naisiin suhtautuminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin? Jos olen oma itseni niin mitään ei tule tapahtumaan kun en oikeastaan välitä mistään loppujen lopuksi, tietysti voisin olla hauska mutta sen jälkeen en osaa yhtään naista vakavasti, säälitaktiikka en jaksa käyttää kun ei vaan huvita, asiallisesti ei oikein tule mitään ja muutenkin tylsää paskanjauhantaa. Itsevarmaa en jaksa esittää, kun en sitä ole edes mutta enpä kyllä jaksa madellakaan kenellekkään. Suurin osa kompastus kivi on juuri tämä, kun en oikein jaksa mitenkään suhtautua naisiin kun ne vaikuttaa niin hankalilta olennoilta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jospa aloittaisit siitä, että pyyhkisit edes osan negatiivisista ajatuksista niin itsesäsi ja naisia kohtaan pois.

Ensinnäkin, sussa on oltava JOTAIN. Kyllä sä jostain pidät, olet jostain kiinnostunut. Et ole ainut.

Häntäheikit on vittumaisia. Jos joku mies kiertää baaria, mulkoillen ensin pari minuuttia jokaista naista, ja sen jälkeen "mä-vaan-muka-vahingossa-istuin-tähän-vaikket-sä-mua-kuitenkaan-halua-haista-sitten-paska-mä-meen"- taktiikalla... Ei onnistu. Jos et omasta mielestäsi ole tarpeeksi itsevarma, että poimisit itsestäsi jotain, "millä" iskeä nainen, sinun on luultavasti tyydyttävä tähän normaalikäytäntöön: se nainen kävelee kulman takaa silloin kun sitä vähiten odotat. Usko pois.

Niin, ja piristy hyvä mies.
Viimeksi muokannut Elppis, 13.09.2005 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

mölli kirjoitti:Jos olen oma itseni niin mitään ei tule tapahtumaan kun en oikeastaan välitä mistään loppujen lopuksi...
Jos et välitä mistään, sinusta on aika hankala kiinnostua omana itsenäsi. Muun kuin oman itsen esittäminen taas ei kannata, ainakaan jos etsii jotain muutakin kuin irtoreikää.

Mitä jos aloittaisit sen tunnustelemisesta, kuka sinä pohjimmiltasi olet ja mistä välität (jokainen välittää jostakin)? Jos oma itse on hukassa, on varmaan aika hankala ottaa kontaktia muihin (joista aika monella on myös se oma itse hukassa).
nypari

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tuntuu, että lähes kaikkia paljon yksin olleita vaivaa sama turhautuma: naiset/miehet ovat vaikeita, enkä ymmärrä heitä. Jos lähtisit ajettelusta, jossa ihmiset ovat ihmisiä ja yksilöitä sukupuoleen katsomatta. Liialliset ennakkoluulot ja stereotypiat kun ovat niitä pahimpia jarruja tässä ihmissuhdetouhussa.

Toinen kanto kaskessa on yliyrittäminen, naisen näkeminen heti potentiaalisena seurustelukumppanina sen sijaan, että rauhassa jutustelisi ja katsoisi miten hänen kanssaan tulee juttuun ja ovatko mahdollisesti syntyvät tunteet molemminpuolisia.

Helpoiten ja mielekkäimmin pääsee kehittämään ihmissuhdetaitojaan aidoissa tilanteissa, kuten työpaikalla, ystäväpiirissä tai vaikkapa kaupan kassalla. Suoraan esim. nettitreffeille lähtiessä voi naisen kohdatessa tilanne tuntua teennäisen väkinäiseltä ja liian vaativalta - tavallaan jo tuhoon tuomitulta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nypari kirjoitti:Tuntuu, että lähes kaikkia paljon yksin olleita vaivaa sama turhautuma: naiset/miehet ovat vaikeita, enkä ymmärrä heitä. Jos lähtisit ajettelusta, jossa ihmiset ovat ihmisiä ja yksilöitä sukupuoleen katsomatta. Liialliset ennakkoluulot ja stereotypiat kun ovat niitä pahimpia jarruja tässä ihmissuhdetouhussa.

