Teininostalgian nostattajat

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja brona »

Elukka kirjoitti:Sarjassamme noloimmat tunnustukset:
Minä kuuntelin teininä Raptoria. :oops:
Hah, niin miekin.
...
pajazzo

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Elukka kirjoitti:Sarjassamme noloimmat tunnustukset:
Minä kuuntelin teininä Raptoria. :oops:
Hah, niin mäkin. Kasetti löytyy vieläkin laatikosta. Juoksin aikanaan ostamaan sen heti, kun sain kesäduunista palkkani. Loistavan hauskaa musaa vieläkin! Taitaa multa löytyä joku Bat&Ryyd-kassu myös... :lol: Onkohan muilla olemassa? Muistaako joku tän?
Elukka

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

pajazzo kirjoitti:Taitaa multa löytyä joku Bat&Ryyd-kassu myös... :lol: Onkohan muilla olemassa? Muistaako joku tän?
:yo: :oops:
"Nyt loppu sahti, uskomaton tahti..." :hevikaraoke:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elukka kirjoitti:
pajazzo kirjoitti:Taitaa multa löytyä joku Bat&Ryyd-kassu myös... :lol: Onkohan muilla olemassa? Muistaako joku tän?
:yo: :oops:
"Nyt loppu sahti, uskomaton tahti..." :hevikaraoke:
jeppe doun daka jeppe doun, daka daka da, daka jeppe doun...
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pave Maijasen "Lähtisitkö silloin kanssani järvelle..." palauttaa mieleen nuoruuden kesät landella. :oops:
Samoin Turnerin Private Dancer ja Ghostbusters. Olikohan ne kaikki samalla kesäkasetilla tai jotain?
DeliriumTremens

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

lapsena kuuntelin duran durania (jota diggaan vielkii, enkä ees häpeä)
esiteininä 2 unlimitediä

teininä kuuntelin sitt jo ihan normimusiikkia---
Herra Manala

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KLF!
mustanikki

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

- FR David [enemmän tosin murhanhimoa kuin nostalgiaa]
- Kalle-lehti, X-men
- Helloween, Lita Ford, King Diamond, Anthrax, Suicidal Tendencies
- Marlboro 100's tai John Player Special - useimmiten tosin käärittiin sätkiä
- niittirannekkeet ja selkäliput
- Prinssi Edward-viskilikööri
- Prince ja "Purple Rain"
- festarit ja siellä örveltäminen [ja skoraaminen]
- Se isorintainen Katri naapuripulpetista, joka lähti treffeille mieluiten jalkapallojoukkueen kapteenin kanssa. Kuinka ihanan teen-movie-scenario. Normaalikäsiksestä poiketen se socceriäijä oli mukava mies, eikä tuuppinut minua kuralammikkoon - tosin olin paljon häntä isompi.

-kk
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja saira »

Täältä löytyy jotain kasariklassikoita: http://www.dvdsmusicvideos.com/


Edit: Täytyy myöntää, et muistaa ne teinifiilikset kun nyt katselin Bon Jovin Livin' On A Prayer-videon ja Poisonin Every Rose Has Its Thorn. Jon Bon Jovin hymy on kyl aina yhtä suloinen...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Minulle teini-ikä on nykypäivää!

http://www.youtube.com/watch?v=oYGa7GQSCio
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja brona »

DeliriumTremens kirjoitti:lapsena kuuntelin duran durania (jota diggaan vielkii, enkä ees häpeä
Ah, samixet.joskin mie olin teini
...
ninnithequeen

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:KLF!
Juu kelpaa, jos Enttu, Turbohaltija ja McJanne tanssii.
JakeBlues

Re: Teininostalgian nostattajat

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Hehee! Alkaako Lohjan tytsällä painaa ikä mittarissa, kun pitää tällainen nostalgia ketju pygata?! No ei se mitään – samassa venhossahan sitä ollaan, joten ei muuta kuin vettä myllyyn ja muistelemaan kultaista 80-lukua. Stone oli allekirjoittaneelle vähän yhden tekevä bändi. Jotenkin siitä puuttui sitä kunnon munaa ja katu-uskottavuutta. Pysytään kuitenkin suomalaisissa pumpuissa. Olen kaiketi hehkuttanut tätä täälläkin jo kyllästymiseen asti, mutta kyllä tuon vuosikymmenen ehdoton helmi on Smack. Jumalauta mikä määrä asennetta! Etenkin kaksi ensimmäistä albumia (Smack On You ja Rattlesnake Bite) ovat pinttyneet soittolistoille jäädäkseen. Samaan hengenvetoon on tietenkin muistettava myös Melrose jonka livekeikat silloisine pystybassoineen ja Tokelan riehumisineen oli sitä 80-luvun parhautta. Ja kaverit jaksavat edelleen paukuttaa. Olipahan muuten sellainenkin orkka kuin 22 Pistepirkko hyvissä voimissa jo silloin. Hearthill, Nights Of Iguana, Clifters... Onhan noita vaikka kuinka… Mutta yksi unohdettu on pakko mainita. Dave Lindholmin ehkä parhaiten onnistunut projekti ikinä; Bluesounds. Etenkin albumi Black on suomalaisen bluesin ehdottomia kulmakiviä. Allekirjoittaneelta sattuu muuten löytymään tuo Johannan kustantama vinyyli hyllystä – mahtaisikohan tuolla olla jo jotain arvoa… Juu ja Lohjan tyttöhän tietenkin muistaa sellaisen pumpun kuin Backsliders. Olihan bändissä kuitenkin kyseisen kaupungin vaikutteita mukana. Tai muistatko pumppua nimeltään Four Killed? Hauskoja nämä muistelot.
Vastaa Viestiin