Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Tänään.
19
25%
Huomenna tai ylihuomenna.
9
12%
Viikon sisällä.
14
18%
Ensi viikolla.
3
4%
Kuukauden sisällä.
10
13%
Seuraavan puolen vuoden kuluessa.
9
12%
Seuraavan viiden vuoden kuluessa.
4
5%
Joskus myöhemmin.
5
6%
En usko saavani (enää) ikinä ilmaiseksi.
4
5%
 
Ääniä yhteensä: 77

Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei ole tarkoitus alkaa jankaamaan pihtaamisen ja haluttomuuden eroista, kunhan pohdin mitä olen itse asiasta ajatellut.

Ikiaikaisesti naisia on kehotettu pitämään miehistään huolta, myöntymään seksiin toisen sitä tahtoessa, käyttämään aikaa itsestään huolehtimiseen ja näin eroottisen latauksen ylläpitoon. Eikä siinä mitään, pitäisin seksiä yhtenä parisuhdetta koossapitävänä voimana, joten eriäviä viettejä on hyvä tasoittaa, harvalle seksi kuitenkaan on vastentahtoista vaikkei siihen nyt hirveää paloa olisikaan.

Kun edelläoleva käännetään niin ettei mies välitä, jaksa, on päänsärkyinen, seksin oikeutus katoaa. Nainen vaatii liikaa, ei kanna osuuttaan taloudenpidosta, ei ymmärrä miehen paineita, ei puhettakaan että miehen tulisi myöntyä seksiin vaikkei se päällimmäisenä olekaan mielessä. Ehkä mies on helpompi houkutella mukaan, mutta mitä jää naiselle käteen aktista joka on pelkkää miehelle tehtyä suuseksiä eroottisissa alusvaatteissa? Tahroja. Pitäisin tätä mitä suurimmassa määrin vallankäyttönä ja naisen eroottisuuden ja naisellisuuden mitätöintinä. Et kiihota, et kiinnosta, älä viitsi roikkua munassa haukka.

Niin, miksiköhän naisten pettämisluvut alkavat hipoa miesten vastaavia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pikku-Akka kirjoitti:
segma kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Söi mun suklaat. Mökötystä puolin ja toisin.
Arvaus: asia ei korjaannu yhdellä tai edes kahdella identtisellä suklaalevyllä.
Naiset... :nuts:
Arvaat oikein.
Ei hyvää päivää :D
Kyllä pitää keksimällä keksiä nuo riidan aiheet x)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Eiköhän toikin liity sellaiseen käytännön syyhyn, kuin seksin huonous jolloin se ilo on sitten pakko repiä erotiikan sijaan uusista kengistä jotka sen avulla voi saavuttaa..
Tai sitten ehkä siihen että ollaan menty naimisiin rahan / huolenpidon eikä elämänsä ihmisen kanssa.
Melnais kirjoitti:Ikiaikaisesti naisia on kehotettu pitämään miehistään huolta, myöntymään seksiin toisen sitä tahtoessa, käyttämään aikaa itsestään huolehtimiseen ja näin eroottisen latauksen ylläpitoon.
Ei mun kanssani suhteessa ainakaan oo tollasta. Tuo "ikiaikaisesti" taitaa kyllä viitata menneisiin vuosisatoihin. Mut mä nyt oonkin vässykkä joka tekee mitä tahansa oman kultansa mieliksi ja siksi... äh.
Pikku-Akka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georgina kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
segma kirjoitti: Arvaus: asia ei korjaannu yhdellä tai edes kahdella identtisellä suklaalevyllä.
Naiset... :nuts:
Arvaat oikein.
Ei hyvää päivää :D
Kyllä pitää keksimällä keksiä nuo riidan aiheet x)
Jep, mistäpä sitä muusta kinais. Menee liian hyvin niinku muuten. 8)
hebuli

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Hebulikin sanoi että saanti vaihtelee sen mukaan seurusteleeko vai ei. Mikseivät kaikki ole hänen kimpussaan kitisemässä vastaväitteitä? Häh?
Ei ne uskalla, raukat. Repisin heidät kappaleiksi (noin niinku kuvainnollisesti).
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Saisin jos haluaisin, vaikka huomenna.. Mutta kun itse saaminen ei ole se olennainen, vaan että saa siltä jolta haluaa - ja niitä kun on harvassa.
Seuraavaksi tiedän tapaavani sellaisen, jolta kelpaisi syyskuussa, mutta tuskin tulen saamaan/tulee tehtyä mitään - sillä se on varattu.

Noin yleensä tulee noin 2-4 vuoden välein vastaan joku jolle antaisin jos saisin, muuten ei noi miehet (eikä oma sukupuoleni eli naiset) kiinnosta suuremmin - voisivat olla eunukkeja mun puolestani.
Silti on tullu sorruttua suhteisiin joiden kesto olisi pitänyt jäädä 2 viikkoon seksuaalisen vetovoiman puolelta - eli uutuudenviehätyksen katoamiseen. Kun en vaan harrasta moisia pikapanoja, niin aina niissä on tullu rämmittyä kuukausia. Nykyään oon päättänyt että ei kiitos, ennemmin selibaatissa, olen ennenkin ollu toista vuotta, enkä ole kokenut mitään sen suurempaa puutetta.

