Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Voi paska!!!!111 Vituttaa taas vaihteeksi!! Duuni mättää, uutta en ole saanut, huomenna on tentti, mulla on menkat, olen köyhä ja mies on muualla. VOI KYRPÄ!!!! :evil: :x
Mut hei, Suomi voitti Euroviisut!!!!!!!1111111
Nojoo... Totta se on. Mutta ei Lordi voi auttaa mua valmistumaan opinnoistani.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vihaan tätä vitun paskatuunia. Apinahommaa ja typerien ihmisten vitun typeriin sähköposteihin vastaamista. Kautta kaikkien pimeyden jumalien, kun se jättämäni CV poikisi jotain, haistattaisin pitkän, homeisen, keltavuotoisen puhkinussitun vitun koko tälle firmalle, sen arvoille ja sen paskantärkeille kravattikalleille.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vituttaa kun en saa mitään tolkkua Slamin postauksista ja se tunkee niitä vähän joka väliin asiakeskusteluja myöden.

Tarvitsisin jonkun tulkin tms.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

BrianW kirjoitti: Tarvitsisin jonkun tulkin tms.
En usko sen auttavan.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

huima kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Tarvitsisin jonkun tulkin tms.
En usko sen auttavan.
Niin, kai minun on alistuttava ylivertaisen älyn edessä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tämä flunssa. Tuntuu vaan pahenevan. Oireilee sekä silmät että korvat kaiken muun pskan lisäksi. Raitis ja viileä ilma piristi tunniksi, nyt on taas kauhea olo. Lääkärin määräämät lääkkeet valjastetaan apuun tänään, jos sitten jaksaisi huomenna jo muutakin kuin maata naamallaan.
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

killkill kirjoitti:Kautta kaikkien pimeyden jumalien, kun se jättämäni CV poikisi jotain, haistattaisin pitkän, homeisen, keltavuotoisen puhkinussitun vitun koko tälle firmalle, sen arvoille ja sen paskantärkeille kravattikalleille.
Pahoin pelkään että useimmissa työpaikoissa sinulla tulee olemaan esimiehiä ja kollegoita joiden kanssa joudut tekemisiin. Niin moni valittaa täällä jatkuvasti työpaikastaan ja kuinka vihaa sitä että pitäisi kai tehdä gallup kuinka moni on edes jokseenkin tyytyväinen työpaikkaansa.

Mua vituttaa... öööh... no en mä tiedä. Se että kesälomaan on vielä yli kuusi viikkoa aikaa?
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ja jumalauta näillä lakeuksilla ei pilkata Jumalaa. Vitun ihanan vittumaiset naiset, vittu juuri te makean sulkaan kalvamat pirihuorat. Vittu kun ilmankaan ei voi elää. Tai varmasti voi, mutta kun en uskalla kokeilla.

Mä lupaan kyllä sit kehua ja kannatellakin teitä, kunhan tämä vitutus menee ohi.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllähän tämän flunssan vois pakata ja lähettää pikana afrikkaan. Vittu!!1
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:lähettää pikana afrikkaan. Vittu!!1
Jahas taidat olla rasisti! Oishan tämäkin pitänyt arvata, eikö sulle mikään riitä??? Neekereillä on nälkä jo entuudestaan niin niin sinä saatana vielä meinaat rankaista mokomia toppahuulia FLUNSSALLA!!!

Kamala ihminen! Soittakaa nyt jo iltalehteen ja seiskaan ja antakaa ilmi tämä julkeus ja pahansuopuus!!!
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mustakikkeli kirjoitti: Pahoin pelkään että useimmissa työpaikoissa sinulla tulee olemaan esimiehiä ja kollegoita joiden kanssa joudut tekemisiin. Niin moni valittaa täällä jatkuvasti työpaikastaan ja kuinka vihaa sitä että pitäisi kai tehdä gallup kuinka moni on edes jokseenkin tyytyväinen työpaikkaansa.
Koska kukaan ei vihjauksista huolimatta tehnyt gallupia, haluan tässä samassa tilaisuudessa kertoa, että minä pidän työstäni ja kollegoistani, mutta pomoni on perkele, ja se pilaa tunnelman.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä nyt vituttaa ja kun vielä tietäisi syyn. Osa kuormasta kaatunee vkonloppuna autooni tehtyyn murtoon ja sen jälkiseurauksiin. Poliisi ottaa tapauksen ylös, ei tule katsomaan (näinhän se tietysti menee, kun kädet ns. pikkurikollisuudelle on nostettu pystyyn) ja vakuutuksen omavastuu on niin suuri, ettei korvausta varastetuista aurinkolaseista saa (ovh jotain toista tonnia markka-aikana). Summa summarum. Murtaudu autoon, kun mieli tekee laseja tahi muuta arvotavaraa, sillä mitään riskiä kiinnijäämisestä ei ole. Rikoksen uhri maksaa lystin, eikö olekin kivaa. Vitun vittu.

PS. Mitäköhän vittuja ne olivat, jotka oikein ko. touhuun yllyttävät, siis ne Epsanjasta kotoisin olevat ja liekö niillä haarakonttori Suomessakin???
Paras päivä ikinä.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Semi-vitutus päällä, kun ei tullut kutsua pääsykokeisiin. Nyt ois todella ollut motivaatiota aloittaa syksyllä koulu, mutta minkäs teet.
Tiedän ettei tämä ole mikään maailmanloppu ja syksyllä voi hakea taas uudelleen.
Mutta silti: Voi perkeleen saatana, pitäkää koulunne! Ette tiedä mitä menetitte!! :9mm:
Sudenhenki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

tonttu kirjoitti:Semi-vitutus päällä, kun ei tullut kutsua pääsykokeisiin. Nyt ois todella ollut motivaatiota aloittaa syksyllä koulu, mutta minkäs teet.
Tiedän ettei tämä ole mikään maailmanloppu ja syksyllä voi hakea taas uudelleen.
Mutta silti: Voi perkeleen saatana, pitäkää koulunne! Ette tiedä mitä menetitte!! :9mm:
Mihin oikein hait?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sudenhenki kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Semi-vitutus päällä, kun ei tullut kutsua pääsykokeisiin. Nyt ois todella ollut motivaatiota aloittaa syksyllä koulu, mutta minkäs teet.
Tiedän ettei tämä ole mikään maailmanloppu ja syksyllä voi hakea taas uudelleen.
Mutta silti: Voi perkeleen saatana, pitäkää koulunne! Ette tiedä mitä menetitte!! :9mm:
Mihin oikein hait?
MPKK? Meille tuli ainakin kutsu pääsykokeisiin ..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sudenhenki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mylwin kirjoitti: MPKK? Meille tuli ainakin kutsu pääsykokeisiin ..
:D Maanpuolustuskorkeakoulu?
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua vituttaa että miäs menee taas yövuoroon :evil:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:off:

Mua ei oikeastaan vituta juuri nyt, sain näet enemmän ylenemispisteitä kuin arvelin; sitten saan palkankorotuksen ensi kuussa ja mahdollisesti ylennyksen myöhemmin tänä vuonna. Miinuspuoli tietysti on, että joku uskonkiihkoisa nutipää saattaa saattaa minusta ilmat pihamaalle sitä ennen, mutta no, se on elämää. Tai siis kuolemaa.

Mutta toissapäivänä kyllä vitutti, kiitos kysymästä. Lähinnä nämä uskonkiihkoisat nutipäät, mutta lukuisa joukko muita, ihan länsimaalaisia typeryksiä. Ettepä kuulkaas uskokaan, lapsoset, kuinka vähällä järjellä maailmaa hallitaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vadim kirjoitti:Ettepä kuulkaas uskokaan, lapsoset, kuinka vähällä järjellä maailmaa hallitaan.
GWB?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bluntly kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Ettepä kuulkaas uskokaan, lapsoset, kuinka vähällä järjellä maailmaa hallitaan.
GWB?
Ei, Yrjö ei käynyt edes mielessä. Hei, pressa on yhtä hyvä kuin sen neuvonantajat, jotka ei nyt vaan olleet kovin hyviä. Ja täällä pahiten ryssineet tuskin olivat edes amerikkalaisia...
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Pahoin pelkään että useimmissa työpaikoissa sinulla tulee olemaan esimiehiä ja kollegoita joiden kanssa joudut tekemisiin. Niin moni valittaa täällä jatkuvasti työpaikastaan ja kuinka vihaa sitä että pitäisi kai tehdä gallup kuinka moni on edes jokseenkin tyytyväinen työpaikkaansa.
Koska kukaan ei vihjauksista huolimatta tehnyt gallupia, haluan tässä samassa tilaisuudessa kertoa, että minä pidän työstäni ja kollegoistani, mutta pomoni on perkele, ja se pilaa tunnelman.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vitutus on nyt niin lähellä kiehumispistettä, että saatan vielä ennen lomille lähtöä (tässä on kaksi päivää aikaa) joko kirjoittaa paska-pomolle kärkevää meiliä tai käydä avautumassa paikan päällä. KIERO, KAKSINAAMAINEN KUSIPÄÄ-ÄMMÄ! VAIHDEVUOSIENSA KOURISSA RIEHUVA NAURETTAVA VANHA HAASKA!
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sudenhenki kirjoitti:Mihin oikein hait?
Ihan vaan oman alan AMK:n. Ei tainneet pisteet riittää tjsp.
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ah, täällä keskustellaan työpaikoista. Mä pohdin taas irtisanoutumista. Onko kahdeksan euron tuntipalkka sittenkään riittävä korvaus jatkuvasta hengiltä pitkästymisen uhkasta? Ilo uudesta termospullostakin on jo hiipunut - joka viikkoko uusi sellainen on hankittava, jotta työssä jaksaisi?

Lisäksi pääasiallisin sähköpostiosoitteeni ei toimi ainakaan tänä iltana.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Lisäksi pääasiallisin sähköpostiosoitteeni ei toimi ainakaan tänä iltana.
Mutta tuliko SE kuva perille? Eilenkö sen lähetin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Mutta tuliko SE kuva perille? Eilenkö sen lähetin.
Kiitos. Se tuli kyllä, sain sen nähdäkseni aamulla, johan se käväisi Kitinän galleriassanikin, mutta otin jo kainona tyttönä pois.
Vastaa Viestiin