Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Pakko tuoda omakin hämmästykseni esille, että niinQ tämä nyt on se kuuluisa Gattaca..!

No tässä on ainakin malliesimerkki siitä, miten vaatteet tekevät miehen. Noiden junttikuteiden perusteella tulee mieleen joku talonmies Eino, joka ihmismielen peruskysymysten sijaan miettii pikemminkin, että ”tarttee käydä lakasemassa se peerappu ja sitte ostaa heinolan ässästä kolme hehkulamppua ja litra maitoo ja runtipullaa”.

Tuon naaman kun pistäisi kunnon kledjuihin ja heittäisi 30+ sinkkunaisten runoiltaan kertomaan olevansa akateeminen metsänomistaja, sehän olisi p****magneetti!
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

KnightRider kirjoitti:Noiden junttikuteiden perusteella tulee mieleen joku talonmies Eino, joka ihmismielen peruskysymysten sijaan miettii pikemminkin, että ”tarttee käydä lakasemassa se peerappu ja sitte ostaa heinolan ässästä kolme hehkulamppua ja litra maitoo ja runtipullaa”.

Tuon naaman kun pistäisi kunnon kledjuihin ja heittäisi 30+ sinkkunaisten runoiltaan kertomaan olevansa akateeminen metsänomistaja, sehän olisi p****magneetti!
Öh.. kiitos kai.
Mutta vittusaatana nuo kuvathan on satunnaisotoksia kesähelteellä UMPISKUTSISSA, siis karderoobi ei ollenkaan naarashakuinen yökerhoviritys, tietenkään. :D

(Myöskään en arvannut tälläytyä kun kävin Kyypposilla pussikaljalla mistä sain Martan kommentit enkä kirjastoreissulle Hesaan, josta minut tahtomattani hinattiin Espoon pubiin Manalankin arvioitavaksi, vittu)

No. ok. ostan pikkutakkeja, olkoon...
(niisk.. mulla vaan on MONTA sinistä kauluspaitaa, lemppariväri.. )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: No. ok. ostan pikkutakkeja, olkoon...
(niisk.. mulla vaan on MONTA sinistä kauluspaitaa, lemppariväri.. )
No mikäs. Käyhän pikkutakki sinisten kauluspaitojen kanssa. Et sinä niistä joudu luopumaan. Mutta ainakin joudut nyt luopumaan tuosta "Minä olen ruma" valituksesta. Niin monta todistusta on tässäkin tullut.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Gattaca kirjoitti:Öh.. kiitos kai.
Joo, pahoittelen pyytämätöntä henkilökohtaisuuksiin menemistäni. Ei enempää. Moinen kommentointihan on jo lähes homoilua. :shock:

Paitsi sen verran, että
Gattaca kirjoitti:(niisk.. mulla vaan on MONTA sinistä kauluspaitaa, lemppariväri.. )
Itse asiassa toi sininen on ihan pehtoori-uskottava look. Kunhan ei jatka siinä sitä Heinolaa etelämmäksi.
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:
Julkinen Galleria, aasi???
Taidan perustaa ensin privaatin "Hottistsiksien tribuutit aasille" - kuvagallerian.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tiikeriankka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ai kiva ketju. Enpä huomannut aikaisemmin.

Tuossa on yks ruma.

Kuva

Ja tuossa toinen. On naama vähän turvoksissa. Ei kuitenkaan tee oikeutta oikealle elämälle. Oli paljon paskemman näköinen.
Kuva
Bliss

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tiikeriankka kirjoitti:'ruma'
Sä et pärjää tässä kisassa.... :leuhka:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

