Teatteriin?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Paljonko tonne Vaolan Draculaan maksaa vai päästäänkö Backstagen kautta ilmaiseksi :wink:
Geetzu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meil on kamun kans liput Drakulaan, tohon sunnuntain iltaan ja maksoi 30e tsibale. Tosin saatan olla Ruotsissa sukuloimassa tuolloin, joten oma lippu menee sitten kamun kautta jollekin ja meen jo viikolla näytökseen... Mutta yritetään kyllä selviytyä paikalle, Vaola. :]
Edith

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

18.9. sopii sonnittomallekin. Varataanko me nää liput porukalla jostain Vaolan kautta vai kuinka?
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kannattais varata porukalla..eikä 18.9 enää ole kun kohta 2 vkoa
Yönmustaritari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dumari kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mie voisin lähteä tuonne Vaolaa kannustamaan
Ai "suuami teeeekkkeee kohta maaaalin" tai "miiika häkkinen".
Ei vaan pöllin Gattacalta "Vaola, näytä tissit"-kyltin. Sit huudan "Vaola, Vaola" ja juon lisää kossua.

Todennäköisempi skenaario on että taputan ja vilkutan kun show-prinsessa on lavalla.
Soita paranoid????
Edith

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nonni. Olen sitten tilannut ja maksanut Vaolalle lippuni. Kai muitakin on tulossa?
Dumari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti:Nonni. Olen sitten tilannut ja maksanut Vaolalle lippuni. Kai muitakin on tulossa?
Mihis aikaan, riippuupi siitä. Sentencediä lupasin lähteä katsomaan pikkusiskon kanssa iltasella.
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Edith näemmä siis 18.9 ..olen tilannut ja maksanut myös lippuni
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mulle käy se ilta mainiosti...pääsee tuulettumaan :)
Edith

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti: Su 18.9 on vedot klo 15.00 ja 18.00, jotenkin oletin Edithin ja Enthun tilanneen liput tuohon myöhempään, vaikkeivat kellonaikaa huom! muuten laittaneet. Kuinkas on?
Juu, tuo myöhempi on paree, niin ei tartte vapaapäivänä heti herättyä lähteä maailmalle kömpimään.
Dumari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Josse näytös alkaa 18.00 ja shöw kestää 2h, niin sitten en kyllä luultavasti ole tulossa. Ens kerralla sitte :?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

18.09 olen kyllä HELLsingissä mutta en valitettavasti pääse osallistumaan, lennän kotiin jo iltapäivällä, seuraavan päivän kiireiden vuoksi.

Edellinen päivä tai oikeammin ilta olisi ollut mulle ehdottomampi mutta eipä taida niitä esityksiä ja teatteriseuraa silloin löytyä..
Faghag

Kyllä Ryhmäteatterin Paniikille!!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mäkin olen Punahukkaan menossa jo, mutta Paniikkihäiröiset miehet Ruhmäteatterissa kiinnostavat. Count me in!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää teatteri skene on menny multa ihan ohi..
Mahtuuko? mahtuu..mukaan..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Dracula jää minulta väliin, mutta Paniikki kiinnostaa.

Kun alkuperäisenä tarkoituksenamme oli kai mennä porukalla seuraamaan teatteria, ehdotan seuraavaa: Etsimme päivän, joka sopii mahdollisimman monelle osallistujalle, jokainen hankkii omatoimisesti lippunsa ja tapaamme jossain ennen teatteriesitystä. Ryhmäteatterin paikat ovat ainakin Lippupalvelun lippukaupan mukaan numeroimattomia, joten tämä onnistuu mainiosti. Lähiaikojen näytökset ovat loppuunmyytyjä.

Tällä hetkellä lippuja näyttäisi olevan seuraaviin perjantainäytöksiin:

pe 21 loka 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 11 marras 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 2 joulu 2005, klo 19.00
la 3 joulu 2005, klo 19.00
pe 9 joulu 2005, klo 19.00
la 10 joulu 2005, klo 19.00

Toki keskellä viikkoakin käy.
Faghag

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

aimohaiku kirjoitti:Dracula jää minulta väliin, mutta Paniikki kiinnostaa.

Kun alkuperäisenä tarkoituksenamme oli kai mennä porukalla seuraamaan teatteria, ehdotan seuraavaa: Etsimme päivän, joka sopii mahdollisimman monelle osallistujalle, jokainen hankkii omatoimisesti lippunsa ja tapaamme jossain ennen teatteriesitystä. Ryhmäteatterin paikat ovat ainakin Lippupalvelun lippukaupan mukaan numeroimattomia, joten tämä onnistuu mainiosti. Lähiaikojen näytökset ovat loppuunmyytyjä.

Tällä hetkellä lippuja näyttäisi olevan seuraaviin perjantainäytöksiin:

pe 21 loka 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 11 marras 2005, klo 19.00 (muutamia)
pe 2 joulu 2005, klo 19.00
la 3 joulu 2005, klo 19.00
pe 9 joulu 2005, klo 19.00
la 10 joulu 2005, klo 19.00

Toki keskellä viikkoakin käy.
Mulla toi 21.9. ja 11.11. on varattuja työn ja lomailun merkeissä. Joulukuussakin on tietty se pakollinen pikkujoulujen porauslauttaristeily työkamujen kanssa, harmi ku blondi ei muista nyt sitä tarkkaa päivämäärää. Mut joulukuu sopis mulle muuten.
Dumari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Drakulat jäi väliin, kävin äsken hakemassa liput Sentencedin mahdollisesti vikalle keikalle jonka näen. Jos runkut lähtee jatkamaan iltaa, niin voi soitella. Itse otin jo vapaapäivän maanantaiksi :P
aimohaiku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tämä projekti ei tunnu ottavan tuulta siipiensä alle.

No, menen joka tapauksessa katsomaan Paniikkia.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

aimohaiku kirjoitti: No, menen joka tapauksessa katsomaan Paniikkia.
28.10? Sille päivämäärälle varasin omat lippuni. Seuralaisen innosta ja menoista riippuen toinen saattaa jäädä ylimääräiseksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
aimohaiku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Melnais kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: No, menen joka tapauksessa katsomaan Paniikkia.
28.10? Sille päivämäärälle varasin omat lippuni. Seuralaisen innosta ja menoista riippuen toinen saattaa jäädä ylimääräiseksi.
Mulla on lauantaille 1.10. lippu varauksessa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

aimohaiku kirjoitti: Mulla on lauantaille 1.10. lippu varauksessa.
Pahus. Tuohon en voi osallistua voittamattomien esteiden (= metallimökää toisessa kaupungissa) vuoksi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Yönmustaritari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Josse näytös alkaa 18.00 ja shöw kestää 2h, niin sitten en kyllä luultavasti ole tulossa. Ens kerralla sitte :?
Alkaa klo. 19.00, ja kestää reilu pari tuntia. Mut onhan niitä näytöksiä viisi muutakin. :wink:

Reilut kaksi.

No ei viiitttuuu.

Tyyny ja pullo mukaan. Jänisräikkä ja ehkä pari ilotulitetta. Maanantaina kuumetta ettei tarvitse krapulassa töihin mennä. Ei kait tota jumalauta selvinpäin tarvi olla koko aikaa.
Edith

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tiedotus Enthulle ja Yönmustaritarille: Lippunne ovat minun nimelläni Savoyn luukulla. Saatte ne siis etsimällä lippuluukkujen läheltä minut ja olemalla minulle kilttejä. Tai siis minä voin etsiä Enthun, koska hän ei ole minua nähnyt, mutta minä olen nähnyt hänen kuvansa. Yönmustaritari voi yritttää etsiä oma-aloitteisesti minua. Luulisin olevani paikalla varmaankin jotain noin niin kuin sanoisimmeko kaksikymmentä minuuttia ennen esityksen alkua.

Vaola ilmoitti minulle tällaisesta asiainhoidosta puhelimitse. Nettinsä sanonut valitettavasti poks.
Enthu

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ok siis 18:40 Savoy sunnuntaina,mut tunnistaa ainaki blondista
päästä ja laseista jos ei muusta =)
Yönmustaritari

Re: Teatteriin?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Enthu kirjoitti:ok siis 18:40 Savoy sunnuntaina,mut tunnistaa ainaki blondista
päästä ja laseista jos ei muusta =)
Joo ja mulla on pipo päässä, tyyny kainalossa sekä pullo kädessä JA taskussa.
Vastaa Viestiin