Ärrrsyttävin kesärallatus

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Leila

Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tästä kesää-ää voi alkaa hyppää tasajalkaa jne. -renkutus ja Mamban Vielä on kesää jäljellä saavat minut etsimään napakkaa köyttä ja kestävää hirttä.
Kidutusta oli kun toissatalvena jumppaohjaaja soitti kuukauden ajan alkulämmittelyssä Vielä on kesää jäljellä -biisiä repeatilla. Aloin käydä toisessa jumpassa.
ninnithequeen

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä se on se karmea suomalainen kesä-reggae, mikä nyt soi koko ajan ja joka kanavalla? ARGH!!!!
bedlam

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen työpaikan radiokanavavalinnasta johtuen joutunut uskottelemaan jo pari vuotta tammikuusta joulukuuhuun itselleni, että Vielä on kesää jäljellä. Nyt on kovassa huudossa myös Kuka pelkää Paulaa ja joku perinteinen kesähitti "Balalako dissindeeraa, hiladoko dussindeeraa, hyngyn hailaa doosidessindeiraa".
Edith

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä se on se kammotus "Tavikset tahtovat tosi-tv:n, oman pesän ja pienen perheen"? Erittäin tehokas päähäntarttuja.
ninnithequeen

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Mikä se on se kammotus "Tavikset tahtovat tosi-tv:n, oman pesän ja pienen perheen"? Erittäin tehokas päähäntarttuja.
Jumankekka nainen, toihan on loistobiisi!!!11

Miun tytärkin laulaa aina sitä kertosäettä :)
Kid

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:"Balalako dissindeeraa, hiladoko dussindeeraa, hyngyn hailaa doosidessindeiraa".
Tää on ihan huippu. Just soi ratiosta ja jalka vipattaa. Terassi ja kylmä kalja maistuis just nyt...
bedlam

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edith kirjoitti:Mikä se on se kammotus "Tavikset tahtovat tosi-tv:n, oman pesän ja pienen perheen"? Erittäin tehokas päähäntarttuja.
Mä olen kuullut sen niin, että "Naiset tahtovat....". Looginenhan tuokin olisi.
killkill

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Laardin euroviisibiisi alkaa tulla jo ulos korvista. Varsinaista arkkiveisua tälle kesälle ei ole kai löytynytkään vielä?
WanhaPervo

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

bedlam kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mikä se on se kammotus "Tavikset tahtovat tosi-tv:n, oman pesän ja pienen perheen"? Erittäin tehokas päähäntarttuja.
Mä olen kuullut sen niin, että "Naiset tahtovat....". Looginenhan tuokin olisi.
Vaihtuuko siinä biisissä kertosäe "pienen perheen" välillä "pienen perseen"? Näin kuulen, olenko normaali?-
- nimimerkki "epätietoinen metsuri kainuusta."
ninnithequeen

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se väkisin kesäbiisiksi aikoinaan tehty (tai ainakin yritetty) "Rakastellaan missä vaan" on :laatta:
bedlam

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Varsinaista arkkiveisua tälle kesälle ei ole kai löytynytkään vielä?
Mä veikkaan, että se on tuo "Tukutukudissindeiraa, hapalupuhissinpeiraa"...odotas. Esittäjä on näemmä Juanes ja biisin nimi A Dios le pido. Just sellanen perinteinen kesähitiksi passaava latinoiskelmä. Toisaalta tää on kyllä varmaan sellasten keski-ikäisten kesähitti, ei tuossa tarpeeksi ole jumputusta nuorisolle.

Kyllä kaipaisin ehdottomasti kokoelmaa, jolta löytyisi Scatman, Macarena, Las Ketsuppi, Army of Lovers, Lambada ym.
Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:"Balalako dissindeeraa, hiladoko dussindeeraa, hyngyn hailaa doosidessindeiraa".
Tää on ihan huippu. Just soi ratiosta ja jalka vipattaa.
Tunnistit sen tuosta? Vähänkö mä olen hyvä.
Viimeksi muokannut bedlam, 15.06.2006 13:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elukka

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Se väkisin kesäbiisiksi aikoinaan tehty (tai ainakin yritetty) "Rakastellaan missä vaan" on :laatta:
:komp: niin on. Kauhea tekele. Sanoittajalle niskalaukaus. :9mm:
tonttu

