mistä kohtaa meikäläinen on hintelä?
En viitannut hintelällä sinuun, vaan siihen että hermine kehotti sinua lopettamaan "treenaamisen"(?) (ilmeisesti jotta et olisi skrode vaan hintelä naismainen keijukaispoika).
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mikä ihmeen "hermine ulos kaapista" -kansanliike Kityssä on herännyt?

Mua vituttaa silmiä kirveltävä kevätpöly. Hetken ehti iloita, että kesä tulee ennekuin tajusi, että kohta se siitepölytuska alkaa.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Missä vitun vaiheessa hermine on ollut kaapissa? Nainen on täyshetero, ainakin juttujen perusteella.
Vastaa Viestiin