Maaanaaantaai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Näin se uus viikko pääs hiipimään päälle. Vailla varoitustakin.
Pöh.... Mä en tahdo töihi takas.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Arggh tunti vielä pakko valvoa..karmeaa, vesikidutusta, iiiikkss!1
Prepare for the worstest.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Tästä tuli yhtäkkiä yksi maailman jännittävimmistä ja pelottavimmista päivistä.

Voi helvetti.
"I just had a near-life experience."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kerro toki lisää!

Onnistuin vihdoin mun latauksessa, jee!1
Prepare for the worstest.
RolloTomasi

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

and now for something completely different...

hyvää maanantaita.
ElanorRaven

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Aika pirtsakka herätys oli tänäänkin, lieköhän tuo aurinko? Nyt rouskuttelen taas porkkanoita ja kukkakaalia ja suunnittelen töihinlähtöä ja töidenjälkeistä elämää.
Mulli75

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

EKA TPK

Viikonloppuna kaivoin kaapista n. 3 vuotta sitten ostamani ainoan PC-pelin johon olen jäämässä koukkuun. Onneksi on muutakin elämää kuin pelit.
Dumari

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka TPK. Väsy.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja cardic »

kolmas TPK
kotonakin vois olla...tai ulkona
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:Nyt rouskuttelen taas porkkanoita ja kukkakaalia
Niin mäkin, ainakin porkkanoita. Piti eilen illalla mennä syömään kaksi (!) entrecote-pihviä kun kummitädiltäni oli jäänyt ne yli mökkireissusta ja ne olisivat menneet huonoksi. Näin rasvaisia pihvejä en olekaan syönyt vähään aikaan. Tuli inha pistävä tunne jonnekin tuonne sappirakon paikkeille, ja on siellä vielä nyt aamullakin. Ei olis näköjään kannattanut. :barf: Ehkä porkkanat vähän tasoittaa tilannetta. Tai jokin muu kuitupitoinen...

Niin, huomenta kaikki. Uimaan, töihin, ja selvittelemään sitä lommoasiaa. Sain viikonlopun aikana sähköpostin aiheeseen liittyen, joka hieman helpotti oloani. Ehkä tästä ei tulekaan niin mutkikas rumba kuin olen pelännyt.
RuNkkuTonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pitkästä aikaan nukuin kunnolla. Aloin pilkkimään sohvalla jo ennen yhdeksään ja kömmin sänkyyn jo ennen yhtätoista ja nukuin puoli kasiin lähes heräilemättä. Nyt melko virkeä olo. Jos sitä tänä aamuna kävelisi vaihteeksi töihin. Eikös reipas kävely tyhjällä vatsalla poltakkin rasvaa?
Noriyumi

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Niin sitä tuli poltettua selkä ensimmäistä kertaa jääverokarhumaassa. Otsonikerros taisi tehdä teNput. No, eikun vain suojaa iholle kunnes punotus katoaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Alan uskoa tosissani että eritän ydinsäteilyä: aloitan uudessa työssä ja samantien koneet ovat jumissa. Mitä mä oikein teen niille???
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hoaxie kirjoitti:Tästä tuli yhtäkkiä yksi maailman jännittävimmistä ja pelottavimmista päivistä.

Voi helvetti.
Kaunis päivä maailmanlopulle.

Pomo poissa. 'Nuff said. Käyttäisikö ruokatunnin auringonottoon? Ei vaan taida läppäri kestää sitä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:Alan uskoa tosissani että eritän ydinsäteilyä: aloitan uudessa työssä ja samantien koneet ovat jumissa. Mitä mä oikein teen niille???
Onnea vaan paikan johdosta! Saako udella minkälaisissa hommissa olet?

Ei se ole ydinsäteilyä. Kyllä sä erität elektromagNeettista säteilyä jos ne koneet ei toimi. Ota siis kuppi kaffeeta käteen, hyvä asento ja mieti vielä hetken onko juuri nyt hyvä hetki aloittaa työt.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:Alan uskoa tosissani että eritän ydinsäteilyä: aloitan uudessa työssä ja samantien koneet ovat jumissa. Mitä mä oikein teen niille???
Voisitko vähän hei hillitä itseäsi? Täällä kilometrien päässäkin on yhtäkkiä kaikki puhelimet mykkinä.
Don't Panic!
1108

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Väsyttää... Kuuma.... Hiki... VÄSYTTÄÄ...

Lähden siis takaisin töihin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vlunssa edelleen, mutta ajattelen positiivisesti. Se menee ohi, minkä jälkeen on flunssaton kesäloma. Jee!1 Kaksi leffaa katsottava tälle päivälle, toinen hyvä ja toinen tod.näk. aika huono 8) Virastokierros saa odottaa kommunikaation selkeytymistä, joten hell, tästä päivästähän voisi vaikka koittaa nauttia. Lounaaksi ajattelin duunata jotain kreikkalaista, kuten salaattia. Sain muuten taas ilmasen leffalipun. Aiga guruu. Mut joo. Asenne on se, et päivästä tulee hyvä. Ja eixoo ihqupihqu avakin :twisted:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti: Onnea vaan paikan johdosta! Saako udella minkälaisissa hommissa olet?

Ei se ole ydinsäteilyä. Kyllä sä erität elektromagNeettista säteilyä jos ne koneet ei toimi. Ota siis kuppi kaffeeta käteen, hyvä asento ja mieti vielä hetken onko juuri nyt hyvä hetki aloittaa työt.
Kesän teen samaa kun ennekin mutta eri firmassa. Elokuussa pääsen hajottamaan kv-suuryritysvakuutuspuolen tietokonejärjestelmiä.
Nexie kirjoitti:Voisitko vähän hei hillitä itseäsi? Täällä kilometrien päässäkin on yhtäkkiä kaikki puhelimet mykkinä.
Hah, sä kiität mua tästä oikeasti. Mutta älä luule että mä jaksan mykistää teidän puhelimia joka päivä...(Sitäpaitsi ne ei toimi teillä siksi että soitin siitä verokortista. En mä jouda niitä koko aikaa tilailemaan.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sannnu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta, nassu ja rinta punoittaa viikonlopun auringon jäljiltä...reissu Tampereelle oli virkistävä ja oli mukava nähdä serkkuja. Tein hauskan huomion viikonloppuna: Varma kesänmerkki on slogan-paidat, joita alkaa ilmestyä katukuvaan elohopean noustessa, ja niitä näkee huomattavasti enemmän Helsingin ulkopuolella ja festareilla..tässä muutamia bongattuja tekstejä.

Naisten vaal.pun. t-paita 4 v. lapsen kanssa Särkänniemessä teksti rinnuksissa: "Senttikin lähemmäs niin lävähtää".

Kirkkaan keltainen t-paita nuorella teinitytöllä: "Voin tukkia turpani, mutta hiljaa en ole".

Ketjulompakko äijä, t-paita, selässä: "Saatanaako tuijotat", tää on vanha..


noin 40v. tuhtilla naisella musta t-paita " Lainapeite" -tekstillä...


Mähän voisin avata tästä ketjun ..kerättäisiin kesän ajan t-paita tekstejä...?????
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: Mutta älä luule että mä jaksan mykistää teidän puhelimia joka päivä..
Ainakin Stephen Kingin Tulisilmässä sille isukille tuli kaamee kap..hedari aina kun se teki tommosia telepatiajutskui..Ettei varmaan hela tiden kandee kuormittaa aivoi ihan liikaa, et välillä lapion varteen, kultaseni, muistathan!1

Saman voisi sanoa myös Nexielle :wink:
Prepare for the worstest.
Kid

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sannnu kirjoitti: Mähän voisin avata tästä ketjun ..kerättäisiin kesän ajan t-paita tekstejä...?????
Meikältä löytyy:
All this and brains too
Vitun päivänsäde
Ei huvita (tää mun mun lemppari)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meikällä päällä nyt: Too pretty for you. Eipä sillä että viitsisin tämä päällä sisätiloista poistua, tai muiden seurassa esiintyä. Joku roti sentään.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nyt ei paidassa lue mitään, mutta hetki sitten verkkokauppa hyväksyi Visani ja kohta tullee pari piraattipaitaa! Sharing is caring :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RuNkkuTonttu

Re: Maaanaaantaai!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

En ole vieläkään päässyt aloittamaan työntekoa. Tuijotan vaan apaattisena ruutua (Kitinää) ja poltan tupakkaa...

Vatsa vieläkin sekaisin. Pitäisiköhän mennä lääkäriin vai lopettaa syöminen kokonaan? Kun tuota vararavintoa löytyy ainakin muutaman päivän tarpeisiin.

T-paidoista puheenollen: Hauskin näkemäni paita oli "Hard Rock Cafe" Kälviä. Sinne haluisin vielä joku päivä matkata.
Vastaa Viestiin