Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Ah, täällä keskustellaan työpaikoista. Mä pohdin taas irtisanoutumista. Onko kahdeksan euron tuntipalkka sittenkään riittävä korvaus jatkuvasta hengiltä pitkästymisen uhkasta? Ilo uudesta termospullostakin on jo hiipunut - joka viikkoko uusi sellainen on hankittava, jotta työssä jaksaisi?

Lisäksi pääasiallisin sähköpostiosoitteeni ei toimi ainakaan tänä iltana.
Voiko siellä marjanmyynnissä lukea kirjaa, jos on hiljainen hetki eivätkä asiakkaat viihdytä?
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Voiko siellä marjanmyynnissä lukea kirjaa, jos on hiljainen hetki eivätkä asiakkaat viihdytä?
Ei. Ei kirjaa, ei lehtiä. Edes istua ei kuulemma saisi. Salaistumiseen syyllistyn joka päivä, mutta lukemista en ole harjoittanut sen jälkeen kun kiellettiin.
Viimeksi muokannut Edith, 31.05.2006 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Ah, täällä keskustellaan työpaikoista. Mä pohdin taas irtisanoutumista. Onko kahdeksan euron tuntipalkka sittenkään riittävä korvaus jatkuvasta hengiltä pitkästymisen uhkasta? Ilo uudesta termospullostakin on jo hiipunut - joka viikkoko uusi sellainen on hankittava, jotta työssä jaksaisi?

.
Jos mä tulen joku päivä piristämään sua ex tempore-visiitillä? Voisin vaikka ostaa herneitä, tunkea niitä nenään ja tehdä hassuja ilmeitä?

Mutta siis älä ihmeessä ota loparia. Mun duuni on varmasti vähintään yhtä tylsää kuin sulla! Lohtuna on se, että pelaan duunikavereiden kanssa shakkia luppohetkinä. Tähän mennessä olen menestyksekkäästi hävinnyt kaikki pelini! :ohyeah: :hep: :cheer:
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Turbohaltija kirjoitti:Mun duuni on varmasti vähintään yhtä tylsää kuin sulla! Lohtuna on se, että pelaan duunikavereiden kanssa shakkia luppohetkinä. Tähän mennessä olen menestyksekkäästi hävinnyt kaikki pelini! :ohyeah: :hep: :cheer:
Mitä duunia teet?
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

:maanantai: Mä kestäisin vielä, jos vois tehdä pelkkää päivävuoroa arkisin, mutta iltavuorot on perseestä ja samoin lauantait.

Nyt mulla on taas kerran plääni, että huomenna soitan ja sanon, että ens viikon jälkeen riittää, mutta tuskin teen sitä kumminkaan, ei kehtais, mutta toisaalta ei ole kivaa viettää koko kesää pelkässä irtisanoutumisen ajattelun kehässä. Mitä mä teen? Jättääkö se sika(työ)?
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Voi kiristuksen pierkkeeleen fatitiskari vieköön.

Niin karmeee räkätauti päällä, että joutui perumaan ojamon sukelluskeikan. :cry:

Nyt meinaan ottaa pattiin ja huolella.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vituttaa... Työ, oma saamattomuus, naiset, elämä... Yksinkertaisesti vaan vituttaa...
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Voiko siellä marjanmyynnissä lukea kirjaa, jos on hiljainen hetki eivätkä asiakkaat viihdytä?
Ei. Ei kirjaa, ei lehtiä. Edes istua ei kuulemma saisi. Salaistumiseen syyllistyn joka päivä, mutta lukemista en ole harjoittanut sen jälkeen kun kiellettiin.
Munkaan duunissa "kenttätöissä" ei saa lukea. Juttujen taso onkin niiden kollegojen kanssa "luin aikakausilehdestä että AtkinSONin dietti on aivan huono". Huoh. Ja pyytää mua kirjoittamaan lippulappuja englanniksi kun ne ei osaa kirjoittaa esim. "vegetarian", ja kun tulee joku ulkkariasiakas, mua pyydetään puhumaan "ulkomaan kieltä". Huoh. Onhan niillä kielillä nimetkin..

Mua taas vituttaa just nyt miesasiat... Mutta ainahan naisilla on niitä huolia :roll:
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Noriyumi kirjoitti:
Munkaan duunissa "kenttätöissä" ei saa lukea. Juttujen taso onkin niiden kollegojen kanssa "luin aikakausilehdestä että AtkinSONin dietti on aivan huono". Huoh. Ja pyytää mua kirjoittamaan lippulappuja englanniksi kun ne ei osaa kirjoittaa esim. "vegetarian", ja kun tulee joku ulkkariasiakas, mua pyydetään puhumaan "ulkomaan kieltä". Huoh. Onhan niillä kielillä nimetkin..
Mentalwearilta pitäisi saada uusi paita tympeissä oloissa työskenteleville: "Mitään ei saa tehdä - kaikki on kielletty". Kun niillä esmes on jo se "Valitettavasti en voi auttaa" -paitakin.

Mikäs sun miesasioissa?
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

you've got a mess@ge.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Edith kirjoitti: Mentalwearilta pitäisi saada uusi paita tympeissä oloissa työskenteleville: "Mitään ei saa tehdä - kaikki on kielletty". Kun niillä esmes on jo se "Valitettavasti en voi auttaa" -paitakin
Tai vaikka jotain tyyliin "haistakaa v***u", "älä edes yritä kysyä" tai se kuuluisa "yks vitun päivänsäde"
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:!: Jos joku tietää, missä tarvittaisiin pätevää äidinkielenopettajaa, tai missä on mitä tahansa työtä tarjolla filosofian maisterille aineyhdistelmällä suomen kieli + kotimainen kirjallisuus + kasvatustiede + viestintä, kertokaa mulle. :!:
Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Aito_Johanna kirjoitti:Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti: Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
Äijässä on selvästikin pelimiehen ainekset!
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

tonttu kirjoitti:
segma kirjoitti: Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
Äijässä on selvästikin pelimiehen ainekset!
Kiitti. Nyt meni plasmat sekaisin.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

segma kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Eikö joku palkkaisi minua vaikka korjaamaan kielivirheitä postauksista?
Deal! Palkaksi saat kikkeliä vaikka joka päivä.
:rofl: :rofl:
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti:Kiitti. Nyt meni plasmat sekaisin.
Tsori, ei ollut tarkoitus. :)
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tällä hetkellä vituttaa, kyllästyttää ja uuvuttaa se että töissä ei ole mitään järkevää tekemistä mutta siellä pitää istua tyhjän panttina, ja sen vastapainoksi töiden ulkopuolella niskaan sataa huolenaihetta huolenaiheen päälle, enemmän kuin ehdin vapaa-aikanani hoitamaan. Jos saisin käyttää töissä istumani ajan näiden asioiden hoitamiseen niin kaikkihan menisi kai ihan putkeen.

Väsyttää ja turhauttaa.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Perkele! On tämä nyt kummallista.

Olen kevään aikana tilannut USA:sta kirjoja netin kautta kahdesta eri paikasta. Molemmilla kerroilla tavaran toimittaja vakuuttaa että kama on tullut perille, mutta näin ei ole. Viimeisin kuusi viikkoa sitten tilaamani lähetys on kateissa, tullissa ei ole mitään eikä postilta ole tullut saapumisilmoitusta. Onko tuolla jossain joku saatanan varas, joka pöllii kaikki suke-aiheiset kirjalähetykset? Helvetti sentään!
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kerro vielä firmojen nimet...
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Kerro vielä firmojen nimet...
Nää nyt ei varmaan kiinnosta kuin alan harrastajia, mutta kun kerran kysyit:
Scubadivingbooks.com
National Speleological Society
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti::!: Jos joku tietää, missä tarvittaisiin pätevää äidinkielenopettajaa, tai missä on mitä tahansa työtä tarjolla filosofian maisterille aineyhdistelmällä suomen kieli + kotimainen kirjallisuus + kasvatustiede + viestintä, kertokaa mulle. :!:
Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Tule mun kesäduuniin! Olenhan minäkin siellä, joten kyllä toinenkin FM mahtuu remmiin mukaan :) Työ on fyysistä ja toistoluonteista, mutta pomo on mukava ja kukaan ei kyttää. Luppohetkinä pelaamme shakkia. Tästäkö uusi ura??! :shock:

Minäkin olin muuten kerran naisrehtorin luotsaamassa koulussa. Se oli entinen uskonnonopettaja ja tosi kiero, autoritaarinen lutka. Tapasin koulusta lähdettyäni entisiä oppilaitani, jotka haukkuivat ämmää. Totesin vain, että ei siitä kukaan opettajakaan pitänyt.

Aika monen opehuoneen koneen selainhistoriasta löytyy muuten jostain syystä www.mol.fi....
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koska minua harvemmin kunnolla vituttaa, ajattelin kertoa että tänään meinasi vituttaa kun eilen huoltamani pyöränketjut lähtivät heti sijoiltaan reippaalla ensipolkaisulla. Jätin pyörän telineeseen ja kävelin uimahallille.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Minua ihan oikeasti säteilyttää tänään. Ei edes meinaa.
Aito_Johanna

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Aito_Johanna kirjoitti: Nyt ylittyi sietokynnys. Pakko päästä tuon paska-akan johtamasta lafkasta pois ja heti. :maanantai:
Niin tuota, menen nyt kuitenkin kesäloman jälkeen sinne takaisin. Jään jo ihan vittuillakseni, koska tiedän, ettei se bitch-pomo pidä minusta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin - onneksi saan sentään kaksi ja puoli kuukautta ottaa naikkoseen etäisyyttä. :)
Vastaa Viestiin