Sekalaisten kysymysten ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Taas uus ketju tarpeen..

Missä, on Tissikuningatar? Mulla on ikävä..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SingleMalt kirjoitti:Taas uus ketju tarpeen..

Missä, on Tissikuningatar? Mulla on ikävä..
Lomalla.

Tai siis, alja vai patz ?
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Elppis kirjoitti:Tai siis, alja vai patz ?
Ei oo väliä, tulee sokeelle.

Eikös Patz ole Tissikuningatar ja Alja Karjapuskuri?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SingleMalt kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tai siis, alja vai patz ?
Ei oo väliä, tulee sokeelle.

Eikös Patz ole Tissikuningatar ja Alja Karjapuskuri?
Patz on lomalla, ja Alja on meitä parempi.
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Elppis kirjoitti:Alja on meitä parempi.

Toki toki, mutta eikös versiossa 1.0, Aljan titteli ollut karjapuskurit?

Ja Aljakin on siis hukassa.. Lomallako myös?
Geetzu

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:Ja Aljakin on siis hukassa.. Lomallako myös?
Nussimassa, oletan.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Ja Aljakin on siis hukassa.. Lomallako myös?
Nussimassa, oletan.
höpö höpö

mä oon vain ajatellu nussimista, näin unta vain masturboinnista ja seksistä taitaa olla jo viikko aikaa.... ja sekin oli että minä sain ottaa suikkiin nam!

mutta puskurit palaavat karjoineen, tix vaihtakoot titteliä :muu: .... kuhan keksitään joku todella näsäviisas. :wink:
ja elppis, mistä kohtaa mä oon teitä parempi? :p:

:on: ketäs muita täältä puuttuu?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
slam

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja slam »

niinpä, missä on jj... dissien kantaäiti :lol:
Patz

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ihanaa, mua on kaivattu!! Mut täällähän minä, sauna on rakennettu ja voin palata jälleen sivilisaation pariin...
AarneAnkka

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

alja kirjoitti:mä oon vain ajatellu nussimista
Mikä tuo vimpula tuossa sinun avatar-kuvassasi muuten oikein on?
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Jutelkaa chatissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voisitko QD ystävällisesti kertoa yhdenkin järjellisen syyn, miksi tämä ketju oli lukittu?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Mikä tuo vimpula tuossa sinun avatar-kuvassasi muuten oikein on?
Minä mietin ihan samaa. Resizattu jotenkin huonosti isosta pieneen ilman lancos-filttereitä tmv. tai sitten resizattu puolet pienemmästä isommaksi. En saa selvää, mutta veikkaisin rullahiirtä(?)

Onpas kivaa että pääsee taas kirjoittamaan tähänkin ketjuun ilman lukitsemisia tai QD:n antamia jäähyjä!
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Ollut puhetta että onelinerit ja palstachattaily ärsyttävät. Ilmeisesti ymmärsin väärin tämän... pitäkää auki sitten. parjaukseen ei silti tarvitse ryhtyä. ystävällinen pyyntö ketjun aukaisusta on aina parempi kun loukkaukset.
Filovirus

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Herra Manala kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mikä tuo vimpula tuossa sinun avatar-kuvassasi muuten oikein on?
Minä mietin ihan samaa. Resizattu jotenkin huonosti isosta pieneen ilman lancos-filttereitä tmv. tai sitten resizattu puolet pienemmästä isommaksi. En saa selvää, mutta veikkaisin rullahiirtä(?)
Rullahiiri, josta tulee mieleen piNpi, oiskohan tämä aljushkankin mielessä pyörinyt, mene ja tiedä.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:Ollut puhetta että onelinerit ja palstachattaily ärsyttävät. Ilmeisesti ymmärsin väärin tämän... pitäkää auki sitten. parjaukseen ei silti tarvitse ryhtyä. ystävällinen pyyntö ketjun aukaisusta on aina parempi kun loukkaukset.
Nähdäkseni täällä on ollut koko ajan ihan oikeata keskustelua. Ei one-linereitä ja hymiöpostauksia. Kyllä, keskustelunaiheet eivät ole välttämättä olleet topikinmukaisia, vaan driftanneet muihin juttuihin, mutta sitä ei onneksi ole ikinä tapahtunut missään muissakaan ketjuissa. Ja tämä on sentään paskanjauhannan alla. Kyllä fiksun ylläpitäjän kuvittelisi tajuavan olevan lukitsematta tällaisia ketjuja alkuunkaan, eikä mielivaltaisesti lukita niitä ja sitten odottaa käyttäjiltään jotain asiallisia ketjunavaamispyyntöjä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

QuarterDot kirjoitti:.
Ihme pikkuhitleri oot...
Vittu meiän vika oo jos et oo taas aikoihin saanu.
Mode-oikeudet pois ja heti tollasesta kiukuttelusta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

hohhoijaa. Ja taas tehdään asioista elämää suurempia. Ei tarvi lukita, ei tarvi vittuilla, mutta nyt ketju on taas auki niin MITÄ VÄLIÄ?

Ja ei tämä asia ei kuulu mulle, ajattelin vaan tuoda hieman suhteellisuuden tajua tänne.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Filovirus kirjoitti:Rullahiiri, josta tulee mieleen piNpi
Ai niinkuin tällainen?

Kuva
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gina kirjoitti:hohhoijaa. Ja taas tehdään asioista elämää suurempia. Ei tarvi lukita, ei tarvi vittuilla, mutta nyt ketju on taas auki niin MITÄ VÄLIÄ?
Eikä olis välttämättä QD:n tarvinnut poistaa minultakaan luku/kirjoitusoikeutta koko keskustelupalstalle. Tollaset teot menevät jo beyond kaiken flippailun ja naurettavuuden.
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Herra Manala kirjoitti:
Gina kirjoitti:hohhoijaa. Ja taas tehdään asioista elämää suurempia. Ei tarvi lukita, ei tarvi vittuilla, mutta nyt ketju on taas auki niin MITÄ VÄLIÄ?
Eikä olis välttämättä QD:n tarvinnut poistaa minultakaan luku/kirjoitusoikeutta koko keskustelupalstalle. Tollaset teot menevät jo beyond kaiken flippailun ja naurettavuuden.
No ei niin. Mutta näkyyhän sulla nytkin tuo kirjoittaminen onnistuvan, joten what's the problem?
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti:Nähdäkseni täällä on ollut koko ajan ihan oikeata keskustelua. Ei one-linereitä ja hymiöpostauksia. Kyllä, keskustelunaiheet eivät ole välttämättä olleet topikinmukaisia, vaan driftanneet muihin juttuihin, mutta sitä ei onneksi ole ikinä tapahtunut missään muissakaan ketjuissa. Ja tämä on sentään paskanjauhannan alla. Kyllä fiksun ylläpitäjän kuvittelisi tajuavan olevan lukitsematta tällaisia ketjuja alkuunkaan, eikä mielivaltaisesti lukita niitä ja sitten odottaa käyttäjiltään jotain asiallisia ketjunavaamispyyntöjä.
kun siis... sain käsityksen puheista, että tätä palstachattimista voitaisiin vähentää. Ketjun aloituksessa ei ollu mitään sen selkeämpää kysymystä tai mielipidettä.. sekalainen kommentti vain. Katsoin ketjun juuri täksi palstachatiksi ja lukitsin. Ilmeisesti on yksi paskanhailee mitä tänne postataan joten antakaa mennä. Minua ei kiinosta. Ja pahoittelen erehdystäni.
Manala, fiksun kirjoittajan kuvittelisi tajuavan, että loukkauksilla harvemmin päästään mihinkään. Yksityisviesti, että avaisitko ketjun tai miksi ketju lukittiin on huomattavasti fiksumpi lähestymistapa kun "vitu mulkku avaa se ketju stanan persereijo!!"-ketju forumeilla. Sinäkään et kumminkaan mikään täysi vajokki tunnu olevan...
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapitii kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:.
Ihme pikkuhitleri oot...
Vittu meiän vika oo jos et oo taas aikoihin saanu.
Mode-oikeudet pois ja heti tollasesta kiukuttelusta.
Kiitos. Henkilökohtaisuuksiinhan tässä piti taas mennä niinkö? Hyvä että sinä tiedät saamisistani. Kiitos kun osoitit olevasi vähintään yhtä tyhmä kun minäkin.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti:
Gina kirjoitti:hohhoijaa. Ja taas tehdään asioista elämää suurempia. Ei tarvi lukita, ei tarvi vittuilla, mutta nyt ketju on taas auki niin MITÄ VÄLIÄ?
Eikä olis välttämättä QD:n tarvinnut poistaa minultakaan luku/kirjoitusoikeutta koko keskustelupalstalle. Tollaset teot menevät jo beyond kaiken flippailun ja naurettavuuden.
Säännöissä on kohta yllpidon parjauksesta...
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gina kirjoitti:No ei niin. Mutta näkyyhän sulla nytkin tuo kirjoittaminen onnistuvan, joten what's the problem?
Kyllä minä olisin edelleenkin bannattuna, jos se QD:stä kiinni olisi. Onneksi aasi sattui olemaan paikalla.
Vastaa Viestiin