Toinen kanto kaskessa on yliyrittäminen, naisen näkeminen heti potentiaalisena seurustelukumppanina sen sijaan, että rauhassa jutustelisi ja katsoisi miten hänen kanssaan tulee juttuun ja ovatko mahdollisesti syntyvät tunteet molemminpuolisia.
:komp: :komp: :komp:
SingleMalt

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin? .
Hommaa taskut täyteen paalua ja hieno pirssi perseen alle. Sen jälkeen voit suhtautua niihin pelkkinä panoina, kun giimassaan vinkuvat kyytiin ja rahan perään.
PerttiMakimaa

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SingleMalt kirjoitti: Hommaa taskut täyteen paalua ja hieno pirssi perseen alle. Sen jälkeen voit suhtautua niihin pelkkinä panoina, kun giimassaan vinkuvat kyytiin ja rahan perään.
HienolaatuinenSkottiviski näkyy palanneen uusin voimin.. :)

En kannata tällaista ajatustapaa - kunhan kulutan näppäimistöni pintaa..
ninnithequeen

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin? .
Hommaa taskut täyteen paalua ja hieno pirssi perseen alle. Sen jälkeen voit suhtautua niihin pelkkinä panoina, kun giimassaan vinkuvat kyytiin ja rahan perään.
Sä et sitten petä mun odotuksia koskaan :h:

Itse aiheeseen; Naisiin(tm) pitää suhtautua niinkuin Ihmisiin(tm). Sillä Ihmisiä(tm) hekin ovat.
Offtopikkia: mulle sanottiin eilen näin kauniisti: "Et sä ole nainen, sä olet Ninni" :cry:

Mua muuten kiinnostaisi Mölliseni kovasti, että kuinkahan vanha sä oikein olet?
SingleMalt

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PerttiMakimaa kirjoitti:HienolaatuinenSkottiviski näkyy palanneen uusin voimin.. :)

No hö, ja heti käräytit mut.

Joo, aasi ei poistanu mun tunnareita vaikka pyysin, joten pidetään sitten palstalla lämpö päällä.

Ps,

Velipojan kaverilla on kuulemma joku leuhka avobemu, johon nuoret giltsit käyvät ihan kuumana. Kundi oli sitten autolla kruisaillut viime kesänä, kunnes joku hieman enemmän elämää nähnyt nainen oli huikannut jannulle: "On kyllä hieno auto, mutta kyllä on vitun ruma kuski."

Varmasti lohdutti..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pelatkaa lätkää. Sillä irtoo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elppis kirjoitti:Pelatkaa lätkää. Sillä irtoo.
No ok, asialliseen kysymykseen vois laittaa toisen (?) asiallisen vastauksen.. Eli tällä tarkoitin sitä, että jos pidät huolen itsestäsi, ulkonäöstäsi, terveydestäsi ja elämästäsi, olet oikealla tiellä.
Tai mistä tiedän, ettet jo tee näin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja snowmen »

[quote="ninnithequeen"]Offtopikkia: mulle sanottiin eilen näin kauniisti: "Et sä ole nainen, sä olet Ninni" :cry:
No höh! :paijaa: tollanen urpo sietäis pataan... :evil:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
slam

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja slam »

SingleMalt kirjoitti:
mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin? .
Hommaa taskut täyteen paalua ja hieno pirssi perseen alle. Sen jälkeen voit suhtautua niihin pelkkinä panoina, kun giimassaan vinkuvat kyytiin ja rahan perään.
+ työpaikka, jostakin muualta, kun Ranuan Essolta. :roll:
Cerenity
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 19.08.2005 13:02

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Cerenity »

SingleMalt kirjoitti: Velipojan kaverilla on kuulemma joku leuhka avobemu, johon nuoret giltsit käyvät ihan kuumana. Kundi oli sitten autolla kruisaillut viime kesänä, kunnes joku hieman enemmän elämää nähnyt nainen oli huikannut jannulle: "On kyllä hieno auto, mutta kyllä on vitun ruma kuski."

