Haluatko lapsia?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Haluatko lapsia?

Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
23
19%
Olen lapseton nainen ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
12
10%
Olen lapseton nainen enkä tahdo lapsia
15
12%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa
21
17%
Olen lapseton mies ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11
9
7%
Olen lapseton mies enkä tahdo lapsia
10
8%
Minulla on lapsia ja tahdon lisää lapsia
13
11%
Minulla on lapsia ja ne riittävät
7
6%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska/jotain muuta
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 121

Noriyumi

Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Haluatko lapsia? Ei siis välttämättä tänään, vaan joskus tulevaisuudessa. Miksi tahdot lapsia? Miksi et?
slam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ditto isoveljen vanhin pentukin on jo kohtuullisen viisas. On kait siitä ollut omat vaivansa ja varmasti edelleenkin vähentää vapaa-aikaa.

Eipä kait lapsen tekemättä jättäminen nykymaailman tilanteessa ole mikään synti, vaikka lestaariopiirit edelleen noudattavat biblen ohjetta: "lisääntykää ja täyttäkää maa".

Harkitsisin, jos joku lupaisi sen huolellisesti hoitaa tai sitten yhteispelillä vaimon kanssa...
Pehmis

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Olen mies, ja minulla hapsia. Haluan että ne harmaantuvat sen sijaan että katoavat. En kuitenkaan toivo niiden lisääntyvänkään, varsinkaan keskenään. Luulen että saan harmaat hapset ilman lapsiakin, joskin on lapsellinen helppoa kuvitella lapsien vaikutus hapsien harmaantumiseen hamassa tulevaisuudessa haureuden, salavuoteuden tahi aviollisen täyttymyksen seurauksena.

Ottamatta sen kummemmin kantaa haluihin tai haluamattomuuksiin, tiedostan vakaan vinksahtaneesti sen tosiasian, että pysyväisluonteiseen parisuhteeseen ponnisteleva penkkiurheilija painostetaan puolison puolesta puksuttamaan penskoja parhaimmissakin puritaaperheissä pidemmän päälle, puuttuipa palo paksuksi panemiseen pippelitelineeltä taikka ei.

Pointti? Ei tule uni.
ElanorRaven

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vastasin "Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Muuttaisin sen kuitenkin vielä muotoon "Olen lapseton nainen ja haluan ehkä lapsia joskus tulevaisuudessa".
RolloTomasi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En halua lapsia. Elämä on paskaa enkä tunne tarvetta kostaa omaa olemassaoloani ihmisille, jotka eivät vielä ole olemassa luomalla heitä.
Leila

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Leila »

RolloTomasi kirjoitti:En halua lapsia. Elämä on paskaa enkä tunne tarvetta kostaa omaa olemassaoloani ihmisille, jotka eivät vielä ole olemassa luomalla heitä.
Annapa kun Leila-täti virtuaalihalaa sinua nyt oikein kovasti!

Olen nainen enkä oikein tiedä mitä haluan. Lasten saaminen kun ei tunnu olevan pelkästään haluamisesta kiinni ja toisaalta se pelottaakin ihan pirusti.
Bliss

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Minulla on lapsi, ja haluan lisää tulevaisuudessa.
En osaa pukea sanoiksi syytä. Ennen tuon pikkuihmisen saamista olin vakaasti sitä mieltä, että en halua ollenkaan lapsia. Elämä äitinä kaikkine tunnetiloineen on ollut entiseen verrattuna niin erilaista. Tiedän, että tätä ei juurikaan ymmärrä muut kuin "lapselliset" ihmiset...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen nainen ja yleensä haluan aikuisia. Aikuista. Joskus tosin jälkikäteen tuntuu että kyseessä oli sittenkin lapsi.
Prepare for the worstest.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:Vastasin "Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Muuttaisin sen kuitenkin vielä muotoon "Olen lapseton nainen ja haluan ehkä lapsia joskus tulevaisuudessa".
Miespuolisena valitsisin tismalleen saman valinnan eli "ehka lapsia joskus tulevaisuudessa".
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja martza »

