Herutus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vanhast kitystä taas bongattu ja tämä edelleen enteilee loistavien kohtaamisten erittylyä lukijoiden luettaviksi ja opiksi tulevaisuutta varten.

http://www.freedb.us/ff/viewtopic.php?t ... reverybody

EDIT: Eipä se alkuperäinen enää vanhasta kitystä auennut, joten lisätään tarkennuksia. Alunperin tarkoitus oli kerätä heruttamisesta jääneitä muistoja, joko itse heruttamisesta tai herutuksen kohteena olemisesta. Tarinat toivotaan olevan koomisia tai traagisia mielensä mukaan joihin toivotaan tai ei toivota ohjeita tai vastauksia tulevaisuutta varten tai menneille tapahtumille.


Ryyppäsin miltei koko viime viikon niin en ole ihan varma minä päivänä tämä tapahtui mutta olin siinä jossain paikallisessa kuppilassa hortoilemassa ja totuttuun tapaan kiskoin kaljaa ja tuijotin tuoppiin.

Siinä jossain vaiheessa pöytä alkoi täyttymään naaraspuolen edustajista. Olisin tietysti heti ajatellut, että pitäisi koittaa hoitaa pesää JOS ne ei olisi olleet niin rumia, vanhoja tai tyhmiä. Siinä ryypätessä ajattelin, että mikäs tässä. Josko sitä pääsisi vaikka niin känniin ettei tarvitsisi lakanalla niitä peittää niin sitten koitan kyllä panna niitä. Tilanteessa kävi kuitenkin niin, että kun olin saavuttanut em. kohteiden penetroimiseen vaadittavan tilan olin niin kännissä etten edes itse tajunnut mitä yritin sanoa. Siinä sitten lanttu jumissa, touhutippa munanpäässä koitin laahustaa kotiin. Onnistuinkin vaikka jestas, että siinä kesti.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 11.10.2005 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Johtuen kahdesta eri lääkekuurista, joista toinen kieltää alkoholin on allekirjoittanut ollut viikonlopun molemmat päivät selvinpäin. Koitin sitten käyttää sitä hyväkseni parhaani mukaan, vanhojen palstapukkien neuvoa noudattaen ja lähdin saalistamaan jauhelihaista dippikulhoa, johon olisi sinipunertavaa, alimitoitettua peitsenkärkeä voinut kastaa. Jätin varmuuden vuoksi parasta ennen -päivämäärän ylittäneet kondomitkin pöytälaatikkoon, jotta varmasti tulisi tilaisuus päästä puikottamaan jotain kännistä pikkulutkaa.

Eihän siitä kuitenkaan mitään tullut. Juopunut toverini oli kovin juopunut ja vei huomiotani mahdollisen potentiaalisen kohteen etsimisestä. Niin kuin se ei olisi ollut jo riittävän haastavaa muutenkin, koska ei minulla ollut hajua miltä tämä kohde mahtoi edes näyttää. Koitin etsiä silmiini naista, jonka rinnassa tai selässä olisi ollut lappu "pane mua" mutta niitä ei juuri näkynyt. Seuraavaksi koitin etsiä potentiaalista objektia, jossa olisi lukenut "puhu minulle" mutta ei sitäkään näkynyt niin lähdin menemään.

Ei siis irronnut. Ei ollut lähelläkään. Ehkei juuri koskaan ole näin kaukana ollutkaan mutta muuten ihan perusreissu patis selvinpäin ja ilman krapulaa. Kylläpä vitutti.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Joo ei vittu oo paljon vittua herunut. Lähinnä taisin käydä viime lauantaina lähikuppilassa istuessani kun joku "joesta naarattu" käveli ohi ja kutsui kivaksi. Liäsksi hän kysyi myös, että saako halata. Mietin tovin ja vastasin, että no et vitussa saa. Eipä siinä mitään. Muija louskutti jotain, että oot tosi ruma tms. Hymy levisi hetkeksi kasvoilleni ja jatkoin kaljan ryystämistä, kunnes sain päänsäryn ja silloin ei totta maar tosiaankaan nussita.

Ei tästä koko penetraation tavoittelusta oikein mitään tullut. Ryyppääminenkin tuntui vastenmieliseltä kun oli jokin tavoite. Siis jokin muu kuin päästä vain känniin.
Leilah

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Tolla menolla et tule ikinä kokemaan naisen syliä ja lämpöä.
AarneAnkka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ihmettelin joskus aikoinaan ovatko nämä Letkun jutut tarinoita tosielämästä, sarkasmia, ironiaa, fiktiota vaiko jotain ihan muuta.

Sitten tapasin hänet livenä. En lakannut ihmettelemästä.

Nykyään luen niitä vaan viihteellä enkä välitä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kadehdin tuota, että Letkulta naiset vonkaa. Helpottaa, kun mies onnistuu mokaamaan ne tilanteet.

Itse seuraan Simonin näyttämää Tietä:
http://www.lowbright.com/Comics/10Comma ... dments.htm

Tuo Annin linkki tavallaan lohdutti minua, että syy olisikin omissa valinnoissani eikä omassa perustavanlaatuisessa, kategorisessa epäkelpoisuudessani. Niinhän se ei ole, mutta kiva hetken unelmoida.

Simon on amatööri, 29 wee minä en vielä ollut turhautunut, salaunelmoin ja kotirunkkailin vaan.
Gina

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti: Itse seuraan Simonin näyttämää Tietä:
http://www.lowbright.com/Comics/10Comma ... dments.htm

Tuo Annin linkki tavallaan lohdutti minua, että syy olisikin omissa valinnoissani eikä omassa perustavanlaatuisessa, kategorisessa epäkelpoisuudessani. Niinhän se ei ole, mutta kiva hetken unelmoida.
Siis tuo oli niin hyvä! :lol:

Mutta siis tottakai syy on sinun epäkelpoisuudessa eikä tekemissäsi valinnoissa, sehän nyt on selvä. :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Toki olen soveltanut kaikkia Mestari Simonin periaatteita.
Silti tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.
"Let us masturbate."
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Toki olen soveltanut kaikkia Mestari Simonin periaatteita.
Silti tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.
"Let us masturbate."
Tosi asioiden tunnistaminen eikä tunnustaminen... :wink:


eiköhän tunnistamisen jälkeen tule vasta tunnustaminen... *viisastelen*
Viimeksi muokannut slam, 20.09.2005 13:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Silti tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.
Oletko varma että kategorinen epäkelpoisuutesi on tosiasia? Mitäpä jos se onkin vain itseään toteuttava ennuste, joka saa alkunsa siitä että uskot ettet kelpaa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Silti tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.
Oletko varma että kategorinen epäkelpoisuutesi on tosiasia? Mitäpä jos se onkin vain itseään toteuttava ennuste, joka saa alkunsa siitä että uskot ettet kelpaa?
Toivon, että on niinkuin sanot. :lol:
AarneAnkka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Toivon, että on niinkuin sanot. :lol:
Se ei vielä riitä jos asia on niin. Tuollaisesta uskosta on erittäin vaikea irtautua. Jos itsesuggestoi itsensä kelpaamaan, se on läpinäkyvää jos sisimmässään, pohjimmiltaan edelleen uskoo ettei kelpaa.

Tässä on tällainen ikävä muna-vai-kana -tilanne, sillä on huomattavasti helpompaa uskoa kelpaavansa, jos on jo aiemmin kelvannut. Verestäpäs niitä muistoja vähän. Niitä yläasteen tyttöjä jotka sinuun ihastuivat. Kai sinä sen huomasit?
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti: Oletko varma että kategorinen epäkelpoisuutesi on tosiasia?
:lol:

Minulla ainakin on naiselle kelpaavuuden ja oman naishyväksyntäni epäsovinnaistila. Kirous josta tuskin on koskaan pääsyä vapauteen. :lol:

Ehkä nappaisi paremmin, jos uskaltaisi laskeutua kotisohvan valtaistuimeltaan ihmisten keskuteen. Ainakin prosenttuaalinen mahdollisuus saavuttaa hyväksyntää kasvaisi... Toisaalta taas, jos ensimmäiset kirjoittamani kaksi lausetta pitää paikkansa kirjaimellisesti, niin on hyva pysyä poissa ihmisten keskuudesta. Sillä silloin tuntee vain pelkkiä sydän suruja ja kipuja :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei minuun kukaan ihastunut yläasteella, kun olin niin alikehittynyt. Myöhemmin hyvällä mielikuvituksella voin kyllä olettaa mokanneeni useammankin tapauksen. Hyvin "Simonmaisesti" mm. selitin kirjeessä naiselle, johon olin ihastunut, juurtajaksaen että EN ole ihastunut häneen. Ennakoin mahdottomuutta ja enkä halunnut vaikuttaa tungettelevalta. Vaikka tuo itse minut aktiivisesti vieläpä IRL-livenä bongasi ja yhteyttä piti.

Hänen pystytisuisuuttaan ja pyöreäpikkupeppuisuuttaan, hoikkuuttaan ja persoonallisuuttaan muistellessani ja tulevista haaveillessani:
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap SOB :cry:
Viimeksi muokannut Gattaca, 20.09.2005 13:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:Niitä yläasteen tyttöjä jotka sinuun ihastuivat. Kai sinä sen huomasit?
Vastaan myös... :D joskus jokunen saattoi vilkuilla, mutta eipä sen ihmeempiä tapahtunut.

Ylä-aste lukio sektorin suurimpiin seksuaalisiin tekoihin kuuluvat vain yksittäiset kourimiset, että pieneen jäi ne "esitykset" :D Uskonnollisessa tilaisuudessa innostuin painelemaan jalalla edessä istuvan naisen takapuolta. Tämä tyttönen oli villi tapaus ja ei ollut siitä moksiskaan... En toki kiltille olisi tehnyt... Siitä olisi seurannut varmaan viiden vuoden pakkoloma ja kuukauden aresti.

Uima-altaassa pääsin kanssa vähän puristelemaan virolaista ja muita etinisen ryhmien edustajia... Ihte asiassa yksi horokka kävi kerran minun kimppuuni (eikä tarvinnut vain metsästää armopaloja) ja toinen äijä oli kateellinen asiasta XD...
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

Otsikolla:
Vedin yhden tupakan ja sen jälkeen oli kahden viikon pakko loma.

Wc:een hormin äärellä oli mukava savutella tupakkaa taivaan tuuliin. Oi niitä aikoja. Ilman mitään paheita ei olisi jäänyt mitään hauskoja muistoja. Yllättävän hyvin se wc;hormi veti... Vaatteisiin ei tarttunut hajua ja käden ja hampaat pesi huolella ja yritti henkitellä ihmisistä poispäin, niin selvisi ihan kohtuudella...

Linja-autolla tultiin usein humalassa asuntolaan myös viikolla. "kävelkää suorassa ja normaalisti"; kuului porukan komento". Mahdollisemman normaalisti ja mahd. pian piti yrittää päästä valvovien silmien alta kämppäänsä, mutta sielläkään ei voinut vielä levätä. Täytyi suihkia ylimääräinen annos deoranttia seinille ja valmistautua vähitellen nukkumaan.

itse asiaan:

Oli jotenkin niin naiskielteinen ilmapiiri, että en oppinut enkä ymmärtänyt niitä alkaa tosissaan iskemään tosissaan. Kaupungilla joskus yksi nainen oli kiinnostunut, mutta olin ihan pihalla JA TÄYSIN TYHMÄ JA kieltäydyin ja jäin istumaan... Jälkeenpäin olen hieman manannut, että voi vittu... olisin saattanut ensi suudelman saada ja edistyä seksuaaliselle uralle, mutta toisin kävi...

mitäpä sitä kaikkea yhteiskuntaa syyttämään... onhan tuo ujous hieman luonteessakin

"muuten olin kuulemma hyva naisen mielestä, mutta avauttuani suuni ja puhuin, niin lepakotkin kaikkos"... kait mä jotain murinaa sain aikaiseksi
AarneAnkka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Hyvin "Simonmaisesti" mm. selitin kirjeessä naiselle, johon olin ihastunut, juurtajaksaen että EN ole ihastunut häneen. Ennakoin mahdottomuutta ja enkä halunnut vaikuttaa tungettelevalta.
No niin, mutta tässäkin oli pointtina se että sinä kelpasit, mutta oma uskosi siitä ettet kelpaa pilasi homman. Teit virheen, kaatunutta maitoa ei kannata jäädä itkemään. Opithan tuosta varmasti jo jotain.

Jos kelpasit teininä pystytisuteinille, lienee aika todennäköisesti että nytkin kelpaat ikäisillesi. Ja kun sinun ikäisilläsi on vielä miesten markkinat. Siinä 40-50 ikävuoden jälkeen vaakakupit kun kääntyvät toisin päin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Hyvin "Simonmaisesti" mm. selitin kirjeessä naiselle, johon olin ihastunut, juurtajaksaen että EN ole ihastunut häneen. Ennakoin mahdottomuutta ja enkä halunnut vaikuttaa tungettelevalta.
No niin, mutta tässäkin oli pointtina se että sinä kelpasit, mutta oma uskosi siitä ettet kelpaa pilasi homman. Teit virheen, kaatunutta maitoa ei kannata jäädä itkemään. Opithan tuosta varmasti jo jotain.

Jos kelpasit teininä pystytisuteinille, lienee aika todennäköisesti että nytkin kelpaat ikäisillesi. Ja kun sinun ikäisilläsi on vielä miesten markkinat. Siinä 40-50 ikävuoden jälkeen vaakakupit kun kääntyvät toisin päin.

Hyvä Aarne! Komppaan ja pimppaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:Jos kelpasit teininä pystytisuteinille, lienee aika todennäköisesti että nytkin kelpaat ikäisillesi. Ja kun sinun ikäisilläsi on vielä miesten markkinat. Siinä 40-50 ikävuoden jälkeen vaakakupit kun kääntyvät toisin päin.
Tarkennuksena, että just alikehittyneenä akneteininä en kelvannut niin kenellekään: 15-vuotiaana olin kuin normaali 12-vuotias, 18-vuotiaana kuin normaali 15-vuotias, paitsi laihempi ja finninaamaisempi. Piti sensuroida itsestäänkin ne naishaaveet pois. EDIT: ensimmäiset partakarvat ilmestyivät leuankärkeeni kun olin 28 wee!! Valitettavasti se jarru jäi päälle, ehkä olin pari vuotta sopivan aikuisen näköinen mutta nyt olen yllättäen liian vanha. Äh. Todella vaikeaa henkisesti asettua "omanikäisyyteen" tai "vanhuuteen" nyt, kun aikaisemmin ongelma oli aina liian nuorelta näyttäminen!

Nyt olen äkkiä vanhentunut silmissä, ikäarvio kolmen vuoden sisään heilunut 25-43!! Liika röökinpoltto ja Karhuttelu varmaan :(

Ja kyseinen esimerkkini nainen oli pystytisuisuudestaan ja teinityttölookistaan huolimatta "jo" 32, kun itse olin 33. Häneltä kysyttiin röökiä ostaessa papereita! Siihen aikaan minuakin usein luultiin vielä ihan pikkupojaksi ulkonäön perusteella.

Pitkään ikäiseni siis pitivät minua ihan kakarana, nuoremmat kalenteri-iän perusteella vanhana. Jos nykyään on ikä/habitus tasoittunut, silti henk. koht, vaikea haaveilla menopaussinaisista, kun puuttuvat ne kokemukset nuorempien naisten kanssa. Ikäiseni naiset ovat jo kaiken kokeneita, olen hirveästi heistä jäljessä, mikä on noloa. Ja sitten haluaisin vielä joskus omia pentuja, ja siihen ei kovin vanha nainen käy.
AarneAnkka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Ja sitten haluaisin vielä joskus omia pentuja, ja siihen ei kovin vanha nainen käy.
No sitä varten sun pitäisi kyllä hankkia itseäsi nuorempia. Tai sitten adoptoida, ja antaa piupaut vaistolle joka käskee hankkimaan biologisia lapsia.

Mutta kaikki tuo muu mitä yllä selität on vain tekosyiden vyyhtiä. Katsos, jos pelkää jotain tai uskoo johonkin, niin aivot kyllä keksivät näille peloille ja uskoille vaikka tuhat perusteltua väitettä. Niitä kasautuu pelon / uskon päälle paksuksi verkoksi, ja kohta alkuperäistä syytä ei enää näykään siltä tekosyiden spagetilta.

Ongelmana eivät ole nämä syyt joita tuot esille, vaan tämä on uskon asia.

Ikävä kyllä, ellet itse usko itseesi, muutkin mielellään keksivät tekosyitä. Jos nainen sanoo sinulle että olet "liian vanha", se ei johdu siitä että olisit liian vanha, vaan siitä että hän huomaa ettet usko itseesi, ja joutuu tekaisemaan jonkun perustelun antaa sinulle rukkaset.

Jos tämä kuulostaa mystiseltä, niin se johtuu siitä että tämä on mystistä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Totta Aarne noista tekosyistä.
Mutta on se niinkin kun 15-28 wee katsoo joka ilta peiliin että koska sitä oikein aikuistuu niin että jopa partakin alkaisi kasvaa ja sitten on jotain viisi vuotta fyysisen kehityksen tahdissa normaali "nuori aikuinen" ..ja sitten yhtäkkiä kerrotaan että onkin liian vanha.. niin kyllä se vähän hämää ja tekee surulliseksi.

Vasta tuon 33 wee- naistragedian kälkeen aloin metsästää nettinaisia, alkuun ihan luontevasti meilasin myös jotain kaksvitosille, nyt kymmentä vuotta myöhemmin heille ei ikää uskaltaisi sanoa. Kovin lyhyt toimintaikkuna minusta tuo 10 vuotta.

Ja ei miehen maku niin muutu, että kun olen toivonut ja toivonut muuttuvani aikamieheksi ja katsellut lisääntymisikäisiä naisia, sitten yhtäkkiä jollakin kellonlyömällä 40 + naiset muuttusi kiinnostavimmiksi! Että naisen nähdessään muistaisi tarkistaa oman henkkarinsa tai edes äkkiä muuttuneen peilikuvansa.

Ja kyllä, haluaisin OMIA lapsia!
Leilah

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Gattaca kirjoitti: Hyvin "Simonmaisesti" mm. selitin kirjeessä naiselle, johon olin ihastunut, juurtajaksaen että EN ole ihastunut häneen. Ennakoin mahdottomuutta ja enkä halunnut vaikuttaa tungettelevalta. Vaikka tuo itse minut aktiivisesti vieläpä IRL-livenä bongasi ja yhteyttä piti.
Jurpo! :lol: Anteeksi. Mutta onhan naiset osoittaneet sulle kiinnostustaan. Se yksikin opiskelukaveri, joka olisi halunnut lähteä sun kanssa syömään mutta sulla ei ollut nälkä! Tällä lailla naiset osoittavat kiinnostustaan.

Sulla ei taida olla sisaruksia eikä varsinkaan siskoja. Jos olisi, niin olisit varmaan huomannut, että naiset ovat aivan tavallisia ihmisiä. Olisit voinut myös tutustua siskojesi kavereihin ja ainakin näin oppinut juttelemaan naisten kanssa ns. small talkia. Eräänläinen "tilannetaju" ja body languagen huomaaminen ei taida myöskään olla vahvin puolesi? En siis tarkoita, että olisit epäkohtelias, vaan että et välttämättä osaa lukea naisten laittamia pieniä vihjeitä. Itse olen myös melko rajoittunut sosiaalisesti, mutta se onkin jo ihan eri juttu.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

FatLeilah kirjoitti: Jurpo! :lol: Anteeksi. Mutta onhan naiset osoittaneet sulle kiinnostustaan. Se yksikin opiskelukaveri, joka olisi halunnut lähteä sun kanssa syömään mutta sulla ei ollut nälkä! Tällä lailla naiset osoittavat kiinnostustaan.
.
Muistat tuon? :lol:
Joo... en ole aina tajunnut tai uskaltanut luottaa tuollaisiin. Yhden toisenkin opiskelukaverin kanssa oli silmäpeliä, mutta puhutella en uskaltanut. Rippikoulussakin minua alikehittyneisyydestäni huolimatta misu iski, mutta pakenin.

Tuo kirjetapaus.. tuo nainenhan teki yllätysoharit mitä "syntisimmin" aikein sovittujen treffien alla .. minun jälkeeni tapaamansa miehen takia. Puhelimessa selitti: "Siis mua ei ole missään vaiheessa niin pätkääkään kinnostanut".. silloin uskoin... mutta sanoi toisaalta: "Sähän se olet hokenut ja hokenut, että ei sua yhtään kiinnosta, ollaan kavereita vaan, ikävä sitten jos näin käy"..

Ehkä "vähän väärin olen tehnyt paljonkin, vaan näinkö suuren taakan ansaitsin?" :D Joo.. ehkä

Ei ole sisaruksia mulla ei..
Varmaksi merkiksi laskin vasta, kun yksi nainen kaupassa kysyi: "Onhan sulla varmasti kortsuja?" :D Valitettavasti ostimme myös liikaa Karhua...

Vaikea tulkita sellaisiakin kun eräskin nainen soitti minulle koko Madonnan "Sex"-albumin ja pälyili minua :D Edit: tuo kirjetapauksen pakkinainen siis...

Tai toinen leipoi minulle alastoman naisen muotoisen kakun ja kutsui keskellä yötä sitä syömään..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyllä Gattaca olet keksinyt joukon tekosyitä, miksi et muka kelpaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SnapaHead

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Sivuhuomautuksena todettakoon, ettei Norman Bateskään kelvannut kuin äidilleen. En tiedä liittykö tähän mitenkään.
Vastaa Viestiin