Kitinän katukoris

Info tulevista miiteistä
eps

Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Moi,

Kitinä pelaa katukorista torstaina 25.5. klo 18:00 alkaen Kaisaniemen kentällä Helsingissä. Myös myöhässä saa tulla paikalle. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Sateen sattuessa peli peruuntuu.

e.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Ainakin nyt ilmatieteen laitos lupaa to sadekuuroja mutta ei kai ne pienet ripaukset Kitinäläisiä estä pelaamasta,tarkkailemme tilannetta :)
Viimeksi muokannut Herttua, 25.05.2006 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
slam

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja slam »

meikä tulee paikalle... ö... e...
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Herttua »

slam kirjoitti:meikä tulee paikalle... ö... e...
koita nyt jo päättää :lol:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Ensi torstai on sitten helatorstai, joten paikalle ei välttämättä tule kovin montaa pelaajaa. Muuten voisimme pelata tiistaina, mutta sille päivälle on luvattu jatkuvaa sadetta. Keskiviikko ei sovi minulle, joten sinä päivänä peliä haluavat voivat organisoida sen itse.

e.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

McJanne kirjoitti:Mjaha, jos päivästä pidetään kiinni niin olen yhä tulossa pelloomaa.
Aika ja paikka pysyy.

e.
Edith

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en pääse nyt ekalla kerralla, mutta tullen kyllä joskus myöhemmin.
swirl

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja swirl »

En pääse torstaina, kun on jo muita suunnitelmia, mutta seuraavalla kerralla toivottavasti sitten.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Tänään siis pelataan korista Kaisaniemen kentällä kuudelta, jos kenttä on kuiva. Tälle päivälle on luvattu sadekuuroja, mutta uskotaan, että ne eivät osu kohdalle.

e.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

McJanne kirjoitti:Mjahaa, oiskohan tuolla katuosoitetta tai joku halukas opastamaan metroasemalta paikanpäälle?
Kaisaniemenranta 2 taitaa olla lähin katuosoite. Kenttä näkyy Kaisaniemenrannalle.

e.
Mulli75

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Voin ehkä tulla poMputtelemaan palloa jos ei kovin piiitkään veny aikataulu muiden menojen takia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siis minä en ole tulossa vieläkään katukorismiittiin, mutta jostain syystä tämä asia koskettaa paatunutta sydäntäni. Siksi haluan raportoida täältä Kruununhaasta parin sadan metrin päästä Kaisaniemen kentästä, että vettä tulee ja tuulikin on aika oiva. Kelpo lokakuun keli.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä tuolla aikamoinen tahmatassu saa olla, jotta pallo pysyy hanskassa. Litslätslots. Tsemppiä, jos rohkenette.
Don't Panic!
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Kiitoksia kaverit infosta. Myös täällä muutama kilometri pohjoisempana tulee vettä apinan raivolla synkän harmaalta taivaalta. Tänään ei siis pelata, mutta yritetään uudestaan ensi tiistaina 30.5. klo 18:00.

e.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Niin, vaikka sade taukoaisi ennen kuutta, niin kenttä on märkä. Märällä asfaltilla pelaaminen ei ole pelkästään epämiellyttävää, se on myös vaarallista. Siksi tänään ei kyllä voida pelata. Onneksi uusia tilaisuuksia tulee kyllä.

e.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Moi,

Kitinä pelaa katukorista tiistaina 30.5. klo 18:00 alkaen Kaisaniemen kentällä Helsingissä. Myös myöhässä saa tulla paikalle. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Sateen sattuessa peli peruuntuu.

e.
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Tänään koitetaan siis pelata korista Kaisaniemessä kuudelta. Tervetuloa paikalle.

e.
Kid

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on kampaaja just tänään. Kyllä teitä nyt mahtaa harmittaa. Jos oisitte alottanut viideltä niin olisin kävellyt sitä kautta ja tullut moikkaa ja kannustamaan edes hetkeks. Hmph!
eps

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja eps »

Jaaha, paikalle ei tullut tänään ketään. Ilmeisesti idea oli kuitenkin kuolleena syntynyt.

e.
ninnithequeen

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

eps kirjoitti:Jaaha, paikalle ei tullut tänään ketään. Ilmeisesti idea oli kuitenkin kuolleena syntynyt.
No ei tod ollut! Hieno idea kertakaikkiaan!

Hävetkää kityläiset!!!!
(minä voin puolustautua sillä, että olen kipeä. Ja minä ja koripallo emme sattuneesta syystä sovi yhteen)
Edith

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Edith »

eps kirjoitti:Jaaha, paikalle ei tullut tänään ketään. Ilmeisesti idea oli kuitenkin kuolleena syntynyt.

e.
Pitää ottaa sitten vaan jatkossa sitovat ilmoittautumiset etukäteen.

(Mä voin esimerkiksi jo nyt kertoa, ettei mulle tule käymään ainakaan juuri tiistait eivätkä torstaitkaan koko kesänä, koska olen silloin joko töissä tai baletissa.)
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Mä harrastin uimista samaan aikaan toisaalla,en muistanu koko katukorista sorry,oisko mtn ideaa josko sitä pelattais vkonloppuna la tai su,koska mun työaika on 4 kk melkoisen kökkö 10-18,tiedustelee hän :?:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Noriyumi

Re: Kitinän katukoris

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

oi, unohdin!
Vastaa Viestiin