Karmeimmat Mainokset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

"On meillä voimaa luoda kauniimpaaaaaa ja toisillemme jotain parempaaaaaaa rakentaaaaaaaa"

"Persiiiil Megapeeerls". No joojoo, se täytyy lausua niin, että Tohmajärven mummokin osaa sen kaupassa lausua jotakuinkin ymmärrettävästi, mutta...."Persiiil Megapeeerls ja huomaat eron"!!

"Minä itse!" "Minä itse!" "Minä itse!" Jumalauta! Se 'vauvat maratonilla'-vaippamainos taisi olla ensimmäinen lajissaan, joka ei ärsyttänyt.

Tuo vitun sammakko sitten tietenkin on jo ihan oma taiteenlajinsa. Mitenkä muuten, se tismalleen sama "daaadabadabadaaa"-huudahdushan oli jo vuosia sitten jollain nettisivustolla, jossa piti pidätellä nauruaan katsoessaan samalla formulan kuvaa. Onko se siis suoraan kopsattu sieltä ja voiko ton sammakon vetää oikeuteen?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun lemppari-inhokki on tälle hetkellä radiomainonta. Radiomainokset on yksinkertaisesti typeriä ja kuuntelijaa aliarvioivia ja sitten on vielä se yksi miesnäyttelijä, joka lässyttää useassa mainoksessa. Savu nousee korvista, kun ajatteleekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Filovirus

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

"Minä itse", "Minä itse" :9mm:

Passeli mainos :igor:

R-Kioskin kopioidaan Ritari Ässää ja Miami Vicea- mainokset :krooh:

"Elämä on" :perse:
Hebuli

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Filovirus kirjoitti: Passeli mainos :igor:

R-Kioskin kopioidaan Ritari Ässää ja Miami Vicea- mainokset :krooh:

"Elämä on" :perse:
Näähän kolme sarjaa ovat just niitä parhaita! Passelimainoksen pikkusikaria tms. poltteleva huonoa englantia puhuva romantikko, tai teinipystytisu joka yrittää kiihottaa poikakamuaan tuhmilla Passeli-puheilla. Naurattaa noin joka kymmenes kerta.

R-kioskin ja DNA:n mainokset (varsinkin se sivistynyt kirjoja lukeva pikkupoika) kuuluvat myös ehdottomaan kärkeen, mikä tosin kertoo vain kilpailun puutteesta eikä noiden hyvyydestä.
tonttu8

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

"Vaasanlandia vaasalandia huvipuisto mahtava...." Perkele! :9mm:
PerttiMakimaa

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti: TV-shoppia ei varmaan lasketa, vaikka mainoksiahan nekin kaikki on.
Digiboksin tv-info kertoo useammallakin kanavalla ohjelmatiedoiksi "No Program" kun tv-shop pyörii taustalla. :D
Na

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Na »

EB on siististi cool! ja pelle miljoona.

Siististi cool?!!
Avatar
guyatone
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 15.08.2005 11:06
Paikkakunta: jynkkylä

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja guyatone »

Doven saippuamainos vituttaa. se missä ne naiset vatkaa itteensä.
antaa sellaisen mielikuvan että käyttämällä tuotetta kuluttaja laihtuu. joka on siis täyttä paskaa.
Lilo

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

M-ojo kirjoitti:

Ja lisättäköön nyt vielä lähes kaikki pikkuhousunsuoja/terveysside mainokset.
Kyllä. Ja pakkoko sitä sitten on kekkaloida aina juuri niissä valkoisissa housuissa/hameessa jos pitää koko ajan hyppiä katselemassa pyllyään peilistä että jokos siellä on tahra...?

Samaan sarjaan sitten vaippamainokset ja lähes kaikki pesuainemainokset.:tiistai:
ninnithequeen

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:

Ja lisättäköön nyt vielä lähes kaikki pikkuhousunsuoja/terveysside mainokset.
Kyllä. Ja pakkoko sitä sitten on kekkaloida aina juuri niissä valkoisissa housuissa/hameessa jos pitää koko ajan hyppiä katselemassa pyllyään peilistä että jokos siellä on tahra?
Pakko sanoa että yhdelle terveysside-mainokselle repesin aikoinaan ihan täysin. Muijalla on shottilasissa sitä sinistä nestettä mitä ne niihin aina kaataa, ja hän sanoo: "Malja Vuokkosille, kotimaisille terveyssiteille!" ja se JUO sen sinisen nesteen :rofl:
Aito_Johanna

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vähän off-topic mutta viiden pisteen vihje: käykää ihmeessä viihdyttämässä itseänne Jugend-salin Arjen parhaat -näyttelyssä, jos ette jo ole käyneet. Siellä pyörii nonstoppina parinkymmenen minuutin mittainen kooste menneiden vuosikymmenten mainoksista. Mukana on mm. ihan helmiä 60-luvun karkkimainoksia ja legendaarinen 90-luvun alun "taitaa tyttö tietää, että seinän takana olis patukkaa tarjolla" -pätkä. Pohjois-Espalla, ei maksa mitään.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Se joku puhdistusainemainos, jossa setä sanoo dubattuna: "Hei, olen Olli Mäkinen!" jne. Ei tämä ole mainos ärsyttävimmästä päästä, mutta dubatut mainokset on yleensä ottaen ärsyttäviä.
"I want you to get excited about your life."
PerttiMakimaa

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Vähän off-topic mutta viiden pisteen vihje: käykää ihmeessä viihdyttämässä itseänne Jugend-salin Arjen parhaat -näyttelyssä, jos ette jo ole käyneet. Siellä pyörii nonstoppina parinkymmenen minuutin mittainen kooste menneiden vuosikymmenten mainoksista. Mukana on mm. ihan helmiä 60-luvun karkkimainoksia ja legendaarinen 90-luvun alun "taitaa tyttö tietää, että seinän takana olis patukkaa tarjolla" -pätkä. Pohjois-Espalla, ei maksa mitään.
Jatketaan off-topiccina.

Onko siellä legendaariset "Poika, se on kalkkuna" ja säästöpankin tyttären kaameaa viulunvingutusta alistuneena kommentoiva isä:"hyvin menee.. ..joo".

Jos ovat olen jo siellä. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En voi sietää sitä Ketorin "Löysin uuden, nimittäin uuden Ketorin... blää blää blää".. - mainosta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Onko siellä legendaariset "Poika, se on kalkkuna" ja säästöpankin tyttären kaameaa viulunvingutusta alistuneena kommentoiva isä:"hyvin menee.. ..joo".
Ei :( Mutta hirveä 80-lukulainen Stop-pastillimainos "Stoppiiiii ja naisiiiiii! Stoppiiiiiii ja naisiiiiii!" melkein korvaa menetyksen!
pertzi

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja pertzi »

TeleFinland, Riesen, Fanipala ja Elisan "tietokilpailu" apuvälineitä SAA käyttää - aaarrgggh - saa mut vaihtamaan välittömästi kanavaa. Eniten kaipaan DNA:n kaikkialla pälättävää äijää hienoine taustamusiikkeineen.

:off:

Mikä helvetin tietokilpailu sellainen on, missä saa käyttää apuvälineitä?! Jos sellainen vaikka olisikin, niin tuskin siinä olisi vastassa mitään perinteisiä proffia vaan ennnemmin muutama teinipoika kannettavan tietokoneen ja verkkoyhteyden kanssa. Siinähän Elisan idiootit yrittäisivät näpyttää kysymyksensä puhelimelle samaa tahtia... Vain teleoperaattori voi keksiä jotain noin typerää.

p.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Aito_Johanna kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Onko siellä legendaariset "Poika, se on kalkkuna" ja säästöpankin tyttären kaameaa viulunvingutusta alistuneena kommentoiva isä:"hyvin menee.. ..joo".
Ei :( Mutta hirveä 80-lukulainen Stop-pastillimainos "Stoppiiiii ja naisiiiiii! Stoppiiiiiii ja naisiiiiii!" melkein korvaa menetyksen!

Entä tuo mikänytolikaa matkatoimiston "loman tarpeessa" mainos nakkikioskilla: "Tuleeko munalla?" "Eeei ku ihan rahalla vaan" :lol:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

M-ojo kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Onko siellä legendaariset "Poika, se on kalkkuna" ja säästöpankin tyttären kaameaa viulunvingutusta alistuneena kommentoiva isä:"hyvin menee.. ..joo".
Ei :( Mutta hirveä 80-lukulainen Stop-pastillimainos "Stoppiiiii ja naisiiiiii! Stoppiiiiiii ja naisiiiiii!" melkein korvaa menetyksen!

Entä tuo mikänytolikaa matkatoimiston "loman tarpeessa" mainos nakkikioskilla: "Tuleeko munalla?" "Eeei ku ihan rahalla vaan" :lol:
Kiitos, nyt mulla soi päässä "PAPAPPAAA PAPPASTIROL!"
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja aasi »

pertzi kirjoitti:Fanipala
Fanipalan hyllymainoksen neito on kyllä melko hottis, mutta minen ole oikein vielä ymmärtänyt kuinka niitä syömällä voi pysyä niin hoikassa kunnossa? :nuts:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aasi kirjoitti:Fanipalan hyllymainoksen neito on kyllä melko hottis, mutta minen ole oikein vielä ymmärtänyt kuinka niitä syömällä voi pysyä niin hoikassa kunnossa? :nuts:
Minä taas en ymmärä miksi kyseinen, kieltämättä hyvännäköinen, bimbo tekee hyllynkasaamisesta niin vaikeeta. Pistäis sen hyllyn kasaa, istahtais alasti sohvalle ja mussuttelisi siinä sitten vaikka hyvän kirjan parissa niitä fanipaloja nih :!:

Elppis kirjoitti: Kiitos, nyt mulla soi päässä "PAPAPPAAA PAPPASTIROL!"
Perkele tarttuva tauti näemmää :x Milläs pillereillä tämmöisen sais pois?
Viimeksi muokannut Mojo, 24.08.2005 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
PerttiMakimaa

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti: Fanipalan hyllymainoksen neito on kyllä melko hottis, mutta minen ole oikein vielä ymmärtänyt kuinka niitä syömällä voi pysyä niin hoikassa kunnossa? :nuts:
Kuten Zoolanderissa miesmalleilta kysyttiin miten he kestävät niin laihoina. "Totta kai me oksennetaan" :)

Eväitä ongelman ratkaisuun?
pertzi

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Vielä yksi inhokki: Samsung ja menestys. Koko formaatti on tylysti plagioitu Visan mainoksista, paitsi että siinä missä Visan mainokset olivat edes hauskoja, Samsungin mainos on vaan onneton yritys ratsastaa samalla idealla.

p.
Aito_Johanna

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Oli pakko kaivaa tämä vanha ketju esiin, koska näin tänään inhotuksen, jonka olemassaolon olin onnekseni unohtanut. Se vessapaperimainos, jossa täti on pytyllä ja huutaa sieltä niin että avokonttori kaikuu: "Anneeeee! Tuus vähän tänne!" "Anne" menee, ja sitten ihastellaan yhdessä wc-paperin pehmeyttä ja imukykyä, toinen pytyllä istuen. Mainoksen lopussa vielä:"Haluutsä että mä haen Leenankin tänne?" Voi apua että se on kamala. Se pitäisi kieltää. :evil:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Aito_Johannaa komppaan ihan täysillä... Minäkin näin sen mainoksen tänään, ja meinasi itku päästä. Voi ristus... On asioita joita en vain kestä, ja vessapaperimainos jossa aikuiset naiset istuu paskalla... Ei yksinkertaisesti toimi minulle.
Äärimmäisen surkea oli myös se vessapaperimainos jossa ne lapset istui potilla ja olivat kuin isossakin meetingissä, jakamassa mielipiteitään aikuisten dubatuilla äänillä; Ihanan pehmeää, ja kestävää... Voe Helevetti.

Mutta kylläpä helpotti käydä hakkaamassa sitä s***anan sammakkoa pesäpallomailalla!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jenkki-mainokset. Niistä näkee, mihin mainostoimisto on kulloinkin halunnut matkustaa. On käyty ainakin Brasiliassa, ehkä myös Kuubassa. Niissä mainoksissa ei ole yhtään järkeä.

Sen sijaan pidän niistä teleoperaattorimainoksista, joissa on PPP.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin