Rahaa seksistä...

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Feiz kirjoitti:Unohdat tässä sen että niin kauan kuin et ota rahaa sinulla on mahdollisuus todella valita se toinen osapuoli. Voihan tässä tietysti vetää hatusta, että saahan asiakkaan valita vaikka ottaakin rahaa, mutta miten käytännössä aina hoidat itselle asiakkaasi vain ne hyvännäköiset??
Voi jäädä tilipussi laihaksi.
Myös seksi sinälläään muuttuu siinä vaiheessa kun raha vaihtaa omistajaa. Luuletko sinä, että jos porukka käyttää sua rahasta , että he millään tavalla ottavat sinua huomioon sängyssä? Voi aamulla herätessä olla hieman erilainen fiilis kun on edellisen yön asiakas pannu lihaa piiloon urakalla ja itse olet ollut vain se maksullinen kohde jota on runtattu parin vuoden selibaatin edestä. Alatko siinä vaiheessa vielä halipusuttelemaan?
Piti tulla vielä sanomaan, että erittäin hyvin sanottu, koska harvemmin olen sinun kanssasi samaa mieltä. Minä en saanut noita ajatuksia puettua viestin muotoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eikö koko yhteiskunta rakennu sille, että myymme omaa työpanostamme?
Ajattelin tässä nyt lähinnä seksipalvelujen ja oman ruumiinsa myymistä.
No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan? :roll:
Vuokrattava ruumiinosakin saattaa olla aivan sama monessakin erilaisessa työvoimanvuokrauksessa.

Esim. oma työpanokseni rakentuu pään ja käsien käytöstä. Niille voi kuvitella monenlaista käyttöä.
WanhaPervo

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan? :roll:
Varmaankin meihin sisäänrakennetut biologis-psykologiset ominaisuudet, jotka pitävät seksin harrastamista vastenmielisenä sellaisen kumppanin kanssa jolta ei saa hyviä geenejä ja/tai riittäviä hoivaresursseja. Samanlaista mekanismia ei ole olemassa esim. aivojen, käsien ja jalkojen käytön suhteen. Nämä mekanismit ilmenevät yhteiskunnan arjessa moraalisääntöinä ja yksilön sisäisessä ajattelussa kuvotuksen tai inhon tunteena.
Epäloogista! :x
Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Onneksi siitä maksetaan erittäin hyvin! Edellyttäen tietysti, että aivojen markina-arvo on hyvä.
tonttu

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Elukka kirjoitti: No tuota... Miten se nyt sitten niin suunnattoman eron tekee, minkä osan ruumiistaan luovuttaa vieraan käyttöön maksua vastaan?
Njaa, lähinnä ehkä se että se seksipalvelujen myyminen saa päähän iljettävämmän mielikuvan kuin että teet jotain ns. normaalia työtä.
Vaikka kai ihan yhtälailla "normaalia työtä" tekeväkin myy itseään työnantajalleen, sitä ei vain ajattele jostain syystä niin tai en itse ajattele.
Ääh, en osaa selittää.
Elukka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

WanhaPervo kirjoitti: Vuokrattava ruumiinosakin saattaa olla aivan sama monessakin erilaisessa työvoimanvuokrauksessa.

Esim. oma työpanokseni rakentuu pään ja käsien käytöstä. Niille voi kuvitella monenlaista käyttöä.
giving head & handjobs? :piru:
Pehmis

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Elukka kirjoitti:Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Nyt mennään niin pitkälle vapaan tahdon teorian puolelle, että mun resurssit ei riitä keskusteluun. Totean kuitenkin yleisenä toteamuksena, että aivojen resurssien lahjoittaminen tai vaihtaminen muihin resursseihin ei ole varmaankaan suoranaisesti vaikuttanut yksilön tai tämän jälkeläisten hengissä selviämiseen, lisääntymiskykyyn tai -menestykseen negatiivisesti, pikemminkin päinvastoin. Siksi evoluution seurauksena ei ole tullut aivotyön myymistä koskevaa sisäänrakennettua inhontunnetta.
AarneAnkka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmis kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Nyt mennään niin pitkälle vapaan tahdon teorian puolelle, että mun resurssit ei riitä keskusteluun. ... Siksi evoluution seurauksena ei ole tullut aivotyön myymistä koskevaa sisäänrakennettua inhontunnetta.
Siihen kuitenkin pyritään kovasti:
http://www.intellectualwhores.com
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

WanhaPervo kirjoitti:
Joka tapauksessa Slam ei mielestäni hauku toisia kirjoittajia eli en näe tarvetta hänen viestiensä moderoimiseen.
Slam on piristävä tyyppi täällä tosikoiden foorumilla. Tänne pitäisi vain saada l i s ä ä palstahulluja... :piru:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

tonttu kirjoitti:Njaa, lähinnä ehkä se että se seksipalvelujen myyminen saa päähän iljettävämmän mielikuvan.
Ehkä se, joka seksipalveluja myy, ei ajattele myyvänsä omaa itseään tai ruumistaan (itseasiassa vain kuolleilla on ruumis, elävillä keho...)., vaan nimenomaan seksipalvelua, ihan siinä missä joku tavan hierojakin...
Vai mites esim. joku jalkafetisisti, joka saa suunnattomat kiksit, kun omia jalkoja hierotaan (Huom. jalat nyt noin niiQ muutenki on erogeeninen alue) tms. Niin tämmönen henkilö jonku jalkaterapeutin vastaanotolla saa varmaan itse jalkaterapeutin tuntemaan itsensä likaiseksi ja halvaksi huoraksi, kun tarjoaa jopa seksuaalisesti kiihottavaa palvelua.... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti: Joka tapauksessa Slam ei mielestäni hauku toisia kirjoittajia eli en näe tarvetta hänen viestiensä moderoimiseen.
Harvemmin harrastan.
WanhaPervo kirjoitti: Slam on piristävä tyyppi täällä tosikoiden foorumilla. Tänne pitäisi vain saada l i s ä ä palstahulluja... :piru:
Palstan tarkoitus tulisi toteutettua samalla.
hermine

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun ei ole mitenkään mahdotonta kuvitella tulevaisuudessa tilannetta, että joutuisin tavallaan harrastamaan seksiä rahasta. Ajatellaanpa vaikka, että olen äitiyslomalla ja suomen vammaisen sosiaaliturvajärjestelmän vuoksi täten täysin riippuvainen mieheni tuloista. Pakko kai sitä olisi nussia silloinkin kun ei yhtään nappaa jos vaihtoehto olisi että muuten toinen lähtee lätkimään tai alkaa pihdata talousrahoja (jälkimmäinen tietysti todennäköisemmin jollain tekosyyllä).

Mulla ainakin on niin että jos ei huvita, niin ei kanssa huvita vaikka mimmoinen adonis tulisi yrittämään. Jos joutuu silti harrastamaan seksiä vasten tahtoaan (vaikkapa pelkästä velvollisuudesta tai hyväntahtoisuudesta kumppaniaan kohtaan), niin ei se enää kovin paljoa pahemmaksi mene, oli se vastapuoli kuka tahansa suht normaali ihminen. Kuka tahansa väkisinyrittäjä silloin kun ei oikeasti tahdo seksiä muuttuu aika ällöttäväksi vaikka muuten kyseessä olisi maailman rakkain ja ihanin ihminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei millään pahalla slämäri, mutta sinun pitäisi opetella tuo siteeraamisen jalo taito... :wink: :napu:

Olit laittanut WP:n kommentin minun suuhuni ja päinvastoin... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
AarneAnkka

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Pakko kai sitä olisi nussia silloinkin kun ei yhtään nappaa jos vaihtoehto olisi että muuten toinen lähtee lätkimään tai alkaa pihdata talousrahoja (jälkimmäinen tietysti todennäköisemmin jollain tekosyyllä).
Ei kannata mennä hankkimaan lasta sellaisen miehen kanssa jonka ainoa syy olla kanssasi on seksi...? Vai oliko sellainen skenaario liian vaikea kuvitella?
hermine

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Pakko kai sitä olisi nussia silloinkin kun ei yhtään nappaa jos vaihtoehto olisi että muuten toinen lähtee lätkimään tai alkaa pihdata talousrahoja (jälkimmäinen tietysti todennäköisemmin jollain tekosyyllä).
Ei kannata mennä hankkimaan lasta sellaisen miehen kanssa jonka ainoa syy olla kanssasi on seksi...? Vai oliko sellainen skenaario liian vaikea kuvitella?
Tuskinpa kukaan ihan tietoisesti myöskään avioituu väkivaltaisten, juoppojen tai pettäjien kanssa. Mä en oikein usko että ihmisen kaikista puolista välttämättä saa kovin rehellistä kuvaa muutamassa vuodessa, kun niitäkään ihmisiä, joiden kanssa olen elänyt koko ikäni, en voi mitenkään väittää tuntevani läpikotaisin. Lisäksi ihmisillä ja suhteilla on taipumus muuttua koko ajan, erityisesti silloin kun elämässä on muutenkin suurta muutosta.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Elukka kirjoitti: Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Olen samaa mieltä. Siksi en halunnutkaan asianajajaksi...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Olen samaa mieltä. Siksi en halunnutkaan asianajajaksi...
Valitsit sen sijaan ihan älyvapaan duunin...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahaa seksistä...

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Järjellä ajatellen aivohuoraamisen pitäisi olla kaikkein iljettävintä itsensä myymistä.
Olen samaa mieltä. Siksi en halunnutkaan asianajajaksi...
Valitsit sen sijaan ihan älyvapaan duunin...?
Absurdin, ei suinkaan älyvapaan. Joudun käyttämään vähäistä aivokapasiteettia liikaakin, ja siksi kaipaan säännöllisin väliajoin lapion varteen.

Sitä paitsi mä tykkään duunistani, vaikka se absurdi onkin.
Vastaa Viestiin