Mutta silloin harvoin, kun tulee niitä syötäviä vastaan joiden kanssa synkkaa henkisestikin, ei kyllä tule ajateltua mitään muuta kuin että missä se sopiva vaakataso on, tai oikeastaan.. eikähän tuossa seinässäkään ole tukena mitään pahaa.. eikä lattiakaan näytä huonommalta - ja koko ajan.
=D

Niin se vaan on, ei kaikki sovi kaikille, eikä kaikki koskaan saa. En minäkään ja olen ennemmin silloin ilman.
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

NomenNescio kirjoitti:muuten ei noi miehet (eikä oma sukupuoleni eli naiset) kiinnosta suuremmin - voisivat olla eunukkeja mun puolestani.
Et kai nyt sentään kuitenkaan liittynyt kannattajajoukkoihin, kun Rollo alkoi puhua itsensä kastroimisesta?
RolloTomasi

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

AarneAnkka kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:muuten ei noi miehet (eikä oma sukupuoleni eli naiset) kiinnosta suuremmin - voisivat olla eunukkeja mun puolestani.
Et kai nyt sentään kuitenkaan liittynyt kannattajajoukkoihin, kun Rollo alkoi puhua itsensä kastroimisesta?
hei, tuosta voisinkin saada itselleni avustajan operaatioon!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti:(päivä)Laivalla huomenna. Optimismi kunniaan *LOL*
Hyttiseksi paskaisessa Ö4-luokan hytissä kolmen promillen humalassa käytävältä kuuluvien oksennuksen ja tappelun äänien säestämänä onkin parhautta!
Laivat ovat olleet lievä turn-off sen jälkeen kun täytti 16, tuli taas todettua kun käytiin tukholmassa pyörähtämässä - mikään ei ollut muuttunut sitten 90-luvun puolivälin.
Sviittihommat ovat sitten asia erikseen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Durasel

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Mylwin kirjoitti:Sviittihommat ovat sitten asia erikseen.
Swiiteissä nussii paremmin?
WanhaPervo

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Tänään grillataan, juodaan viiniä. 1+1=2 Vastasin siis tänään.
WanhaPervo

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

McJanne kirjoitti:Veikkasin pessimistisesti tänään.
:D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Durasel kirjoitti: Swiiteissä nussii paremmin?
Swiiteissä on swiitimpää energyy. Ja jos on vieraisilla niin vähemmän perseaukinen pano.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja martza »

WanhaPervo kirjoitti: Tänään grillataan, juodaan viiniä. 1+1=2 Vastasin siis tänään.
Siis saat grillata ja juoda viiniä. Bueno!!! :wink:

Mä saankin huomenna pyöräillä ja käydä pyöräily lomassa terassilla olusilla ja ihkuihanaa erotiikkaa, iltasella ja sunnuntaiaamulla.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti: 16v olin jo kellunut noin 144 kertaa tuon apinoista erottavan yli.
Vantaanjoen?

Vaasassa oli aika yleistä lähteä baariin laivalle kun matka Vaasa-Uumaja maksoi 50mk. Usein oli ilmaislippuja, joita jaettiin lehtien mukana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

McJanne kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Vantaanjoen?
Urpo.
No hei daa. Oon kotoisin pohjanmaalta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Arvelin viiden vuoden sisällä vetäväni sellaiset kännit, että raahaan kotiini puoliväkisin vaikka lyhtypylvään ja sitten olen niin väsynyt, etten jaksa sanoa, etten viittiskään silleen niiku penetroitua.
slam

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Korjaan arviotani -> Kolmen tunnin sisällä.
Sähän olet itsevarma soturi.

Meikä tällä hetkellä hieman alamaissa, että voipi olla iskemään lähtemisen kanssa ongelmia, kun ei jaksa...
Turbohaltija

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tentin jälkeen saan olutta. Eli viimeistään yhden jälkeen.
WanhaPervo

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

WanhaPervo kirjoitti:Tänään grillataan, juodaan viiniä. 1+1=2 Vastasin siis tänään.
Ei olisi pitänyt ryhtyä uhoamaan...
Kid

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ainahan voi toivoa, että tänään.
1108

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Saavani mitä?

*liian laiska lukeakseen ketjua*
tonttu

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Saavani mitä?
No "sitä".
ninnithequeen

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos mie en seuraavan vuorokauden aikana saa, syytän Kityläisiä. Nii syytti ukkoki ku mammansa eilen Kallioon heitti.
On Toivot ny aika heikol hapel...
AarneAnkka

Re: Koska uskot saavasi seuraavan kerran?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaaaaaaa. Nykku on perjantai, sitä voiskin mennä illalla baariin. Kiitos kun kutsuitte eilen, mutku en vaan saanut itteäni lähtemään. Nörtitti liikaa. :kontrolli:

Miten tämä liittyy saamiseen? No öö, voihan sitä toivoa että jotenkin.
Vastaa Viestiin