Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No daah, pitäs sitten varmaan ite nykiä koko saatanan ovilistat autosta irti ja porailla reikä konehuoneeseen että saa tuon saatanan subin kiinni autoon. Perkeleen broidi sanoi laittavansa, mutta hakikin saigonia töistä, joten ihan viturallaan on äänentoisto autossa kun Saunaan lähtee :evil:
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:tiistai: :tiistai: :tiistai:
V*ttu mä luovutan. :maanantai:
Kuva
Emmä osaa tehdä mitään oikein. :x
Oli kyse sitten työstä, rahasta, ihmissuhteista tai elämästä yleensä, niin olen pelkkä näpertelijä, joka ei oikeasti osaa mitään. :(


(Tiedetään, :draama::draama::draama: . Haistakaa ite. :maanantai:)
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Vituttaa kun tuli kuumetta just nyt niin että tentissä en saanut yhtään mitään järkevää paperille -> koko loppukesän tentit tuon uusinnan takia niin lähekkäin ettei yhteenkään ehdi lukea tarpeeksi puhumattakaan että muuta ehtisi tehdä. Pitäis vielä töissäkin joskus käydä, millähän ajalla. Haluisin vaan mönkiä peiton alle mököttämään, mutta nyt pitäis raahautua poikaystävälle matkojen päähän, koska sillä ei oo puhelinta/nettiä enkä mitenkään pysty ilmoittamaan etten tulekaan. Olis pitänyt käydä kaupassakin koska sillä ei myöskään ole mitään ruokaa, mut kauppa meni just kiinni eikä mulla olis ollut rahaakaan. Mä en vaan nyt jaksais, yhtään mitään.

Mistä löytyy miehiä, joille arkisten perustarpeiden kuten kunnollisen ravinnon hankkiminen menisi edelle joihinkin saakelin musiikki(tms. harrastus)vempeleisiin investoinnista? Onko sellaisia edes?

Muutenkin aika samat tunnelmat kuin Elukalla. Mitä kovemmin edes jossain yrittää onnistua, sitä varmemmin sekin menee ihan vituiksi. Pitäis vaan ihan suosiolla lopettaa koulu ja työ ja parisuhde, niin ehkä joskus saisi jonkinlaisia onnistumisen elämyksiäkin eikä vaan sitä ikuista tunnetta, että on tyhmä eikä osaa mitään.
Tiikeriankka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

VOI VITUN VITUN VITTU JA SAATANA!!!!! :evil: Vitun jääkaappi hajos ja kaikki ruuat vittu roskiin! Huomenna vasta voi taloyhtiöltä pummia korjaajaa/uutta kaappia siinä kestää tietysti saatana kuukauden. Olis saatanan paska hajonnu talvella niin olis voinu ripustaa kamat ikkunalaudalle.
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olin Helsingissä. Oli tosi kivaa. Sisko pyyteli kovasti jäämään vielä yhdeksi päiväksi, mutta päätin puolivastentahtoisesti silti lähteä koska poikaystävä oli lähetellyt niin kaipaavia viestejä koko viikonlopun.

Tulin just kotiin kauhealla kiireellä em. herran vuoksi ja nyt se sitten onkin baarissa poikien kanssa katsomassa jalkapalloa ja sitä tuskin kiinnostaa nähdä minua koko iltana.

Nyt sit istun taas kotona yksin tuhlaamassa yhden kauniin kesäpäivän, jolloin olisin niin hyvin voinut tehdä vaikka mitä kivaa. Vituttaa.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

VITTU SAATANA!

Bussissa vanha ämmä alkoi valittaa että tulee kylmä ja pöly pöllyää kun käytin mainoslehteä viuhkana. Sanoin "mutta kun mulla on kuuma" ja se sanoi "sitten kärsit!". No just. Muija istui toisella puolella käytävää 2-3 penkkiriviä musta edempänä. Kysyin takanani olevalta mieheltä "pitäiskö muka totella?" ja sit viuhkoin uudestaan ja mies nyökkäs "aivan noin! :) " Sit se ämmä valitti vielä kerran ja mä vain hymyilin takaisin.

