Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

vituttaa asiakaspalvelu, joka rupeaa selittämään vuodeta 2005, kun haluan tietoja vuodesta 2006. vakaasti harkitsen palvelun tarjoajan vaihtamista. :x
Me transmitte sursum, Caledoni!
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vaikka pieni kestovitutus kolkutteleekin, niin teen parhaani, että se pysyisi poissa. Ei oikein jaksaisi enään.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kestosuosikki Yleisvitutus kurvaa sisäradalta kärkeen. Ei oikein ole mitään selvää syytä moiselle, mutta vituttaa kumminkin. Vittu! :x
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Vaikka pieni kestovitutus kolkutteleekin, niin teen parhaani, että se pysyisi poissa. Ei oikein jaksaisi enään.
Kummasti tuo lenkkeily auttaa tuon vitutuksen kaatamisen. Tällä hetkellä ei vituta kuin se, että sunnuntai meni sovaperunoidessa lauantain kovan dokaamisen jäljiltä. Rahaakin meni pari sataa euroa taas. Idiootin puuhaa.

Ensviikonlopulla olen tipattomana, ja kulutan energiani urheiluun. Heinäkuun vipana viikonloppuna onkin mökkiralli vanhojen koulukamujen kesken. 10 hlöä perseet olalla 4 pv. Onneksi mökillä on kalustona hyvä vene, sukset, weikki, mönkijä ja vesiskootteri. Saa ajan muutenkin kulumaan, kuin kaljoitellessa.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Vaikka pieni kestovitutus kolkutteleekin, niin teen parhaani, että se pysyisi poissa. Ei oikein jaksaisi enään.
Kummasti tuo lenkkeily auttaa tuon vitutuksen kaatamisen. Tällä hetkellä ei vituta kuin se, että sunnuntai meni sovaperunoidessa lauantain kovan dokaamisen jäljiltä. Rahaakin meni pari sataa euroa taas. Idiootin puuhaa.

Ensviikonlopulla olen tipattomana, ja kulutan energiani urheiluun. Heinäkuun vipana viikonloppuna onkin mökkiralli vanhojen koulukamujen kesken. 10 hlöä perseet olalla 4 pv. Onneksi mökillä on kalustona hyvä vene, sukset, weikki, mönkijä ja vesiskootteri. Saa ajan muutenkin kulumaan, kuin kaljoitellessa.
Tuo on totta! Olen nyt viime viikkoinan lenkkeillt 2-4 kertaa viikossa ja kummasti lenkin, lyhyenkin, jälkeen on hyvä olo. Voittaa kuus-nolla vitutukseen juomisen. Hieman urheilua on häirinnyt kosteiden iltojen tuomat krapulat, mutta ehkä tänä viikonloppuna sitä voisi olla selvinpäin, kun ei ole pakko hakea sitä virallista lomapillua (määritittely lomapillulle: Saat sitä lomalla, etkä ole ko. ihmisen kanssa ollut aikaisemmin. Eli hoito ei käy) Mutta saa nähdä, mitä perjantai tuo tullessaan?!?

Pitäisikö tosissaan alkaa elämään hieman parempaa elämää? En minä nyt täysin sohvaperuna ikinä ole ollut, mutta voisi kuntoilla enemmänkin (ja nimeen omaan lenkkeilyä sen ainaisen salin sijasta). Syödä vähän terveellisemmin. Lukea kirjoa enemmän leffojen sijasta. Juoda vähemmän ja unohtaa yhden illan suhteet. Ehkä sitä alkaisi luottamaankin ihmisiin paremmin, kun ei vaan pyörisi ihmisten kanssa joihin ei voi luottaa? Vai jatkaisiko vielä hetken kyynistä, mikään ei tunnu miltään meininkiä?

Pahoittelen avautumistani
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Toissapäivänä iltakävelyllä nähtiin kaks pupua töölönlahden rannassa. Eivät olleet jäniksiä vaan ihan selkeesti jonkun koti-eläimiä. Siellä ne vapaasti juoksenteli ja söi ruohoa, eikä omistajaa mailla halmeilla. Tuli paskamainen fiilis. Kyllähän ne nyt vielä pärjää kun on lämmintä ja ruohoa, mutta entäs syksyllä/talvella. EI saa jättää kissoja/pupuja/koiria heitteille. VITTU!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tänään vitutti, kun yhden tapaamisen sopimiseksi täytyy kirjoittaa kuusi sähköpostiviestiä ja kymmenen tekstaria. Kyllä, arvasitte oikein, kyseessä on viisi naista. Jollakin on hyvä ehdotus, sitten joku tyrmää sen (koska ehdotus ei ollut täydellinen) ehdottamatta mitään selkeätä tilalle, sitten soitellaan ristiin rastiin eikä tajuta lähettää niitä tekstareita kaikille asianosaisille niin että kaikki on sekaisin. Ja kukaanhan ei halua olla se bitch, joka sanoo, että nyt tehdään näin, paitsi minä...
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mua vitutti vielä tänäänkin yks talvella tapailemani tsubu, joka ei muistanut, että mulla on identtinen kaksoisveli. Se oli törmännyt veljeeni eilen, ja veljeni minulle asiasta välittömästi tiedotti. Siis, että joku mun "hoito" oli luullut veljeäni minuksi. Mulla oli vielä akan puhnro tallella ja tekstasin, et sori et jouduit noloon tilanteeseen ulkonäköni takia. Akka ei vastannut tekstariini, vaan soitti yöllä, ja kertoi kuinka olin hänen mielestään verisesti loukkaantunut, kun meillä meni poikki, ja siksi en ollut häntä tuntevinani.

Selvitin asian juurta jaksain, ja lopputulema oli, että vänkätivänkätivää ja hyvät jatkot ilman syytöstensä hyvittävää anteeksipyyntöä.

Ps. tietääkseni erottiin ihan sovussa ja ystävinä

Ei voinut akka niellä "tappiotaan" kunniakkaasti. Ptyh!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:Mua vitutti vielä tänäänkin yks talvella tapailemani tsubu...
Naiset ja miehet on urpoja.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

silsakenraali™ kirjoitti:Mua vitutti vielä tänäänkin yks talvella tapailemani tsubu, joka ei muistanut, että mulla on identtinen kaksoisveli. Se oli törmännyt veljeeni eilen, ja veljeni minulle asiasta välittömästi tiedotti. Siis, että joku mun "hoito" oli luullut veljeäni minuksi. Mulla oli vielä akan puhnro tallella ja tekstasin, et sori et jouduit noloon tilanteeseen ulkonäköni takia. Akka ei vastannut tekstariini, vaan soitti yöllä, ja kertoi kuinka olin hänen mielestään verisesti loukkaantunut, kun meillä meni poikki, ja siksi en ollut häntä tuntevinani.

Selvitin asian juurta jaksain, ja lopputulema oli, että vänkätivänkätivää ja hyvät jatkot ilman syytöstensä hyvittävää anteeksipyyntöä.

Ps. tietääkseni erottiin ihan sovussa ja ystävinä

Ei voinut akka niellä "tappiotaan" kunniakkaasti. Ptyh!
Mä oon tehny vähän samanlaisen mokan. Menin yhissä kekkereissä tosi tuttavallisesti höpöttelee kaikenlaista yhelle kundille, jonka luulin olevan entinen "deittini".. No eihän se sit ollu, ku sen veli..ja se (veli siis) sano sitä seuraavalla kerralla ku nähtiin, et ei siinä muuten mitään, mutku sen tyttöystävä oli sit tietty ollu aika ihmeissään siitä että kuka mä olen...
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Mua vitutti vielä tänäänkin yks talvella tapailemani tsubu...
Naiset ja miehet on urpoja.
...mutta niin on kaikki muutkin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vitutus on vähentynyt, kun PMS katosi. Olen suorastaan hyvällä ja energisellä tuulella.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päätä särkee ja kuuma!

Seitsemännessä kerroksessa ei ole ilmastointia ja työkaveri (jolla on ikkunpaikka) pitää ikkunaa kiinni koska "muuten pöydältä lentelee kaikki sinne tänne". PAH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Olis sunnuntaina lähtö Riikaan. Porukasta yksi jäi pois, ja ajateltiin miehen kanssa, että se vois tulla pois jääneen tilalle. Ollaan nyt kaksi päivää kirottu asian hoitoa, puhelu Ryanairille maksaa 1.5 euroa minuutilta ja sinne pitää antaa luottokortin numero puhelimessa. Ei paljon tekis mieli antaa sitä niin, mutta kun ei kuulemma onnistu meilillä tai niiden kotisivuilta netissä. Onnistui se sitten viimein, mutta MITEN YKSI NIMEN VAIHTO VOI MAKSAA SEN SATASEN JA PUHELINMAKSUT PÄÄLLE!!!
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Parin viikon päästä alkava homoleiri peruuntunee, koska kyseisten pippaloiden isännän viimeisillään oleva vaimo on saanut raskausmyrkytyksen. Mikä se semmonen myrkytys on? Ilmeisesti kovinkin huono juttu?

Mikähän vittu siinä on, että aina ihmisille jotka eivät ansaitse moista epäonnea, sattuu ja tapahtuu kaikkea kurjaa..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sinkkumatti kirjoitti:Parin viikon päästä alkava homoleiri peruuntunee, koska kyseisten pippaloiden isännän viimeisillään oleva vaimo on saanut raskausmyrkytyksen. Mikä se semmonen myrkytys on? Ilmeisesti kovinkin huono juttu?

Mikähän vittu siinä on, että aina ihmisille jotka eivät ansaitse moista epäonnea, sattuu ja tapahtuu kaikkea kurjaa..
Voi ei :(

Raskausmyrkytys on yleensä täysin terveenkin synnyttäjän yllättävä sairaus, joka ilmenee loppuraskaudesta, useimmiten 20. raskausviikon jälkeen. Synnyttäjän elintoiminnot alkavat heiketä, johon ei tiedetä syytä. Raskausmyrkytys ilmenee verenpaineen nousuna, valkuaisen esiintymisenä virtsassa, turvotuksena kasvoissa tai vartalolla sekä nopeana painonnousuna. Turvotuksesta saattaa olla merkkinä se, että sormukset puristavat. Odottavalla äidillä saattaa myös olla erilaisia tuntemuksia, kuten päänsärkyä, ylävatsakipua, hengenahdistusta tai näköhäiriöitä.
Korkea verenpaine vaikuttaa istukan ja munuaisten toimintaan. Kun istukan toiminta heikkenee, se vaikuttaa sekä äidin että sikiön vointiin. Korkeaa verenpainetta voidaan laskea jonkin verran verenpainelääkkeillä. Raskausmyrkytyksen eli toksemian kehittymiseen johtava istukan muodostumisen poikkeavuus tapahtuu kuitenkin jo alkuraskaudessa. Verenpaineen nousu on seuraus vaikeutuneesta kohdun ja istukan alueen verenkierrosta. Verenpaineen liian raju lasku voi johtaa sikiön ongelmiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Parin viikon päästä alkava homoleiri peruuntunee, koska kyseisten pippaloiden isännän viimeisillään oleva vaimo on saanut raskausmyrkytyksen. Mikä se semmonen myrkytys on? Ilmeisesti kovinkin huono juttu?
No onhan se aika huono juttu.

Tuon takia minä synnyin kuukauden etu-ajassa hätä-keisarinleikkauksella, ja olin happikaapissa ensimmäiset viikkoni.


(eikä sanaakaan jätkät, nämä asiat eivät liity mitenkään nykyiseen pituuteeni :evil: )
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Huoh.. kuulostaapa todella mukavalta. Toivottavasti..
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Huoh.. kuulostaapa todella mukavalta.
Täytyy toki muistaa, että minun syntyessäni vuosi oli 1977 ja varmasti lääketiede on kehittynyt siitä roimasti.

Toivottavasti kaikki menee hyvin.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Täytyy toki muistaa, että minun syntyessäni vuosi oli 1977 ja varmasti lääketiede on kehittynyt siitä roimasti.
Ei ole, samassa jamassa vieläkin.

Lääkärit ajattelivat sinun syntymäsi aikoina että:

"Nyt pukkaa pygmiä" ja päättivät "Hei, jätkät. Vittu nyt ei tehdä mitään".
Yksi hoitsu yritti säälistä yrittää kääntää lääkäreiden päät, mutta katuu sitä tänäpäivänäkin. Muija lukittiin psykiatriselle 10-vuodeksi saamaan shokkihoitoa ja pakkopaitaa. Toimii tätänykyä korkeasaaressa banaaninkuorijana ja pähkinänsärkijänä. Lallattaa töissään innoissaan kuin keletappi, hoito jätti pysyvät jäljet.

*prööt*

Ja näin sitten eräänä päivänä Ninni tipahti lattialle hoitsun järkyttyneen huudon saattamana "IIIIIIKKKKK!!!!!!!!!" ja kolautti tuore tenava päänsä niin pahasti happipulloon että on huonossa hapessa vieläkin, ja pituuskasvu tyssäs siihen kuin seinään.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

univaje pahoinvointia ja lievä vitutus...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mua vituttaa, semmoset :muu: kaverit joiden kanssa kun riitelee, tilanteen rauhottuessa ja rauhaa yrittäessä saa kuunnella puhelimen tuuttausta puoli kuukautta eikä arvon prinsessa viitsii vastata. Tässä vaiheessa tekee mieli lähinnä :axe: ja vituttaa miksi yritti ehdottaa sovintoa in the first place.

Miksi?!?
Miten tämä ongelma on ratkaistavissa?
Lopettamalla suhteet naisten kanssa?
Tappaa kaikki?
Muuttaa Siperiaan?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Sinkkumatti

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Razormaid kirjoitti: Miksi?!?
Miten tämä ongelma on ratkaistavissa?
Hieromalla Sinkkumatin kanssa napoja yhteen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Razormaid kirjoitti:Mua vituttaa, semmoset :muu: kaverit joiden kanssa kun riitelee, tilanteen rauhottuessa ja rauhaa yrittäessä saa kuunnella puhelimen tuuttausta puoli kuukautta eikä arvon prinsessa viitsii vastata. Tässä vaiheessa tekee mieli lähinnä :axe: ja vituttaa miksi yritti ehdottaa sovintoa in the first place.
No jos ämmä ei viitsi puhelimeen vastata ja keskustella asioista edes puhelimitse ja vielä mielummin päin naamaa niin kyllä semmoiset kaverit voi mun mielestä jättää ihan omaan arvoonsa.

Mua vituttaa nyt niin saatanan kympillä kun on niin julli hevonen että sen kanssa saa kaikki saatanan hoitotoimenpiteet tapella vaikeimman kautta. Nyt sitä voi jo jopa madottaa ja rasvata suupieliä, mutta olis pitänyt verta saada otettua. Ei niin vittu millään, ei hyvällä eikä pahalla. Pitää vissiin viedä se klinikalle pakkopilttuuseen yhtä vitun verikoetta varten.

Ja just sinä siellä joka aiot kirjoittaa näsäviisaan vastineen siitä kuinka ois voinu vetaista suonet auki niin olis tullu verta ja makkaraa - Mene ja ammu ittes.


Kiitos.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Töissä vituttaa. Työnantaja vituttaa. Vaikka onkin oma eno. Ja vaikka tiedänkin että sillä on oma lehmä ojassa noita töitä tehtäessä (yrittäjä kun on). Mutta on se saatana kumma, kun koko ajan on jonkun saatanan suurennuslasin alla ja jos jotain tekee ERI tavalla, niin saa kyllä kuulla rivien välistä, että se on nimenomaan VÄÄRIN. Ei vittu ole kertaakaan kuullut että olisi tehnyt jotain oikein tai hyvin. Taidan olla sitten aivan vitun paska työntekijä. Herää kysymys: miksi se oikein halusi minut töihin (olen ollut aiemminkin) ja oikein meinasi soittaa ja kysyä, olisiko kiinnostusta tulla töihin.

Ihan tasan tarkkaan kolmas ja viimeinen kerta kun tänne tulen kesääni pilaamaan.
Vastaa Viestiin