Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:...
...
Ihanaa kun nää pariskunnat akaa kissa-hiiri-leikin palstalla. Odotan vastaavaa vähintäänkin Manaajalta ja Martalta. IhQ! Kesä on rakkauden aikaa!
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:No, ei sitten viitsinyt asiasta eilen kiukutella vaan lähetti mulle mailia joskus 22:30 eilen illalla, luonnollisestikin cc kaikki isot pomot, ja vaatii selvityksiä miksi häntä ei valita.
Yhden rivin vastaus (tyly):
"Koska olet kusipää. :finger: "

Yhden rivin vastaus (korrekti):
"Kyseinen tehtävä edellyttää ihmissuhdetaitoja. :roll: "
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elukka kirjoitti:Yhden rivin vastaus (tyly):
"Koska olet kusipää. :finger: "

Yhden rivin vastaus (korrekti):
"Kyseinen tehtävä edellyttää ihmissuhdetaitoja. :roll: "
Ajattelin suosia taktiikkaa: "Olen erittäin pettynyt tapaasi tuoda asia esille, olen tottunut että asioista voidaan puhua kasvokkain. Olen päätökseni tehnyt eikä se muutu. Jos koet ettet voi työkennellä enää uuden esimiehesi alaisuudessa, olet vapaa lähtemään."
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Yhden rivin vastaus (tyly):
"Koska olet kusipää. :finger: "

Yhden rivin vastaus (korrekti):
"Kyseinen tehtävä edellyttää ihmissuhdetaitoja. :roll: "
Ajattelin suosia taktiikkaa: "Olen erittäin pettynyt tapaasi tuoda asia esille, olen tottunut että asioista voidaan puhua kasvokkain. Olen päätökseni tehnyt eikä se muutu. Jos koet ettet voi työkennellä enää uuden esimiehesi alaisuudessa, olet vapaa lähtemään."
No tuo on tietysti vielä asteen verran tyylikkäämpi muotoilu.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Patz kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:...
...
Ihanaa kun nää pariskunnat akaa kissa-hiiri-leikin palstalla. Odotan vastaavaa vähintäänkin Manaajalta ja Martalta. IhQ! Kesä on rakkauden aikaa!
Ota sä vaan tuo savolainen...
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

Noriyumi kirjoitti:Ota sä vaan tuo savolainen...
Ajattelin ottaa pohjalaisen. Rajusti.
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Siis täh. Auto ei mennyt katsastuksesta läpi jotta pläjähti. Vaikka sille juuri oltiin tehty 80tkm huolto katsastushuoltoineen. Nyt ottaa pattiin. Mutta huollolla lienee takuu? Nyt ei kun kiusaamaan Bilian hemmoja. Eivät vaan vastaa puhelimeen, stna.
PerttiMakimaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vanha tarina. Poika menee töihin autolla. Poika tapaa turvonneen herrasmiehen, joka ajaa pappa-autolla ja päästää kaikki liittymistä eteen ja ajaa alinopeutta. Poika ei pääse ohi kun on tuplakeltaiset. Turvonnut herrasmies pesee antaumuksellaan tuulilasiaan puoli minuuttia.

Olisiko minun pitänyt tehdä niinkuin alunperin meinasin ja lähteä samasta liittymästä tuon auton perään ja piestä kaveri? Road rage +1000 pistettä. Vi**u!

"Lohdullista" on, että hänen tulosuunnastaan päätellen saan tilaisuuden suloiseen kostoon jonakin päivänä. Aika on puolellani. Revenge is best served cold.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Patz kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ota sä vaan tuo savolainen...
Ajattelin ottaa pohjalaisen. Rajusti.
Mulle sit joku vinkuintiaani.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

I HATE THURSDAYS!! I HATE THURSDAYS!! Vittu saatana perkele harmaasää mulkku-haisuhousu kusipääpaska!

Vituttaa niin pahasti että oksettaa...
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ak »

Saatanan naapuri yrittää tulla poralla seinästä läpi. :twisted:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mua vituttaa, kun kotiin päin pyöräillessäni molemmat korot lipesivät yhtä aikaa pyörän polkimilla, kädet olivat sylissä pitelemässä hametta ja laukku oli korissa aiheuttamassa entistä suurempaa edestakaisin-liikettä.
Lensin kaaressa suoraan pärställeni (oikealle puolelle vieläpä) asfalttiin ja pyörä rämisi päälle.
Siitä sitten jotenkuten pystyyn hoiperrellessani ja toisen korkokenkäni sijaintia kartoittaessa (n. kolmen metrin päässä) mulle alkaa toisesta päästä katukäytävää avautua spurgu joka kysyy sattuko mua ja seuraa maanisesti. Kun kehotan arvaamaan tämä herra avautuu ja informoi minun itseasiassa kaatuneen hänen päälleen ja aiheuttaneen naarmun hänen polveensa.
Kun lähden kävelemään poispäin, herrasmies seuraa ystävällisesti. Tästä seuraa oma avautumiseni ja karjuen käsken häntä pysymään poissa läheisyydestäni. Siitäkös spurgu innostuu ja alkaa huutamaan kahta kauheammin.
Siinä sitä sitten seistään Prisman edessä, naama verta ja likvisoitunutta ripsiväriä valuen, pyörän ohjaustanko miljoonalla mutkalla ja hame puoliksi halki repeytyneenä. Onneksi paikalle saapui vartija, jolle kyseinen heppu oli ilmeisesti ennestään tuttu.
Nyt minulla on siis musta silmä, turvonnut huuli, raastinraudan jäljiltä posket, leuka ja otsa sekä huomenna ja sunnuntaina työpäivä.
Että näin ja hyvää juhannusta vaan kaikille.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Razormaid kirjoitti:...
Ai saakeli :(

Kyllä se siitä, elä anna tuommosen pilata koko jussia kuitenkaan.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Razormaid kirjoitti:Nyt minulla on siis musta silmä, turvonnut huuli, raastinraudan jäljiltä posket, leuka ja otsa sekä huomenna ja sunnuntaina työpäivä.
OW!:shock:
millivanilli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

:cry: vittu
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Mua vituttaa tämä kestovitutus... Alkaa jo väsyttämään...
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa tämä kestovitutus... Alkaa jo väsyttämään...
Vaikka justiin oot saanu pakussa goottityttöä? Oisko pitäny saada kahta goottityttöä asuntovaunussa ettei vituttas?
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Mua vituttaa tämä kestovitutus... Alkaa jo väsyttämään...
Vaikka justiin oot saanu pakussa goottityttöä? Oisko pitäny saada kahta goottityttöä asuntovaunussa ettei vituttas?
Perjantaina jäi saamatta...
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa ne saatanan valopäät, jotka jumittaa moottoritien vasemmanpuoleisella kaistalla ajaen ratkaisevasti alle nopeusrajoituksen ja ovat mitä ilmeisimmin sokeita ja kuuroja ja ainakin vitun tyhmiä.
Haulikko pitäis pitää penkin alla sellasia varten. Perkele.
Ja näitä idiootteja tapaa kaikkein varmimmin välillä Helsinki-Lohjanharju. Kumpaankin suuntaan. Tappakaa ittenne. VITTU.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sinkkumatti kirjoitti:Vaikka justiin oot saanu pakussa goottityttöä? Oisko pitäny saada kahta goottityttöä asuntovaunussa ettei vituttas?
Tuntuu ihan järkeenkäyvältä että goottitytöistä tarttuu synkistelyä..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Bliss"][/quote]

Oho joku äijis tais rekata ineen vahingossa sun tunnareilla :roll:
Prepare for the worstest.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

nowaysis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Oho joku äijis tais rekata ineen vahingossa sun tunnareilla :roll:
Nää.. se on mun sisäinen äijis joka ottaa puheenvuoron aina toisinaan
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ämmä taas dösärillä. Kun menin sitä ennen bussiin (mitäs oli hidas ja jumitti metrin päässä) se valitti jotain. Onneksi en kuullut koska oli kuulokkeet korvilla. Menisi vanhustenkotiin ja lakkais käyttämästä samaa bussia ku minä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman päivän vituttanut aivan kaikki.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mikä :evil: :9mm: :axe: :n "kesäloma"? :swirl:
Täällähän istun hikisessä pikku toimistokopperossa yrittämässä ratkoa liki mahdottomia ohjelmointiongelmia sillä välin kun jotkut onnekkaat löhöilee puutarhatuolissa virvokkeita särpien tai puljaa mukavanviileässä järvessä.

Vituttaa. :maanantai:
Vastaa Viestiin