Rahaa seksistä...

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja slam »

Pehmis kirjoitti:En kysynyt sulta. En tajua tota sun pakko kommentoida joka ikiseen asiaan jotain ihan puutaheinää joka ei liity aiheeseen mitenkään, on vaikeaselkoista ja tyhjänpäiväistä jorinaa.
Osta penis. Eiköhän esittämäni käytös ole palstan perustarkoitus ja jokaisen osallistujan oikeus rentoutua ja viettää vapaa aikaansa. Mene itse puhumaan muualle asiasta; terveyssiteeni siivekkeet kohottavat lipido arvojani. :lol:
ninnithequeen

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:En kysynyt sulta. En tajua tota sun pakko kommentoida joka ikiseen asiaan jotain ihan puutaheinää joka ei liity aiheeseen mitenkään, on vaikeaselkoista ja tyhjänpäiväistä jorinaa.
Osta penis. Eiköhän esittämäni käytös ole palstan perustarkoitus ja jokaisen osallistujan oikeus rentoutua ja viettää vapaa aikaansa. Mene itse puhumaan muualle asiasta; terveyssiteeni siivekkeet kohottavat lipido arvojani. :lol:
Slam-rakas.

Olisko aika vaihtaa lääkitys?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiedätkö sinä slam mikä on libido? Tämä oli sitten vaan kyllä/ei -kysymys. Käytät sanaa vaan vähän oudosti ja tarkoittamaan jotain mikä ei oikein tekstistä selviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Tiedätkö sinä slam mikä on libido? Tämä oli sitten vaan kyllä/ei -kysymys. Käytät sanaa vaan vähän oudosti ja tarkoittamaan jotain mikä ei oikein tekstistä selviä.
Ei se ole minun vikani, jos ette ymmärrä.

Näin sen käsitin:

"Vietti, viettienergia; idistä (ks. id) peräisin oleva psyykkinen energia, joka on luonteeltaan pääasiassa seksuaalista."

En tiedä sitten voidaanko siihen vaikuttaa vaihtamalla pitkät kalsarit stringeihin. Kysykää Sigmundilta. (Freud)
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

slam kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tiedätkö sinä slam mikä on libido? Tämä oli sitten vaan kyllä/ei -kysymys. Käytät sanaa vaan vähän oudosti ja tarkoittamaan jotain mikä ei oikein tekstistä selviä.
Ei se ole minun vikani, jos ette ymmärrä.

Näin sen käsitin:

"Vietti, viettienergia; idistä (ks. id) peräisin oleva psyykkinen energia, joka on luonteeltaan pääasiassa seksuaalista."

En tiedä sitten voidaanko siihen vaikuttaa vaihtamalla pitkät kalsarit stringeihin. Kysykää Sigmundilta. (Freud)
:jee: :ohyeah:
AarneAnkka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Edit: Kyllä se rahan tarjoaminen olisi niin outoa ja omituista, että pidetään sitten kuitenkin setelit lompakossa. Ei ei.
Komp. Vaikka kovin moni tuntuukin pitävän seksiä pätevänä maksuvälineenä, niin minä en vain miellä sitä sellaiseksi. Koko touhusta menee silloin fiilis ja pointti.
Feiz

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sannnu kirjoitti:Oletko koskaan miettinyt, herättyäsi esim. yhdenyönpanon luota, että ihan yhtä hyvin voisin ottaa tuosta rahaa...ts. pystyisitkö seksiin rahasta. Tämä koskee miehiä ja naisia, sillä uskon, että nuorehkoilla 20-30 v. komeilla miehillä olisi oikeinkin kovasti kysyntää kotirouvamarkkinoilla. Ja kertoohan faktatkin sen, että monet opiskelijatytöt tekevät rahaa seksiä tarjoamalla ja kustantaa sillä opinnot. Oletko kenties tehnyt niin...(voi vastata vaikka nimettömästi, jos siltä tuntuu)

Unohdat tässä sen että niin kauan kuin et ota rahaa sinulla on mahdollisuus todella valita se toinen osapuoli. Voihan tässä tietysti vetää hatusta, että saahan asiakkaan valita vaikka ottaakin rahaa, mutta miten käytännössä aina hoidat itselle asiakkaasi vain ne hyvännäköiset??
Voi jäädä tilipussi laihaksi.
Myös seksi sinälläään muuttuu siinä vaiheessa kun raha vaihtaa omistajaa. Luuletko sinä, että jos porukka käyttää sua rahasta , että he millään tavalla ottavat sinua huomioon sängyssä? Voi aamulla herätessä olla hieman erilainen fiilis kun on edellisen yön asiakas pannu lihaa piiloon urakalla ja itse olet ollut vain se maksullinen kohde jota on runtattu parin vuoden selibaatin edestä. Alatko siinä vaiheessa vielä halipusuttelemaan?

Mitä tulee omaan itseeni niin ei kiitos. Mä tienaan rahani jo ihan normityöllä. Persaukiset ja laiskat myykööt sitä itseään jos eivät muuta osaa. En aio ikinä ryhtyä miksikään mummojen tyydytyskoneeksi.
Pehmis

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

slam kirjoitti:Osta penis. Eiköhän esittämäni käytös ole palstan perustarkoitus ja jokaisen osallistujan oikeus rentoutua ja viettää vapaa aikaansa. Mene itse puhumaan muualle asiasta; terveyssiteeni siivekkeet kohottavat lipido arvojani.
En tiedä mitä lipidoa sun aamuteehesi on taas kaadettu, saati siten millaisia terveyssitomisia mielenterveysviranomaisten puolesta tarvittaisiin. Oikeutesi rentoutua ei kuitenkaan ole mitenkään reunaehdoton subjektiivinen oikeus, lainaan tähän nyt selkeällä suomella kirjoitettuja Kitinä-sääntöjä:

VIESTIKETJUN SIIRTÄMINEN, LUKITSEMINEN TAI POISTAMINEN
Ylläpito voi poistaa tai lukita viestiketjuja. Vältä siis seuraavia asioita.

- Yksinkertainen idioottimaisuus

Olet sekä yksinkertainen että idioottimainen n. 39% kirjoituksissasi, loput ovat niin vaikeaselkoisia, että niistä on mahdoton tulkita ovatko molempia, toista vaiko jotain vielä pahempaa.
mustakikkeli

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Komp. Vaikka kovin moni tuntuukin pitävän seksiä pätevänä maksuvälineenä, niin minä en vain miellä sitä sellaiseksi. Koko touhusta menee silloin fiilis ja pointti.
Kompastus. Mitään en ole ottanut. Ikuna.
sanctus

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja sanctus »

:off:

Esko Linnakankaan artikkeli Väkivalta, seksi ja rikokset verotuksessa on luettavissa Terttu Utriaisen juuri ilmestyneestä juhlakirjasta.
mustakikkeli

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Musta on käsittämätöntä, että sä et muka sais....*lääh*
Tosimiehillä viikkokin lasketaan selibaatiksi, ettäs tiedät.
ninnithequeen

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä löysin just kaksi 20 eurosta mun kassista, eikä mitään hajua mistä oon ne saanu :shock:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Mä löysin just kaksi 20 eurosta mun kassista, eikä mitään hajua mistä oon ne saanu
Älä nyt kaikille kerro sun toisesat hommasta. :wink:
Mitäs palveluja tuolla 20 eurolla saa?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Pehmis kirjoitti:
slam kirjoitti:Osta penis. Eiköhän esittämäni käytös ole palstan perustarkoitus ja jokaisen osallistujan oikeus rentoutua ja viettää vapaa aikaansa. Mene itse puhumaan muualle asiasta; terveyssiteeni siivekkeet kohottavat lipido arvojani.
En tiedä mitä lipidoa sun aamuteehesi on taas kaadettu, saati siten millaisia terveyssitomisia mielenterveysviranomaisten puolesta tarvittaisiin. Oikeutesi rentoutua ei kuitenkaan ole mitenkään reunaehdoton subjektiivinen oikeus, lainaan tähän nyt selkeällä suomella kirjoitettuja Kitinä-sääntöjä:

VIESTIKETJUN SIIRTÄMINEN, LUKITSEMINEN TAI POISTAMINEN
Ylläpito voi poistaa tai lukita viestiketjuja. Vältä siis seuraavia asioita.

- Yksinkertainen idioottimaisuus

Olet sekä yksinkertainen että idioottimainen n. 39% kirjoituksissasi, loput ovat niin vaikeaselkoisia, että niistä on mahdoton tulkita ovatko molempia, toista vaiko jotain vielä pahempaa.
Otapas nyt Tix sormi pois perseestä ja rentoudu, ei tätä pidä ottaa noin tosissaan.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Nope, en ikinä pystyis myymään tai ostamaan seksiä. Se tuntuis tosi likaselta. Sitä paitsi, tuskinpa kukaan täti olis valmis maksamaan seksistä tällasen baby facen kanssa :lol:
Pehmis

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Otapas nyt Tix sormi pois perseestä ja rentoudu, ei tätä pidä ottaa noin tosissaan.
En tiedä kehen viittaat, mutta vakuutan ettei minulla ole sormea pyllyssä. Kyse ei ole yhdestä viestistä vaan ilmiöstä, jota en pidä suotavana. Muilta osin viittaan allekirjoitukseeni.
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Pehmis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Otapas nyt Tix sormi pois perseestä ja rentoudu, ei tätä pidä ottaa noin tosissaan.
En tiedä kehen viittaat, mutta vakuutan ettei minulla ole sormea pyllyssä. Kyse ei ole yhdestä viestistä vaan ilmiöstä, jota en pidä suotavana. Muilta osin viittaan allekirjoitukseeni.
Hmm. Olen luullut, että olet Tix ja epäilen samaa edelleen.

Joka tapauksessa Slam ei mielestäni hauku toisia kirjoittajia eli en näe tarvetta hänen viestiensä moderoimiseen.
tonttu

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ajatuskin tuntuu sen verran utopistiselta, likaiselta ja kammottavalta että ei, en ryhtyisi moiseen.
Saattaa kuulostaa jeesustelulle, mutta tulee todella iljettävä fiilis siitä että ihminen on ns. kauppatavaraa.
Sinkkumatti

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

WanhaPervo kirjoitti:Joka tapauksessa Slam ei mielestäni hauku toisia kirjoittajia eli en näe tarvetta hänen viestiensä moderoimiseen.
Takapihan suunnalla tikapuut heiluu. Pillua ja kaljaa. Lammas.. hmm ruokaa. Kai sitä pitäs nukkuakkin vähän. Lipido pyllyssä :lol:

Hauskaa eikö totta? MItä jos laitettaisiin ketju pystyyn, jossa me kaikki puhuttaisiin vain slamiä?
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

tonttu kirjoitti: todella iljettävä fiilis siitä että ihminen on ns. kauppatavaraa.
Eikö koko yhteiskunta rakennu sille, että myymme omaa työpanostamme?
Pehmis

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Hmm. Olen luullut, että olet Tix ja epäilen samaa edelleen.

Joka tapauksessa Slam ei mielestäni hauku toisia kirjoittajia eli en näe tarvetta hänen viestiensä moderoimiseen.
Oletko harkinnu paranoialääkitystä? Tuossahan lukee selvästi notta Pehmis 8)

En puhunut mistään moderoinnista. Kehoitin vain itsesensuuriin. Oma tylsistyminen ei välttämättä ole poliittisesti korrekti peruste substantiivisen terrorin ja viestileirien saariston ylläpitoon.
tonttu

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

WanhaPervo kirjoitti:Eikö koko yhteiskunta rakennu sille, että myymme omaa työpanostamme?
Ajattelin tässä nyt lähinnä seksipalvelujen ja oman ruumiinsa myymistä.
Viimeksi muokannut tonttu, 07.06.2006 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonttu kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eikö koko yhteiskunta rakennu sille, että myymme omaa työpanostamme?
Ajattelin tässä nyt lähinnä seksipalvelujen ja oman ruumiinsa myymistä.
No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan? :roll:
Pehmis

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Elukka kirjoitti:No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan? :roll:
Varmaankin meihin sisäänrakennetut biologis-psykologiset ominaisuudet, jotka pitävät seksin harrastamista vastenmielisenä sellaisen kumppanin kanssa jolta ei saa hyviä geenejä ja/tai riittäviä hoivaresursseja. Samanlaista mekanismia ei ole olemassa esim. aivojen, käsien ja jalkojen käytön suhteen. Nämä mekanismit ilmenevät yhteiskunnan arjessa moraalisääntöinä ja yksilön sisäisessä ajattelussa kuvotuksen tai inhon tunteena.
Elukka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan? :roll:
Varmaankin meihin sisäänrakennetut biologis-psykologiset ominaisuudet, jotka pitävät seksin harrastamista vastenmielisenä sellaisen kumppanin kanssa jolta ei saa hyviä geenejä ja/tai riittäviä hoivaresursseja. Samanlaista mekanismia ei ole olemassa esim. aivojen, käsien ja jalkojen käytön suhteen. Nämä mekanismit ilmenevät yhteiskunnan arjessa moraalisääntöinä ja yksilön sisäisessä ajattelussa kuvotuksen tai inhon tunteena.
Epäloogista! :x
Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Vastaa Viestiin