Sinkkunaisen oikeus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:
HellBell kirjoitti: ja tällä välin kun naikkonen on putsaamassa olematonta tahraa pöksyistään, napataan oikea tyttöystävä syliin ja ollaan raksun poksun.
No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.
Kaunis ajatus sulla tuossa taustalla ja jokainen tilanne on niin omansa; tilanteen mukaan sitä sitten tehdään niin ja näin.
"Mies/naisystävän sylissä ei koskaan saa istua kukaan muu, pää poikki vaan"-tyyli on liiallista omistavuutta, se on selvää, aivan kuin "sylissä riittää tilaa vaikka kelle toisten miehiin/naisiin sekaantujille ja mieluiten samaa aikaan ooh"-juttu on liiallista leväperäisyyttä.
Ainoa mitä jotenkin voi sanoa kunnolla koko asiasta kait on se, että joka suhde on omansa ja yhteisen sävelen löytäminen noissakin jutuissa on hyväksi. Vaikka itse toimisi omien tuntojensa pohjalta ko.tilanteissa, niin voi miettiä toisesta (rakas) tuntuu ja niin poispäin.
Sääliin kautta toisten miesten tai naisten syleihin kökkiytyminen ei minussa henk.koht. herätä kovinkaan lämpimiä sympatian tuntemuksia - ja eikös mun tavallaan pitäisi "ymmärtää" näin tekeviä ihmisparkoja koska kuljen sylitönnä..?
Sääli säälityttää mutta ei oikeuta.. Menköön sellainen rakkaudenkipeä ihminen istumaan silloin vapaan ihmisen syliin, ongelma ratkaistu..

Liiallinen ymmärtäminen on liikaa. Aina on ihmisiä jotka ottavat mitä voivat ja mistä saavat kunhan saavat ja sitten vastustuksen edessä ehkä itkevät.. Nenäliina käteen ja halaus päälle ja sitten stoppi rötöspuuhaan.
Kyllä se siitä.

Edit: jotain.
Viimeksi muokannut HellBell, 16.05.2006 17:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mustakikkeli

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
hermine

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja hermine »

mustakikkeli kirjoitti:Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
Enkä ollut kun ihan tosissani!
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
Enkä ollut kun ihan tosissani!
Niin, siinäs kuulit, kämmääjä. ;-)

*Intuitiolla!* :piru:
mustakikkeli

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
Enkä ollut kun ihan tosissani!
Etkä muuten ollut. Sarkasmi tuntuu vaan jatkuvan.
HellBell

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mustakikkeli kirjoitti:
hermine kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
Enkä ollut kun ihan tosissani!
Etkä muuten ollut. Sarkasmi tuntuu vaan jatkuvan.
Olipas. Myönnä vaan sortumisesi omaan näppäryytesi, kikuli.
Durasel

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Durasel »

hermine kirjoitti:
HellBell kirjoitti: ja tällä välin kun naikkonen on putsaamassa olematonta tahraa pöksyistään, napataan oikea tyttöystävä syliin ja ollaan raksun poksun.
No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.
Kait se poikaystävä sit tykkää että kaikenmaailman munahaukat hyppii sylissä :D

Mut juu, ravintolaympäristö on kyllä perseestä, jos ajatellaan "poikaystävän lainaamista" yksinäiselle tytölle. Vaikka se poikaystävä (enkä puhu just herminen omasta poikaystävästä) oliskin kiltisti, niin sille tytölle ehkä saattais tulla jotain tyhmiä idiksiä, joten siinä tapauksessa poikaystävän lainaaminen laskettaisiin karhunpalvelukseksi.
(koska tyttö saattais haluta jotain settiä, mutta poikari antaa pakkasta, joten tytölle tulee paha mieli)

Toki jos kaikki toimisi käytännössä niin hyvin kuin Hermine ajatuksissaan suunnitteli, niin sittenhän kaikki olis lexusta, mutta kun kaikki ei aina suju...
Viimeksi muokannut Durasel, 17.05.2006 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Minua ei kyllä saatana lainata yhtään kenellekään edes ravintolaympäristössä! Kuvottava ajatus. Pöyristyttävää, hermine. Melkein luulisi että kannatat ihmiskauppaa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

hermine kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Haloo. Hermine oli oikeasti sarkastinen. Vain :twisted: jäi puuttumaan.
Enkä ollut kun ihan tosissani!
Tyttöystävältä kysytään tietysti ensin lupa. Sama juttu jos mies menee hakemaan tanssimaan naista, jonka pöydässä istuu mies, niin mieheltä kysytään lupa.

heh. heh.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joo, eiköhän näitä lutkandereita kuulu meidän jokaisen tuttavapiiriin.. Itsekin olen kavereiden kavereina joutunut muutamiin tällaisiin tutustumaan, valitettavasti.

Itse moraalihirviönä en tietenkään voi muuta kuin päätä puistella epäuskoisena seuratessani näiden naisten (toinen heistä on itsekin varattu, toinen muuten vaan pölijä) edesottamuksia. Ja sama pätee niihin miehiin jotka näiden mukaan lähtevät.

Toinen näistä mainitsemistani neitokaisista pitää vielä oikeutenaan yrittää tyrkyttää itseään kaikille kaksilahkeisille, sillekin josta toinen nainen (aivan sama onko hyvän päivän tuttu kuten minä tai muka oikeasti hänen ystävänsä) on selkeästi antanut ymmärtää olevansa kiinnostunut. No, näissäkin tapauksissa olen oppinut ajattelemaan, että jos mies tuon naisen mukaan lähtee niin eipä mies olisi mulle sitten oikea ollutkaan, jotain rotia sentään.

Mutta se, että mistä näiden naisten käytös kumpuaa, siinäpä sitä onkin ajattelunaihetta?! Yhtenä selityksenä olen alkanut pitämään erittäin alhaista itsetuntoa ja sellaisen olen havainnut olevan mahdollinen myös päällisin puolin hyvännäköisillä naisilla ihan ihmeenkin yleisenä.. Tyrkyttäminen ja lutkailu saattaa siis oman teoriani mukaan olla myös itsetunnon puutetta, kokoajan pitää vaan tarkistella joka suunnasta, että vieläkö on vetovoima tallella ja flaxi käy.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

KisSandra kirjoitti:Joo, eiköhän näitä lutkandereita kuulu meidän jokaisen tuttavapiiriin.. Itsekin olen kavereiden kavereina joutunut muutamiin tällaisiin tutustumaan, valitettavasti.

Yhtenä selityksenä olen alkanut pitämään erittäin alhaista itsetuntoa ja sellaisen olen havainnut olevan mahdollinen myös päällisin puolin hyvännäköisillä naisilla ihan ihmeenkin yleisenä.. Tyrkyttäminen ja lutkailu saattaa siis oman teoriani mukaan olla myös itsetunnon puutetta, kokoajan pitää vaan tarkistella joka suunnasta, että vieläkö on vetovoima tallella ja flaxi käy.
Niinpä, mutta juurikin se ihmetyttää, että miksei porukan tytöillä ole munaa sanoa sille yhdelle, että pokaapa vielä kerran se mua kiinnostanu äijä, niin vedän sua lättyyn/en puhu sulle ikinä/me dumpataan sut lopullisesti. Onko se jotenkin naisille tyypillistä, ettei haluta siihen kaveripiiriin mitään ikäviä fiiliksiä, vaikka kaikkia vituttaa sen yhen käytös jo huomattavasti.

Ite oon vaan kattonu ja kuunnellu sivusta, kuinka tiiviin kaveripiirin tytöt pahottaa mielensä yhen/parin töpeksinnästä, mutta kuitenkin kaikilla on olevinaan niin *itun kivaa. Mä oonkin sitten se vaikee tapaus (lue:erotettu leikistä), kun kerron, että mä en jaksa tiettyjä paskatemppuja katella..
:wink:
-Rooninen Kymantikko-
huima

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja huima »

CoqAuVin kirjoitti:Niinpä, mutta juurikin se ihmetyttää, että miksei porukan tytöillä ole munaa sanoa sille yhdelle, että pokaapa vielä kerran se mua kiinnostanu äijä, niin vedän sua lättyyn/en puhu sulle ikinä/me dumpataan sut lopullisesti. Onko se jotenkin naisille tyypillistä, ettei haluta siihen kaveripiiriin mitään ikäviä fiiliksiä, vaikka kaikkia vituttaa sen yhen käytös jo huomattavasti.
Tuohon on toki olemassa monia selitysmahdollisuuksia.

Yksi on asioiden mahdollisimman positiiviseksi itselleen selittely ja liiallinen ymmärtäminen.

Toinen on sen ikuisen ongelmalaatikon avaaminen, että kavereiden kesken yhtäkkiä joudutaankin tappeluun siitä kuka olikaan hotein. Koska kaverit kuitenkin tietävät suhteellisen paljon pahoja asioita toisistaan - ja oikeasti tietävät kaikki olevansa itsensä suhteen vain epävarmoja naisia - pelkkä konfrontaation mahdollisuus kesken illanvieton kuulostaa pelottavalta.

Hell has no fury like a woman scorned.
Noriyumi

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

CoqAuVin kirjoitti: Niinpä, mutta juurikin se ihmetyttää, että miksei porukan tytöillä ole munaa sanoa sille yhdelle, että pokaapa vielä kerran se mua kiinnostanu äijä, niin vedän sua lättyyn/en puhu sulle ikinä/me dumpataan sut lopullisesti.
Varmaan pelätään leimautumista valittajiksi, nalkuttajiksi, pikkumaisiksi ipanoiksi ja sen sellaista. Ja mustasukkaisuus ei ole koskaan ollut sellainen piirre jota naiset kovin mielellään ilmaisevat...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Sinkkunaisen oikeus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

CoqAuVin kirjoitti: Niinpä, mutta juurikin se ihmetyttää, että miksei porukan tytöillä ole munaa sanoa sille yhdelle, että pokaapa vielä kerran se mua kiinnostanu äijä, niin vedän sua lättyyn/en puhu sulle ikinä/me dumpataan sut lopullisesti.
En tunnusta ystävyyttä näihin mainitsemiini henkilöihin joten minun ei tarvitse dumpata heitä minnekään, hehän ovat vain kaverin kavereita ja idioottimaisesti käyttäytyessään ansaitsevat minun puoleltani vain totaalista välinpitämättömyyttä. Vaikka en itseäni minään ihmenaisena pidäkään niin tällaisissa asioissa katson olevani oikeutettu ja kykeneväinen nousemaan tällaisten ihmisten yläpuolelle. Ja jos vaan sattuvat töpeksimään nähteni niin ihan takuulla saavat kuulla ihan selkeäsanaista vittuilua urpoudestaan, harmi vaan, että kanoilla ei kapasitetti useinkaan riitä vastaanottamaan sellaista ja luulevat mun olevan vaan niin pirun hassu.. Eivät vaan ymmärrä sen eroa kun nauretaan heidän kanssaan ja kun nauretaan heille! :twisted:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin