Miten suhtautua asiaan oikein?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
bedlam

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:Täysin off-topic. Miten saa yhteyden moderaattoriin? Viestin saa poistaa heti kun joku kertoo keinon.
Yksityisviestillä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bedlam kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Täysin off-topic. Miten saa yhteyden moderaattoriin? Viestin saa poistaa heti kun joku kertoo keinon.
Yksityisviestillä?
Mutta ketkä kaikki kuuluvat tähän aatelisluokkaan. Saitillakin lukee koko ajan, että yksikään ei ole paikalla.
Paras päivä ikinä.
bedlam

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Riemumieli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Täysin off-topic. Miten saa yhteyden moderaattoriin? Viestin saa poistaa heti kun joku kertoo keinon.
Yksityisviestillä?
Mutta ketkä kaikki kuuluvat tähän aatelisluokkaan. Saitillakin lukee koko ajan, että yksikään ei ole paikalla.
Laita vaikka aasille viestiä. Hän on Kitinän ylipappismies.
Tiikeriankka

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

[quote="Papparainen"][/quote]Avasin ensimmäisen kerran tämän ketjun ja täytyy sanoa, että olen zchokissa :shock: Laav is plaind. Ulkopuolisena heittelisin vosun kamat ikkunasta, ehkä vosunkin ja huutaisin, että takaisin ei ole tulemista.

Sisäpuolisena ehkä vähän kevyemmällä kaavalla mutta takaisin en olisi huolinut.
Papparainen
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.11.2005 11:44

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Papparainen »

Kävimme hiukan matkailemassa tässä viikonloppuna ja kaikki tuntui mukavan normaalilta. En itsekään hirveämmin jaksanut stressailla tilanteesta ja koitin olla miettimättä turhia. Olen huomannut että minussa
on nostanut päätään sellainen outo riittämättömyyden tunne. Aikaisemmin olin tyytyväinen itseeni mutta nyt huomaan löytäväni kaikenlaisia vikoja? Normaalia?
Feiz

Re: Miten suhtautua asiaan oikein?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Papparainen kirjoitti:Kävimme hiukan matkailemassa tässä viikonloppuna ja kaikki tuntui mukavan normaalilta. En itsekään hirveämmin jaksanut stressailla tilanteesta ja koitin olla miettimättä turhia. Olen huomannut että minussa
on nostanut päätään sellainen outo riittämättömyyden tunne. Aikaisemmin olin tyytyväinen itseeni mutta nyt huomaan löytäväni kaikenlaisia vikoja? Normaalia?
Tottakai. Sä vertaat itseäs niihin muihin jannuihin jotka gimmaas on tuupannut.
Vastaa Viestiin