:rofl: :rofl: :rofl:
Neiti Negatiivinen
Cerenity
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 19.08.2005 13:02

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Cerenity »

mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin?

Sä et vaan osaa. :shock:

Naiset on ihmisiä. Yksilöllisiä. J-lauta!
Neiti Negatiivinen
slam

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja slam »

Cerenity kirjoitti:
mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin?

Sä et vaan osaa. :shock:

Naiset on ihmisiä. Yksilöllisiä. J-lauta!
vitut, pelkkiä käyttöhyödykkeitä ovat... "kuinka suhtautua koiraan opas pitäisi kirjoittaa tähän väliin" :D
Enthu

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mä suhtaudun naisiin yleensä kunnioituksella,olen oma itseni tai siis en esitä mtn,tajuan kyllä tanssilattialla naisten ilmeistä/eleistä,suhtautumisesta jos en ole toivottua seuraa,jotkut kun haluavat tanssia vain tyttöporukassa tai kahdestaan. Yleensä pidän kunnosta ja ulkonäöstä huolta,varsinkin jos lähden bilettämään/tanssimaan/edustamaan haluan olla mahdollisimman
cool ja muutenkin haluan olla trendejä/muotia seuraava tietyissä rajoissa.
tunnustan että olen useammin kuin kerran vastakkaista sukupuolta miellyttääkseni on ollut oranssit,mustat ja blondit hiukset,ehkä ensi talvena räväytän olemalla punapää.Olen tällä hetkellä kasvattamassa surffitukkaa
Nyt mulla on kevyemmät lasit,jotka toivottavasti myös näyttää fiksuilta
mun päässä.Pitäisi kyllä kemiat kohdata/olla samoja kiinnostuksen kohteita.
aimohaiku

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Elppis kirjoitti: se nainen kävelee kulman takaa silloin kun sitä vähiten odotat.
:shock: Missä tällainen kulma sijaitsee?

Vakavasti ottaen, miksi naisiin pitäisi suhtautua jollakin erityisellä tavalla? Ja miksi pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin todellisuudessa on? Se on läpinäkyvää. Jos sopiva ihminen sattuu kohdalle, edellämainitut muuttuvat tarpeettomiksi.

Suosittelen "oma hiihto" lähestymistapaa. Ole oma itsesi. Pidä itsestäsi huolta sekä henkisesti että fyysisesti. Katso mihin se riittää. Kliseistä, mutta totta. Kuten liika yrittäminen myös se, että on sujut oman itsensä kanssa, näkyy päällepäin ja jälkimmäinen on huomattavasti positiivisempaa.
AarneAnkka

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos on ajautunut epäsosiaaliseksi nuoruudessaan, sosiaaliseksi oppiminen on pitkähkö prosessi. Minäkin edelleen sanon tämän tästä asioita joita ei saisi sanoa; jätän sanomatta asioita jotka pitäisi sanoa, tai sanon ne väärällä tavalla.

Parhaiten oppii vain ja ainoastaan olemalla ihmisten kanssa. Kantapään kautta.

P.S. Jos mikään ei kiinnosta eikä mistään välitä, se saattaa olla merkki orastavasta masennuksesta. Selvitä asia.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Impi »

En ymmärrä mikä tässä on ongelma. Jos kerran ei naisten seura jaksa kiinnostaa, niin miksi niihin pitäisi millään erityisellä tavalla suhtautuakaan?
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti:Pelatkaa lätkää. Sillä irtoo.
Hampaat suusta?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Heruux? Todellaki, enemmän ku jaksais,
ympäri suomee, viel semmost mist jotkut jopa maksais.
Kaupungist toiseen, silkkaa Herutus-tourii,
erehtyy liian eteen laval, naiset salee kourii.

(Elastinen)

Meitsit bumrushaa baariin, paineet sadan baarin,
meist ei seuraa hyvää, ota mutsis neuvoist vaarin.
Dösän täyteen neitei raijaa, messiin shanghaijaa,
ai sul on äijä, aijaam ei kiinnosta jos snaijaat.

