Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Info tulevista miiteistä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täytyypä katsella... Ainakaan minulla ei olisi laittaa lanttiakaan alkoholiin, ja mä kyllä olin tässä lupautumassa raittiiseen (lapsi)viikonloppuun... baarimikot ja tanssiminen kyllä kiinnostais, ei siinä :) Mutta eipä kyllä kannata mikkoja varmaan paljo katella, niillehän käy läpättään miljoona kaiken maailman missiä illassa, tuskin niitä innostaa.. Ja eikähän tuo kysynyt multa mitään, joten emmäkää enää kehtaa mennä vonkaamaan 8)

..ja Gina, sä mitään huonoa seuraa ole ollu, höps!!!
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Mites ois sitten viikonloppuna?
hitto kun ei näkyny noi hymiöt :shock:

Joo vois mennä kyllä, ootko aatellu pe vai la? Mullahan on taas pe töitä, mutta ei kaupungilla kyllä kuitenkaan ketään ennen puolta yötä ole.
irmelianneli kirjoitti:Täytyypä katsella... Ainakaan minulla ei olisi laittaa lanttiakaan alkoholiin
Mä aion kyllä kanssa pitää kiinni siitä että juon vaan ilmasta viinaa ja sitäkin vain siinä tapauksessa että mulla on kyyti.
irmelianneli kirjoitti: :) Mutta eipä kyllä kannata mikkoja varmaan paljo katella, niillehän käy läpättään miljoona kaiken maailman missiä illassa, tuskin niitä innostaa.. Ja eikähän tuo kysynyt multa mitään, joten emmäkää enää kehtaa mennä vonkaamaan 8)
Käyt toivoon siltä apista ;)
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: hitto kun ei näkyny noi hymiöt :shock:
Mä hain ne toiselta foorumilta, kun oli niin kivoja.. :oops: Ihan kuvina siis laitettu tuohon.
Joo vois mennä kyllä, ootko aatellu pe vai la? Mullahan on taas pe töitä, mutta ei kaupungilla kyllä kuitenkaan ketään ennen puolta yötä ole.
irmelianneli kirjoitti:Täytyypä katsella... Ainakaan minulla ei olisi laittaa lanttiakaan alkoholiin
Mä aion kyllä kanssa pitää kiinni siitä että juon vaan ilmasta viinaa ja sitäkin vain siinä tapauksessa että mulla on kyyti.
Mulle sopii kumpi päivä tahansa. Ja ihan vesi/limppari-linjalla ajattelin olla kans. Mulle ei niitä "ilmaisen viinan"-tarjouksia kummemmin satele, joten jätän sen vaihtoehdon huomioimatta. :wink:
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Jos teille sopii niin la vois olla rok. Luulen olevani aika finaalissa huomenillalla kun saan työt tehtyä. pitkä päivä taas tulossa.
Exsat

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:Jos teille sopii niin la vois olla rok. Luulen olevani aika finaalissa huomenillalla kun saan työt tehtyä. pitkä päivä taas tulossa.
Lauantai sopii.
Nowaysis

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kattoos jos tääkin vaikka jaksais lähtee la, tosin ainakin Ginan kanssa meillä ei tanssimusamaku erilaisempi vois olla ja oikeestaan inhoan Kaarlea mutta tanssimaan ois kiva mennä silti...Olenpas positiivinen näin yömyöhään.

Mikäs se Ginan miekkonen oikeen on?? LAitahan @ josset täällä jaksa selitellä ;)

Pintti menee muuten remonttiin(sietääkin, arkkitehti yo:t suunnittelee ja toteuttaa sen uuden sisustuksen, odotan innolla koska olen hillinnyt haluni kurkkia miltä suunnitelmat näyttää ;)(asiaan vihkiytymättömille ulkopaikkakuntalaisille tiedosta tuskin on hurjasti hyötyä)

Vielä kertaalleen onnittelut bedlamille avonuorikkoineen ynnä myös karvaisille/höyhenisille perheenjäsenillenne. Toivottavasti eivät ole vielä päätyneet sisäkkäin. Ja ei, en tarkoita sitä mitä joku likamielinen voisi kuvitella. LÄhteepä hyviä juttuja näin väsyneenä.Huohj,.
Gina

Re: Bedlamin ja Exsatin avoliittojaiset, tervetuloa!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Nowaysis kirjoitti: Mikäs se Ginan miekkonen oikeen on?? LAitahan @ josset täällä jaksa selitellä ;)
Heh... Jos ei la nähdä niin pistän sit postia... helpompaa selittää livenä.... ;)
Vastaa Viestiin