Suuri Suihku-Utelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kummin päin suihkussa????

Selkä suihkuun päin
19
30%
Kasvot suihkuun päin
25
40%
En käy suihkussa
1
2%
Joku muu, mikä?
18
29%
 
Ääniä yhteensä: 63

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sannnu kirjoitti:Mä kyllä silloin tällöin tirautan pisut suihkussa... :oops:
Lerpahti :cry:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Ebola

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Gattaca kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mä kyllä silloin tällöin tirautan pisut suihkussa... :oops:
Lerpahti :cry:
Eikä ole edes ensimmäinen kerta.
Sannnu

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Höh..nu pissaavathan toiset toistensa suuhunkin :mrgreen:
silsakenraali™

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sannnu kirjoitti:Höh..nu pissaavathan toiset toistensa suuhunkin :mrgreen:
Jos kusettaa, niin totta munassa kusen. Veden lorinahan aktivoi aivoissa jotain hemmetin heitä-vedet-hormoonia, joten jos kusihätä on tullut vasta jälkeenpäin, niin emmää nyt saatana odota pidätellen tai keskeytä sessiota kusemisen ajaksi.
Pehmis

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Höh..nu pissaavathan toiset toistensa suuhunkin :mrgreen:
Jos kusettaa, niin totta munassa kusen. Veden lorinahan aktivoi aivoissa jotain hemmetin heitä-vedet-hormoonia, joten jos kusihätä on tullut vasta jälkeenpäin, niin emmää nyt saatana odota pidätellen tai keskeytä sessiota kusemisen ajaksi.
Toivottavasti peset suihkus lattian ja seinät joskus, neste roiskuu :roll:
Sannnu

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Herranjestas..sinähän se suihkun lorinassa laimenee ja menee viemäriin..minä en roiski..oikeesti..eikö muka muut joskus tee niin..jos olette suihkussa niin lähdettekö muka pöntölle kesken pisuhädän....
Ebola

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sannnu kirjoitti:Herranjestas..sinähän se suihkun lorinassa laimenee ja menee viemäriin..minä en roiski..oikeesti..eikö muka muut joskus tee niin..jos olette suihkussa niin lähdettekö muka pöntölle kesken pisuhädän....
No se on helppoa kun pöNttö on ihan suihkun vieressä. Jos ois vaikka suihku ja pöNttö eri huoneissa lorottelisin varmastikin suihkutellessa.
En siis tuomitse suihkupissijiä!
Kohteliaana neitona kuitenkin tarjoan kultaista juomaa ensin suihkukaverille, pitää sitä jotain tapoja seNtään olla.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Tietysti kasvot suihkuun päin. Nih!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Naama suihkuun päin!
Käytän mahdollisimman kylmää vettä, että väri pysyisi päässä, siksi mulla ei ole useinkaan suihkuseuraa.
Tahon ammeen, niin voisin tehdä siitä oman aromialtaan (siis kaupasta ostettavilla hajusteilla, pervot)...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsakenraali™

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Sannnu kirjoitti:...eikö muka muut joskus tee niin..jos olette suihkussa niin lähdettekö muka pöntölle kesken pisuhädän....
perusta G :wink:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaa-a suihku paalle kun itse en ole sen alla laitetaan ja lampo kohdalleen (vaikka se on yleensa jo). Sen jalkeen selka edella suihkuun, ainoat hetket kun kaannyn kokovartalolla suihkuun pain on kun pesen saippuat naamalta tai muuten etupuolenlta, muutoin riittaa kaulan taivutus taaksepain esim hiuksia huuhdottaessa. Sitten jonkin aikaa suihkussa oltua ja varsinaisen pesun loputtua laitetaan sielta suihkun paalta pulssihieronta paalle ja annetaan sen jytyyttaa niska-hartialinjaa seka selan ylaosaa muutama minuutti kuumalla vedella.
Taman jalkeen operaatio onkin sitten valmis.
Myonnettakoon etta kaytan n 20-30 min yhteen ns. "tayspesu" suihkukertaan joten kovin ekologinen en siina asiassa ole :oops: . Perus "hiet pois" suihku onkin sitten ~5 min.
Bliss

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden nyt seisomaan selin kuumaan suihkuun :D
segma

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja segma »

Jos oltaisiin totuudessa, niin molempi puoli kyllä tulee käytettyä suihkun edessä. Vaihtoehdoista vastaisin kuitenkin selkä suihkuun päin, koska silloin saa aikaan parhaita angstiasentoja, joissa vesi valuu kasvoja ja hiuksia pitkin, kuin lohduttomana sateessa seisoisi.

Tuppaan olemaan suihkussa 20-45min kerrallaan (ellei siis ole kiire jonnekin). Niin ja hyvin hyvin lämmintä (ei kuitenkaan kuumaa) vettä, tietty. (Saunan jälkeen kylmähköä.)
Sudenhenki

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Suihkun alla tulee oltua yleensä kasvot suihkuun päin, ja veden tulee olla kuumaa. Mitään pesusieniä/vamppuja en käytä, käsiäni, saippuaa ja shampoota vain.

Olen myös melko haluttua suihkuseuraa muutaman neidin mukaan, kun olen niin hyvä käsistäni kuulemma. ;)

EDIT: Typo.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 30.06.2006 8:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja killkill »

James Bond -suihku on parhautta. Ensin tulikuuma, sitten jääkylmä. Asennolla ei ole väliä.
Bliss

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti: Asennolla ei ole väliä.
Sieluni silmillä näen sinut suihkussa käsinseisonnassa, jalat risti-istunta-asennossa... :roll:



BTW. Terkkuloita suihkusta :wink:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaola kirjoitti:Mulla ei ole telinettä suihkua varten, joten yleensä köllöttelen ammeeni pohjalla suihku kädessäni. Ellen sitten mene ihan kylpyyn.
Samixet.
...
Leila

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen likainen maalainen, enkä peseydy ollenkaan.
AarneAnkka

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joku muu, mikä. Pidän suutinta kädessä ja täsmäsuihkutan paikat puhtaaksi.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja cardic »

selka suihkuun pain. helpompi huuhdella hiukset ja naisen on helpompi ottaa poskeen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Sinkkumatti

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:Sen jälkeen istun lootusasentoon Pyhän Putkiveden Polyteistisen Purskeen alle
Daah, täähän on just ku mä ja lähes joka-aamuinen rituaali.
Kropan kastelun jälkeen (nassu suihkuun päin) istun lattialle jalat sylissä ristissä toviksi, ja annan kuuman veden valua. Tovi saattanee väsymystilasta ja horroksesta riippuen kestää 10 - 45 minuuttia, ja onpa siihen tullut muutaman kerran nukahdettuakin..
ninnithequeen

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Tovi saattanee väsymystilasta ja horroksesta riippuen kestää 10 - 45 minuuttia, ja onpa siihen tullut muutaman kerran nukahdettuakin..
Kaveri tuhosi aikoinaan Turussa hotellihuoneen kokolattiamaton, kun nukahti suihkussa viemärin päälle...
millivanilli

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

brona kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mulla ei ole telinettä suihkua varten, joten yleensä köllöttelen ammeeni pohjalla suihku kädessäni. Ellen sitten mene ihan kylpyyn.
Samixet.
Meillä kans näin. Syyskuun putkiremontin jälkeen saamme kotiimme suihkun, ja amme lähtee.
ninnithequeen

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:[ Syyskuun putkiremontin jälkeen saamme kotiimme suihkun, ja amme lähtee.
Paljos pyydät siitä?
Mä oon haaveillu semmosesta jo kauan, ja tuonnehan mahtuisikin ihan kunnon amme.
Sinkkumatti

Re: Suuri Suihku-Utelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti: nukahti suihkussa viemärin päälle...
Muah! Onneks mulla ei tota pelkoa ole, kun viemäri on allaskaapin alla.
Vastaa Viestiin