Oletko saamaton?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Aloittelen tässä yhden rästityön tekemistä. Tarvittava materiaali on kaivettu esiin sekaisista arkistoistani ja pitäisi vaan aloittaa työn tekeminen, työn jonka dead-line oli maanantaina. Itse työhön ei menisi kuin pari tuntia ja sairasloman aikana sen tekemiseen olisi ollut enemmän kuin aikaa, mutta en vaan ole saanut itseäni niskasta kiinni.

Minulle tehtiin noin vuosi sitten duunin puolesta sellainen Thomas-analyysi, joka osuvasti sanoi, että "Minulla on vaikeuksia pitää aikatauluista kiinni varsinkin hallinnollisissa tehtävissä, johtuen kiinnostuksestani ihmisiin: Tämän vuoksi hallinnollisten tukipalveluiden pitäisi olla hyvät" No, ko. analyysin perusteella olisin muka hyvä johtaja ja hyvä ihmisten kanssa. (ja samalla mainittiin, etten oikein pidä työstäni). Yritin tämän perusteella ehdottaa esimiehelleni, että saisin oman sihteerin, mutta ei kuulemma käynyt :)

Sihteeri tai ei, mutta välillä tarvitsisin hieman perseelle potkijaa. Työpaikalle, joku joka muistuttelisi tapaamisista ja aikatauluista ja etsisi "puuttuvia" papereita. Ja kotiin sopivasti nalkuttavaa akkaa, joka välillä patistaisi minua edes hieman siivoamaan (ja siivoisi myös itse). Salilla voisi olla personal traineri, joka muistuttaisi venyttelyn tärkeydestä.

Onkos sinulla vaikeuksia aloittaa töitä, tenttiin lukemisia jne? Tarvitsitko sinä, jonkun valmentaja tms. potkimaan perseelle vai saatko aina itseäsi niskasta kiinni? Haluisitko tulla tontulle vaimoksi-sihteeriksi-traineriksi? Saisit multa markan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä tulisin mielelläni sihteeriksi! Mikäli toimipisteenne siirretään hieman pohjoisemmaksi..?

Mulla se menee niin, että mä lykkään asioita kans viimeseen asti, aina on jotain muuta tärkeempää, kiireellisempää, mukavampaa.. Mutta kai se kuuluu vaan mun luonteeseen, en saa asioita hoidettua ennenkuin pienen paineen alla, sitten kun on PAKKO! Ja en tiiä, ei kai siinä mitään vikaa ole, kunhan asiat tulee hoidettua loppupeleissä. Silti sitä aina vähän stressaa, tai aika paljonkin. Tosin, kyllä mä joskus onnistun nykyään jo välillä yllättämäänkin itteni hoitamalla asioita pois päiväjärjestyksestä etukäteenkin..
AarneAnkka

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Työni kyllä teen ja juoksevat asiani hoidan, mutta tunnen velvollisuutta ja syyllisyyttä siitä etten millään saa tehtyä uusia biisejä valmiiksi. Taiteelliset, luovat harrastukset ovat kaikki jääneet videopelien ja telkkarin varjoon. En kutsuisi itseäni saamattomaksi, mutta luova puoleni on surkastumassa. :(
Sannnu

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä olen parantanut tapojani paljon viimeaikoina. Kai musta on tulossa pahaenteisesti sellainen uraohjus, mistä te miehet toisianne varottelette...

Työhöni liittyvät asiat hoidan aina ajoissa, ja vähän liiankin pilkkua nussien. Opinnäytetyönikin edistyisi huomattavasti nopeammin, ellen olisi niin pedantti...koko ajan haalin lisää luettavaa vaikka jo vähemmälläkin materiaalilla saisin työni tehtyä ihan kivasti.

Kodin suhteen musta on myös tullut aika tehokas...itse asiassa mä olen kyllä loppujen lopuksi todella tehokas..ehkä se on sitä, kun on koko ajan aikataulupäällä niin tulee varmasti tehtyä kaikki. Mikäli mulla olisi paljonkin "luppoaikaa" mä tuskin saisin mitään tehtyä.
slam

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja slam »

kohtalaisen aikaansaamaton... kyl. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen totaalisen tehoton ja saamaton. Lykkään lähes kaikki asiat viime tippaan tai ainakin vähän eteenpäin. Lopulta saatan todeta, että eihän tuota ole edes pakko tehdä, kun ilmankin pärjää. Töissä olen hieman aikaansaavampi kuin kotihommissa. Muita olen kyllä hyvä komentelemaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mä olen totaalisen tehoton ja saamaton. Lykkään lähes kaikki asiat viime tippaan tai ainakin vähän eteenpäin. Lopulta saatan todeta, että eihän tuota ole edes pakko tehdä, kun ilmankin pärjää. Töissä olen hieman aikaansaavampi kuin kotihommissa. Muita olen kyllä hyvä komentelemaan.
:komp: Kyllä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Oletko saamaton?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Joskus saamattomuus vaivaa. Mutta onneksi itsekuriakin on tarvittaessa, kuten esim pääsykokeisiin lukeminen kun ulkona oli upean kesäsään putki.
Vastaa Viestiin