Saitko Juhannuksena?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Tärppäskö jussina?

En saanut.
30
48%
En saanut, vaikka yritin.
3
5%
Meinasin saada, mutten saanutkaan.
4
6%
Minulta vongattiin, en antanut.
5
8%
Olin liian humalassa, ei oikein kyennyt.
3
5%
Sain, ja se oli hienoa!
12
19%
Sain, ja nyt kaduttaa.
3
5%
Vonkasin, mutten saanut.
1
2%
En muista.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 62

Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Aina tilaisuuden sattuessa eteen mietin ja pohdin pitikö mun olla tähän ikään mennessä jo toteuttanut ne kaikki jutut, mistä joskus haaveksin ja voisiko niitä mitenkään olla soveliasta enää tälleen rouvana ja äitinä toteuttaa... Ja aina kun olen perääntymässä tilanteista pois sanoo mies viimeisen sanan ja kun se vie niin minä vikisen. Sysään vastuun siveettömyydestä sille.
Eihän mitkään asiat saa olla iästä kiinni. Sehän on juuri elämän suurin nautinto, kun saa toteuttaa itseään, riippumatta siitä, minkä ikäinen on. Elikä ei ole kangistunut kaavoihin ja siihen, mitä voi tehdä minkäkin ikäisenä. Naatitaan elämästä ja "otetaan kiinni hetkistä" silloin kun niistä kiinni pitää ottaa.
Jatka samaan tyyliin. Luulen, että olet aika estoton nauttimaan ajasta ja paikasta riippumatta, juuri siitä, mitä haluat tehdä.

Ja juuri tuo, että pystyt nauttimaan ilman alkoholiakin spontaanisti hetkistäsi, on hatun noston arvoinen asia ja samoin hatun nostot miehellesi, joka saa sinut syttymään niihin ihaniin pieniin hetkiin. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
mustakikkeli

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

:wink: :lol: :mrgreen: :jouden: :jouden: :jouden:
bedlam

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

:perse:
AarneAnkka

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sain talouspaperiarkkiin aamun pikkutunneilla kun ei enää nukuttanut. Oli kyllä niin paljon kaikkea muuta kivaa tekemistä ettei asialla ehtinyt eikä viitsinyt pahemmin vaivata itseään.
Herra Manala

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

PerttiMakimaa kirjoitti:Yleensä tuo vapaamielisyyspiirre tulee savolaisiin naisiin vain kun he ovat riittävän kaukana kotoa (yli sen aluerajan, josta viesti tekemisistä voisi vielä löytää tiensä kotikaupunkiin). Eli matkustamalla sinne et ehkä saa muuta kuin turpaasi paikallisilta gorilloilta. :)
Niiden paikallisien kokemuksien perusteella mitä minulla on savon alueen maakuntamatkailusta, olet erittäin väärässä.
Sudenhenki

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Minulta vongattiin, en kuitenkaan antanut. Ihmeellistä on se, että vonkaaja ymmärsi laakista ettei heru, ja lopetti vonkuun siihen paikkaan.
MadameDeMeloni

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Perkele. Olisivat edes vonganneet. Jossain vikaa. Help.
hermine

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ei ollut hienoa muttei kadutakaan, samantekevää...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Luojan kiitos en (sukulaisjussi). Paitsi pari ihqua lasikorua äireen serkulta.
...
segma

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja segma »

brona kirjoitti:Luojan kiitos en (sukulaisjussi). Paitsi pari ihqua lasikorua äireen serkulta.
Et kai ole pohojammaalta?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Saitko Juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja brona »

Heltsingissä syntynyt, mutta pohojalaaseksi kasvatettu.
...
Vastaa Viestiin