Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:Vituttaa todella tää niskakipu, joka on jatkunu useita kuukausia vaihdellen. Pään alaosa on KIPEÄ oikealta puolelta, samoin solisluuhun asti etupuolelta. Lähete fysioterapiaan on, mutta hukassa! Sitäpaitsi vähänkö se maksaa! :shock: Tää haittaa jo kuntoiluakin, vaikka kuntoilun pitäis auttaa kaikkiin vaivoihin! Vituttaa!
:shock: Sama vika. 29.8. on fysiatrian polille lähete. Toivottavasti keksivät mikä tässä on. Mulla kipu menee selän puolelle, ja kylkiluiden alle. Johtuu tietenkin tästä silikonishuntista (putki) mikä mulla kulkee näiden lihasryhmien läpi, mutta sitä ne ei suostu poistamaan, kun vasta hätätilanteessa.
Ketoriiniä menee 150 - 200 mg / pvä.
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt vaan vituttaa. Suorastaan Vituttaa. Enkä oikein edes tiedä miksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vituttaa todella tää niskakipu, joka on jatkunu useita kuukausia vaihdellen. Pään alaosa on KIPEÄ oikealta puolelta, samoin solisluuhun asti etupuolelta. Lähete fysioterapiaan on, mutta hukassa! Sitäpaitsi vähänkö se maksaa! :shock: Tää haittaa jo kuntoiluakin, vaikka kuntoilun pitäis auttaa kaikkiin vaivoihin! Vituttaa!
:shock: Sama vika. 29.8. on fysiatrian polille lähete. Toivottavasti keksivät mikä tässä on. Mulla kipu menee selän puolelle, ja kylkiluiden alle. Johtuu tietenkin tästä silikonishuntista (putki) mikä mulla kulkee näiden lihasryhmien läpi, mutta sitä ne ei suostu poistamaan, kun vasta hätätilanteessa.
Ketoriiniä menee 150 - 200 mg / pvä.
Apuvahö? Miksi se shuntti sinne on ujutettu? Ja onko se siellä kauan? Mä en oo tienny tollasesta.

Btw.. mun äiti tekee samaa ku sä, mutta Kanta-Hämeessä :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vituttaa todella tää niskakipu, joka on jatkunu useita kuukausia vaihdellen. Pään alaosa on KIPEÄ oikealta puolelta, samoin solisluuhun asti etupuolelta. Lähete fysioterapiaan on, mutta hukassa! Sitäpaitsi vähänkö se maksaa! :shock: Tää haittaa jo kuntoiluakin, vaikka kuntoilun pitäis auttaa kaikkiin vaivoihin! Vituttaa!
:shock: Sama vika. 29.8. on fysiatrian polille lähete. Toivottavasti keksivät mikä tässä on. Mulla kipu menee selän puolelle, ja kylkiluiden alle. Johtuu tietenkin tästä silikonishuntista (putki) mikä mulla kulkee näiden lihasryhmien läpi, mutta sitä ne ei suostu poistamaan, kun vasta hätätilanteessa.
Ketoriiniä menee 150 - 200 mg / pvä.
Apuvahö? Miksi se shuntti sinne on ujutettu? Ja onko se siellä kauan? Mä en oo tienny tollasesta.

Btw.. mun äiti tekee samaa ku sä, mutta Kanta-Hämeessä :)
Mä kerron sulle joskus :)
Ja äitis on kova mamma ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lucrenti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 14.08.2005 21:16

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lucrenti »

Kestovitutus päällä toista viikkoa.
Jeps jeps.
ENKÄ käytä valttikorttiani hormonaalisiin syihin.
Tiikeriankka

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minua vituttaa:
kaikki vitun loppuvat akut
julkinen vitun liikenne
idiootit
viranomaiset
virattomat pummit
työ
työttömyys
herääminen
hereillä oleminen
vaatteet
ahneus
paskanjauhaminen
valehteleminen
mukavälittäminen
itsekkyys
paska
räkä
sataminen
pilvisyys
ihmiset
syksy
talvi
karvat
ötökät
hiki
ihmissuhteet
pahat hajut
hallitsematon globalisaatio
typeryys
naiset
miehet
raha
eläminen
kuoleminen

Siinä lyhyt lista asioista..
Enthu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vituttaa rillien hajoaminen...ettei osata enää valmistaa useampaa vuotta kestäviä kehyksiä...että huomenna (tai täs vaihees tänään) tulee vähän optikolle asiaa...onneks perhetuttu et saa alennusta
Viimeksi muokannut Enthu, 06.11.2005 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ManZel

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Hajottaa niin moni asia, ettei sitä oikein tiedä mistä niitä lähtisi purkamaan.

Aiemmin illalla asemalla istuessani, mieli teki leffamaisesti hypätä ohitse lipuvan tavarajunan avovaunuun. Siinä selällään tummenevassa illassa, pohjoisen taivaan alla, kauas tuntemattomaan matkalla, maisemien vaihtuessa taustalla, olisi voinut ja ollut aikaa mietiskellä kuntoon mieltä painavat asiat/tekemiset.. Siis näin elokuvissa, tosielämässä sitä matkataan lähijunassa kotiin lueskelemaan bluesin soidessa taustalla.
Runkkis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Työt vituttaa tällä hetkellä. Tällä viikolla vain yksi vapaa päivä, mutta vaikka niitä olisi viisi, niin vituttaisi siltikin.

Maanantaina oli pomoni kanssa kehityskeskustelu. Sanoin vihaavani työtä. Hän "lupasi" katsoa toimipaikan vaihtoa yms. Lupasin olla kärsivällinen. Katson nyt vuoden loppuun asti ja nappaan bonukset. Sen jälkeen, jos vitutus ei ole loppunut, otan käyttöön suunnitelma B.

Vituttaa, sen verran, että tekisi mieli viinaa. En kuitenkaan halua juoda vitutukseen, sillä se vain pahentaa tilannetta entisestään...

vittu, vittu, vittu...

(vittumaisen näköinen hymiö)
Geetzu

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Enthu kirjoitti:Vituttaa rillien hajoaminen...ettei osata enää valmistaa usempaa vuotta kestäviä kehyksiä...että huomenna (tai täs vaihees tänään) tulee vähän optikolle asiaa...onneks perhetuttu et saa alennusta
Mulla kesti 3 vuotta, nyt viikko sitten istuin niin vauhdilla jo päälle, että vihdoin tajusivat hajota. Ihanaa oli valkata ja tilata uudet. :] Ihmettelivät muuten, että kumman pitkään kestäny. Taisivat olla huonon merkkiset...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Flunssa pahenee hetki hetkeltä ja kohta pitäisi hypätä junaan pariksi tunniksi, jonka jälkeen pitäisi vielä viettää pari tuntia bussissa. Voipi olla, jotta huomenna on melkoisen vittuuntunut henkilö vierailemassa parissa opinahjossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Vituttaa ja rankasti, enkä edes tiedä mikä.
Tylsä duuni, tipattomuus, kerrostaloelämä, rakkauden puute, radion paskat soittolistat, bensan hinta, yksinäisyys, lätkäjengin paska kokoonpano, kesän loppuminen, oma laiskuus..
Saatana että tekis mieli huutaa ja potkia. Kyllä voi ihmisen elo olla välillä masentavaa. VITTU!

http://koti.welho.com/alaari/lodger/
Viimeksi muokannut SingleMalt, 02.09.2005 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Blaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 23.04.2006 23:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa olemaan laturin hiilet aikas lopussa. Enää oikeastaan työjutut antaa potkua koko mieheen, mutta kun eivät kerro jatkuuko työsuhde vai tuleeko fudut sopimuskauden umpeutuessa. Vituttaa jos joutuu taas työpaikanhakuun kun se ei kohdallani ole maailman yksinkertaisin juttu.

Rahaa ei oikeastaan ole kuin ihan perusperuselämiseen. Olin säästänyt pitkän aikaa erääseen tavoitteeseen, mutta nekin rahat katosivat auton moottorin poksahdukseen. Lainaakin joutui ottamaan tuon takia eli taas ollaan velkaorjuudessa.

Sosiaalinen elämä lähentelee nollaa ja jos ei työkontakteja laske, puhun enemmän kukilleni kuin muille ihmisille.

Kroppakin alkaa vittuilemaan siihen malliin, että kohta rullatuoli kutsuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
pajazzo

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Vituttaa kun loma loppuu ja seuraavaan on valovuosi!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

definitely kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
killkill kirjoitti: Yrittämiseksi mahtaa jäädä. Toinen loistava esimerkki suomalaisten "vakuutusyhtiöiden" korvauspolitiikasta.. vettä hörpännyttä sukeltajankelloa ei korvata jos onnettomuus tapahtuu sukeltaessa. Olis varmaan pitänyt tarinoida että meni haalarin taskussa pesukoneeseen :(
No, ainakin kaikki vakuutusyhtiöt on tasan yhtä hanurista.

Annan kumminkin vinkin: jos haluaa maksattaa silmälasit vakuutusyhtiöllä, kannattaa aina työtapaturmassa saada samalla naarmu nenään. Samoin työmatkalla sattuneet tapaturmat sattuvat aina normaalilla reitillä ja portaissa kaatuilut talon ULKOportailla. :D
Kertokaas, miten silmälasiin saisi uuden linssin parhaiten vakuutuksesta. Olen lähdössä juuri kohta matkalle, kannattaisikohan yrittää saada matkavakuutuksesta (jossa ei ole omavastuuta)?
Nyt vituttaa, vakuutuspetoksia suunnitellaan täällä kityssä?
Ihan totta? tätäkö on se kuuluisa suom. rehellisyys?
Mitä tämä oikein on?
Pitäskö tää lähettää vakuutusetsiville?
Okei okei, kyllä minäkin salapolttelen..
Niin, toisten tekemät virhet on aina hirveen kauheita.
Pyyhin Netikettiin..
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aamulla ylös 6.40. Lenkkikamat niskaan ja suunta kohti duunipaikkaa. Talon pihalta alas metsikön siimekseen ja lenkkipolulla reipas vauhti päälle. Vastaanleijuva pökerryttävä koiran paskan haju meinaa heittää oksennuksen heti yli.
Vittu. Kaupungista löytyy muutama mukava lenkkipolku, mutta sontamoottorit pilaavat senkin vähän ilon. Miksi niitä paskoja ei voi kerätä pusseihin?

Matka jatkuu kohti duunia.. viitisen kilsaa kelattu ja rippeet jäljellä.. Perkele. Pätsi ja pukukopin avain jäi himaan. Käännös ympäri ja takaisin kotiin läpi metsikön, jossa pyörii kymmenkunta sontamootoria aamutarpeillaan..

Suihkuun, auto perseen alle ja duuniin.
PASKA! yksin töissä, yksi sairaana ja kaksi koulutuksessa. Paskoja keikkoja koko päivä täynnä ja vitutus huipussaan. Ja vitut. Tää ukko lähtee nyt meneen. Suuntana sellon uusi anttila ja musiikkihyllyt. Nyt täytyy saada agressiivista mättöä..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vittu, että ootte kärsineet vääryyksiä! Mua ei vituta mikään ihan hirveesti. Vähän tietty väsyttää ja pitäisi töitä vielä tehdä, mieluusti myöhään iltaan, mutta eiköhän se tästä. Jos vaikka kävisi ottamasta yhden ruskean myrkkyjuoman eli coca-colan.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Pätsi jäi himaan.
Hysssst! Eiks tän pitäny olla vielä salaisuus... :shock:
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mun silmiä särkee
Mun työnkuva ei ole mulle selvä
Mun opinnäytetyö ei valmistu itsekseen
Mun jutut ei kiinnosta ketään

Lähdetään vaikka näillä liikkeelle
Exsat

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

MGandhi kirjoitti:Mun silmiä särkee
Mun työnkuva ei ole mulle selvä
Mun opinnäytetyö ei valmistu itsekseen
Mun jutut ei kiinnosta ketään

Lähdetään vaikka näillä liikkeelle
Loistava avaus! Tervetuloa Kity kakkoseen. :sir:
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tällä hetkellä selvästi eniten vituttaa tämä hymiö: :lol: Toiselle sijalle pääsee maantaputus. :rofl:

Jälkimmäinen sen takia koska se on täällä ylikäytetty ja vähän tyhmänoloinen, ensimmäinen siksi koska tuo kulmakarvojen ja suunpielien jatkuva nykiminen vaikuttaa niin ääliömäiseltä. Todellinen heko-heko-tekonauruhymiö.

:lol: :rofl: :lol: :rofl: :lol: :rofl:
ninnithequeen

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vituttaa flunssa, ainainen kaaos kotona ja pesemättömät pyykit.
Päätäkin särkee. Saakeli.
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Exsat kirjoitti:
Loistava avaus! Tervetuloa Kity kakkoseen. :sir:
Ah, kiitos!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Tällä hetkellä selvästi eniten vituttaa tämä hymiö: :lol: Toiselle sijalle pääsee maantaputus. :rofl:

Jälkimmäinen sen takia koska se on täällä ylikäytetty ja vähän tyhmänoloinen, ensimmäinen siksi koska tuo kulmakarvojen ja suunpielien jatkuva nykiminen vaikuttaa niin ääliömäiseltä. Todellinen heko-heko-tekonauruhymiö.

:lol: :rofl: :lol: :rofl: :lol: :rofl:

Noh noh, isosuu ja -nenä. Täytyy kyllä tunnustaa, että hiukan ärtyneet ja valittavat miehet on välillä aika söpöjä. Kärttyisistä puhumattakaan.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin