Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kiristelyjä

Äänestys päättyi 15.10.2005 21:26

oikeinkirjoitus pahasti pielessä
10
19%
liian vähän substanssia/liian kevyttä
6
11%
jatkuvat onelinerit
5
9%
paska avatar/allekirjoitus
0
Ei ääniä
jokin perustavaa laatua oleva mielipide-ero
2
4%
sama levy kevät talvet/kitisijät
8
15%
puzznuzzhymiöily eli perseennuolenta
4
8%
besserwissermäisyys
6
11%
palstapoliisiuus
1
2%
EVVK
4
8%
joku muu, mikä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja alja »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tämän topicin kitinät ärsyttävät melkolailla... :roll:
ja yleensäkin kitinät. mm Oikeinkirjotuksesta hoohoijaa - vaikeaselkoista on joku Nibaismi mutta rasittavaa että hyvä ketju pilataan jollain pilkku- ja yhteenkirjotussääntöjen ruotimisella

hyvien ketjujen puute ainakin ärsyttää ja se että heitetään hiekkaa toisten päälle ihan väärissä paikoissa, tästä on tullu ihmeellinen taistelutanner.

huumorintajuttomuus.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Turbohaltija

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei ärsytä mikään. Keep up the good work! :D
Tiikeriankka

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minua ärsyttää niin paljon, että joku kirjoittaa, ettei sitä ärsytä mikään. Vittu, että ärsyttää.
Tiikeriankka

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

....ja tulikohan tätä paskaa jauhettua ihan tarpeeksi...juu tuli.
Aito_Johanna

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tuota noin, tiedän, että on omahyväistä kysyä, mutta mäkin haluaisin tietää, puhutaanko musta koskaan chatissa. Ehkä putoamiseni KHL:n ekalla kierroksella juonittiinkin chattiveliverkostossa? :roll:
RolloTomasi

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Tuota noin, tiedän, että on omahyväistä kysyä, mutta mäkin haluaisin tietää, puhutaanko musta koskaan chatissa. Ehkä putoamiseni KHL:n ekalla kierroksella juonittiinkin chattiveliverkostossa? :roll:
Tanneko pitaa ilmoittautua, jos haluaa saada tietoa siita, puhuvatko ihmiset selan takana ja jos puhuvat, niin mita?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Höh. Kukaan muu kuin minä ei ole vastannut "jokin perustavaa laatua oleva mielipide-ero".

Sellaisten yleisyys tuppaa masentamaan minut ja saa kokemaan vieraantuneisuutta. Nuo muut ehdotetut on vain sosiaalisen elämän pikku nyansseja, ja epäsosiaalisena ne eivät minua hetkauta. Eikä mitkään vittuilutkaan, vaikka jopa minun persoonaani kohdistuisivatkin. Ja miksi hirveesti stressata jonkun oikein kirjoitus virheistä? Ihan pintaa.

En ole täällä puznuzuttelemassa ja ihQsosialiseeraamassa.
Asiat ne tappelee eikä ihmiset ja tämä on perustavaa laatua oleva mielipiteeni!
Turbohaltija

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Aito_Johanna kirjoitti:Tuota noin, tiedän, että on omahyväistä kysyä, mutta mäkin haluaisin tietää, puhutaanko musta koskaan chatissa. Ehkä putoamiseni KHL:n ekalla kierroksella juonittiinkin chattiveliverkostossa? :roll:
En ole huomannut, mutta sinua kiinnostanee tietää, että minä olen toisinaan ajatellut sinua sympatialla. Erityistä myötätuntoa ja toisaalta arvostusta herättää ammattisi. Lisäksi pidän kirjoituksistasi. Niissä on hieman pidättyväinen, mutta erittäin selväjärkinen ote.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Gattaca kirjoitti:Höh. Kukaan muu kuin minä ei ole vastannut "jokin perustavaa laatua oleva mielipide-ero".
Mielipide-erot ärsyttävät yleensä vain silloin, kun se väärässä olija ei osaa edes perustella mielipidettään millään järkevillä argumenteilla.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aina ei ole kyse edes väärässä olosta, vaan toisen perusasenteiden vieraudesta. Ei se aina ole totta/epätotta -juttu. Ei helpota, vaikka toinen hyvin perustelisikin. Päinvastoin jos huonosti perustelee, voi yksikseen tuulettaa olevansa vahvoilla! Jos molemmilla yhtä pätevät ja todellisuuteen pohjaavat perusteet ja silti jyrkkä asenne-ero, seuraa vieraantuminen.

Muuten pelkkä kyhnytys tai toisen persoonan vierastaminen ei minulle niin merkkaa. Tai jos jonkun muu ihQuus merkkaa, en ehkä välttämättä haluakaan tietää kaikkia asenteita.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Gattaca kirjoitti:Aina ei ole kyse edes väärässä olosta, vaan toisen perusasenteiden vieraudesta. Ei se aina ole totta/epätotta -juttu. Ei helpota, vaikka toinen hyvin perustelisikin. Päinvastoin jos huonosti perustelee, voi yksikseen tuulettaa olevansa vahvoilla! Jos molemmilla yhtä pätevät ja todellisuuteen pohjaavat perusteet ja silti jyrkkä asenne-ero, seuraa vieraantuminen.
Jos otetaan esimerkiksi vaikkapa täälläkin käyty NATO-keskustelu, voin kyllä ymmärtää ihan hyvin myös täysin oman kantani vastaiset mielipiteet. Vaikka näkemykset asioista ovat hyvinkin erilaisia, ei mielipide-erot kuitenkaan sanottavasti ärsytä.

Kun taas otetaan esimerkiksi Cityssä käydyt keskustelut PetriFB:n kanssa, pisti mielipide-erot jo ärsyttämään, koska vastapuolen perustelut mielipiteilleen olivat mitä olivat.
"I want you to get excited about your life."
ninnithequeen

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paljastetaan vähän totuuden verhoa:
Mua ärsyttää mölli ja EveryWoman. Jälkimmäinen vain siksi ettei jaksa lukea miljoonarivisiä sepustuksia loppuun. En ole yksin mielipiteeni kanssa.
Möllistä nyt kukaan ei varmaan tarvitse enempi perusteluita. Meikä nyt on vaa sitä mieltä...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:En mä tiedä onko se vaivan arvoista, että pitäis aina tulla foorumille perustamaan EveryWoman on persläpi -topic, kun sätissä tulee puheeksi joku palstan keskustelija.
Eipä tuo minustakaan vaivan arvoiselta kuulosta. Paskapuheiden levittely foorumilla jälkikäteen kun ei poista vitutukseni aihetta - paskan puhumista selän takana.

Jos sinua sattuisi kiinnostamaan jotenkin vaikuttaa tähän asiaan (as if), mieleen tulee tuon esittämäsi sijaan lähinnä kaksi ehdotusta:
a) Jos kuulut selän takana paskaa puhuviin, lopeta moinen.
b) Jos taas et kuulu, kyseenalaista paskapuheita milloin niihin törmäät ja anna niitä generoiville lieroille verbaalisesta Isän Kädestä.
Puhun muista ihmisistä, jos sylki sattuu sellaista suuhun tuomaan sapen ja oksennuksen mukana. Minulle ei ole niin merkityksellikästä onko tämä henkilö paikalla vai ei. Johtuen ihmisten erilaisista tavoista hahmottaa sanoja (varsinkin, jos joku kolmas osapuoli niitä lainaa mailiin sopivasti noukittuna irti kontekstistaan) jonkun mielestä saatan syyllistyä paskapuheiden levittämiseen. Se ei tosin mitenkään vaivaa omatuntoani, eikä mielenrauhastani.

Eli..
a) jos kuulun, en lopeta
b) verbaaliset kykyni ei ehkä riitä Isän Kädestä antamiseen, mutta jos yritän silti levittää pahaa oloa sättiympäristööni..

Jatka sinä vaan salakyhmäisiä juonitteluja vakoojaverkostosi kanssa - kyllä sättiherjaaminen on monin verroin rehellisempää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Aito_Johanna

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Turbohaltija kirjoitti:
En ole huomannut, mutta sinua kiinnostanee tietää, että minä olen toisinaan ajatellut sinua sympatialla. Erityistä myötätuntoa ja toisaalta arvostusta herättää ammattisi. Lisäksi pidän kirjoituksistasi. Niissä on hieman pidättyväinen, mutta erittäin selväjärkinen ote.
Kiitos :on:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hallusinaatio kirjoitti: Jos otetaan esimerkiksi vaikkapa täälläkin käyty NATO-keskustelu, voin kyllä ymmärtää ihan hyvin myös täysin oman kantani vastaiset mielipiteet. Vaikka näkemykset asioista ovat hyvinkin erilaisia, ei mielipide-erot kuitenkaan sanottavasti ärsytä.

Kun taas otetaan esimerkiksi Cityssä käydyt keskustelut PetriFB:n kanssa, pisti mielipide-erot jo ärsyttämään, koska vastapuolen perustelut mielipiteilleen olivat mitä olivat.
Sinulla ja minulla on tässä perustavaa laatua oleva mielipide -ero! :D
NATO-keskustelun tasoiset mielipide-erot jos mitkä ovat ärsyttäviä, koska TOTEUTUESSAAN eri vaihtoehdot voisivat merkitä erilaista määrää raatoja, suolenpätkiä, irtopäitä, verta ja kipua. IRL eikä netissä.

Se konkretia mielipiteiden toteutuessa merkkaa minulle paljon enemmän kuin jotkut sosiaaliset nettitavat, toisen kuononmuodon tykkäämiset, puznuzuttelut tai pelkkä jäynävittuilu.

Ja Petrihän oli mitä mainiointa viihdettä ja ehtymätön huvin lähde ainakin minulle! Perustelujensa taso oikeastaan helpotti piileviä pelkojani että hihhulikristittyjen jutuissa olisi jotain perää! Siis hyvä niin.

NINNI: Jos et jaksa lukea Everywomanin tekstejä, vika on omassa keskittymiskyvyssäsi. Täyttä asiaahan ne. Ei mitään liikaakaan. Joskus vaan tarkka perustelu vaatii tilaa eikä onnistu one-linereilla.

TURBOHALTIJA: Mun on pitänytkin sulle sanoa, että yrittäisit iskeä Aito_Johannan. Sama ammatti ja tavoiltaan olisi askel eteenpäin suakin haavoittaneista Lutkista! Ja minun mielestäni tosikaunis, siis paNtava.

(editit ärsyttävien typojeni osittaiskorjausta)
SingleMalt

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Toisen quottauksen muotoilu paremin itselle sopivaksi ja asioita vääristäväksi.

Yhtä raukkamaista, kuin kaksoisnikillä vittuilu.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Gattaca kirjoitti: Sinulla ja minulla on tässä perustavaa laatua oleva mielipide -ero! :D
NATO-keskustelun tasoiset mielipide-erot jos mitkä ovat ärsyttäviä, koska TOTEUTUESSAAN eri vaihtoehdot voisivat merkitä erilaista määrää raatoja, suolenpätkiä, irtopäitä, verta ja kipua. IRL eikä netissä.
Plääh, enemmistö suomalaisista on NATO-vastaisia, joten ei muutaman NATO-kannattajan ilmaantuminen täällä säikäytä.
Gattaca kirjoitti: Ja Petrihän oli mitä mainiointa viihdettä ja ehtymätön huvin lähde ainakin minulle! Perustelujensa taso oikeastaan helpotti piileviä pelkojani että hihhulikristittyjen jutuissa olisi jotain perää! Siis hyvä niin.
No huvin lähde kyllä. Näitä kreationismin kannattajia ja heidän oivalluksiaan voi ihmetellä myös Suomi24:n Evoluutio ja kreationismi -keskustelussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... ubcat=1419
"I want you to get excited about your life."
Aito_Johanna

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti:
TURBOHALTIJA: Mun on pitänytkin sulle sanoa, että yrittäisit iskeä Aito_Johannan. Sama ammatti ja tavoiltaan olisi askel eteenpäin suakin haavoittaneista Lutkista! Ja minun mielestäni tosikaunis, siis paNtava.
Mitä häh, onko Turbohaltijakin ope? Tämä informaatio on mennyt multa täysin ohi.
Mutta kiitti sullekin Gattaca kauniista kehuistasi, tai lähinnä tuosta ensimmäisestä, toista ei hieno nainen kommentoi. Mä olen ihan liikuttunut, koska viikon sisällä ainakin neljä kityläistä on sanonut palstalla Aito_Johannasta jotain myönteistä! Joskus kun tuntuu, että vain ärsytän täällä ja hankin vihamiehiä ja olen kolmanneksi heikoin lenkki :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EDITOITU KOHTA TÄSSÄ.

Kaunis olet Johanna, paNtavuus vain välttämätön sivuseuraus siitä! :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 21.09.2005 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:
Mä olen ihan liikuttunut, koska viikon sisällä ainakin neljä kityläistä on sanonut palstalla Aito_Johannasta jotain myönteistä! Joskus kun tuntuu, että vain ärsytän täällä ja hankin vihamiehiä ja olen kolmanneksi heikoin lenkki :lol:
Jos mäkin sanoisin? Siis kyllähän sä sellainen jonkinlainen Kityn kuningatar ja sielu olet. Tai siis jotain. Mä kai sanoin sulle Fawkesin synttäreillä, et mä en silloin tooosi kaukasessa historiassa ymmärtänyt sun ajatuksia, mutta mä en tahdo, että jäit sellaseen luuloon, etten siis tykkäis sun kirjotuksista. Mä tykkään.

Enkä oo ees humalassa nyt, vaikkakin näköjään jonkin sortin avautumisfiiliksissä.
Aito_Johanna

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti: Jos mäkin sanoisin? Siis kyllähän sä sellainen jonkinlainen Kityn kuningatar ja sielu olet. Tai siis jotain. Mä kai sanoin sulle Fawkesin synttäreillä, et mä en silloin tooosi kaukasessa historiassa ymmärtänyt sun ajatuksia, mutta mä en tahdo, että jäit sellaseen luuloon, etten siis tykkäis sun kirjotuksista. Mä tykkään.

Enkä oo ees humalassa nyt, vaikkakin näköjään jonkin sortin avautumisfiiliksissä.
Sä et sanonut pelkästään, ettet ymmärtänyt mun ajatuksia, vaan että et tykännyt musta ts. nettipersoonastani! :) Ei se mitään, ei jäänyt ikäviä fiiliksiä, olin päinvastoin huvittunut. Ja ymmärrän, että tilanne on muuttunut.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

ninnithequeen kirjoitti:Paljastetaan vähän totuuden verhoa:
Mua ärsyttää mölli ja EveryWoman. Jälkimmäinen vain siksi ettei jaksa lukea miljoonarivisiä sepustuksia loppuun. En ole yksin mielipiteeni kanssa.
Möllistä nyt kukaan ei varmaan tarvitse enempi perusteluita. Meikä nyt on vaa sitä mieltä...
Mahtavaa kun sanotaan suoraan! Dänks.

..Ja miljoonariviset sepustukset toki jatkavat vyörymistään siitä huolimatta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Jatka sinä vaan salakyhmäisiä juonitteluja vakoojaverkostosi kanssa - kyllä sättiherjaaminen on monin verroin rehellisempää.
Öö.. Yrititkö sinä tuolla pahoittaa minun mieleni? Yleensä asian esittäminen valheellisesti ("juonittelu", "vakoojaverkosto") viittaa sellaiseen yritykseen - mutta kysyn siitä huolimatta, jotta en tulkitsisi väärin.

(Asiaa vääristävää oikeakielisyysvirhettä editoitu.)
pertzi

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

EveryWoman kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Paljastetaan vähän totuuden verhoa:
Mua ärsyttää mölli ja EveryWoman. Jälkimmäinen vain siksi ettei jaksa lukea miljoonarivisiä sepustuksia loppuun. En ole yksin mielipiteeni kanssa.
Möllistä nyt kukaan ei varmaan tarvitse enempi perusteluita. Meikä nyt on vaa sitä mieltä...
Mahtavaa kun sanotaan suoraan! Dänks.

..Ja miljoonariviset sepustukset toki jatkavat vyörymistään siitä huolimatta.
Tuossa on oikeaa asennetta!

Mun mielestä tasoaan on eniten laskenut viime aikoina QuarterDot. Aikaisemmin ihan fiksulta vaikuttava herrasmies on ottanut jonkinlaisen vitut maailmasta -asenteen. No, jokainen tietenkin valitsee tietenkin tyylinsä ihan itse.

(Hiukan myöhemmin...) Itse asiassa minä itse olen laskenut tasoani eniten. Ennen kirjoitin puolifiksuja juttuja elämästä ja suhteista. Nyt keskityn etsimään heikkoja lenkkejä ja arvostelemaan kanssakityilijöitä. Ai ai.

p.
Turbohaltija

Re: Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:Haluaisin imeä Turbohaltijan munaa, mutta kun se on liian kaunis mulle.... =((((
Enkä ole! Haista vittu! Olen Herra Huu! Ja sinä imisit vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi!
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 21.09.2005 15:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin