Mitä haluat elämältä?

Yleinen lätinä jä kitinä

Mitä haluat elämältä?

Rahaa.
2
4%
Ystäviä.
1
2%
Vaikutusvaltaa.
1
2%
Perheen, Volvon ja rivarinpätkän.
7
13%
Kokemuksia ja elämyksiä.
12
23%
Kaatoja ja saavutuksia.
1
2%
Kramppeja ja nyrjähdyksiä.
4
8%
Tasaista tallausta.
6
12%
Kaiken.
16
31%
En mitään.
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 52

Sinkkumatti

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Enpäs oikein tiedä. Äskeisellä sukereissulla kuuntelin erään vanhanpojan tarinointia elämästään. Ukko on viiskymppinen, kovassa kunnossa, sukeltelee ympäri maailman, moottoripyöräilee ja touhuilee kaikkea mitä päähän pälkähtää.
Miksi pitäisi ottaa vitunmoinen stressi urasta, perheestä, elämästä tai jostain muusta. Miksi aina odotetaan että elämä kulminoituu perheen ympärille ja miksi kaikkien oletetaan aina kulkevan samaa kaavaa myöten?

Mä luulen että mulle sopii parhaiten tuon kaverin elämänmalli. Mua ei kiinnosta kakarat, kartanovolvot, uran rakentaminen ja siitä seuraava stressi, eikä mua kiinnosta vittujakaan mitä muut sanovat ratkaisuistani. Minäpä keskityn vain ottamaan lunkisti ja touhuamaan sitä mitä huvittaa. Tehkööt muut niitä penskoja ja perinteisen kaavan mukaisia elämänkaaria. Mun ei tartte.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hmm. Musta taas tuntuu, etten halua touhuta, mitä huvittaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Haluan mitä tahansa seurauksena kuitenkin kramppeja ja nyrjähdyksiä.
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Sinkkumatti kirjoitti:Miksi pitäisi ottaa vitunmoinen stressi urasta, perheestä, elämästä tai jostain muusta. Miksi aina odotetaan että elämä kulminoituu perheen ympärille ja miksi kaikkien oletetaan aina kulkevan samaa kaavaa myöten?
Tätä samaa mäkin olen miettinyt. Pariskunnille luodaan hirveitä paineita kyttäämällä, koska vaihtuu kämppä tai auto isommaksi ekana merkkinä perheen kasvamisesta. Sukupippaloissa aina oli joku kyselemässä lasten hankinnasta ja kun vastas, ettei sillä ole kiire, aina oletettiin etten mä halua lapsia (exä ei halunnut). Mä haluaisin miehen ja lapsen, tasaista perhe-elämää en niinkään enkä usko sen olevan mun kohdalla edes mahdollista. Aina tulee jotain, joka sotkee mun suunnitelmat ja muuttaa elämän vuoristoradaksi. Pysyy ainakin skarppina, stana.
...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

brona kirjoitti:Aina tulee jotain, joka sotkee mun suunnitelmat ja muuttaa elämän vuoristoradaksi. Pysyy ainakin skarppina, stana.
No nimenomaan! Vierivä kivi ei sammaloidu, prkl. Kai.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

No tietty sen volvon haluisin!!!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Nighthawk

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

snowmen kirjoitti:No tietty sen volvon haluisin!!!
Volvo saatana. Tuon imuri vie viimeisetkin pennit lompakostani. Sen lisäksi että se imee järjettömästi bensaa, syytän sen herkkää kaasupoljinta 14 päiväsakosta, jotka sain tunti sitten. (onneksi tuo auto ei ole oma). Haistakaa ruotsalaiset paska!

Itse aiheeseen… Toivon elämän, jossa tunnen eläväni; iloja ja suruja, rakkautta ja iskuja päähän jne. - kaikkia näitä sopivassa suhteessa. Laimeutta, tasapaksua puuroa en toivo, en koskaan.

Tuo Swirlin "I want it all and I want it now" on kyllä aikas hyvä!
ninnithequeen

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhe on, ja oma koti ja melkein Volvokin.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Maalaistalon, venäjänvinttikoiran ja alistuvan miehen.

Sitä ennen suurkaupungin, kämpän ja jumalattomasti naisii

Perussettiä siis
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
huima

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Razormaid kirjoitti:Maalaistalon, venäjänvinttikoiran ja alistuvan miehen.

Sitä ennen suurkaupungin, kämpän ja jumalattomasti naisii

Perussettiä siis
Okei, kenen alterego Razormaid on?

Exsat vai Nowa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: Okei, kenen alterego Razormaid on?
Ei ainakaan mun, koska ehdottomasti en halua edes alitajuisesti maalaistaloa enkä koiraa, ja alistuvaan mieheenkin kyllästyy melko nopeesti.
Prepare for the worstest.
huima

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti:Ei ainakaan mun, koska ehdottomasti en halua edes alitajuisesti maalaistaloa enkä koiraa, ja alistuvaan mieheenkin kyllästyy melko nopeesti.
Daah!

Sen takia mä ajattelinkin että se voisit olla sinä, tieten tahtoen heittäen epäilijöitä hieman sivuraiteelle.

Perussettiä siis.
mustakikkeli

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Haluan elämältäni sitä samaa kuin kaikki muukin harmaa massa, eli individualismia, menetetyn nuoruuden tavoittelua extreme-harrastusten kautta, vapaata seksiä, maailmanympärysmatkoja, "I don't give a flying fuck what others think about me and my life"-mentaliteettia ikäänkuin muut edes olisivat oikeasti kiinnostuneita elämästäni, itsensä korostamista muiden silmissä jne.
segma

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja segma »

Pehmis kirjoitti:Vastaus on suorastaan naurettavan helppo. Etupäässä haluan hyvän kumppanin. Rivivarinpätkän ja Volvon saisin koska vain marssimalla pankkiin ja tekemällä kauppakirjan. Perhettä ei voi edes harkita ilman sopivaa kumppania, joka haluaa sitä. Maine kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo mutaa, en näe siitä oikeastaan mitään muut kuin harmia. Kaikki mitä eläessään kokee ja tuntee voivat olla elämyksiä ja kokemuksia.

Onneksi elämä voi olla hyvä niin monella tapaa, ettei tarvitse suunnitella kovin tarkasti mitä siltä haluaa.
Nimi alle tältä suunnalta. Toisaalta haluan kokea suuria ja tajunnan räjäyttäviä kokemuksia.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ahaa.
:kele:
Ikävä kyllä EN ole kenenkään olemassaolevan Kitisijän alter-ego, kiitos kunniasta.

Minut kylläkin tunnettiin (tai jätettiin tuntematta) entisessä Kityssä nimellä Selkat.

Oma vittumainen egoistini, kopiot kyykkyyn ;)
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
huima

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Razormaid kirjoitti: kiitos kunniasta.
No kunhan tutustut Nowaysiksen ja Exsatin maineeseen ja ulosantiin, ymmärrät että kyse on todellakin kunniasta.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmis

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

-Superior- kirjoitti:Luin tänään Maslow'n tarvehierarkiasta. Totesin kaipaavani takaisin lukioon. Kukaan ei enää kehu eikä ylistä. Kukaan ei enää hämmästele älyäni sekä poikkeuksellista monilahjakkuuttani; kahdenkesken luottamuksellisesti, yhteisön muiden jäsenten korvien ulottumattomissa.

Kukaan ei enää toistuvasti julista, että olen paras, the greatest. Olen hieman surullinen. :-(
Sä oot palstan paras käyttämään monimutkaisia sanoja ja lauserakenteita sanomaan yksinkertaisia asioita! Ihan näin kahden kesken luottamuksellisesti, junous.
silsakenraali™

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pehmis kirjoitti:Sä oot palstan paras käyttämään monimutkaisia sanoja ja lauserakenteita sanomaan yksinkertaisia asioita! Ihan näin kahden kesken luottamuksellisesti, junous.
Lukiossa opettajat luultavasti suhtautuivat kannustavan-sallivan-positiivisesti ja toivovat salaa, että elämänviisauden karttuessa moinen kiusankappale karisee automaattisesti, mutta...
Sinkkumatti

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Kukaan ei enää toistuvasti julista, että olen paras, the greatest. Olen hieman surullinen. :-(
Sulla on muuten palstan paras oikosukukulmakarva-avatarkuvakin. Ihan uskomattomat maadoituskaapelit silmien päällä. Pian varmaan sätii.
Suvinen kirjoitti:Viime aikoina olen alkanut pohtia ja pähkäillä alanvaihtoa,
Alanvaihdon tehneen pikku vinkki. Älä mieti liian kauan, vaan tee ratkaisu mahdollisimman nopeasti. Valitse myös sellainen ala, jota et toista kertaa halua enää vaihtaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 0:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kaiken tietenkin.
Niin, ja sitä onnellisuutta.

Tai sitten vain saatanasti rahaa.
Tai jäykän tammisen vaateparren.

Vitut, en tiedä. En jaksa ajatella sitä mitä haluan. Tällä hetkellä olen onnellinen jos saan edes jotain.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kauan on pitänyt miettiä ja vieläkään en ole äänestänyt. Kaatoja ja saavutuksia sekä kokemuksia ja elämyksiä. Niiden välillä tehdään päätös.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Mitä haluat elämältä?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tasaista tallausta

Kaikenmaailman kolhuja ja muita hirveyksiä on sattunut omalle kohdalle jo tarpeeksi.
Vastaa Viestiin