Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ulkomailta tuleva kaveri tahtoisi katsoa EUROVIISUT mun luona jonakin päivänä jolloin me ehdittäis tavata, koska se tahtoo kuulla suomalaisten selostukset. Tosi vittumaista jos pitää katsoa telkkaa 3 tuntia, ja ohjelman jonka olen nähnyt, ja jota ei jaksaisi katsoa kokonaisuudessaan uudestaan varsinkin kun näkee kamua pitkästä aikaa moneen vuoteen. Vittu. Jos mä vain sanon että mä en aio katsoa Euroviisuja sen kanssa?? Musta aika veemäistä, että toinen sanoo "mä tahdon sit kattoa euroviisut sun luona jotta kuulen mitä suomalaiset selostajat sanovat". Mitä jos mä menisin ulkomaille tapaa kamua ulkomaille jota en ole nähnyt vuosiin, ja tahdon että se istuu mun kaa telkkarin ääressä 3 tuntia kattoen euroviisuja kun voitais olla pubissa ja jutella??
hermine

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Niin sulla on varmaan nauhalla se (ei kai ne nyt uusintana tule)? Jospa antaisit sen kasetin sille "lahjaksi" että katsoo kotona. Vai käyttääkö kukaan nykyään enää edes videoita, en tajua noista digihömpötyksistä.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hermine kirjoitti:Niin sulla on varmaan nauhalla se (ei kai ne nyt uusintana tule)? Jospa antaisit sen kasetin sille "lahjaksi" että katsoo kotona. Vai käyttääkö kukaan nykyään enää edes videoita, en tajua noista digihömpötyksistä.
On digiboxilla... Muuten jos olisikin DVD-soitin, olisin pistänyt sille kopion. Jos se soittaa sit ja ehdottaa Euroviisutapaamista kun Euroviisut ovat ohi, täytyy sanoa sille että mä en tahdo katsoa sen kanssa v*tun Neuroviisuja
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kamun kaa riitaa tänään. Voi peffa!

Mutta sit taksin otti nenäni edestä joku perkeleen läskiperse sotanorsuämmä joka vain sanoi "sori" ja otti taksin. Olisi pitänyt alkaa kiljua, mutta enhän mä koskaan mitään tee. *huoh* Asuisinpa maassa jossa ihmiset olisivat vähemmän veemäisiä :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Asuisinpa maassa jossa ihmiset olisivat vähemmän veemäisiä :?
Suosittelen Grönlantia, vaikkei se varsinaisesti maa olekaan :D
Kheh! :) Jonkinlainen yliväsymys toi hyvän olon, ja on sellainen "pehmeä" fiilis, eikä vituta. Kaverin kaa on soVITTU, läskiperse ei vituta enää oikeastaan... Mutta jos dösämummo olisi tullut samaan dösään ja alkanut valittaa, voi olla että käämit ois kuitenkin palanut.

Nojoo. Nyt kun vielä saisi muutkin asiat kuntoon, niin kaikki olisi hyvin. Ja minnes sitä sitten menisi matkalle? :P
saika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saika »

Tilanne:

Sataa vettä, ei sillai paljon mutta asvaltti on märkä ja tuulilasia pitää pyyhkiä kohtalaisen säännöllisesti. Vauhtia suurin sallittu + 12%, sillai ettei välttämättä tulisi sakkoja jos poliisi pitäis tutkaa. Moottoritie on kohtalaisen tyhjä, näköpiirissä 0-3 autoa. Ohituskaistalla ei ketään seuraavaan viiteensataan metriin.

Joku Audi/Bemari/teinikorolla ajaa sataakaheksaakymppiä takana moottoritiellä, jättäytyy hetkeksi, "alentuu" samaan vauhtiin minun kuolevaisen kanssa, hivuttautuu puskuriin kiinni ja sujahtaa ohitse kuin korskahteleva ori.

Ja työntäytyy neljän metrin päässä takaisin oikeanpuoleiselle ajokaistalle, peittää lähes kokonaan näkyvyyden ja pakottaa tuulilasinpyyhkijät raivoisaan tanssiin seuraavaksi puoleksi minuutiksi.
:9mm: :axe: :hood:
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saika kirjoitti:...
Matkalla Alastaroon?
saika

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saika »

1108 kirjoitti:
saika kirjoitti:...
Matkalla Alastaroon?
Noup. Normaalia työmatka-ajoa...
Huomenna Jyväskylään miittaamaan toyonistejä. Alastaroon turhan pitkä matka.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miks vitussa mun pitää "aina" laittaa noita laskuja järjestykseen??? Juma, tossa on kaks muuta akkaa mutta aina ne keksii muuta "tärkeempää" hommaa. Jumalvita!!!
tonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Korpee kyllä ihan kympillä asiakkaat, jotka ei vastaa tervehdykseen eivätkä muutenkaan sano mitään.
Onko se nyt niin vaikeaa avata suutaan ja sanoa terve ja kiitos.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:Korpee kyllä ihan kympillä asiakkaat, jotka ei vastaa tervehdykseen eivätkä muutenkaan sano mitään.
Onko se nyt niin vaikeaa avata suutaan ja sanoa terve ja kiitos.
Sanos muuta!

Raivostuttavimpia ovat asiakkaat, jotka kävelevät tiskille, heitä tervehtii kauniisti, niin vastaus on katse muualle ja "Yks iso nelonen". Argh. Kyllä tervehdykseen yleensä pitää vastata.
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

saika kirjoitti:Huomenna Jyväskylään miittaamaan toyonistejä..
Ei saatana. Lauantaipäivä tojota-fanien kokoontumisajoissa. Ihan kateeksi käy.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu. Voi vitun vitun vitun vitun rähmänen räkäkäpälä ja vitun vitun saatanan kuranen perse. VOI VITUN SAATANAN OHRANEN VISVASYYLÄ!!!! ja lähinnä avattua mädännyttä paskamahaa vastaava emätin.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Vittu. Voi vitun vitun vitun vitun rähmänen räkäkäpälä ja vitun vitun saatanan kuranen perse. VOI VITUN SAATANAN OHRANEN VISVASYYLÄ!!!! ja lähinnä avattua mädännyttä paskamahaa vastaava emätin.
Tämän kirjoitti kaverini, ei ole helppoa yöpyä kämpässäni (tai siis tontun ja mun kämpässä)
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

1108 kirjoitti:
1108 kirjoitti:Vittu. Voi vitun vitun vitun vitun rähmänen räkäkäpälä ja vitun vitun saatanan kuranen perse. VOI VITUN SAATANAN OHRANEN VISVASYYLÄ!!!! ja lähinnä avattua mädännyttä paskamahaa vastaava emätin.
Tämän kirjoitti kaverini, ei ole helppoa yöpyä kämpässäni (tai siis tontun ja mun kämpässä)
On ainakin mukava huomata, että olet löytänyt kaveripiirin, joka on tukevasti samanlainen sinun omimman itsesi kanssa.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vituttaa kun ensin kukaan ei yritä itse tehdä mitään, vaan mukaan sotketaan muitakin.

Sitten kun yrittää autaa ongelman ratkaisussa taustalla joku muu on tekemässä myyrän työtä saman asian ratkaisemiseksi eikä kerro siitä muille.

Lopulta koko paska kaatuu sen niskaan jolta sitä apua pyydettiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

2.70e kupista kahvia, mihin tämä maa on menossa?
Turbohaltija

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:2.70e kupista kahvia, mihin tämä maa on menossa?
Mikä paikka? Kerro niin osaan boikotoida!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:2.70e kupista kahvia, mihin tämä maa on menossa?
Mikä paikka? Kerro niin osaan boikotoida!
Cafe Engel taisi olla. Suoraan siinä tuomiokirkkoa vastapäätä. Oli joku paremman väen paikka, onneksi olin työvaatteissa ja hikisenä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Vituttaa kuin pienta oravaa.. menin sitten hukkaamaan puhelimeni jonnekkin kauppareissulla :( ei pitais nakojaan kokeilla vuoteita kaupoissa kun tavarat putoo taskuista. Saas nahda loydanko sen huomenna takaisin... ei se puhelin se kaikista tarkein ollut vaikka sekin kyl oli ihan tuore nokialainen puhelin mut niitten puhelinnumeroiden kaivaminen uudelleen on eneman tai vahemman vittumaista. voi perr....
RolloTomasi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

olemassaolo vituttaa.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:olemassaolo vituttaa.
:paijaa:
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulla on:
  • ihan liian s*tanan kuuma
  • tylsää
:tiistai:
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elukka kirjoitti:Mulla on:
  • ihan liian s*tanan kuuma
  • tylsää
:tiistai:
Ryömi pakastimeen!
Mutta muista lankata kroppasi mustaksi ja asentaa lankkua pätkä persiiseesi, kuolemansyyntutkijoilla on ihmettelemistä jättikokoisen eskimopuikon kanssa!!!
Vastaa Viestiin