Nörteistä saa parhaat miehet

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Haemaeraemies kirjoitti:Jokainen voi nyt etsiä oman arvonsa geek-hierarkiassa.


Kuva
Mikä toi "furries" on?
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Olen pahoillani mutta aion ennustaa, ettet tule koskaan saamaan itsellesi miestä.
No mullahan on tähän ihan selkeä kanta: tulen erinomaisesti toimeen yksin, ja jos oikeaa ( = minulle parasta mahdollista) kumppania ei tule vastaan, olen ilman muuta mieluummin yksin kuin otan jonkun väärän, oli se sitten vaimonhakkaaja tai nössönörtti (tarkoitan nörtillä tietynlaista luonnetta ja itsetunto-ongelmaa, en esim. atk-ammattilaisuutta, toim.huom.) Sun kannattaisi tarkistaa terminologiaasi; "saada mies" on naisen tavoitteena auttamattomasti jäänyt toissavuosisadalle tai viimeistään viiskytluvulle.
Muuten sanon, että ennusta mitä ennustat, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Mitenkäs omat naisasiasi?
Ihmiset ovat erilaisia. Se mikä on minulle luonnollista voi olla sinusta outoa ja päin vastoin. Silti kuitenkin ihmettely sallittakoon;

Eikö sinua lainkaan häiritse ajatus, että vanhenet ja kuolet yksin?

Nyt työelämässä ollessasi sinulla on sosiaalisia kontakteja, mutta entäs kun eläköidyt? Sinulla ei ole miestä, ei lapsia, ei työkavereita.

Lopulta olet yksinäinen vanhus, jonka kuolemaa kukaan ei huomaa? Eikö ajatus kauhistuta sinua?
killkill

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lucky Luciano kirjoitti:No ei kyllä ole! Normaali sitoutunut mies ei flirttaile - saati sitten kiihotu tai fantasioi! - muista naisista!
Miten kukaan on elänyt noin suojattua elämää? Me miehet olemme koiria, kiimaisia koiria. Se että heppi heilahtaa tai kauniin naisen tavatessaan leikittelee arvioimalla copulaatio-mahdollisuuksia on TIETENKIN sairaan, häiriintyneen, sovinistisian merkki. Leiriin sellaiset pitää sulkea, ja pian!
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:No ei kyllä ole! Normaali sitoutunut mies ei flirttaile - saati sitten kiihotu tai fantasioi! - muista naisista!
Miten kukaan on elänyt noin suojattua elämää? Me miehet olemme koiria, kiimaisia koiria. Se että heppi heilahtaa tai kauniin naisen tavatessaan leikittelee arvioimalla copulaatio-mahdollisuuksia on TIETENKIN sairaan, häiriintyneen, sovinistisian merkki. Leiriin sellaiset pitää sulkea, ja pian!
LL:n kommentti oli ironiaa.
killkill

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:LL:n kommentti oli ironiaa.
No sitten oli kyllä liian hienostunutta meikäläiselle. Ei edes hymiön hymiötä pehmentämässä.
SnapaHead

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

killkill kirjoitti: Se että heppi heilahtaa tai kauniin naisen tavatessaan leikittelee arvioimalla copulaatio-mahdollisuuksia on TIETENKIN sairaan, häiriintyneen, sovinistisian merkki. Leiriin sellaiset pitää sulkea, ja pian!
Niin pitäisikin. Ylläpidätte ämmien peliä saatanan ämmät.
Ilman tuollaisia höyhenenkevyitä narttu-miehiä meillä ei olisi Cosmopolitiania, Kauniita ja Rohkeita, Danielle Steelea, Barbi-nukkea, MTV:tä, Viivi vitun Avellania telkkarissa jne. Tuhoatte länsimaisen kulttuurin samalla kun heitätte maskuliinisuuden ojaan.
HellBell

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

killkill kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:No ei kyllä ole! Normaali sitoutunut mies ei flirttaile - saati sitten kiihotu tai fantasioi! - muista naisista!
Miten kukaan on elänyt noin suojattua elämää? ..
Lucky lienee tarkoittanut päinvastaista. Ironinen gangsteri..;)

Edit: kuumetypo
Viimeksi muokannut HellBell, 15.09.2005 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

HellBell kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:No ei kyllä ole! Normaali sitoutunut mies ei flirttaile - saati sitten kiihotu tai fantasioi! - muista naisista!
Miten kukaan on elänyt noin suojattua elämää? ..
Lucky lienee tarkoittanut päinvastaista. Ironinen gansgteri..;)
Okei, tuli selväksi. Tietysti jokainen ketjuun jotenkin osallistunut on kertomaan minulle tämän saman asian, jos ihan välttämättä haluaa. Ei moinen olisi vaan kovin hedelmällistä.
HellBell

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

killkill kirjoitti:.. Tietysti jokainen ketjuun jotenkin osallistunut on kertomaan minulle tämän saman asian, jos ihan välttämättä haluaa. Ei moinen olisi vaan kovin hedelmällistä.
Joo, en nähnyt tuota Wanhan Pervon aiempaa postausta postatessani omaani. Olen kuumeessa..
(Soribori.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

killkill kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Miten kukaan on elänyt noin suojattua elämää? ..
Lucky lienee tarkoittanut päinvastaista. Ironinen gansgteri..;)
Okei, tuli selväksi. Tietysti jokainen ketjuun jotenkin osallistunut on kertomaan minulle tämän saman asian, jos ihan välttämättä haluaa. Ei moinen olisi vaan kovin hedelmällistä.
*tsihii*

Aivan kuten jokainen ketjuun osallistunut on erikseen velvollinen ottamaan Luckyn heiton todesta ja heittämään siihen nasevaa kommenttia.

Kandeis ehkä itse kunkin lukea ketju ennen kommentointia.
killkill

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja killkill »

EveryWoman kirjoitti:lukea ketju ennen kommentointia.
Toki noinkin. TPK-kirjoittelijan ikuinen riesa on mahdottomuus rauhassa keskittyä tärkeimpään eli palstakirjoitteluun. Käytettävissä olevan vähyyden vuoksi tapahtuu usein ns. optinen cocktailparty -ilmiö, jossa tietty avainsana vetää huomion.

Tietty muodikkaampaa olisi syyttää ADHD:tä keskittymiskyvyn puutteesta.. tosin se ei menisi lääkärillekään läpi, koska minulla on jo diagnosoitu ACDC.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

killkill kirjoitti:Toki noinkin. TPK-kirjoittelijan ikuinen riesa on mahdottomuus rauhassa keskittyä tärkeimpään eli palstakirjoitteluun. Käytettävissä olevan vähyyden vuoksi tapahtuu usein ns. optinen cocktailparty -ilmiö, jossa tietty avainsana vetää huomion.
*reps*

Selityksenne on hyväksytty. Jatkakaa!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

WanhaPervo kirjoitti: Ihmiset ovat erilaisia. Se mikä on minulle luonnollista voi olla sinusta outoa ja päin vastoin. Silti kuitenkin ihmettely sallittakoon;

Eikö sinua lainkaan häiritse ajatus, että vanhenet ja kuolet yksin?

Nyt työelämässä ollessasi sinulla on sosiaalisia kontakteja, mutta entäs kun eläköidyt? Sinulla ei ole miestä, ei lapsia, ei työkavereita.

Lopulta olet yksinäinen vanhus, jonka kuolemaa kukaan ei huomaa? Eikö ajatus kauhistuta sinua?
Omalta kohdaltani.. Ei minua haittaa sen enempää että kuolen yksin. Jokainen meistä ottaa sen askeleen loppujen lopuksi yksin.

Eivät lapset ole mikään tae, että he pitäisivät viimeisinä vuosina seuraa (heillä on oma elämä, kuten pitääkin olla). Noin yleisesti ottaen naiset elävät kuitenkin useita vuosia pidempään kuin miehet - joten leskeytyminen ja yksin loppuelämän oleminen on silti todennäköistä, vaikka parisuhde muuten kestäisikin. Eli vanhuudenturvaksi ei kummastakaan ole.
Noin yleisesti ottaen lukuisat ystävyyssuhteet korreloivat vanhusten elämänlaatuun - ainakin tutkimusten mukaan. Enköhän ole suhteellisen sosiaalisena ihmisenä silloinkin aktiivinen ylläpitämään tuntemieni ihmisten ystävyyttä ja tutustumaan uusiin ihmisiin, sen sijaan että kyyhöttäisin pelkän parisuhteeni ympärillä.

Se että kuolisin yksin eikä kukaan sitä huomaa.. Ei kuoleminen ole niin kamala asia, sehän on oikeastaan aika ideaalia, kuolemani ei aiheuttaisi kenellekään suuren suurta menetyksen tunnetta eikä surua. Mitä kauheaa moisessa olisi?
Tietenkin jos murtaisin esim lonkkani, ja siten nääntyisin lattialle kykenemättä ottamaan kehenkään yhteyttä - luulen että siihen mennessä hankin itselleni turvahälytysjärjestelmän, enkä vain olettaisi että lapseni tms pitäisivät minusta huolta.
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

NomenNescio kirjoitti: Älykästä tekstiä
Jatkan ihmettelyä: onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole mitään pariutumistarvetta? Onhan ihmisiä tietenkin 6 miljardia (vai enemmän?) eli kyllähän siihen joukkoon mahtuu monenlaista sukankuluttajaa, mutta ovatko kaikki nämä omasta-tahdostaan-sinkut todellakin sitä, vai onko kyseessä kuitenkin "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

WanhaPervo kirjoitti:
Jatkan ihmettelyä: onko oikeasti ihmisiä, joilla ei ole mitään pariutumistarvetta?
On. Minä. Revi siitä... :kontrolli: :ohyeah:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
tuulenpuiska

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

SnapaHead kirjoitti:... Tuhoatte länsimaisen kulttuurin samalla kun heitätte maskuliinisuuden ojaan.
:off:

Länsimaisen kulttuurin tuhoutuessa maailmasta vaan tulisi parempi paikka.
Aito_Johanna

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

WanhaPervo kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Se mikä on minulle luonnollista voi olla sinusta outoa ja päin vastoin. Silti kuitenkin ihmettely sallittakoon;

Eikö sinua lainkaan häiritse ajatus, että vanhenet ja kuolet yksin?

Nyt työelämässä ollessasi sinulla on sosiaalisia kontakteja, mutta entäs kun eläköidyt? Sinulla ei ole miestä, ei lapsia, ei työkavereita.

Lopulta olet yksinäinen vanhus, jonka kuolemaa kukaan ei huomaa? Eikö ajatus kauhistuta sinua?
Häiritsee kyllä, jos sellaisen tunteen valtaan antaudun. (Ei ole häirinnyt pitkiin aikoihin; olen jotenkin tullut sinuiksi asian kanssa.) Kyllä se olisi oikeasti tosi surullista. Totta kai haluaisin rakkautta, miehen ja lapsia.
Mutta silti: en olisi valmis rupeamaan parisuhteeseen kenen kanssa tahansa vain, jotta ei tarvitsisi olla yksin. Olen ehdoton yksin jäämisen uhallakin, ja uskon, että yksin on parempi kuin puolinaisessa parisuhteessa ilman rakkautta.
Ja toisaalta: en sisimmässäni usko jääväni yksin. Laskeskelen, että on luonnonlakeja vastaan, että kaltaiseni sosiaalisesti, seksuaalisesti, älyllisesti ja ulkonäöllisesti normaali nuori nainen, joka haluaa perustaa perheen, ei ollenkaan löytäisi ketään. Ennemmin tai myöhemmin se kuitenkin tulee vastaan. Helppo siis uhota :)
Aito_Johanna

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lucky Luciano kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Lucky Luciano yrittää vittuilla, koska hänellä on jonkinlainen kompleksi minusta; takertuu aina sanomisiini kuin takiainen ja yrittää kovasti olla ivallinen ja vaikuttaa älykkäältä. Mistä johtunee, lienenkö joskus hamassa city.fi-menneisyydessä sanonut pahasti, mitä yhä muistelee.
Toisin sanoen: Koska vittuiluni jää ainoastaan yrittämiseksi, tarkoittaa se sitä, etten onnistu näissä oletetuissa pyrkimyksissäni. Se puolestaan voi johtua ainoastaan siitä, ettet sinä vaivaudu reagoimaan niihin. Sen, ettet niin tee, täytyy johtua paitsi hyveellisestä oikeamielisyydestäsi myös kypsyyttä osoittavasta tavastasi käyttäytyä kuin aikuinen. Näin ollen on siis mahdotonta, että olisit joskus sanonut pahasti (ainakaan niin että se olisi huomattu), joten kuinka on mahdollista, että suhtaudut jälleen kerran sanomisiini kuin henkisesti loukattu Timo T. A.?
Mä en tunne tuota Timo T. A:ta kuin nimeltä, joten jos haluat jatkaa tätä jaaritusta (en kyllä itse taida jaksaa, joten voi olla, että ponnistelet turhaan), ole hyvä ja ilmaise itseäsi toisin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Näin umpinörttinä mun tekis mieli kirjoittaa tähän ketjuun jotain fiksua ja filmaattista, mutta en taida kyetä.
Yritän uudestaan.

AJ on aika ihQu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hebuli

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

WanhaPervo kirjoitti:Eikö sinua lainkaan häiritse ajatus, että vanhenet ja kuolet yksin?
...
Lopulta olet yksinäinen vanhus, jonka kuolemaa kukaan ei huomaa? Eikö ajatus kauhistuta sinua?
Ajaako pelko sinut parisuhteisiin? Toki perheen hankkiminen jne. lisää mahdollisuutta ettei kuole yksin, kunhan:

- menee naimisiin itseään selvästi nuoremman kanssa, jotta ei itse satu kuolemaan puolisonsa jälkeen (eli yksin)

ja/tai

- kasvattaa lapsistaan peräkammarinpoikia jotka jäävät vanhempiensa helmoihin aikuisiällään huolehtimaan vanhenevista vanhemmistaan.

Muutoin jopa pariutuneen riski kuolla ns. yksin jossain laitoksessa kasvaa hurjasti.
Aito_Johanna

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti:
aasi kirjoitti:Näin umpinörttinä mun tekis mieli kirjoittaa tähän ketjuun jotain fiksua ja filmaattista, mutta en taida kyetä.
Yritän uudestaan.

AJ on aika ihQu.
Kiitos, mussukka :)
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti: Laskeskelen, että on luonnonlakeja vastaan, että kaltaiseni sosiaalisesti, seksuaalisesti, älyllisesti ja ulkonäöllisesti normaali nuori nainen, joka haluaa perustaa perheen, ei ollenkaan löytäisi ketään.
Totta kai löydät, jos vain sallit itsesi pariutua. Et voi kuitenkaan odottaa, että löydät kumppanin, joka vastaa täydellisesti kaikkia toiveitasi. Sellaista ei valitettavasti tapahdu tosielämässä, paitsi personaalisuushäiriöisille, jotka ensin idealisoivat kumppaniaan 6 kk ja sen jälkeen alkavat vihata häntä.
AarneAnkka

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Mikä toi "furries" on?
Eiköhän Wikipedia ruleta tässäkin.
WanhaPervo

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Mikä toi "furries" on?
Eiköhän Wikipedia ruleta tässäkin.
thx aarne

Foxy Lady:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... gazine.jpg

Kieltämättä tuohon sceneen uppoutuminen saattaa jo vieroittaa potentiaalisia vastakkaisen sukupuolen edustajia...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nörteistä saa parhaat miehet

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Huomauttaisin vaan, että ihminen tuppaa olemaan dynaaminen kokonaisuus, joten termi "hyvä/huono itsetunto" on käyttökelpoisuudeltaan usein rajallinen. Jos kehnon itsetunnon tunnusmerkki on epävarmuus ja hyvän taas varmuus, samalla ihmisellä on useimmiten sekä huono että hyvä itsetunto. Paatunut nörde voi olla elementissään paasatessaan tuhatpäiselle kuulijakunnalle (hyvä itsetunto), kun taas soman tytön seurassa sama miekkonen ei välttämättä saa sanaa suustaan. Mitä tästä pitäisi päätellä?

Vääntäessään ensi kertaa puolitutun neitosen puhelinnumeroa lienee normaalia olla aavistuksen epävarma ja hermostunut - jos ei olisi, tämä varmaan merkitsisi, ettei neitosella alun perinkään ollut mitään merkitystä. Vaikka epäilemättä samantyyppiset luonnonlait pätevät ympäri maailma, sanoisin, että toisin kuin hiukan leppoisemmissa paikoissa, Suomessa miehiltä odotetaan tunteetonta ja puupökkelömäistä käytöstä silloinkin, kun tunteiden ilmaiseminen saattaisi objektiivisesti ajatellen olla peräti inhimillistä.
Vastaa Viestiin