Tota vitun vanhusta joutuu näkemään usein dösässä! ARGH!!! Miksi noi kuvittelee että saa tehdä vain siksi että on vanhoja??? Jotkut vanhukset on kyllä NIIN plääh, mutta suurin osa on ihania ihmisiä. Mutta en mä ala tottelemaan jotain hankalaa ihmistä joka on epäkohtelias, eikä HKL kiellä viuhkomista!

Ehdotuksia mitä tehdä?

1) norata ämmä vastaisuudessa
2) haastaa riitaa ja antaa takaisin aina jos se alkaa valittaa

Kerran aikaisemmin kun annoin tietä käytävällä pikkutytölle, se ämmä alkoi tönimään kyynärpäällään mun kylkeen. Ei se mussa juuri tuntunut koska se on vanha nainen, mutta HIEMAN ihmetytti. Kun käännyin katsomaan että "mitä", niin se ämmä lopetti. Outoa. Yleensä mä tulen hyvin toimeen vanhusten kanssa, mutta on ton käytös kyllä hieman erikoista. Sit se käyttää cowboy-hattuja ja täysvalkoista vaatetusta. :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noriyumi kirjoitti:VITTU SAATANA!

Bussissa vanha ämmä alkoi valittaa että tulee kylmä ja pöly pöllyää kun käytin mainoslehteä viuhkana. Sanoin "mutta kun mulla on kuuma" ja se sanoi "sitten kärsit!". No just. Muija istui toisella puolella käytävää 2-3 penkkiriviä musta edempänä. Kysyin takanani olevalta mieheltä "pitäiskö muka totella?" ja sit viuhkoin uudestaan ja mies nyökkäs "aivan noin! :) " Sit se ämmä valitti vielä kerran ja mä vain hymyilin takaisin.

Tota vitun vanhusta joutuu näkemään usein dösässä! ARGH!!! Miksi noi kuvittelee että saa tehdä vain siksi että on vanhoja??? Jotkut vanhukset on kyllä NIIN plääh, mutta suurin osa on ihania ihmisiä. Mutta en mä ala tottelemaan jotain hankalaa ihmistä joka on epäkohtelias, eikä HKL kiellä viuhkomista!

Ehdotuksia mitä tehdä?

1) norata ämmä vastaisuudessa
2) haastaa riitaa ja antaa takaisin aina jos se alkaa valittaa

Kerran aikaisemmin kun annoin tietä käytävällä pikkutytölle, se ämmä alkoi tönimään kyynärpäällään mun kylkeen. Ei se mussa juuri tuntunut koska se on vanha nainen, mutta HIEMAN ihmetytti. Kun käännyin katsomaan että "mitä", niin se ämmä lopetti. Outoa. Yleensä mä tulen hyvin toimeen vanhusten kanssa, mutta on ton käytös kyllä hieman erikoista. Sit se käyttää cowboy-hattuja ja täysvalkoista vaatetusta. :roll:
Sano suoraan "vaihda paikkaa jos naama haittaa". Nooraa täysin, tai kysy hymy naamalla:

Eikö suoli toimi vai onko aivoissakin jo ryppyjä?

:)
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ai hitsi! :rofl:

Mun on ehkä aika hankala olla vanhalle ihmiselle, mutta jos toi vain haastaa riitaa, niin ehkä voisin ryhtyä tosi hankalaksi ja röyhkeäksi suustani. Pitäisi olla kitinäläisiä verbaalineroja mukanani, ja he kyllä pistäisivät sille luun kurkkuun!
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä ei toimi ilmastointi... mun huoneessa on 26,8 astetta lämmintä :?
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Meillä ei toimi ilmastointi... mun huoneessa on 26,8 astetta lämmintä :?
Tääl meillä on +30.....
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei teitä voi vituttaa. Minä olen menossa töihin ja olen siellä yhteentoista asti. Repikää siitä.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Noriyumi kirjoitti:Ai hitsi! :rofl:

Mun on ehkä aika hankala olla vanhalle ihmiselle, mutta jos toi vain haastaa riitaa, niin ehkä voisin ryhtyä tosi hankalaksi ja röyhkeäksi suustani. Pitäisi olla kitinäläisiä verbaalineroja mukanani, ja he kyllä pistäisivät sille luun kurkkuun!
Mitä jos tekisi näin:

Tinnitusdesibelihuudolla: "Vittu ämmä ole jo hiljaa!! Mä en ole tehnyt sulle yhtään mitään, ja jos poltat päreesi jostain viuhkan vispaamisesta, niin on aika huonosti asiat! Ole hiljaa ja katso ulos ikkunasta, sillä tuollainen meuhkaaminen vain lyhentää ikääsi, vaikka hautaan voisit mun puolestani mennä ja pois matkustajia ahdistelemasta, eikä tarttisi kattoa sun ryppyistä paskanaamaa! Sietäisit saada munaa perseeseen ja nuolla sitten kakkakikkelin! Äläkä enää puhu mulle tai saat kuulla vielä pahempaa tekstiä!"

Ahh! Terapeuttista tuo itsensä purkaminen edes kirjoittaen :)
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti: Mitä jos tekisi näin:
Parempi:
*anteeksi-mutta-taisit-luulla-minua-joksikuksi-jota-kiinnostaa -äänellä*:
-Älä piipitä. :stop:
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Mitä jos tekisi näin:
Parempi:
*anteeksi-mutta-taisit-luulla-minua-joksikuksi-jota-kiinnostaa -äänellä*:
-Älä piipitä. :stop:
RÄYH!

Onko parempi? ;)
Ebola

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mulla on myös nimenomaan busseissa (joskus kaupan kassalla) hermot punaisella eritoten vanhojen mummojen kanssa, ne osaa joskus olla niin tökeröitä ( ja tietenkin vastaan aina lapsellisesti takaisin samalla mitalla, ei voi mittään, hei).
Esimerkiksi jos jonottaa bussiin pääsyä, yleensä päästän mummon edeltä, mutta jos sieltä joku mammarainen yrittää ryykätä eteen vielä mutisten jotain nuorista, voi olla aika varma kumpi meistä ensin astuu sinne bussiin, tätä kiveä ei edestään pois saa kovista yrityksistä huolimatta.

Toinen on istuma paikan luovuttaminen täydessä bussissa, yleensä paikkani vapaaehtoisesti annan, kun itse kuitenkin seistä jaksaa, mutta jos tullaan semmosella känkkäränkkä asenteella vaatimaan, niin tämä perse ei tasan nouse penkistä.

Sama periaate pätee kassajonoihin.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ebola kirjoitti:Toinen on istuma paikan luovuttaminen täydessä bussissa, yleensä paikkani vapaaehtoisesti annan, kun itse kuitenkin seistä jaksaa, mutta jos tullaan semmosella känkkäränkkä asenteella vaatimaan, niin tämä perse ei tasan nouse penkistä.
Mä olin viimeisilläni raskaana, kun metrossa joku mummo tuli kiukuttelemaan vihaisena että annas nyt nuori ihminen herran tähden vanhukselle tilaa! Minä nousin kiltisti, ja mummo vissiin ei silloinkaan tajunnut miten iso maha miulla oli. Loppumatkan keikuin sitten huvittuneena tangosta kiinni pidellen. Ei sillä, että olisi haitannut, mutta kuitenkin.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Mitä jos tekisi näin:
Parempi:
*anteeksi-mutta-taisit-luulla-minua-joksikuksi-jota-kiinnostaa -äänellä*:
-Älä piipitä. :stop:
RÄYH!

Onko parempi? ;)
On. :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Karsea flunssa.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Parempi:
*anteeksi-mutta-taisit-luulla-minua-joksikuksi-jota-kiinnostaa -äänellä*:
-Älä piipitä. :stop:
RÄYH!

Onko parempi? ;)
On. :D
Näin se akan tänä aamuna bussissa. Menin aikaisemmalla dösällä kuin eilen, ja se sattui samaan dösään! :D :D :D Sen kohdalla oli jonoa, hymyilin sille ilkikurisesti ja se tuhahti kun näki mut :twisted: Menin bussin takaosaan. Kun vauva alkoi rääkyä ja ämmä alkoi vaivaantua ja taisi sanoakin jotain, mä vaan kuuntelin musaa kuulokkeista ja hymyilin itsekseni. Ja jos se ämmä näki mut, parempi vain että näki mut hymyilevän :D :D :D
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Ebola kirjoitti:Toinen on istuma paikan luovuttaminen täydessä bussissa, yleensä paikkani vapaaehtoisesti annan, kun itse kuitenkin seistä jaksaa, mutta jos tullaan semmosella känkkäränkkä asenteella vaatimaan, niin tämä perse ei tasan nouse penkistä.
Mä olin viimeisilläni raskaana, kun metrossa joku mummo tuli kiukuttelemaan vihaisena että annas nyt nuori ihminen herran tähden vanhukselle tilaa! Minä nousin kiltisti, ja mummo vissiin ei silloinkaan tajunnut miten iso maha miulla oli. Loppumatkan keikuin sitten huvittuneena tangosta kiinni pidellen. Ei sillä, että olisi haitannut, mutta kuitenkin.
Höh, oisit sanonut että "mä oon viimeisimmilläni raskaana, AIJAIJAI VOIVOIVOI mutta pakko se on sitten siirtyä".

Urbaani legenda sanoi että spårassa jollakulla oli samankaltainen tapaus. Oli menossa synnyttämään, mutta piti sit nousta seisomaan ja antaa tilaa vanhukselle.
bedlam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu kun viituttaaaaa! Vitunvittupersepaskan apinasokkelin kikkelikokkeli-saatansmus-pasianssi!
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Voi paska! huomasin jotain fudiksen televisioinnista. :evil:
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Noriyumi kirjoitti:Voi paska! huomasin jotain fudiksen televisioinnista. :evil:
Kyllä, ohjaaja ei ole se punapaitainen, vaikka se aika äijä onkin.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nyt on vitutus sellaisissa svääreissä että ette uskokaan! Eräs kusipää-maaninen-idiootti-hermoheikko-fantasiamaailmassaelävä-ääliö-... alainen on tehnyt sellaisen muuvin että oksat pois!! Hän sai eilen tietää että eräs toinen, huomattavasti vähemmän aikaa talossa työskennellyt ja kokemattomampi kolleega ylennetään hänen ohitseen. No, ei sitten viitsinyt asiasta eilen kiukutella vaan lähetti mulle mailia joskus 22:30 eilen illalla, luonnollisestikin cc kaikki isot pomot, ja vaatii selvityksiä miksi häntä ei valita. No vittu siks kun sä olet idiootti!! Vaikka olis kuinka muodollisesti pätevä niin jos ei jumalauta ole minkäänlaisia taitoja käsitellä ihmisiä ja kaikki 35 alaista inhoaa nii HALOO!! Kato akka itseäs peiliin!! Ja vittu viimesestki mahdollisuutes meni tolla maililla kun ei ole munaa kysyä asiasta suoraan!! AAAAAAARGGHH!!
Nyt saan soitella kaikki henkilöstöosastot ja isot pomot että saan hillittyä itseni. Voi perkele. Miten voi kellään olla noin vääristynyt omakuva??!!
Ja miksi en ole yrittänyt tutustua häneen? Miksi häntä ei ole kuultu/haastateltu? No vittu siks kun ei tähän tehtävään ole ollut mitään yleistä hakua vaan siihen ylennetään ihminen jossa on eniten potentiaalia! Voi perkele että potkin kohta mummot kumoon!!
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

silsakenraali™ kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Voi paska! huomasin jotain fudiksen televisioinnista. :evil:
Kyllä, ohjaaja ei ole se punapaitainen, vaikka se aika äijä onkin.
En mä sitä, hölmö.. :D
Vastaa Viestiin