Syksyn eroottisin tekosi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Turbohaltija

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kävin urologilla. "Iso on", sanoi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

AarneAnkka kirjoitti: Kato ny, kun on tarpeeksi nätti niin ei tarvita edes itsetuntoa saati positiivista ajattelua. Ja vielä väitätte että kaikki on itsetunnosta ja asenteesta kiinni. *maailmankuva luhistuu*

Vai onko sittenkin kyse vain tästä?
Omasta puolestani vastaan, että kyse ei oo tosta, vaan Tikru nyt vaan _on_ niin nätti. Nih.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. :mrgreen: Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. :doh: dang.
Edith

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Edith »

tuulenpuiska kirjoitti:Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. :mrgreen: Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. :doh: dang.
Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja aasi »

tuulenpuiska kirjoitti:Hei mut syksyhän on vasta aluillaan. Ja uusi saapumiserä fukseja on rantautunut laitoksen käytäville. :mrgreen: Ainiin. Fuksia ei saa kuksia. :doh: dang.
Huh, hyvä kun muistutit, multahan puuttuikin tarra metsästyskortista tälle lupakaudelle. *ilmoittautui läsnäolevaksi*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja mölli »

Katsonut yhtä nättiä naista silmiin muutaman kerran ja pari kertaa vielä sen bebaa :oops:

Nii nyt tuli mieleen että yksi mua vanhempi 31-36 vuotinen nainen jolla oli isot tissit työpaikalla mulle joko flirttaili seksuaalisesti tai sitten vaan vittuili.
Viimeksi muokannut mölli, 13.09.2005 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Edith kirjoitti: Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?
Wuhuu! Eläköön lihajah...poikkitieteellisyys! Dats a deal!
Leilah

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kävin lukemassa suomi24:sta seksinovelleja.
tonttu8

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Sain kyrpää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja martza »

tonttu8 kirjoitti: Sain kyrpää.
Ei sitä voi selvimmin ilmaista. Tuo on selvästikkin aika eroottinen kapistus ja jos sitä on vielä saanut niin toivottavasti nautit kyrvän antimista. :wink:

Minäkin saan taas viikonloppuna aitoa ehtaa posliinipillua ja vastapuoli saa EU standardin mukaista kyrpää, erillaisista asennoista tarjottuna.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu8 kirjoitti:Sain kyrpää.
Niin ja mä sain pilluu :h:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
AarneAnkka

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai niin joo, haluaisin vielä tarkennuskysyä että tarkoitetaanko "syksyn eroottisimmalla teolla" sitä että se on itsen mielestä tosi eroottista, vaiko sitä että se on kohteen mielestä tosi eroottista? Eiväthän nekään aina korreloi, niiq.
tonttu8

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

martza kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti: Sain kyrpää.
Ei sitä voi selvimmin ilmaista. Tuo on selvästikkin aika eroottinen kapistus ja jos sitä on vielä saanut niin toivottavasti nautit kyrvän antimista. :wink:
Juu niin on, tooodella eroottinen kapistus. *tykkää*
Ja toinen juu, tuohon jälkimmäiseen. ;)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja martza »

tonttu8 kirjoitti: Juu niin on, tooodella eroottinen kapistus. *tykkää*
Ja toinen juu, tuohon jälkimmäiseen.
Se on sitä, mutta monet naiset vaan eivät osaa arvostaa sen muotoa ja eroottisuutta. Jo muinaiset kreikkalaisethan palvoiva penistä mm. monine patsaineen, jossa penis kuvattiin todella yksityiskohtaisesti. Totta kai me miehetkin olemme pilanneet peniksemme maineen, näyttämällä/käyttämällä sitä väärin naisien suhteen. :wink:

Mitä peniksen tuottamaan antimeen tulee niin sehän on elämän alkuaine vaikkakin se ei välttämättä kaikille maistu tai näytä hyvältä, mutta sitä pitää kunnioittaa ja naattien ottaa vastaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hermine

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Keikaus kirjoitti:Ehkä eroottisimmaksi teokseni voisin laskea myös sen, etten ole vieläkään ajanut säärikarvojani.
Mäkin oon kasvatellut talvikarvaa.

Tää on varmaan niitä juttuja, jotka ei korreloi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastasin puhelimeen: "Janina Frostellin pillu." :D :piru: :jouden: :doh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Feiz

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Nussittii just keittiön pöyvällä 4 kertaa ja sit kateltii salkkareita.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:Entä jos vaihdettasi fukseja? Sä saisit meidän tyttökoulun piukeisiin vaatteisiin pukeutuvat blondiinit ja mä saisin ne, joista edellisten lisäksi vois edes joku pojukin löytyä? Varmaan konsistorikin hyväksyis tän plaanin?
Kelpaisko neidille muutama vetreä maalaispoika Viikistä?

Jaa niin se erotiikka. Kohtuu köyhää on ollut, muutamiin kauniisiin silmiin on tuijoteltu ja saatu muutama loistava hymy takaisin eli mielikuvituksen ja toivon varassa mennään.
...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hehheh.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 0:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Kun mä soitan mun parhaalle kaverille, se usein vastaa "Huorrrra!", siis minua tarkoittaen.
lippaa karvoitus, niin joku voisi -> :jouden: kiinnostua
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eilen paljastin varatulle miehelle rintani, ja hieroin nännejäni jääpaloilla. Sitten hän tarttui niihin ja laittoi niihin puristimet, oikeammin pihdit ja näperteli aikansa nännieni parissa. Homman jälkeen annoin hänelle 70€, eli ennalta sovitun hinnan.

Niin joo... Tosi erroottista tuo lävistysten ottaminen, NOT!
Eroottista oli kyllä sen jälkeen mennä töissä pakkashuoneeseen miinus 25 asteeseen... Nimittäin tuntui aika jännittävältä tuo kylmäreaktio pari tuntia aiemmin lävistetyissä nänneissä :D

Muahahah. Widdu että on oikeasti erotiikka kaukana minun elämästä :D
Vähän kuin eräs työkaverini sanoi tässä eräänä päivänä; "Ei minulla mitään kaveriseksiä vastaan ole, mutta kavereilla tuntuu olevan" :?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Edith »

brona kirjoitti: Kelpaisko neidille muutama vetreä maalaispoika Viikistä?
Jos ne elää ja hengittää, niin kuulostaa jo lupaavalta. Siis kun kaikilla kursseilla, joilla mä käyn tänä syksynä, on yhteensä kaikkiaan neljä (4) miestä tai poikaa. Ja jos niistä vähintään kaks ei oo homoja, niin mun gaydarissani on vikaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oli kyllä kaunis.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:Jos ne elää ja hengittää, niin kuulostaa jo lupaavalta.
Hih, ainakin viime vilkaisulla näyttäisivät olevan ihan oikeasti elossa, vetreitä ja lihaksikkaita. Plus nämähän ovat jo ihan oletusarvoisesti naista/emäntää etsimässä opiskelun lomassa. (vinkki: kannattaa valita viljatilallinen)
...
Feiz

Re: Syksyn eroottisin tekosi

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Nussittiin eilen ja kateltii Eyes wide shuttia.
Vastaa Viestiin