Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kiitos kaikki viisaat neuvonantajat! Nyt kuitenkin väsyttää sen verran, että lähden pienen venyttelysession kautta nukkumaan. Enääkaksipäivääenääkaksipäivää... :krooh:
bedlam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nukkumaan kai tuota joutanee juu. Ja toivottavasti nyt saisi ihan nukuttuakin. Öitä ja kullinkuvia vaan kaikille.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Mulla on kerrankin jotain oikeaa sanottavaa! Tallasin tänään landella Espoossa yhdessä ryteikössä kotilon paljailla jaloillani! Iik! Vahingossa!!!
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:Mulla on kerrankin jotain oikeaa sanottavaa! Tallasin tänään landella Espoossa yhdessä ryteikössä kotilon paljailla jaloillani! Iik! Vahingossa!!!
Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SikaMika kirjoitti:Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
Pahus. Mussa taitaa olla jotain vikaa, koska toi ei ollut sarkasmia. Mun elämä oikeasti halkeilee.
SikaMika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Sun täytyy muistaa kastella tuota sarkasmiasi välillä, tai se alkaa halkeilemaan ja kuihtuu lopulta pois. Ja sitähän me emme halua - vai haluammeko... :roll:
Pahus. Mussa taitaa olla jotain vikaa, koska toi ei ollut sarkasmia. Mun elämä oikeasti halkeilee.
Sinun täytyy nähdä asiat oikeissa mittasuhteissa. Mietipä kuinka pahasti sen kotilon elämä mahtaa halkeilla tempauksesi jälkeen; pieni harha-askel sinulle, mutta suuri kotiloparalle.
Suosittelen edelleenkin sitä kosteutusta. Aloitat ylhäältä, josta kosteus valuu tiettyjen luonnonvoimien myötävaikutuksella alemmas. Mutta kosteutat itseäsi vain siinä määrin, että kykenet pysyttelemään poissa ryteiköistä.
Vastaa Viestiin