Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:vedin kymmeniä leukoja tykittäen
Ja vielä ennen murrosikää. Yeah right.
Itse asiassa, juuri ennen murrosikää se oli helppoa. Murrosiän mukanaan tuomat muodot nostivat painoa sen verran, että esim. käsien iho alkoi kärsiä niistä tikapuista tolpilla, joita minäkin vetelin edestakaisin paria-kolmeakymmentä kertaa. Leukoja parisataa, situpseja parisataa suorilla, parisataa niillä alaspäin kaltevilla, punnerruksia satakunta. Muistan, kun joskus samalle kuntoilupaikalle pysähtyneet hölkkääjät katsoivat järkyttyneinä ja kysyivätkin, miten ne lukumääräni olivat mahdollisia. Silloin en edes ymmärtänyt kysymystä varsinaisesti, luulin vain joko olevani erityisen voimakas tai kysyjät erityisen heikkoja. Nyt tiedän, että muutos "normaaliksi" tapahtuu parissa kuukaudessa, eikä tuohon tilanteeseen todellakaan ole paluuta. Painoraja taitaa mennä jossain 35-40 kilon paikkeilla.
Noriyumi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Oletteko olleet ClasOhlsonilla? Siellä saa vaikka mitä kivaa kodin krääsää ja tee-se-itse -jutskia. Keittiööni ostin täytettävän tiskiharjan 8)

Myös esim. pesusieniä, lämpömittareita ja muuta kivaa saa aika halvalla :)

Katsokaa vaikka itse!!!
Noriyumi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:vedin kymmeniä leukoja tykittäen
Ja vielä ennen murrosikää. Yeah right.
Itse asiassa, juuri ennen murrosikää se oli helppoa. Murrosiän mukanaan tuomat muodot nostivat painoa sen verran, että esim. käsien iho alkoi kärsiä niistä tikapuista tolpilla, joita minäkin vetelin edestakaisin paria-kolmeakymmentä kertaa. Leukoja parisataa, situpseja parisataa suorilla, parisataa niillä alaspäin kaltevilla, punnerruksia satakunta. Muistan, kun joskus samalle kuntoilupaikalle pysähtyneet hölkkääjät katsoivat järkyttyneinä ja kysyivätkin, miten ne lukumääräni olivat mahdollisia. Silloin en edes ymmärtänyt kysymystä varsinaisesti, luulin vain joko olevani erityisen voimakas tai kysyjät erityisen heikkoja. Nyt tiedän, että muutos "normaaliksi" tapahtuu parissa kuukaudessa, eikä tuohon tilanteeseen todellakaan ole paluuta. Painoraja taitaa mennä jossain 35-40 kilon paikkeilla.
Niinhän se on. Samaten tasapainoaistini koki kovan kolauksen kun tulin murrosikään. Painopiste muuttui kun lantio kasvoi. Voi voi. Oli se niin kivaa olla lapsi kun oli tasapaksua pötköä, pystyi tasapainoilemaan helposti ja vedettyä leukoja vaikka kuinka monta...
Sudenhenki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla? Siellä saa vaikka mitä kivaa kodin krääsää ja tee-se-itse -jutskia. Keittiööni ostin täytettävän tiskiharjan 8)

Myös esim. pesusieniä, lämpömittareita ja muuta kivaa saa aika halvalla :)

Katsokaa vaikka itse!!!
Aarne siellä kerran halusi käydä, ja sitten näinkin että mitä ihmettä oikein myyvät siellä. RCA kaapelia taidan hakea kun seuraavan kerran hesassa käväsen.
AarneAnkka

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Sudenhenki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Niinhän siinä kävikin :D. Toivottavasti ei satu minulle kuitenkaan.
Noriyumi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Ai? Ei mul vaan o käynyt niin. Jos käyt caccamyymälässä? Käy isommassa.
swirl

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Onko rahatalous suuri tuntematon mörkö jota pörssikeinottelijat pyörittää?
Ehkäpä Gilligan's Island (TV-sarja 60 luvulta) opettaa ymmärtämään...

The Monetary Economics of Thurston Howell III : http://www.mises.org/fullstory.aspx?control=1595

Missähän vaiheessa LOST:ssa siirrytään vaihtotaloudesta 'rahan' käyttöön ;-)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Leukoja parisataa jne.
No kuulostaa kyllä aivan käsittämättömän paksulta. Minä en muistaakseni tuossa iässä (8-10 -vuotiaana) saanut vedettyä leuan leukaa, vaikka olin normaalipainoinen ja viskoin keihästä eniten koko alakoulusta.

Parisataa leukaa on aikuiselle normaalikuntoiselle miehellekin mahdottomuus, vaikka kuormaa olisikin niskassa "vain" nelisenkymmentä kiloa 70 kilon sijaan.
prosessi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Leukoja parisataa jne.
No kuulostaa kyllä aivan käsittämättömän paksulta. Minä en muistaakseni tuossa iässä (8-10 -vuotiaana) saanut vedettyä leuan leukaa, vaikka olin normaalipainoinen ja viskoin keihästä eniten koko alakoulusta.

Parisataa leukaa on aikuiselle normaalikuntoiselle miehellekin mahdottomuus, vaikka kuormaa olisikin niskassa "vain" nelisenkymmentä kiloa 70 kilon sijaan.
Ehkä minä sitten olin poikkeustapaus. Tiedän kuitenkin että se on täysin mahdollista, koska olen sen kokenut, ja ilmeisesti myös foo. Muistan myös, milloin huomasin että tilanne oli muuttunut. Olin 13-vuotiaana diabetesleirillä, missä ryhmä koostui 13-15-vuotiaista, ja pojat haastoivat minut todistamaan, että pystyn heitä parempaan. En tiedä, minkälaiset tulokset ovat normaaleja, mutta paras poika onnistui vähän yli kahteenkymmeneen. Itse onnistuin tuolloin vielä viiteenkymmeneen, mutta viimeiset vedot olivat työn ja tuskan takana. Samaisen vuoden syksynä sain naiselliset muodot, ja seuraavan kevään ensimmäinen yritys oli nippa nappa viisi, josta siitäkin kädet menivät rakoille.
Bhven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Noriyumi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bhven kirjoitti:teh kana
Ihana!!! :h: :dream:
Sinkkumatti

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

http://taivasalla.net/2006/2006-05/img/060511_2048.jpg
Osaisinpa itse kuvata kotirantsua noin taitavasti...
ElanorRaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gwyneira kirjoitti:http://taivasalla.net/2006/2006-05/img/060511_2048.jpg
Osaisinpa itse kuvata kotirantsua noin taitavasti...
Forbidden
You don't have permission to access /2006/2006-05/img/060511_2048.jpg on this server.
Geetzu

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ElanorRaven kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:http://taivasalla.net/2006/2006-05/img/060511_2048.jpg
Osaisinpa itse kuvata kotirantsua noin taitavasti...
Forbidden
You don't have permission to access /2006/2006-05/img/060511_2048.jpg on this server.
Höh...
http://taivasalla.net/ --> just nyt etusivulla kuva (Kuvattu 11.05.2006 (torstai))
Noriyumi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Viimeksi muokannut Noriyumi, 06.06.2006 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin