Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kitinän käyttökatko aiheutti minulle paniikin, sillä tällä hetkellä olen 130% uskollinen kitinälle, eikä minulla ole muita foorumeita, jonne kirjoittaisin.
Kunhan taas innostun neulomaan, niin sitten varmaan palailen sen alan keskustelupalstoille, vaikka kovin aktiivinen en ole niissäkään ollut ja tuskin tulen olemaankaan. Joskus kirjoitin cityyn, mutta eipä siellä ole enää minulle mitään, kun te kaikki ihkut hanipuppelit olette täällä.
Käytätkö samaa kitinän nimimerkkiä muuallakin? Minä olen muualla joku muu.
Elukka

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nyysseihin kirjoittelen virallisella nimelläni useampaankin ryhmään. Millekään muulle web-foorumille en oikeastaan ole kotiutunut.
Sinkkumatti

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kolmelle, enkä todellakaan käytä tätä nikkiä niillä :mrgreen:
Bliss

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kirjoitan rekisteröitymättömänä yhdelle mammapalstalle, lähinnä teen kiusaa :twisted: Ne provoontuvat niin kovin herkästi.... *naur*
Toisella nimimerkillä mp-aiheiselle foorumille, mutta siinäpä nuo. Mä en kertakaiken jaksa roikuskella tässä tuijottamassa näyttöä.
swirl

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Muutamalle muulle kirjoittelen myös säännöllisen epäsäännöllisesti, osassa on toinen nikki käytössä.
bedlam

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kahdeksalle palstalle näin äkkiseltään laskettuna olen rekkautunut, mutta ihan aktiivisesti seilaan kolmella. Nuo muut ovat lähinnä harrastuksiin liittyviä, Kitina on elamantapa ja tyonkorvike.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Cityssä olen sama, mut emmä sinne ikinä kirjottele, enkä edes juuri käy. Sit yks, eri nikillä, sielläkin käyn lähinnä lueskelemassa muitten juttuja.. (sillon kun Kityyn ei pääse) :)
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja ak »

Muutamaa muuta tulee ajoittain selailtua. Eri nimellä, jos nyt joskus jonnekin erehtyy kirjoittamaan.
Kid

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Minähän en vieraissa juoksentele!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja aasi »

En kirjoittele yhdellekään muulle foorumille, joitakin käyn epäsäännöllisesti katsomassa uteliaisuuttani. Jos vaikka on kitinään jostain linkitetty.

Nyysseihin olen joskus harvoin kirjoitellut, lähinnä kommentoinut tai auttanut liittyen Linuxiin tai yleisesti *nix:ien päällä pyöriviin ohjelmistoihin, mutta aika vähän nykyään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yhdelle Kitinän lisäksi aktiivisemmin. Sillä toisella nickillä kirjoittelen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kirjoitan vain tänne. Yhtä toista palstaa seuraan aktiivisen passiivisesti.
ElanorRaven

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Minähän en vieraissa juoksentele!
:komp:
130 % uskollisuusvala. Minä olen yhden keskustelufoorumin nainen.
slam

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja slam »

muutamille huutelen
1108

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Neljälle-kuudelle, parille harvakseen.

Osalle jopa samalla nikillä.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Neljälle-kuudelle, parille harvakseen.

Osalle jopa samalla nikillä.
luTka. :)
tonttu

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joskus harvakseltaan kirjoittelen parille muullekin foorumille, käytän eri nimimerkkiä.
Tämän on kuitenkin SE foorumi mitä eniten luen ja minne kirjoittelen.
Sudenhenki

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tänne tulee ylivoimaisesti eniten kirjoiteltua, mutta kovassa käytössä on muutama muukin foorumi. Nimimerkki ei enään ole sama kaikissa.
Geetzu

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Parille tän lisäks. Eri nikillä. Kyllä vierotusoireita iskee pintaan varsinkin yöaikaan jos kiti pätkii...
silsakenraali™

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vain tälle, ei riitä aika eikä kiinnostus tämän enempää...josta kumpuaakin kysymys: Miten ihmeessä teillä(jotka tässä ketjussa ovat niin ilmoittaneet) riittää aika ja kiinnostus monelle palstalle kirjoitella? Mä pidän itseäni loivasti erikoisena, kun kirjoitan edes tälle yhdelle päivittäin.
prosessi

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Varsinaisesti kirjoitan vain tänne. Seuraan kahta muuta palstaa melko säännöllisesti ja kirjoitan niille satunnaisesti, siellä koko omalla nimelläni. Lisäksi seuraan muutamaa nyyssiryhmää, mutta vain sillä englanninkielisellä keskustelua on merkittävästi. Nyysseissä olen myös prosessi.

Erikoistapauksina käyn välillä vilkuilemassa sellaisia palstoja, joilta kotisivuilleni on ollut suoria linkkejä jotka näkyvät tilastoissani, siellä luen vain ne ketjut, joissa linkki on ollut.
bedlam

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:Miten ihmeessä teillä(jotka tässä ketjussa ovat niin ilmoittaneet) riittää aika ja kiinnostus monelle palstalle kirjoitella?
Aikahan kyllä riittää. Kirjoittelen aktiivisesti harrastuksiini, eli musiikkiin ja elokuviin erikoistuneille palstoille. Täällä nämä aihealueet ovat melkoisen suppeata pintaraapimista.
Geetzu

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsakenraali™ kirjoitti:Miten ihmeessä teillä(jotka tässä ketjussa ovat niin ilmoittaneet) riittää aika ja kiinnostus monelle palstalle kirjoitella?
Kitinässä kiinnostaa sekalainen tarjonta, sitten taas muut foorumit (joita lähinnä luen) keskittyy aina yhteen aiheeseen. Kuten perhe-elämä ja lätkä. Noille kyllä riittää aikaa päivittäin, kaikkia uusia viestejä en lue miltään foorumilta, edes tältä.
Noriyumi

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kirjoittelen kahdelle aktiivisesti + 3 silloin tällöin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuinka monelle foorumille kirjoitat?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

2.

Jos city nyt voidaan laskea mukaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin