Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taas uimassa. Mulla on jotain pikkuvikaa oikeassa polvessa, vihlaisi aina välillä rintauinnin potkussa. Jaiks.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Söin lounaan vauhdikkaasti.

Oikealla kädellä.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Kävelin ylös alas harjun rinteitä ja pitkin poikin kaupunkia vaunuja työnnellen noin kolme tuntia. Hyväksytäänkö tää urheilusuoritukseksi?
Totta kai. Mun työpaikalla yksi nainen tekee niin että sillä on rullaluistimet jalassa ja lapsi/lapset vaunuissa. Sitten ei muuta kuin menoksi. Tulee vaan mieleen miten se saa pysähdyttyä vaunujen kanssa :shock: .

Tänään taas lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella. Lopuksi erilaisia vatsalihasliikkeitä 180 kpl.
Sinkkumatti

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mulli75 kirjoitti:Tänään taas lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella.
Sama. Opin myös sen, että älä ikinä enää suostu sen ranskalaisen kaverin treenipariksi. Sen kanssa tulee kuolema joko kunnon loppuessa tai etupotkun jysähtäessä vatsansuojan läpi selkärankaan. Uskomaton sälli.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella
Jos mä en ihan just pääse taas treenaamaan, tulen lopullisesti hulluksi. PIM.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:lyöntitekniikoita treenattiin voimalla ja nopeudella
Jos mä en ihan just pääse taas treenaamaan, tulen lopullisesti hulluksi. PIM.
Toivottavasti maltat odottaa keskiviikkoon kirjoitan myös silloin mitä treenattiin :mrgreen:
Durasel

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Listen up punks! Kävin ekan kerran tekemässä hikiliikuntaa viime syyskuun jälkeen, siis 9/5 jälkeen! Puntteja nostelin varsin varovaisesti lähisalilla, jonne päätin ostaa kortin että tulisi varmasti mahdollisimman usein käytyä. Polvi kesti kuntopyöräilyn, muttei reisipenkkiä :( Nyt muutenkin tuntuu kuin olis juossut kolme maratoonia...

Siis tunnin punttis tänään, huomenna katellaan palauttavat sarjat jottei kädet jää jumiin.
Herra Manala

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Clay »

Herra Manala kirjoitti:En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.
Puoltoista tuntia menny, etkä ole vielä tehnyt mitään - shame on you :roll:
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Clay »

Herra Manala kirjoitti:En tehnyt tänään mitään! Mutta noi huiman kulmakarvat haunttaa mua.
Puoltoista tuntia menny, etkä ole vielä tehnyt mitään - shame on you :roll:
Nyt penikseni on fantastinen!
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tunnin verran soudettiin kirkkoveneellä 12 hengen voimin. Ei raskasta mutta paita märkänä treenien loputtua. Suuntana Sulkava heinäkuussa 60 km soutua.
Durasel

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Durasel kirjoitti:Siis tunnin punttis tänään, huomenna katellaan palauttavat sarjat jottei kädet jää jumiin.
Noh, kävinpä salilla eilenkin ja ostin 3kk:n kortinkin jottei tule kesällä laiskoteltua.
Kid

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tänään kevyttä köpöttelyä 45min. Ei kovin kohota kuntoa, mutta vetristää selkää.
Ebola

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sanoisin että äskeinen siivous/jynssäys spurtti oli hyötyliikunnan puolella, ottaen hikoilun määrän huomioon.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uimassa igen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sunnuntaina: hölkkälenkki n. 5 km
Maanantaina: pyöräilyä n. 16 km
Tiistaina: pyöräilyä n. 16 km
Tänään: pyöräilyä n. 10 km
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lämmittelynä pystypainiotteita, venyttely, potkujen ja lyöntien torjuntatekniikoita, vatsalihasliikkeitä, etunojapunnerruksia ja kyykkyliikkeitä kaikkia 60 kpl.
Durasel

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Heitin pyörän kumeihin ilmat, kevyt lenkki pohjois-haagan ympäri, hiukka tuli hiki. Arse on nyt kovilla, ei olis enempää kandennutkaan ajella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rinta, hartia, ojentaja.

Joku täti sano äsken mulle ku jumppasin siinä jollain söpöillä pikku painoilla, että 'voi kaaauuheeta, saankohan mä ikinä n o i n isoja painoja ilmaan' :lol:
Dumari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Eilen taas tunnin vajaan tunnin punttitreeni, tänään uusinta töiden jälkeen.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lyöntitekniikoita ja siinä välillä sykettä etunojahypyillä otetttiin. Sparrausta 3*3 minuuttia. Seuraavaksi pari pitää potkutyynyä toinen tekee minuutin ajan etunojahyppyjä ja siitä sitten käskystä alakoukkulyöntiä voimalla minuutin ajan sitten taas hypyt ja toisella kädellä lyönnit. Tätä 2 kierrosta ja vuoron vaihto. Loppuun vatsalihasliikeitä, jokainen sanoo vuorollaan mitä liikettä tehdään kymmenen kappaletta. Liikkeitä tuli tehtyä yht. n. 250 kpl
silsakenraali™

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Rullikset täyshuollettu ja eka lenkki takana. Hapotti heti alussa, mut tykitin loppuun asti kovaa. Ei tainnut ottaa juurikaan hengityselimille. Hitto, on vaikea tietää oma tasonsa, eka lenkki on aina hakuammuntaa laji kuin laji.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Rullaluistelulenkki n. 12 km. Ylämäkiä olisi saanut olla enemmän. Täytyy etsiä semmoinen paikka jossa voi hapottaa itseään riittävästi.
AarneAnkka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tunti hoelkkaeae kuntolenkillä jonka varrella voi myös nostella telineillä olevia hirsiä ja vetää leukoja rekillä. Vedin ekalla yrityksellä huimat 5 leukaa, myöhemmillä kierroksilla määrä tippui kolmeen, kahteen... no, jos otan tällaiset lenkit säännölliseksi tavaksi niin eiköhän noi lukemat lähde nousemaan. Ja minähän tietenkin vedin ne leuat oikein, eli en potkinut jaloilla vauhtia yhtään. En. :leuhka:

Ja loppukiriksi portaat ylös seitsemänteen kerrokseen juoksuaskelin. Ja hien pyyhkäisy otsalta sukalla. Ei, en harrasta joogaa. Otin sukan ensin pois jalasta.

Piakkoin joudunkin kyllä ottamaan nämä lenkit tavaksi, uinnin tilalle, sillä uimahallit suljetaan yleensä kesäksi.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ak »

MA: Golf. Ti, pe, la: Hölkkä. Tänään tuttavien muutto ja nyt ei taida jaksaa juosta vaikka oli tarkoitus.
Vastaa Viestiin