KHL, 4. kierros

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

4. kierroksen heikoin lenkki on

Äänestys päättyi 13.09.2005 15:10

alja
5
9%
Exsat
6
11%
Mida
4
7%
Hallusinaatio
5
9%
Dumari
2
4%
SikaMika
7
13%
Tsaari
3
5%
Elppis
3
5%
AarneAnkka
7
13%
Angita
8
14%
cardic
2
4%
Think
4
7%
 
Ääniä yhteensä: 56

SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä* :igor: :grr:
Geetzu

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hemmetti kun menin antamaan ääneni jo toisaalle, en jotenkin tajunnu et SikaMika on viel kisassa mukana (jotenkin mahdoton ajatus). ONNEKS mieheni rekkautu tänne, lahjon suikkarilla ja sulla on SM-dear kohta yksi ääni lisää! Puspus!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SikaMika kirjoitti:Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä* :igor: :grr:
Ai vittu.. tuota lukematta äänestin Angitaa.
Piti valita joko minulle täysin merkityksetön turha ihmisolento, jonka olemassaolon tarkoitus ei ole minulle valjennut.. paitsi ekosysteemiä rasittavana ruuansulatuskanavana, siis sinä SikaMika

Tai minua ihan fiksusti elukkakeskusteluissa maltillisuuteen kehoittanut, mutta vanhojen kavereiden tapaamista kitymiittiin raahaamalla häirinnyt, suhdekäsityksiltään mitä tyypillisin K*******a Angita.

Mun PITI äänestää SikaMikaa, mutta lyhytmuisti sekosi!! Ensi kierroksella sitten!!
PerttiMakimaa

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Halusin muutoksen nykymenoon. Siksi äänestin vaaleissa.

Täällä äänestämistä kokeilin ekaa kertaa. Toivottavasti viimeistä. Ääneni jälkeen näyttäisi olevan melko tasaista. :)
AarneAnkka

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SikaMika kirjoitti:*äänesti juuri itseään monella äänellä*
Mun ei edes tarvinnut. Kiitokset kaikille äänestäjille! *poliitikkomainen hymy ja kahden käden lentosuukko hurraavalle yleisölle*
bedlam

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Millon tää loppuu? Paljo viive? Miten tää ketju on pystytetty iltapäivällä, kun muut on alkanu yöllä? Missä kohtaa se kusee? Mihin numeroon saa tekstata puhelinäänestyksessä? Paljo maksaa? Paljo kello? Mitä!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Think »

Pitihän sitä tulla omakin kityvelvollisuutensa hoitamaan. Lahjoitin ääneni Dumikselle. Ainoa syy oli se, että hänellä oli vain yksi ääni ja moniäänisenä kaikki on hauskempaa. Niin ja eikös se kakkonenkin ollut ykkönen... :roll:
Ovela kuin orgasmi
Dumari

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Think kirjoitti:Pitihän sitä tulla omakin kityvelvollisuutensa hoitamaan. Lahjoitin ääneni Dumikselle. Ainoa syy oli se, että hänellä oli vain yksi ääni ja moniäänisenä kaikki on hauskempaa. Niin ja eikös se kakkonenkin ollut ykkönen... :roll:
håmå! just olisin kiekunut, kuinka olen sexyin,älykkäin, ihQuin sekä muuten vaan voittamattomin! Nyt en enää johda suvereenisti..
Geetzu

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:Hemmetti kun menin antamaan ääneni jo toisaalle, en jotenkin tajunnu et SikaMika on viel kisassa mukana (jotenkin mahdoton ajatus). ONNEKS mieheni rekkautu tänne, lahjon suikkarilla ja sulla on SM-dear kohta yksi ääni lisää! Puspus!
En osannu, ääni meni jollekin muulle...
SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä* :igor: :grr:
Mun PITI äänestää SikaMikaa, mutta lyhytmuisti sekosi!! Ensi kierroksella sitten!!
Buhahahaaaaa, koira! Mä putoan jo tällä kierroksella kuin Ransu veneestä. Yhden äänen olen sentään provollani (tai kenties ilmankin) saanut, joten homma ei toiminut ihan täysin niin käänteisesti kuin olin sen suunnitellut! Olen silti tämän kisan voittaja, koska olen vieläkin vittumaisempi jätkä kuin esim. Geetsu!

P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Geetzu

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Tää on kyl mielenkiintosta kun ennakoi jo ketjua avatessa tekstin sisällön... :P
SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Tää on kyl mielenkiintosta kun ennakoi jo ketjua avatessa tekstin sisällön... :P
Mitäs mielenkiintoista siinä on? Kuulostaa tylsältä kun tietää jo etukäteen mitä saa...
Geetzu

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Tää on kyl mielenkiintosta kun ennakoi jo ketjua avatessa tekstin sisällön... :P
Mitäs mielenkiintoista siinä on? Kuulostaa tylsältä kun tietää jo etukäteen mitä saa...
Tätä mä en ennakoinu, höh, vähän kuivattava toteamus sulta.
Ja niin, mä tykkään tietää mitä saan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SikaMika kirjoitti:P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Oho! Minä en tiennytkään, että SikaMika imee kyrpää niin hyvin, että on saanut opettajan pätevyyden!! :shock:
SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:P.s. Mä voin opastaa sut todelliseksi ääniharavaksi suihinoton saralla, Gee... 8)
Oho! Minä en tiennytkään, että SikaMika imee kyrpää niin hyvin, että on saanut opettajan pätevyyden!! :shock:
Höpsistä! Mä olen vain kaltaisesi, kaiken kirjoista oppinut, guru Käytännönharjoittelussa olen ainoastaan seurantapuolella...
RolloTomasi

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pysyn uskollisena aljalle.
kyyppo

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Ensimmäinen osallistumiseni KHL:n kulkuun. Ääni Sialle. Perustelut: Ihan vaan vittuillakseni äänestin.
SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

kyyppo kirjoitti:Ensimmäinen osallistumiseni KHL:n kulkuun. Ääni Sialle. Perustelut: Ihan vaan vittuillakseni äänestin.
En mahda noin aukottomille perusteluille mitään, joten nostan käteni pystyyn ja vaikenen/vaikeroin. Tässä ollaan niin asia ytimessä, että oksat pois; mikään ei ole kauniimpaa kuin tehdä toiselle jotakin, mitä et haluaisi/haluaisit itsellesi tehtävän, ihan vaan vittuilaksesi! Ottakaa opiksenne...
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja alja »

taktikoin 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
kyyppo

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

SikaMika kirjoitti:...
Niin, valitettavasti mistään henkkilökohtaisestahan tässä ei suinkaan ollut kysymys. Halusin äänestää, koska voin sen tehdä, ja joku oli valittava. Todennäköisyys osumalle 12 kilpailijan joukostahan on vähän päälle 8%, joten valituksi tuleminen on esim. lottovoiton saamiseen verrattuna hyvinkin todennäköistä. Eli paljon onnea voittajalle (häviäjälle)!

Arvasin muuten, että osaisit arvostaa perustelujani. Itsekin olen niihin varsin tyytyväinen.
SikaMika

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

alja kirjoitti:taktikoin 8)
Huomaan, senkin Sika! Kostoksi puristan sua rinnoista kun saan sut käsiini, prkl!! :)
pertzi

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Kas niin, kierros on päättynyt. Pudonneet olivat:

12. Angita
10. AarneAnkka, SikaMika
9. Exsat
7. alja, Hallusinaatio

p.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja alja »

pertzi kirjoitti:Kas niin, kierros on päättynyt. Pudonneet olivat:

12. Angita
10. AarneAnkka, SikaMika
9. Exsat
7. alja, Hallusinaatio

p.
hei mä en tykkää näistä uusituista pudotussäännöistä, nopeutettu toiminta oli huono! *lähettää protestin*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: KHL, 4. kierros

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

alja kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Kas niin, kierros on päättynyt. Pudonneet olivat:

12. Angita
10. AarneAnkka, SikaMika
9. Exsat
7. alja, Hallusinaatio

p.
hei mä en tykkää näistä uusituista pudotussäännöistä, nopeutettu toiminta oli huono! *lähettää protestin*
Formaatin mukaisesti meidät heikot lenkit olisi myös kuulunut hyytävästi hyvästellä.

En viitsi kuitenkaan protestoida, koska en edes koe hävinneeni mitään. Toivotan kuitenkin huonoa menestystä kilipailussa jatkoon selvinneille! :)
"I want you to get excited about your life."
Vastaa Viestiin