swirl kirjoitti:Kuva otettua pari vuotta sitten otettuani yhteen erään silloisen cityläisen - nykyisen kitinäläisen - lämpöpatterin kanssa.
Entä miltä se toinen näytti?
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hallusinaatio kirjoitti:
swirl kirjoitti:Kuva otettua pari vuotta sitten otettuani yhteen erään silloisen cityläisen - nykyisen kitinäläisen - lämpöpatterin kanssa.
Entä miltä se toinen näytti?
Mikä on lämpöpatteri?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Georgina kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:
swirl kirjoitti:Kuva otettua pari vuotta sitten otettuani yhteen erään silloisen cityläisen - nykyisen kitinäläisen - lämpöpatterin kanssa.
Entä miltä se toinen näytti?
Mikä on lämpöpatteri?
Kuva
http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4mp%C3%B6patteri
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen mä ton joskus miitissä tavannu... Luulin että Swirl puhuu jollain koodisanalla ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Georgina kirjoitti:
Olen mä ton joskus miitissä tavannu... Luulin että Swirl puhuu jollain koodisanalla ;)
Teitkö läheistäkin tuttavuutta...? Ilmeisesti lämpöpattereillakin on ystävänsä!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vadim kirjoitti:
Teitkö läheistäkin tuttavuutta...? Ilmeisesti lämpöpattereillakin on ystävänsä!
Hiljanen oli, ohimennen näin. :roll:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Georgina kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Teitkö läheistäkin tuttavuutta...? Ilmeisesti lämpöpattereillakin on ystävänsä!
Hiljanen oli, ohimennen näin. :roll:
Ilmeisesti joskus ne tosin heittäytyvät aggressiivisiksi. Kannattaa siis olla varovainen, kuten Swirlin esimerkistä saimme todeta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En olisi kyllä uskonut, että astianpesukoneetkin on niin agressiivisia. Ei ollut edes ensimmäinen kerta, kun tavattiin ja sitten se löi multa valot sammuksiin.

No mutta takaisin aiheeseen. Sovitaanko, että ihmiset, joista ei saa huonoa kuvaa tekemälläkään ja jotka ovat selvästi syntyneet kameran eteen, eivät enää osallistu. NiinQ Gwyneira, Bliss, Elanor ja Tiikeriankka esim.

(Mä olen vaan niin kade, kamera vääristää mun naaman joka kerta ja tuplaa kaksoisleuan koon.)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Lolita kirjoitti:Sovitaanko, että ihmiset, joista ei saa huonoa kuvaa tekemälläkään ja jotka ovat selvästi syntyneet kameran eteen, eivät enää osallistu. NiinQ Gwyneira, Bliss, Elanor ja Tiikeriankka esim.
No no, ei olla noin jyrkkänä! Pari mustaa silmää parantaa mahdollisuuksia kisassa kummasti.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

En nyt kuollaksenikaan muista mikä sen saitin osoite oli, josta koko idea tähän kuvaan lähti. Mutta tämä on takuuvarma hitti myös niille, joista ei muuten saa hölmöjä kuvia aikaiseksi :wink: Joten löysätäänpä posket ja sheikataan päätä huolella.

Kuva
Tiikeriankka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Bliss kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:'ruma'
Sä et pärjää tässä kisassa.... :leuhka:
No villu, ei noi kauniitakaan ole. Mulla on itestäni niin vähän kuvia, ettei parhainta ole vielä löytyny/otettu.
pikkuego kirjoitti:En nyt kuollaksenikaan muista mikä sen saitin osoite oli, josta koko idea tähän kuvaan lähti. Mutta tämä on takuuvarma hitti myös niille, joista ei muuten saa hölmöjä kuvia aikaiseksi :wink: Joten löysätäänpä posket ja sheikataan päätä huolella.
Tota pitää kokeilla sitten kun päähän ei satu.
Elukka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti: Kuva
:rofl: Markus Kajo!
Elukka

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ladies and gentlemen, we have a winner:
KuvaKuva
segma

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja segma »

Kuva

PORKKANOITA?!

Tällä voittaa, eikö?
slam

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja slam »

ei tuolla mitään voita. Naiset suoristavat ilmeen aivoissaan ja piehtaroitava lakanoissasi kuvitelmissaan. "I wish you that tahi ainakin itselleni naista eNempi" :lol:
Sinkkumatti

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Yritin ottaa skabaan osaa, mutta perkeleellisessä kankkusessa, hengen pidättäminen ja pään mahdollisimman punaiseksi saaminen ei ollut kovin järkevä ajatus. Meinas lähteä taju. Nyt on vielä huonompi olo kuin äsken..... :stfu:
Bliss

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Arghh :shock:

Kuva
huima

Re: Anti-Miss/Mr Kitinä 2006

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Arghh :shock:
Yritä edes.

Vaikka luotatkin itseesi, niin ei tuollaisilla kuvilla päästä minnekään kärkisijoille.
Vastaa Viestiin