Lapsikiintiöni on täysi ja olen saanut lapsihoivaviettini tyydytettyä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen lapsellinen mutta haluaisin vielä yhden... Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis. En ymmärrä tätä halua, vaan eipä kai sen väliäkään.
slam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja slam »

nowaysis kirjoitti:Olen nainen ja yleensä haluan aikuisia. Aikuista. Joskus tosin jälkikäteen tuntuu että kyseessä oli sittenkin lapsi.
Kait sinä yhteiskunnan paremmin haltsaat kuin esim. minä, mutta et mielestäni kovin urautunut aikuinen ole itsekkään.

mut, Etköhän sinä ole jo löytänyt jäykkäniskaisen redneck aikuisen pitämään sinua nuhteessa. :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen lapseton nainen enkä halua lapsia. Katsoo nyt millaisen puolison sitä löytää ja mitä se haluaa, mutta tällä linjalla minä olen enkä tästä voi livetä.

Viime aikoina olen huomannut, että "lapsivastaisuuteni" parisuhteessa alkaa aiheuttaa jo vaikeuksia uusiin ihmisiin tutustumisessa. Kovin monella miehellä on lapsia aikaisemmasta parisuhteestaan, ei kiitos. Miettikää nyt miehet tarkkaan, lisääntyminen saattaa huonontaa pariutumismahdollisuuksianne kakkoskierroksella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Kovin monella miehellä on lapsia aikaisemmasta parisuhteestaan, ei kiitos. Miettikää nyt miehet tarkkaan, lisääntyminen saattaa huonontaa pariutumismahdollisuuksianne kakkoskierroksella.
Mulla on sama ongelma YH-äippien kanssa. Mieluummin omia kuin jonkun toisen lapsia, sitten joskus kun on varma että tämä on se ihminen jonka kanssa voi ja kannatta lisääntyä.
sanctus

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Toistaiseksi voimassa oleva lapsivapauteni muuttunee hyvinkin hetkessä, jota ei ole päätetty. Mukava ajatushan se on yrittää kasvattaa tyttäristäni äärifeministisiä lesboja ja väittää, että vallitsevat näkemykset perheestä, liitoista ja niiden yksilöiden välistä ja yhteiskunnan sisäistä rauhaa ja onnellisuutta ylläpitävästä vaikutuksesta ovat vain ja ainoastaan mielipiteitä ja muuallakin vietetään erinomaisen hyvää elämää.

Vai mitä, kultsi?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Mukava ajatushan se on yrittää kasvattaa tyttäristäni äärifeministisiä lesboja ja väittää, että vallitsevat näkemykset perheestä, liitoista ja niiden yksilöiden välistä ja yhteiskunnan sisäistä rauhaa ja onnellisuutta ylläpitävästä vaikutuksesta ovat vain ja ainoastaan mielipiteitä ja muuallakin vietetään erinomaisen hyvää elämää.

Vai mitä, kultsi?
Noh, beibsi. Todennäköistä on, että isin suusta ilmoille päästetty "kaikki miehet ovat sikoja" ja muut aktiiviset yritykset vaikuttaa pieneen mieleen tuottavat käänteisreaktion, joten saat alkaa viimeistään (mahdollisen) tyttäresi 14-vuotispäivänä viritellä haulikkoa kaikenlaisten törkyhampuusien varalta sekä leikellä reikiä tyttöjen nirunarutoppeihin ja hempeisiin kukkamekkoihin.

Ja jos äitiinsä tulevat, sinulla ei ole toivoakaan onnistumisesta.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Noh, beibsi. Todennäköistä on, että isin suusta ilmoille päästetty "kaikki miehet ovat sikoja" ja muut aktiiviset yritykset vaikuttaa pieneen mieleen tuottavat käänteisreaktion, joten saat alkaa viimeistään (mahdollisen) tyttäresi 14-vuotispäivänä viritellä haulikkoa kaikenlaisten törkyhampuusien varalta sekä leikellä reikiä tyttöjen nirunarutoppeihin ja hempeisiin kukkamekkoihin.

Ja jos äitiinsä tulevat, sinulla ei ole toivoakaan onnistumisesta.
Mukavaa, että olette kuitenkin jo ehtineet päästä sopuun tulokkaan sukupuolesta. :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sanctus kirjoitti:Toistaiseksi voimassa oleva lapsivapauteni muuttunee hyvinkin hetkessä, jota ei ole päätetty. Mukava ajatushan se on yrittää kasvattaa tyttäristäni äärifeministisiä lesboja ja väittää, että vallitsevat näkemykset perheestä, liitoista ja niiden yksilöiden välistä ja yhteiskunnan sisäistä rauhaa ja onnellisuutta ylläpitävästä vaikutuksesta ovat vain ja ainoastaan mielipiteitä ja muuallakin vietetään erinomaisen hyvää elämää.
No, lapsethan tekevät yleensä aivan täysin päinvastoin kuin heidän haluaisi tekevän.

Ehkä sinun pitäisi ylistää perhe-elämän auvoisuutta saavuttaakseni ylhäälläolevan tilanteen? :)

On-topic: kyllä.
menhir

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja menhir »

Klikkasin tuota kohtaa "Minulla on lapsia (tässä tapauksessa siis yksi kpl), enkä haluaa lisää". Nyt, kun lapsoseni on saavuttanut jo kouluiän ja pikku hiljaa yhä enemmän itsenäistymään päin, niin eieiei jaksaisi enää aloittaa kaikkea alusta. Haluan jo oman elämäni takaisin!
sanctus

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Yes. I know.

Luultavimmin suunnitelmani onnistuvat vain Slayer, 666 ja Pahan siittämä -hihamerkkien kiinnittämisenä potkupukuihin.

Ja perhe-elämänhän on syytä olla auvoista. Mikään ei tehne pahempaa lapsille kuin vanhempien riidat ja välinpitämättömyys, Keskustapuolue, Kokoomus, SDP, Kristillinen oikeisto ja Järkivihreät.
PerttiMakimaa kirjoitti:No, lapsethan tekevät yleensä aivan täysin päinvastoin kuin heidän haluaisi tekevän.

Ehkä sinun pitäisi ylistää perhe-elämän auvoisuutta saavuttaakseni ylhäälläolevan tilanteen? :)
sanctus

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mutta sitä on kyllä painotettava, että kaikki lävistykset teetetään sitten Yazkalla. Ei festareilla, vaikka kuinka olisi hyvä siideri ohimossa.
nexie kirjoitti:Noh, beibsi. Todennäköistä on, että isin suusta ilmoille päästetty "kaikki miehet ovat sikoja" ja muut aktiiviset yritykset vaikuttaa pieneen mieleen tuottavat käänteisreaktion, joten saat alkaa viimeistään (mahdollisen) tyttäresi 14-vuotispäivänä viritellä haulikkoa kaikenlaisten törkyhampuusien varalta sekä leikellä reikiä tyttöjen nirunarutoppeihin ja hempeisiin kukkamekkoihin.
tonttu

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

"Olen lapseton nainen ja haluan lapsia joskus tulevaisuudessa."
Näin olen aina ajatellut ja näin ajattelen edelleen.
Kyllä se oma perhe on toivelistalla, en osaa asiaa sen kummemmin selittää.
Elukka

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

"Olen lapseton mies ja haluan lapsia vaikka heti!!!!11"
Hirvittää tosin hiukan, millaista jälkikasvusta tulisi, kun isä on tällainen. :shock:
bedlam

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tämänhetkinen olotila sanoo: "Olen lapseton mies enkä tahdo lapsia"
Edith

Re: Haluatko lapsia?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Never say never, mutta ainakaan niin paljoa en uskoisi tulevani haluamaan lapsia, että tuntisin itseni epäonnistuneeksi naisena tai ihmisenä, jos lapsettomaksi jään. Myöskään en halua lapsia niin paljoa, että haluaisin tarkoituksellisesti ja suunnitelmallisesti yksinhuoltajaksi. Mutta jos minulla vaikka 5-10 vuoden päästä sattuisi olemaan rakastava parisuhde (mikä myös vaikuttaa epätodennäköiseltä) ja siinä molemminpuolinen lisääntymisenhalu, niin en myöskään usko, että lapsi tai kaksikaan pilaisi elämääni. Aika näyttää.

Et kai se on sit Tuulenpuiska taas.
Vastaa Viestiin