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja tonttu »

bedlam kirjoitti: "Balalako dissindeeraa, hiladoko dussindeeraa, hyngyn hailaa doosidessindeiraa".
Joo, tuo on ärsyttävä. Ja soi joka hiton radiossa ja baarissa. Argh!!! :9mm:
ninnithequeen kirjoitti:Se väkisin kesäbiisiksi aikoinaan tehty (tai ainakin yritetty) "Rakastellaan missä vaan" on :laatta:
Totta turiset, vaimo!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Katri-Helenan kengänkiillotuspiisi:

Oo Paloma Blancaa / kuka sun kenkiä plankkaa... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
saika

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja saika »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se väkisin kesäbiisiksi aikoinaan tehty (tai ainakin yritetty) "Rakastellaan missä vaan" on :laatta:
:komp: niin on. Kauhea tekele. Sanoittajalle niskalaukaus. :9mm:
*yhtyy kiNppaan*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se väkisin kesäbiisiksi aikoinaan tehty (tai ainakin yritetty) "Rakastellaan missä vaan" on :laatta:
:komp: niin on. Kauhea tekele. Sanoittajalle niskalaukaus. :9mm:
tämä on samassa paskuuskategoriassa kuin

vielä on kesää jäljellä

sommaren är kort.

biisien alussa haluaa tappaa sanoittajan/esittäjän, hetken päästä haluaa tappaa kaikki, puolen välin vaiheilla pelkää että kuolee biisin perseyteen ja loppupuolella pelkää että ei kuolekaan ja joutuu kuuntelemaan biisin loppuun. :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku nyt mä tiedän!

Miitta Sorvalin ja PP Peteliuksen mikä lie "Lomalla lomalla". Soi Soneran mainoksissa, ja pari kertaa kuullut Suomipopilta, AAAAAAAARGH!!!! :9mm:
Leila

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämän keskustelun aloittaminen oli virhe. Minua alkaa oikeasti vituttaa, kun luen teidän vastauksianne. Ette te, vaan ne biisit. Kaikkia kauheuksia sitä löytyy.
killkill

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Kyllä kaipaisin ehdottomasti kokoelmaa, jolta löytyisi Scatman, Macarena, Las Ketsuppi, Army of Lovers, Lambada ym
Lamppada ja Armi Of Lovas olivat mielestäni ihan siedettäviä. Scatman olisi ollut ihan jees, jos pohjat eivät olisi olleet niin diipadaapaa. Suunnilleen samaan aikaan julkaistuissa biiseissä Doop: "Doop" sekä Apollo440: "Krupa" oli sellainen svengi, joka olisi elähdyttänyt "Kakkamiestä" kummasti.
ninnithequeen

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lambada ja Macarena olivat ehdottomia kesähittejä. Oi niitä aikoja :h:
Elukka

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Lambada ja Macarena olivat ehdottomia kesähittejä.
AAaaaieaaaaaaaaargh! Jo pelkkä noiden muistaminen saa korvakäytävät vuotamaan verta. :shock:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Entäs vanha kunnon R-A-K-S (tahallisesti väärin kirjoitettuna), kesäiseNpää biisiä saa hakea, ja lallattelun ärsyttävyyskin on ihan omaa luokkaansa.

Eiqu oikeesti miusta tuo on ihan hyvä, mutta aattelin että teitä helposti ärsyyntyviä tiukkiksia se jos mikä ärsyttäisi taatusti-. Kih.

Minä pidän kesäbiiseistä.
Prepare for the worstest.
MadameDeMeloni

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Edith kirjoitti:Mikä se on se kammotus "Tavikset tahtovat tosi-tv:n, oman pesän ja pienen perheen"? Erittäin tehokas päähäntarttuja.
Happoradio - Tavikset. :h:

Ja kyllä, välillä lauletaan perheen sijasta perseen.

Mutta vastaukseni on Mamban Vielä on kesää jäljellä. Saatana kun soittavat sitä keskellä kovimpia pakkasiakin. Kylläpä lämmittää siinä vaiheessa mieltä.
1108

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

np: Bathory - Death and resurrection of a northern son

Aina yhtä hyvä kesäbiisi!!! Vittu mä mitään radiota kuuntele.
Kid

Re: Ärrrsyttävin kesärallatus

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:
Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:"Balalako dissindeeraa, hiladoko dussindeeraa, hyngyn hailaa doosidessindeiraa".
Tää on ihan huippu. Just soi ratiosta ja jalka vipattaa.
Tunnistit sen tuosta? Vähänkö mä olen hyvä.
Tunnistin tunnistin. Mut just siks ku se tuli ratiosta samaan aikaan kun luin tätä ketjua. Ihan oikein jopa oot sanat kirjottanut :P
Vastaa Viestiin