Runkkariunet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti: Ja Ninni: näytithän sinä minullekin!
Only in your filthy dreams...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ja Ninni: näytithän sinä minullekin!
Only in your filthy dreams...
???? Sehän OLI likainen uni! Sinä olit kyllä siinä ihan puhdas!
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Höpsis sinä meistä mitään unia näe. Jos näkisit, saisimme lukea tarkan selostuksen.
aljan tisuille oon nyt lauennut kahtena yönä, enempää ei viitti selostaa tai heteroseksini vähenee irl.
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tässäkään ei mitään eroottista taaskaan, mutta näin viime yönä unta että Saira lähetti mulle tekstiviestin, jossa kertoi että hänen lapsellaan on yskä. :shock:

Noh, Saira, onko pikkuisella yskä? Näenkö enneunia?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

20:07:25 [-Lapitii-] ihq. mä näin susta huima jo untaki q oli nii ikävä
20:08:02 [-Lapitii-] mähän just sanoin et unet on ollu hämärii... :P
...
20:23:51 [-Lapitii-] no. sul oli tyttöystävä joka oli pettäny sua ja sä halusit kostaa sille, meiän piti sit ruveta pussaileen ihan vaan siks et se näkis
20:24:25 [-Lapitii-] sit pussailtii ja pussailtiin, se olikin aika kivaa
20:24:39 [-Lapitii-] pussailtiin ja lääpittiin
20:25:01 [-Lapitii-] lääpittiin lisää ja paljon, sekin oli kivaa
20:25:42 [-Lapitii-] mä silitin sun ältsin kovaa stondista housujen läpi, vaan, mut sekin oli kivaa. oikein todella kivaa. sitten...
20:26:07 [-Lapitii-] puhelin soi ja mä heräsin :/
...
20:30:26 [-Lapitii-] no oli se mut miten hitossa se ajoittui niin pahasti siihen herätykseen :/
20:30:35 [-Lapitii-] heräsin kiukkusena sit
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikä taaskaan mitään eroottista, mutta viime yönä näin unta että tyttäreni soitti Lutkalle.. :lol:
Liittynee siihen että pikkuneidillä on paha tapa pölliä mamman puhelin ja soitella kaikki kityruNkkarit läpi :shock:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

viime yönä taas eksyin geelle, siellä oli sen mies kanssa, ilmassa oli ainakin minun puoleltani sellaista hurjaa värinää, yhen pikku pusun sain, siinä kaikki. nukuttiin yhdessä kaikki sängyssä, ja jossain välissä geen mies muuttui toisen näköseksi, enkä sitten oikeen enää tiennyt että kumpi oli se oikea. noh, geellä oli sekarotusia koiranpentuja myytävänä, ja juuri sinä päivänä ne luovutettiin, mä yritin kysellä vähän ostajilta, että osaako ne hoitaa niitä, ku yks pentu hyppäs kolmannen kerroksen reunalta alas, ja minä huutaen ja itkien perään, se oli karmeen näkönen.....noh sitten gee nakitti jonkun kaverinsa mulle eläinlääkäriin kuskiksi, ja siellä ne parsi sitä raukkapentua kokoon, ihme kyllä se tais jäädä henkiin.
uni ei ollut tuota alun väreilyä lukuunottamatta yhtään eroottinen, muistan ihmetelleeni, että miten gee ei ollukaan niin kaunis ku kuvissa :shock: eikä ollu muuten mieskään niin söpis ku kuvissa :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voih, yksi pusu vaikka kimppanukkumista. Alan selkeästi äitiintyä mielessäsi. x) Hassuja unet kyllä, sinähän se irl niitä sekarotuisia söpösiä kaupittelit. Mä kuuntelin koko viime yön Mariskan uutta levyy ja aamulla herätessä muistinkin unissa keinuneeni jonkun rastapäisen kauniin tytön kanssa tossa lähipäiväkodin rengaskeinussa. Et tykkää et sua verrataan Mariskaan, mut hei onhan teis paljon samaa. Niin ku esimerkiks tukka. :p Siin unessa oli eroottisinta se, että tytön pikkarit näkyivät kun mekko päällä keinu hurjasti... Ehkä se olit sä.

Käytiin vaavin kans keinumassa siin renkulas aamulla, ei siel ketään ollu vilauttelemassa. :|

edit: "gee ei ollukaan niin kaunis ku kuvissa" - usko niihin uniin vaan hani, mies sen sijaan on enempi lääh oikeesti. :p~
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti:
Käytiin vaavin kans keinumassa siin renkulas aamulla, ei siel ketään ollu vilauttelemassa. :|
mitä, taasko sä missasit mut???!!!! vaikka laitoin uudet hienot alkkaritkin ihan sua varten....... :wink:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei runkkareista mut muuten vaan seksiunista...

18:46:49 [Lapitii] ai nii mä näin taas "ohjailtavia" päiväunia äsken
18:47:20 [Lapitii] ihQa q tajuu et tää on vaan unta eikä mun tarvii välittää paskaakaan mistään vtun moraalista
18:48:04 [Lapitii] sit voi nussii exää johon ei irl enää viitti kajota :)
...
18:48:31 xxx katosi paikalta.
18:49:34 [Lapitii] kas, xxx lopetti privailun :P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Faghag

*kateellisena*

Viesti Kirjoittaja Faghag »

VähäX olen kateelline, että toiset näkee runkku-unia. Itse runkkailen vain valveilla ollessani ja oikein kuvittelemalla pitää kuvitella kaiken maailman fantasioita.

Olen teille ihan vitun kateellinen!!!!
ninnithequeen

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viime yönä näin taas unta yhdestä ruNkkarista. Tosin nykyään jo entisestä KityruNkkarista. Unessa isäni soitti Jelloche/Avenger/Terrorizerille, en kyllä muista miksi.

Hei Aljaa, lähetä mulle niitä eroottisia unia nyt, alkaa vituttamaan jo :(
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ainoa märkä uneni näin joskus 15v olin menossa suihkuun niin siellä oli alaston nainen joka oli hoikka, mua lyhempi ja täysin kalju. Sitten kun menin hänen sisään heräsin siihen että huosut oli märät :oops:
SnapaHead

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

alja kirjoitti:uudesta kitystä tää puuttuukin joten aloitamma.

viime yönnä Lutka oli menossa naimisiin...
Ai, sä olit oikeasti lesbo. Katos perkele.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No niin. Viime yönä tuli eroottinen Kityuni.

Olisin toivonut unta, jossa pitelen HellBelliä kädestä ja annan ujon suudelman.. :oops: Mutta ei...

Unessa olin tapaamassa Juhani30/Turbohaltijaa. Paikalle pamahti Angita, joka vastoin tahtoani raahasi meidät Kitymiittiin. Tähän asti perustuu siis tositapahtumiin.

Miitti tapahtui ulkona, jossain puistossa. Äkkiä huomasin, että Turbohaltija ja Angita olivat kadonnet. Seurasin heitä, ja näin heidät katoamassa sellaiseen luolaan, suuaukko matala vaakasuora reikä kallionseinässä.

En olettanut heidän siellä keskenään duunailevan, koska jotenkin tiesin, että siellä kallion sisällä on kityläisten salainen seksibaari.

Ryömin itsekin aukosta.
Sisällä pasteerasi hovimestarina Manala, Misterkisan asussaan. Kuului 1108:n selostusääni, että tämä on paikka, jossa voi harjoittaa seksiä tabuista vapaana.

Muita Kityläisiä eikä Turboa tahi Angitaa en nähnyt vaikka paikka oli tupaten täynnä. Mutta siellä oli tiiviisti asteltuina pöytiä, ja ensimmäisessä joku blondi otti suihin tuntemattomalta mieheltä

Tietysti järkytyin menosta. Mutta mietin josko täältä minäkin saisin, ja kaduin etten ollut pessyt Jormaani iltarunkin jälkeen.

Sitten tietysti heräsin, perkele!!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

SnapaHead kirjoitti:
alja kirjoitti:uudesta kitystä tää puuttuukin joten aloitamma.

viime yönnä Lutka oli menossa naimisiin...
Ai, sä olit oikeasti lesbo. Katos perkele.
no tottakai, minkä takia sä sit luulit et sä ja letku ootte mun mielestä kityn eroottisimmat miehet :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Leilah

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Unimaailmani on ollut taas vilkasta tällä viikolla. Näin unta, että Martta herutteli ihan simona kaikkia miehiä näissä keskusteluissa. Ihan armotonta nettiflirttiä.
Näin myös unta, että SingleMalt olisi ollut meillä sohvalla istumassa ja katsomassa telkkaria. Mies oli vähän ihmeissään ja kysyi, että mikäs ukko tuo on. Minä siihen vaan sipisin että se on yheltä keskustelupalstalta mitä minä käyn lukemassa, anna olla sen ihan rauhassa kyllä se kohta lähtee.
SnapaHead

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

alja kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
alja kirjoitti:uudesta kitystä tää puuttuukin joten aloitamma.

viime yönnä Lutka oli menossa naimisiin...
Ai, sä olit oikeasti lesbo. Katos perkele.
no tottakai, minkä takia sä sit luulit et sä ja letku ootte mun mielestä kityn eroottisimmat miehet :D
Sä olet nähnyt kun se possu vinkuu mun käsittelyssä.
Oikeasti, Letku-osiota en tuosta ymmärrä. Tiedän olevani tarpeaksi neiti, jotta myös lepsot tykästyvät. Mutta että Letku...!?!? Sehän on vastenmielinen, kunnon orbi.
Sitäpaitsi sana eroottinen ei sovi mieheen, ei sitten niin millään.

Kaunista kuin vastarunkattu mälli tennissukan varressa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

SnapaHead kirjoitti: vinkuu
käsittely.
Letku neiti
lepsot
orbi.
eroottinen
Kaunista kuin vastarunkattu mälli tennissukan varressa.
aaaah *kostuuuuuu*
ootko sä ihan oikeesti mies? voisin alkaa vonkaamaan sua muuten...
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin viikonloppuna sellaista unta, että olin Lolitan luona kylässä. Lolita asui talossa, jota ei oikeasti ole olemassa, se oli sellainen matala kivitalo suunnilleen Kiasman kohdalla. Lolita oli juuri muuttamassa sieltä pois sen uuteen kaksioon, joka oli maksanut muistaakseni 230 000 euroa (aika kallis, mutta elämä on), minkä todistin kurkkimalla Lolitan lainapapereita. Lolitalla oli myös kissa, joka meinasi karata ovesta ulos, kun lähdin pois. Sitten sillä taisi olla veli, joka asui jossain asuntolassa ja joka tuli käymään Lolitan luona, kun olin siellä. Lolita kertoi myös, että ainakin kerran joku tuttu mies oli kiivennyt hänen ikkunastaan sisään, oli ilmeisesti palannut juhlimasta ja tullut Lolitan luo jatkoille.
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja killkill »

1) lennän ensin sairaan pienellä ja sairaan nopealla hävittäjälentokoneella ilman kypärää, tukka auki pitkin ja poikin, myös talojen sisällä

2) laskeuduttani totean näyttäväni niin hyvältä g-puvussa ja lentäjänlaseissa, notta menen makaamaan pihanurmikolle haalari päällä - kaikkien ihailtavaksi

3) paikalle ilmestyy x-vaimo joka alkaa harrastaa kiihkeää lesboseksiä erään tällä palstalla vaikuttavan naisvakkarin kanssa.. ja JUURI tässä kohdassa se stnan herätyskello soi. Tein vekkarista kyllä selvää jälkeä..
WanhaPervo

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

FatLeilah kirjoitti:Ei ole erotiikkaa tässäkään, mutta näin unta, että Wanhasta Pervosta tuli paikkakuntamme juustotehtaan (meijerin) uusi toimitusjohtaja. Kaveri oli unessa hyvin pätevän mutta leuhkan oloinen. Kehui vaan että kuinka kova liksa hänellä on ja että vaimo ajaa maasturilla. Tämä jälkeen heräsin ja päätin hankkia ihka oikean elämän...
Tulin tästä iloiseksi! Hymyilin pitkästä aikaa!
AarneAnkka

Re: *kateellisena*

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:VähäX olen kateelline, että toiset näkee runkku-unia. Itse runkkailen vain valveilla ollessani ja oikein kuvittelemalla pitää kuvitella kaiken maailman fantasioita. Olen teille ihan vitun kateellinen!!!!
Ditto. En näe runkku-unia about ikinä, ehkä kaksi kertaa elämäni aikana olen sellaisen nähnyt.

Toisaalta... ei tule niin paljon pyykkiä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: *kateellisena*

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti: Ditto. En näe runkku-unia about ikinä, ehkä kaksi kertaa elämäni aikana olen sellaisen nähnyt.
Minä näin märkiä unia liian usein, ja minua tympäisi se pyjaman ja lakanoiden sottaaminen. Korvaava hoito on yksinkertainen: säännöllinen masturbointi. Jos joudun lähtemään viikoksi pariksi paikkaan, jossa ei voi masturboida (viimeksi kertausharjoitus) masturboin pussit tyhjiksi ikäänkuin käänteisesti "varastoon". Siis 5-10 kertaa lähtöä edeltävänä päivänä.
Gina

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Gina »

Tää uni ei ole kyllä eroottinen mutta muuten aika outo. Näin sen tänään päivällä kun otin kuumeisia päiväunia.

Minä ja turbohaltija keskustelimme palstalle matkustelusta. Päätin siirtää keskustelun meseen ja aloin siellä hänelle kirjoitella. Jostain syystä mese ei toiminut, joten ajattelin lähteä tallille. Mentyäni portaita alas, muistin yhtäkkiä että turbohaltija asuu mun alakerrassa. Yritin soittaa ovikelloa mutta hän ei tullut avaamaan. Menin takaisin kotiin ja hän kirjoitti mesessä olleensa suihkussa. Silloin havaitsin että messengerissäni on virus joka lähettää ihan älyttömät määrät järjetöntä tekstiä vastaanottajalle. Mulla oli keskustelu auki myös enthulle ja dumarille. Kaikki kolme suuttuivat että mitä paskaa sä meille sieltä suollat ja saastutat meidän koneet. Yritin epätoivoisesti sulkea ohjelmaa mutta se käynnistyi aina itsekseen uudelleen.

Heräsin pää humisten ja tarkistin paniikissa onko mulla mijoona keskusteluikkunaa auki....

Kivaa tämä sairastelu ja nettailu :shock:
Vastaa Viestiin