Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Maailmankaikkeudessa on jotain kosmisesti väärin
... mutta kaunista.
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:Minä olen todennut parhaaksi lääkkeeksi sinkkuuden kiroihin pariutumisen.
No shit! Ihan tosi vai? :D Täytyypä joskus kokeilla. Se vaan tuntuu olevan kovin vaikeaa!
AarneAnkka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ElanorRaven kirjoitti:Se vaan tuntuu olevan kovin vaikeaa!
Ihan helppoahan se on. Ainakin jos kelpaa ihan kuka tahansa.
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ElanorRaven kirjoitti:Se vaan tuntuu olevan kovin vaikeaa!
Toimi vain antamieni yksityiskohtaisten pariutumisohjeiden mukaisesti, ja yllättäen huomaatkin saman katon alta löytyvän ärsyttävän jäbyttimen joka kysyy "Onks ruokaa?".
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Se vaan tuntuu olevan kovin vaikeaa!
Toimi vain antamieni yksityiskohtaisten pariutumisohjeiden mukaisesti, ja yllättäen huomaatkin saman katon alta löytyvän ärsyttävän jäbyttimen joka kysyy "Onks ruokaa?".
Oliko se ohje siis tuo kyvänkärjestä kiinni nappaaminen? Minä olen niin ujo tyttö, ettei sellainen onnistu. Ja toisaalta työkaverien ainaista valitusta kuunnellessa tulee aika hyvä fiilis siitä, että asuu yksinään :D Pitää varmaan hankkia joku guuma kesäheila.
RuNkkuTonttu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ElanorRaven kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Se vaan tuntuu olevan kovin vaikeaa!
Toimi vain antamieni yksityiskohtaisten pariutumisohjeiden mukaisesti, ja yllättäen huomaatkin saman katon alta löytyvän ärsyttävän jäbyttimen joka kysyy "Onks ruokaa?".
Oliko se ohje siis tuo kyvänkärjestä kiinni nappaaminen? Minä olen niin ujo tyttö, ettei sellainen onnistu. Ja toisaalta työkaverien ainaista valitusta kuunnellessa tulee aika hyvä fiilis siitä, että asuu yksinään :D Pitää varmaan hankkia joku guuma kesäheila.
Kesäheilan suhteen taitaa olla liian myöhäistä. Tässä vaiheessa riski pariutumiseen on aika suuri tai sitten tulee hylätyksi ennenkuin kissaa ehtii sanoa.
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo. Kuten joskus todettu, keväisin erotaan vanhoista ja aletaan etsiä uutta (kesä)kissaa tai -kollia. Syksyllä iltojen pimetessä ja öiden kylmentyessä aletaan puolestaan hakea turvaa muista ihmisistä, jolloin riski pariutumiseenkin kasvaa, kun turvahakuisuus sumentaa järjen.

Hyvä uutinen on se ettei tämä kestä kuin vain seuraavaan kevääseen saakka, jolloin kierros alkaa alusta. Hus, pois nurkista kuleksimasta!
Rouva Pupu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joku idiootti naapuri soitti sisäpuhelimeen ja tenttas miksi en ole pyykkituvassa kun merkattu vuoro sinne, ööh. Vuoro alkaa yhdeltä ja loppuu kahdelta ja ööh pesuohjelma kestää 40min, tavallisen tampio, joten tuskin siis olen siellä enään kymmentävaille.

Koko viikon pyykkituvan kone on reistaillut, välillä huuhtelee ja linkoaa välillä ei ja heittää error merkintää, jätin lapun että ei toimi ja huomenna soitan huoltoon, koska kukaan muu saanut aikaiseksi vaikka aikaisemmin viikolla yksi pyykkääjä näin sanoi tekevänsä.
Nyt tämä pölö soittelija sanoi testanneensa että toimii (ihan hyvin 10minuutissa testata huuhtelu ja linkoaminen, koska sinne päästäkseen vie 30min, koska tuossa ei ole mitään kikkakonsteja ohittaa pesua). Ei mennyt millään jakeluun kun yritin rautalangasta vääntää, että välillä toimii välillä ei.

Mua ärsyttää kerrassaan tyhmät ihmiset, no onneksi tiedän että sitä odottaa huuhtelemattomat ja linkoamattomat pyykkikoneelliset. ARGH!
ElanorRaven

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh, en mä oikeasti halua mitään kesäkollia. Haluaisin kerrankin löytää sen Elämäni Miehen, ja niin, ettei se päätä taas vuoden päästä antaa kenkää! Ehkä sitten kannattaakin siirtää katseet tuonne syysmarkkinoille :P

Ah, ja anteeksi suunnaton offtopic.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Vituttaa olla sinkku!
Vituttaa olla naimisissa!
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Vituttaa olla naimisissa!
No mistäs nyt kenkä puristaa ?
Edith

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vituttaa iltaisin asuntooni syöksyilevät itsemurhaajaperhoset, joiden raatoja löytyy päivisin joka nurkasta ja lampusta.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ak »

Ajoin 35 kilsaa golfkentälle vaan huomatakseni, että bägikaapin avain jäi himaan. Joo, kyllä vituttaa.
Angita

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Angita »

Vituttaa noi saatanan alfaltinporaajat tossa ikkunan alla. Aamulla vitutti kirkonkellojen soitto, jotka herätti mut. Vituttaa tää oma vitutus.

When I wake up early in the morning,
Lift my head, I'm still yawning
When I'm in the middle of a dream
Stay in bed, float up stream

Please don't wake me, no
don't shake me
Leave me where I am
I'm only sleeping
silsakenraali™

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ak kirjoitti:Ajoin 35 kilsaa golfkentälle vaan huomatakseni, että bägikaapin avain jäi himaan. Joo, kyllä vituttaa.
Voin kuvitella. Varmasti sama fiilis, kun joskus koko päivän vehdannut salille menoa vain todetakseni, että sali olikin kiinni. Tee nyt sitten kotona jotain kälysiä punnerruksia, jotta johonkin projisoisi ylimääräisen energiansa.

Tuli vaan mieleen, kun olen just lähdössä työpaikan salille, joka on ONNEKSI aina auki.
nokkaelain

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

silsakenraali™ kirjoitti:Varmasti sama fiilis, kun joskus koko päivän vehdannut salille menoa vain todetakseni, että sali olikin kiinni
Eilen vitutti kun olin menossa uimaan (Samppalinnan maaiumalaan) ja tiellä oli jokin festari (DBTL). Ensin piti jättää polkupyörä jonnnekin h*lvetin kauaksi. Sitten kävelin festarialueen läpi vain todetakseni, ettei sieltä päässyt läpi edes joenrannan suuntaan puhumattakaan määränpäästäni. Sitten vaan mielessäni kiroillen kiersin koko samppalinnanmäen ja perille päästyäni en sitten ehtinytkään uimaan.

Pois lähtiessäkään ei ollut missään mitään opasteita, mistä kautta pääsee läpi ja mäellä oli muitakin "eksyksissä" palloilemassa. Siinä vaiheessa teki mieli purkaa käyttämättä jäänyt energia silppuamalla jotain. Varsinkin kun tapahtuma voitaisiin järjestää aivan hyvin vähemmälläkin liikenteen haittaamisella. Nyt oli vaan aidattu helpommin valvottava alue, johon ei pääse kantamaan omia kaljoja.
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylläri: vituttaa miehen työvuorot. Nyt se on koko yön taas poissa.
Noh, laps saa nukkua tänään äitin vieressä, ettei äiti nää pahoja unia yöllä :D
mustakikkeli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vituttaa olla naimisissa!
No mistäs nyt kenkä puristaa ?
Vieras pippeli on vihreämpää?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vituttaa olla naimisissa!
No mistäs nyt kenkä puristaa ?
Vieras pippeli on vihreämpää?
Vihreä on kyllä just sellainen väri, että jäisi pippelissä kokeilematta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustakikkeli kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vituttaa olla naimisissa!
No mistäs nyt kenkä puristaa ?
Vieras pippeli on vihreämpää?
Ei mitään noin monimutkaista.


Yks vaan on ja löhöö eikä tee yhtään mitään. Pippelissä ei siitä huolimatta ole mitään vikaa ;)
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ja jatkuu...
Vituttaa päin helvettiä suomennetut elokuvien ja tv-sarjojen nimet. Joo, pienet on murheet tänään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vituttaa välimatkat, ja varattomuus.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

vituttaa ihmiset, jotka eivät ilmoita tulevatko häihin, eivätkä vastaa tai soita takas. tai jotka heittävät ohimennen "hei multa tulee ehkä avec, mut emmä tiiä" sitten kun pyytää ilmoittamaan kun tietää, niin ei ikinä kuulu mitään.

vittu, minä tilaan ruoat tänään. jos mulle ei oo kerrottu, niin luotan moodiin: ei ole tulossa. täytyy varmaan laittaa lisäpöytä, eli jos sut laitetaan istumaan sinne se tarkottaa että on paree olla omat eväät, mitäs et paskianen ilmottanu.

edit: lisäksi vituttaa, että pitopalvelu ei vastaa. noh, jätin viestin ja yhteydenottopyynnön.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Alkaa kohta olemaan huumori kovilla. Nytkun vatsa toimii, niin polvessa on nestettä ja on perkeleen kipeä.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Alkaa kyllä jo oikeasti vituttamaan tämä ainainen vitutus. Eniten vituttaa se, että on jo niin pahasti vittuuntunut, ettei jaksa edes ottaa vitutuksen permmäistä syytä selville. Eli vituttaa siis olla niin vitun lamaantunut ja epämotivoitunut. Kaikki on paperilla hyvin, mutta silti vituttaa. Meneekö jo liikaa shrinkin puolelle? Saanko bannit?

Tää palsta vaan lisää mun vitutusta, mutta moon aivan liian vittuuntunut edes etsiäkseni parempaa surffattavaa. Muuten avautuisin enemmänkin, mutten vittu viitti. Ai että, että vituttaakin!
Vastaa Viestiin