(Iso-H)

Mikäs siin kun laitat päälles vaatteet jost mä läpi nään,
jo tän ryhmän pelkkä läsnäolo aiheuttaa säpinää.
Jakes aukeni liikaa, joutu äijää nekkuun nakkaa,
nyt muija kytee ovel, joku meist' sitä salettiin pakkaa.

(Elastinen)

Meitsil on hintaa, sä fläshäät paljast pintaa,
ei aikomustkaan herkistellä, vaan suoraa toimintaa.
Skippaa lässytys, syytä vaiheiluun en nää,
meil on jatkot, horo, jos vastaat heruu niin mennään.

Kerto x2:

Heruuks? Heruuks? Tänään saletisti natsaa,
sitä Rähinä-settii joka kuumaks bellat saa.
Kaikki ylös! Joka kaupunki messiin,
bailut ei stressii, neidit beesiin!

(Elastinen)

Nurkkapöydäs spiikkaa, neideille iskulyriikkaa,
hioo uutta taktiikkaa ei tippaakaan romantiikkaa.
Tilaisuuden tullen salee toisten kuormast skruudaa,
ja passaan heti Valuutalle ku oon saanu hudaa.
Sama ku kaikil mieles 24/7,
Rähinäl on jatkot 24 muijaa ja me seittemän.
Huuda heruuks, jos haluut ottaa sarvest härkää,
sul on pöksyt märkän, mä voin sut lavan taakse järkkää.

(Iso-H)

Eikä meinaa mitää vaik backstagelle pääski,
mut jos tarpeeks classii, äässiin dikki stashiin.
Nekstii heitän settii, lettiin, naamaan ja tapettiin,
takas baariin ku oot viel hotellis vaatteitas ettii.
En rakasta näit horoi, eikä sitä voi auttaa,
et tie mun sydämeen ei mee mun pikkubroidin kautta.
Horost ei voi tehdä vaimoo, piste tälle jutulle,
joten... sano muijalles ettei enää soita mulle!

Kerto x2

(Iso-H)

Mä en oo pelaaja, meitsi vaan musertaa,
illan aikan voi pushaa, nushaa vaik kolme kertaa.
Jatkoil terävii boolis, filmi poikki vikast skoolist,
ja taitaa löytyy taas uus viilto mun iho-pistoolist.

(Elastinen)

Turha ees kelaa pelaa Elaa, eu, tsekkaa ittes,
kaikki miehet on sikoi, damn right, entäs sitte?
Mut tänään chillii, kukaan ei haluu ongelmii,
koska tääl on liikaa horoi, ja tarpeeks chicksei helmii!

Kerto x2

Ala suomirap-artistiksi? :)
AarneAnkka

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Impi kirjoitti:En ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Ongelma on siinä, kun tekee mieli pillua mutta ei jaksa ryhtyä tarvittavaan pelleilyyn sitä saadakseen. :P

(vapaasti mukaillen erästä lentävää lausetta)
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Impi »

AarneAnkka kirjoitti:
Impi kirjoitti:En ymmärrä mikä tässä on ongelma.
Ongelma on siinä, kun tekee mieli pillua mutta ei jaksa ryhtyä tarvittavaan pelleilyyn sitä saadakseen. :P

(vapaasti mukaillen erästä lentävää lausetta)
Minä meinasin vaan sitä, että kun ei sitä tunnu kiinnostavan naisissa oikein mikään.

Pelkkää pimppiä saadakseen ei moisen vässykän kannata vaivata kokonaista naista. Erotiikka-alan liikkeistä löytyy white pussy, black pussy, yellow pussy...
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: naisiin suhtautuminen

Viesti Kirjoittaja Ann »

mölli kirjoitti:Tuota miten pitäisi suhtautua naisiin?
Yksilöinä.

EduKettunen: No voihan munaskuukkeli, joku(nypari) ehti ensin..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin