Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vedin sitten eilen mökillä perseet. Mut oli pirun hauska reissu. Pelattiin lentopalloa, futista, grillailtiin, juopoteltiin ja kyseltiin tietokilpaulykyssäreitä. Meillä on kyllä pirun kiva tutkintaryhmä ja mietin uus harjoittelija sopii joukkoon mainiosti.

Niin vielä, ollaan opittu, ettei työasioista pidä puhua vapaalla.
aimohaiku

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jos kaksi kaatuu eteen kauneuden
toinen toistaan yössä palvellen
jos kaksi kaatuu eteen kauneuden
kohta pettää se heidät heleästi nauraen
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipas mukavaa raveissa pitkästä aikaa, varsinkin nähdä pitkästä aikaa entistä pomoa vaimoineen, neljään vuoteen ei olla nähty. Ja kaiken lisäksi pomo ajoi orillaan kolmanneksi omassa lähdössään, ja kyllä mie huusin, ei ollut montaa turpajouhta siihen ykkössijaankaan.

Neiti Nita tietysti väsyi nopeasti, ja lähdimme kiltisti kotiin jo ennen seitsemättä lähtöä. Nyt saunaan, sitten Sinkkuelämää katsomaan ja Unoa pelaamaan. Perfect.
Edith

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Surkea raukka olen. Saa lähdettyä mihinkään. Kuuntelin kymmeneen asti äänekkäästi Maj Karmaa ja alkoi väsyttää. Musta ei ole mihkään. Paitsi että onneksi tiedän, että huomenna on uusi päivä ja parempi mieli.
aimohaiku

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Paitsi että onneksi tiedän, että huomenna on uusi päivä ja parempi mieli.
This funny thing we got
Is never gonna stop
Until drip drop, teardrop.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhuh, johan tuli puNpattua. Rankaisin itseäni isommilla painoilla ja irvistelin ja puhisin ja hikoilin. Sitten kotiin supervauhtia ja viileään suihkuun, tässä sitä nyt sitten ollaan. Jumpassa oli kivaa, muuten tänään on ollut ihan paska päivä!
Edith

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt panen elämää risaiseksi syömällä meetvurstivoileipää ja tässä syödessäni olen tajunnut, että minulla on varmaan korvissa vikaa, kun en kuule unelmain prinssihenkilön soittavan ovikelloani.
Sudenhenki

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Huhhuh, johan tuli puNpattua. Rankaisin itseäni isommilla painoilla ja irvistelin ja puhisin ja hikoilin. Sitten kotiin supervauhtia ja viileään suihkuun, tässä sitä nyt sitten ollaan. Jumpassa oli kivaa, muuten tänään on ollut ihan paska päivä!
Meillä onkin opettaja keksinyt että treeni ei ole tarpeeksi hyvä ellei meikäläinen(!) kiroile kertaakaan treenin aikana (yleensä lopussa tehtävistä, suorastaan diabolisista punnerrus/vatsasarjoista). Nyt kohta suihkuun, sitä ennen laitan jotain musiikkia ja vastaan myöntävästi kutsuun lähteä huomenna mökille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Juopompi puoliskoni lähti pubikierrokselle Oulun syntiseen yöhön. Ja mä menin punttisalille. Aika rajua. Päätös pitää. Huomenna tulee kavereita kotopuolesta. Ja äitikin tulee kyläilemään, eka kertaa tässä kämpässä. Tuo mummulasta mukanaan ihania, ikivanhoja Arabian (retro)kahvikuppeja mulle. Ja sitten on vielä kummitytön 2v-syndet illalla. Toivottavasti sais nukkua ens yönä vähä.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 26.07.2006 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaaha. Hyvin lepäsin.

Voiti menä tekeen pikkusen rekkatöitä. tykkään niistä... Ja paskat! :lol:
MadameDeMeloni

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Päivä muuttui iltaa kohti paremmaksi. Josko jopa hyväksi vielä ennen nukkumaan menoa.
Vastaa Viestiin