Linnanmäelle, anybody?

Info tulevista miiteistä

Linnanmäki-miitti

Lauantai 1.7.
6
24%
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 2.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 8.7.
7
28%
Sunnuntai 9.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 15.7.
8
32%
Sunnuntai 16.7.
0
Ei ääniä
Lauantai 22.7.
0
Ei ääniä
Sunnuntai 23.7.
1
4%
Lauantai 29.7.
2
8%
Sunnuntai 30.7.
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 25

millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keikaus kirjoitti: Dääm, pitäisiköhän sun vähän valmentaa muakin...
:D mä olen kyllä hyvä neuvomaan yleensäkin miten hommat pitäisi tehdä.. se sovellanko omia neuvojani käytännössä on toinen asia. Mä olisin kyllä aika hyvä valmentaja.
swirl

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Saattaa kiinnostaakin, kunhan Space Shotiin ei ole pakko mennä... ainoa viikonloppu, joka noista sopinee, on 22.-23. päivä. Kesä alkaa olla ihan täyteen buukattu.
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ollaan just kohta lähdössä sinne perheen kera, ja mie pyörin innoissani tuolla: http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki

Tällaisella kelillä siellä vaan varmaan on ihan pirusti väkeä, puuh. Ja laiteliput ja rannekkeet on käsittääkseni taas nousseet hinnoiltaan - kuten joka vuosi.
millivanilli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Ollaan just kohta lähdössä sinne perheen kera, ja mie pyörin innoissani tuolla: http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki

Tällaisella kelillä siellä vaan varmaan on ihan pirusti väkeä, puuh. Ja laiteliput ja rannekkeet on
Mä muistelisin niiden rannekkeiden joskus maksaneen jotain 75-85 mk, nyt ne maksaa 28 €.
Viimeksi muokannut millivanilli, 20.06.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RuNkkuTonttu

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

8.7. tai 9.7. kävisi mulle. Silloin alkaisi loma ja kun tuo Koff miittikin jäi väliin, niin voisi nähdä hieman nettituttujakin...
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Mä muistelisin niiden rannekkeiden joskus maksaneen jotain 75-85 mk, nyt ne maksaa 28 €.
Näinpä.
Tosin tänään ei osteta ranneketta kuin muksulle, aikuinen pääsee ilmaiseksi pienen kanssa niihin mini-laitteisiin. Mutta rahaahan siellä palaa kuitenkin tolkuttomasti, kun pitää syödä, pelata, käydä narunvedossa jne. Miehen Visa siis vinkukoon :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Taas tekee mieli vohvelia, kun luin tämän ketjun. Voihan vohveli.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Suvinen kirjoitti: Kylläpä on hinnat noussut, ryöstöä!
Elämä on. *ilkkuvan kimeällä mummon äänellä*
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! ... jos siis olen tullakseni.

Silloin olen maisemissa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voin kertoa, että rahaa paloi. Ja törkeästi.

Tyttö saikin jo vähän isompien rannekeen, ja huoltajat tarvitsivat saman moisen päästäkseen neidin kanssa laitteisiin, ns. "huoltaja-rannekkeen". Tietenkään kaikki kolme emme samaan aikaan voineet mennä, vaan vuorotellen miehen kanssa mentiin Nitskun kanssa kieputtimiin. Huoh. Ryöstöä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Milloin mennään, milloin päätetään? Vai pitäisikö ottaa vielä loppukilpailuäänestys päivästä? Ehkä jopa tyylillä, että milloin ei missään nimessä. Mulle esim. sopii kaikki päivät paitsi ei heinäkuun eka viikonloppu.
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

15-16.7. Ei oikein käy, kun olen silloin Hapkidoleirillä.
silsakenraali™

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Määrätkää äänestys päättyneeksi ja julistakaa voittanut päivämäärä pylväiden mukaan. Mitä sitä pähkäilemään ja huutelemaan, et mulle ei joku aika sovi, ei kato paljon vaikuta.

Ei kai se nyt kellekään räikeä vääryys ole, jos ei yhteen miittiin pääse, näitä miittejä kun tuntuu olevan usein.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo se 15.7
Jos nnin
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saanen muistuttaa, että meillä saunotaan ja grillataan 15.7. :roll:
silsakenraali™

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla näyttäis olevan kaikki ajankohdat jo varattuna. Onko liikaa vaadittu, jos tilaisuus perutaan, koska ette te ilman minua varmaankaan halua miitata? Siis mikään ei oikein käy, kai te nyt ymmärrätte :roll:
Dumari

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mojo kirjoitti:1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! 1.7! ... jos siis olen tullakseni.
Silloin olen maisemissa.
Tuska on 30.6-2.7
Kaikille muistutukseksi, tosin nämä kaksi eivät ole toisiaan poissulkevia.
Minäkö kaksimielinen (rasisti)? Pois se musta :P
mustakikkeli

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

swirl kirjoitti:Saattaa kiinnostaakin, kunhan Space Shotiin ei ole pakko mennä... ainoa viikonloppu, joka noista sopinee, on 22.-23. päivä. Kesä alkaa olla ihan täyteen buukattu.
Muahan ei Space Shottiin saa, eikä sillä ole mitään tekemistä laitepelon kanssa. Olen nimittäin hieman raskaana. Kaikkiin muihin laitteisiin menen vaikka perse edellä jos niikseen tulee.
AarneAnkka

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

1.7. sopii mullekin. 8.7. - 23.7. olen Irelandiassa ja käymme vähän isommassa Lintsissä tuolla Blackpoolissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Linnanmäelle, anybody?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

AarneAnkka kirjoitti:1.7. sopii mullekin.
Kuin myös. Vapaata tuolloin! :)
Vaikka oonnki Linnanmäelle hiukan yliherkkä... ainoot laitteet, jonne uskallan on vuoristorata ja speisshotti. Muutama muuki on, kuha ne laitteet ei pyöri, hyöri tai kiepu mihkää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin