Niskalaukaus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ei Trio, vaan ketju jossa jaetaan niskalukauksia ihmisille, asioille, palveluille ja tapahtumille. Jutuille, jotka yksinkertaisesti ansaitsevat niskalaukauksen.

Aloitetaan ATK-tarvikeliikkeillä. Juuri äsken ansaittu niskalukus menee mikromajalle ja heidän ihan vitun kätevälle varastokirjanpidolleen.
Kävin juuri äsken toisella puolen kaupunkia ostamassa uutta läppäriä, joita kyseisen firman nettisaitti näytti löytävän varastosta 5 kpl. No vittu. Kysessä on maahantuojan varaston lukumäärä ja sen hyöty asiakkaalle on kuulemma se, että kun maahantuoja varastosta löytyy tavaraa, voi tilaamansa tavarat saada jo parin kolmen päivän kuluttua liikkeestä.

Aijaa. Ettäkä pitäisi ostaa 1,5 tonnin läppäri näkemättä, testaamatta ja hipelöimättä? Imekää vessaharjaa ja ottakaa niskalaukaus paskiaiset.

Lisäbonuksena niskalaukaus itselleni, kun en soittanut eka tuohon paskalafkaan ja varmistanut tuotteen löytymistä hyllytavarana.
PerttiMakimaa

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niskalaukaus kaikille, jotka sotkevat päätien liikenteen päästäessään hidastelijoita rampeista liikenteen sekaan.

(Jätetään oikeat "vetoketju"liittyjät eloon..)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niskalaukaus mustalaisille. Minkä helvetin takia niille pennuille pitää ostaa se mersu, jos ne kuitenkin sen aina kolaroi? ja Minkä helvetin takia koko suvun pitää tulla sairaalan odotustiloja kovalla äänellä saastuttamaan jos pikku Leif:ltä murtui varpaat?
Ja miksi pitää repiä tekstinkäsittelijäpoloisen valkoista takkia ja vaatia infoa? Vittuako minä mistään mitään tiedän, ei mulla ole nimeni jälkeen titteliä millä elvistellä!

*purkautuminen loppuu*
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niskalaukaus eräälle kusipäämiehelle, joka yrittää liian heikoin tavoin päästä väkivaltaisesta käyttäytymisestään eroon. No jaetaas nyt samalla laukaus sille horolle, joka moista käytöstä sietää. Yhä vaan aina vaan lallallaa.

Jos olisi ollut mitä laukoa olisi eilen vastaan tullut känniääliö ansainnut myös osuman. Tosin pienemminkin ruhjein pystyttiin homma hoitamaan, ääliö poliisiautoon ja piesty koiransa eri autolla eläinlääkärin kautta toivottavasti jonkun eläimistä piittavan hoiviin. Onneks mulla oli mies mies mukana, olisin varmaan yksin päälle käydessäni saanut kunnolla turpaani.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Niskalaukaus mun työhiirelle, joka on niin tahmea että kyseessä olisi lähinnä eutanasia.

Ja laitetaan samalla niskalaukaus kaikille hoitolaitoksille jotka lähettelee epämääräisiä papereita summanmutikassa kaikkiin vakuutusyhtiöihin ihan siitä ilosta että me voitais selvitellä minne ne oikeasti kuuluu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niskalaukaus Elpalle, joka lauloi puolet Livin´ da vida loca- biisistä ääneen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Niskalaukaus Elpalle, joka lauloi puolet Livin´ da vida loca- biisistä ääneen.


:axe:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Niskalaukaus mustalaisille. Minkä helvetin takia niille pennuille pitää ostaa se mersu, jos ne kuitenkin sen aina kolaroi? ja Minkä helvetin takia koko suvun pitää tulla sairaalan odotustiloja kovalla äänellä saastuttamaan jos pikku Leif:ltä murtui varpaat?
Ja miksi pitää repiä tekstinkäsittelijäpoloisen valkoista takkia ja vaatia infoa? Vittuako minä mistään mitään tiedän, ei mulla ole nimeni jälkeen titteliä millä elvistellä!

*purkautuminen loppuu*
Niskalaukaus meille rasisteille?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niskalaukaus Elpalle, joka lauloi puolet Livin´ da vida loca- biisistä ääneen.

:axe:
Itepähän pyysit tuol päiväketjussa, että ampukaa mut!
Tän siitä saa kun yrittää auttaa....
Elukka

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Itepähän pyysit tuol päiväketjussa, että ampukaa mut! Tän siitä saa kun yrittää auttaa....
"Yksikään hyvä teko ei jää rankaisematta."
-trad.


:9mm: kaikille julkisissa liikennevälineissä mökeltäville känniääliöille, narkkareille ja pikkurikollisille.
IMHO valtio voisi luovuttaa allekirjoittaneelle erävesuri hukarin ja oikeuden käyttää sitä kaupunkikuvan sanitoimiseen oman harkinnan mukaan. :axe:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niskalaukaus itselleni kun olen mitäänaikaansaamaton paskiainen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niskalaukaus kaikille Valintataloille, kun ei niistä saata ostaa yhtään mitään :evil:
"Tuoreita halkoja ja kuivaa leipää"
Sulkisivat koko vitun kauppaketjun!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä olen ollut aika hyvällä tuulella pitkän aikaa, joten ihan mielettömän kauheasti ei ole kai mikään ärsyttänyt. Vähän PMS-hermokiristystä on, siis sellaista, että mielessä on "voihan vittu" aika usein. Eilen tuli taas mieleen, kun kävelin Katajanokalla laivojen ohi ja niiden vessoista ja kakkasäiliöistä oli levinnyt ilmaan aivan hirveä paskanlemu taas kerran. Joo, ja sitten voi olla vähän sellaista, että jos joku mies katsoo mua, tulee mieleen "älä nyt unta näe, sä et viehätä mua yhtään, etenkään kun mulla on PMS ja mä olen kolmikymppinen nainen, joka on varsin hyvin tajunnut sen, että mulla on jotain, mitä sä haluat, mutta mitä en todellakaan aio sulle antaa, etkä sä edes tuoksu oikealta." Viva la cultura... todella hienoa.

Saanen vielä huomauttaa, että aseilla leikkiminen ei hirveästi kiinnosta. Pyssyt ovat pelottavia. Muutenkin kaihdan väkivaltaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niskalaukaus hihhuleille.

- Jeesus tulee - oletko valmis?
- Kyllä - vasaran ja naulojen kanssa. :twisted:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja nexie »

Niskalaukaus kiinteistönvälittäjille. Ei vaatine tarkempia perusteluja.
Don't Panic!
PerttiMakimaa

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nexie kirjoitti:Niskalaukaus kiinteistönvälittäjille. Ei vaatine tarkempia perusteluja.
Aika armelias olet. Itse jättäisin kitumaan.
Elukka

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

PerttiMakimaa kirjoitti:
nexie kirjoitti:Niskalaukaus kiinteistönvälittäjille. Ei vaatine tarkempia perusteluja.
Aika armelias olet. Itse jättäisin kitumaan.
Polvilaukaus a´la IRA?
PerttiMakimaa

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elukka kirjoitti:Polvilaukaus a´la IRA?
Ehkä tälle pitäisi perustaa oma ketju. "Niille joille niskalaukaus ei riitä". :)

Täytyy vielä aiheeseen sanoa, että tämähän alkaa mennä puujalkojen viskelyksi. :D
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Canine »

Niskalaukaus asuntokaupalle. Nykyinen hintataso nostaa pissin päähän ja aiheuttaa suuruudenhulluuskohtauksia asuntojensa myyjille. Myyjä ei suostu käsittämään että jos asunnossa on todettu kosteusvaurio, sinne on siis pakko tehdä kallis kylppäriremontti ja sen pitäisi näkyä myyntihinnassa. Muutenkin ylihinnoiteltu koko luukku. Ja tarjontaa ei ole...
Not only is life a bitch, it has puppies
mustakikkeli

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Canine kirjoitti:Niskalaukaus asuntokaupalle. Nykyinen hintataso nostaa pissin päähän ja aiheuttaa suuruudenhulluuskohtauksia asuntojensa myyjille. Myyjä ei suostu käsittämään että jos asunnossa on todettu kosteusvaurio, sinne on siis pakko tehdä kallis kylppäriremontti ja sen pitäisi näkyä myyntihinnassa. Muutenkin ylihinnoiteltu koko luukku. Ja tarjontaa ei ole...
Kosta sille jättämällä ostamatta se ylihinnoiteltu luukku. Hullu ei ole se joka pyytää jne.

Ps. Eikös kylppärin kosteusvauriokorjaukset mene aika usein (yleensä) taloyhtiön piikkiin? McJanne varmaan korjaa (teidän kylppärin) jos on tarvetta. Ainakin itse olen nähnyt läheltä yhden tapauksen jossa 80-luvulla rakennetun minikerrostalon huoneiston kylppärissä oli myyntitilanteessa todettu kosteusvaurio, ja vaikka taloyhtiö ensin hankasi vastaan, meni kuitenkin sen maksettavaksi (joka sitten peritään vastikkeissa kaikilta osakkailta, luonnollisesti).
Ebola

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Niskalaukaus mustalaisille. Minkä helvetin takia niille pennuille pitää ostaa se mersu, jos ne kuitenkin sen aina kolaroi? ja Minkä helvetin takia koko suvun pitää tulla sairaalan odotustiloja kovalla äänellä saastuttamaan jos pikku Leif:ltä murtui varpaat?
Ja miksi pitää repiä tekstinkäsittelijäpoloisen valkoista takkia ja vaatia infoa? Vittuako minä mistään mitään tiedän, ei mulla ole nimeni jälkeen titteliä millä elvistellä!

*purkautuminen loppuu*
Niskalaukaus meille rasisteille?
ÄÄH, niskalaukaus kaikille rasismista huutelijoille; "seNkin rasisti, seNkin rasisti, seNkin rasisti".
Mussuttakaa pullaa, mussun mussun
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Canine »

mustakikkeli kirjoitti:Kosta sille jättämällä ostamatta se ylihinnoiteltu luukku. Hullu ei ole se joka pyytää jne.
Niinpä. Ongelma on vaan se ettei ole tarjontaa. Kysyntää kylläkin ja seuraavaa sopivaa voi joutua odottelemaan kauan. Noh ei me kyllä taivuta älyttömiä maksamaan että se siitä...
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

niskalaukaus epäpäteville lääkäreille.
jatkuva päänsärky -> "kyllä se on selkeästi energiatukos, akupunktio auttaa". oikeasti tarvitsin lukulasit.
kolme viikkoa kestänyt ripuli -> "no juo vaikka jotain mehua" ei tullut sitten mieleenkään että tämä ei ole normaalia? tai antaa lääkitys joka laittaa "kukan kiinni"?
ilmalento talvella, nappasin kaiteesta kiinni = koko paino kädelle/olkapäälle/kyljelle yllättäen -> "ei se ole kipeä". no ei varmaan ole ei, en pysty kättä nostamaan tai itse pukemaan päälle vielä 2 viikonkaan päästä tapahtumasta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:niskalaukaus epäpäteville lääkäreille.
jatkuva päänsärky -> "kyllä se on selkeästi energiatukos, akupunktio auttaa". oikeasti tarvitsin lukulasit.
kolme viikkoa kestänyt ripuli -> "no juo vaikka jotain mehua" ei tullut sitten mieleenkään että tämä ei ole normaalia? tai antaa lääkitys joka laittaa "kukan kiinni"?
ilmalento talvella, nappasin kaiteesta kiinni = koko paino kädelle/olkapäälle/kyljelle yllättäen -> "ei se ole kipeä". no ei varmaan ole ei, en pysty kättä nostamaan tai itse pukemaan päälle vielä 2 viikonkaan päästä tapahtumasta.
Ei ne koskaan sano mitään pehmytkudosvauroista, kun niitä ei näy röntgenissä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Niskalaukaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Niba kirjoitti: Ei ne koskaan sano mitään pehmytkudosvauroista, kun niitä ei näy röntgenissä!
mikä röntgen? se vaan tökki mun kylkiä, ilmoitti että ei ole kylkiluita murtunut, ei voi sattua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin